Dat staat nergens. Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:35 schreef bierglas het volgende:
Dat heet ook wel stalken
MI-5. Met gratis gadgets.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:34 schreef STENTOR het volgende:
Ja. Ik wil iemand in de gaten houden. Ze mag er niet achter komen dat ik haar volg. Je ziet vaak in films dat mensen geschaduwd worden. Ik wil dat leren. Waar kan dat? Zijn er cursussen voor? Of zijn er ook nog andere manieren. Wie weet het? Dank.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:37 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
Lange jas aantrekken. Hoed op. Zonnebril. En zo'n krant met gaatjes erin knipt.
Kan niet mislukken.
en natuurlijk een lange antenne die uit je jas steekt als je met de baron moet pratenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:37 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
Kan niet mislukken.
Deze hele topic gaat over bemoeien met andermans levenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:36 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Bemoei je er niet mee.
Jij vindt jezelf blijkbaar erg grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:37 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
Kan niet mislukken.
ik vind 'm ook wel leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:40 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf blijkbaar erg grappig.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
en natuurlijk een lange antenne die uit je jas steekt als je met de baron moet praten
Dan open geen topic, oetlulquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:36 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Dat staat nergens. Bemoei je er niet mee.
Daar is een techniek voor. Het heet schaduwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:42 schreef SHERMAN het volgende:
Gewoon zorgen dat ze je niet ziet
als je al weet hoe het moet waarom vraag je het dan nog?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:44 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Daar is een techniek voor. Het heet schaduwen.
Ik zeg juist dat ik niet weet hoe dat moet. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:44 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
[..]
als je al weet hoe het moet waarom vraag je het dan nog?
Het punt is juist dat ze me niet mag zien. Want dan zit ik in grote problemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:46 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
En als ze je ontdekken schreeuw je: KIJK DAAR, EEN VOGEL!!
en als ze dan kijken ren je keihard weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |