waarom denk jequote:Op donderdag 4 november 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:
Waarom moet het verwijderd worden volgens jou
Ik zou niet weten waarom. Daarom vraag ik het ook aan jou.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:33 schreef knowall het volgende:
waarom denk je![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Daarom vraag ik het ook aan jou.
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:57 schreef helldeskr het volgende:
Ach als ik naar de reacties kijk op al die Naffer sites na de moord op Theo, weet ik al wat gevaarlijker is. Ik denk het tijd wordt dat ik mijn Lonsdale kleren maar weer eens uit de kast ga halen. Het wordt tijd voor een nieuwe kruistocht.........
Ik vind het ook een domme uitspraak. Maar men mag die mening hebben...quote:Op donderdag 4 november 2004 10:56 schreef knowall het volgende:
Jij was toch 1 van die mods die huilde dat fok! te rechts wordt?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vind het ook een domme uitspraak. Maar men mag die mening hebben...
Ik denk dat je beter druk kunt gaan maken om je eigen postgedrag, dan postgedrag van anderen.
Dit is nog een redelijke nette uiting vergeleken met veel anderen.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:59 schreef knowall het volgende:
Jij was toch 1 van die mods die huilde dat fok! te rechts wordt?
Als ik een discussie wil opstarten over het niveau van de reacties op Fok! dan had ik dat er wel bij gezet. Dan had er iets gestaan in de trend van "Fok! enige bestaansrecht MDI?" ofzo.quote:Als je een discussie wilt starten over het niveau van de reacties op Fok! kun je dat beter op een andere manier doen. De openingspost laat overigens ook niet echt zien wat het niveau zou moeten zijn.
Je openingspost deed toch echt anders vermoeden. Jouw opmerkingen over de inhoud van het forum gingen meer over de reacties op Fok! dan over reclame maken op Fok.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:42 schreef robh het volgende:
Open, plz.
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef nikky het volgende:
Topic is dicht en blijft dicht en helemaal met zo'n openingspost
Omdat het een normaal topic is over de uitslag van de verkiezingen in Amerika op een luchtige manier verpakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:54 schreef NightH4wk het volgende:
Condoleer hier Amerika met het verlies van de democratie
Waarom blijft dit soort onzin open?
Mail 's iets liefsquote:Op donderdag 4 november 2004 01:30 schreef Snakey het volgende:
Wanneer kom je langs?![]()
![]()
Okay. Als Niky het zegd dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:45 schreef calvobbes het volgende:
Je openingspost deed toch echt anders vermoeden. Jouw opmerkingen over de inhoud van het forum gingen meer over de reacties op Fok! dan over reclame maken op Fok.
En daarbij, uit ditzelfde topic.
Jouw drang om Onzin topics te openen in GC is ook om te janken.quote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef robh het volgende:
Wanneer sodetiefsttaal je nou een keer op Calvobbes? Jouw dyslectische onvermogen om topics begrijpend te lezen is werkelijk waar om te janken.
En dan toch gaan janken als je een slotje krijgt?quote:Op maandag 8 november 2004 13:27 schreef robh het volgende:
Je snapt het gewoon niet. En dus gooi je het op slot. Dat ik het randje van jouw verstandelijke vermogens opzoek lijkt me nu wel duidelijk, ja.
Ik hoop steeds dat jij je eens een keer als een volwassene gaat dragen en niet zo kinderachtig blijft doenquote:Op maandag 8 november 2004 13:30 schreef robh het volgende:
Ik hoop steeds dat je een paar dagen op jostikamp bent.
Staat er toch bij?quote:Op maandag 8 november 2004 17:26 schreef knowall het volgende:
Waarom moeste deze op slot?
De nominaties die er echt NIET toe doen..
De sluitpost slaat nergens op haal het slotje er maar vanafquote:Op maandag 8 november 2004 18:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Staat er toch bij?
probeer het nog eens als de andere Awards zijn uitgereikt
Omdat ik dan bijna alle posts had moeten verwijderen en ik niet het idee heb dat jij of iemand anders daar wat van zou "leren".quote:Op maandag 8 november 2004 23:56 schreef knowall het volgende:
Waarom had je niet mijn bericht kunnen verwijderen en het topic kunnen laten, C?
En toch ben je nooit aan jezelf gaan twijfelen?quote:Op maandag 8 november 2004 23:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik dan bijna alle posts had moeten verwijderen en ik niet het idee heb dat jij of iemand anders daar wat van zou "leren".
C.
![]()
Jawelquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:02 schreef knowall het volgende:
En toch ben je nooit aan jezelf gaan twijfelen?![]()
Wat snap jij niet aan:quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Hoi ik moest hier zijn!
Waarom ben ik dom?
Ik zeg nergens dat jij dom bent... Het gaat om die ene uitspraak, die vind ik domquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:56 schreef calvobbes het volgende:
Ik weet niet of jij zelf dom bent, je opmerking was wel heel erg dom.
Dan mag ik het toch wel een domme uitspraak vinden. Met of zonder die PI.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:04 schreef veldmuis het volgende:
Snapje?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:07 schreef veldmuis het volgende:
Dus de uitspraak is dom, maar de post niet?
De post draagt een PI bij zich, dat heeft de uitspraak op zichzelf niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De uitspraak is toch de post?
Of is de post nog meer dan die uitspraak
Als je zo gaat miereneuken, dan vond ik de hele post domquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef veldmuis het volgende:
De post draagt een PI bij zich, dat heeft de uitspraak op zichzelf niet.
Nee. Blijkbaar snap jij dus NIET wat een PI isquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je zo gaat miereneuken, dan vond ik de hele post dom
Maar goed, het lijkt me nu wel duidelijk he
Niet liegen Knowall, jouw baggerreacties zijn niet alleen maar reacties op posts van anderen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef knowall het volgende:
Als je eens wat beter kijkt zul je zien dat mijn 'offtopic'posts reacties zijn op posts van andere users die naar mij gericht zijn
Het was een huiltopic en dat was dan ook meteen de enige post van mij in dat topic dat geen reactie op een posts van een andere user isquote:Op woensdag 10 november 2004 20:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet liegen Knowall, jouw baggerreacties zijn niet alleen maar reacties op posts van anderen.
Als jouw eerste 2 posts in een topic meteen "huilie topic" gegil zijn, dan kun je niet zeggen dat dat reacties zijn op wat andere tegen jou zeggen.
Als je dat vind, dan blijf je toch gewoon weg uit dat topicquote:Op woensdag 10 november 2004 20:46 schreef knowall het volgende:
Het was een huiltopic
1) het is "hen" en niet "hun"quote:Op woensdag 10 november 2004 20:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je dat vind, dan blijf je toch gewoon weg uit dat topic
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. En als dat wel moeilijk is, geef dan tenminste een reden waarom je het een huilie topic vind.
En veel van jouw andere reacties waren ook zwaar bagger of normale opmerkingen van andere users. Doe eens niet zo kinderachtig door te roepen "maar meester, hun doen het ook" want zelfs dat is niet het geval/.
Kijk dan niet raar op als je binnekort helemaal niet meer op Fok! kunt postenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:54 schreef knowall het volgende:
2) de rest van je post heb ik niet eens gelezen![]()
Sinds wanneer kunnen mods bannenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kijk dan niet raar op als je binnekort helemaal niet meer op Fok! kunt posten![]()
Dat zijn geen rozen :')quote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef zapsel het volgende:
Mensen?.....
doet eens lief tegen elkaar
roosjes uitdeelt!
[afbeelding]
![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op woensdag 10 november 2004 20:58 schreef knowall het volgende:
Sinds wanneer kunnen mods bannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |