quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef anoukforza het volgende:
Het kan verkeren, dames en heren!
mn eerste mailtje, eerste bezichtiging..en hup een kamer van 20m2 voor 320 euro in AmsterdamNog bij een metro station ook dus ik ben zo overal..
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:09 schreef anoukforza het volgende:
Mijn verbazing was nog groter toen ik het huurcontract tekende, 290 euro!!!!![]()
Als je pech hebt dan duurt t HEEL erg lang...quote:Op donderdag 2 december 2004 19:05 schreef zurich het volgende:
hoe lang is de wachttijd gemiddeld voor een kamertje in Leiden?!.. enig idee/
Ok, huisgenoot gevondenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:44 schreef vage het volgende:
Wij zoeke nog een nieuwe huisgenoot!
Had je iets anders verwacht in Amsterdam (of in welke andere grote stad dan ook)? Ik ken zelfs in fucking Nijmegen mensen die voor evenveel geld op even weinig vierkante meters zitten.quote:Op donderdag 2 december 2004 19:40 schreef Nouk het volgende:
Zo lekker goedkoop ook.
in maanden en jaren? 1.3 jr?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef entwined het volgende:
[..]
Als je pech hebt dan duurt t HEEL erg lang...![]()
Welke straat?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:35 schreef du_ke het volgende:
Nou dat valt volgens mij wel tegen. Kamernet is de grootste dus ook het meeste aanbod. Ik heb in mijn zoekperiode ook wel naar andere sites gekeken maar dat was eigenlijk niets. Vaak maar weinig en dure kamers en ook nog eens slecht bijgehouden sites.
Ik heb m'n kamer via kamernet en dat ging prima heb maar een keer of 3 hoeven tereageren en ben 1 keer wezen kijken en het was meteen raak. Hartje groningen en nog aardig betaalbaar ook
.
Pff zelf nog nooit gedaan...maar ik denk niet dat het kwaad kan ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:47 schreef Kopstoot het volgende:
Vraagje, is het gebruikelijk om een presentje, bijvoorbeeld een flesje wijn, mee te nemen naar een kijkavond, of komt dat nu juist heel fout en opdringerig over?
Ik heb een aantal kijkavonden meegemaakt en nooit iets meegenomen (ik had dan ook nooit succes) Ik heb echter anderen ook nooit iets mee zien nemen, dus echt gebruikelijk is het (als ik uit eigen ervaring spreek) niet. Ik denk dat het alleen werkt als je iets meebrengt, iets kleins en er een goede reden voor of een leuk verhaal erbij hebt. Een soort van ijsbreker, een ludieke actie. Zoiets zou je dan zelf moeten bedenken, het moet uit jezelf komen, aangezien je er de leuke/sociale kanten van jezelf mee zou kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:47 schreef Kopstoot het volgende:
Vraagje, is het gebruikelijk om een presentje, bijvoorbeeld een flesje wijn, mee te nemen naar een kijkavond, of komt dat nu juist heel fout en opdringerig over?
Ken ook verhalen dat studenthiuzen een kijkavond houden, vragen drank mee te nemen en dan nooit weer wat van zich laten horen; kamer komt helemaal niet vrij, drank was opquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb een aantal kijkavonden meegemaakt en nooit iets meegenomen (ik had dan ook nooit succes) Ik heb echter anderen ook nooit iets mee zien nemen, dus echt gebruikelijk is het (als ik uit eigen ervaring spreek) niet. Ik denk dat het alleen werkt als je iets meebrengt, iets kleins en er een goede reden voor of een leuk verhaal erbij hebt. Een soort van ijsbreker, een ludieke actie. Zoiets zou je dan zelf moeten bedenken, het moet uit jezelf komen, aangezien je er de leuke/sociale kanten van jezelf mee zou kunnen laten zien.
Indien dat te moeilijk wordt, te gemaakt of niet passend dan moet je het gewoon achterwege laten. Ik denk dat weinig anderen op eenzelfde idee zouden komen, of dit idee daadwerkelijk uitvoeren. Ga gewoon goedgemutst naar zo'n kijkavond, daar heb je sowieso het meeste aan.
Ken je The Usual Suspects?quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:19 schreef Anubys87 het volgende:
Zijn die kijkavonden standaard? Lijkt me niet echt super namelijk :S. Waar wordt je op afgerekend?
Dat had mn allerliefste vriendinnetje. Kamer vrij op Paddepoel in Grunn, maar je moest wel een fles drank meenemen. Later bleek dat er ruzie was geweest in het huis, dat de desbetreffende gozer was vertrokken maar nog wel even een advertentie had gezet dat de kamer vrij was. Met erg lage huur natuurlijk. Ik geloof dat ze die avond 50 mensen voor de deur hebben gehad. Met fles drankquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ken ook verhalen dat studenthiuzen een kijkavond houden, vragen drank mee te nemen en dan nooit weer wat van zich laten horen; kamer komt helemaal niet vrij, drank was op![]()
Als je het doet, laat het dan subtiel zijn, anders komt t wat geforceerd over denk ik. Heb het zelf nooit gedaan, en na 2 keer succes. Misschien ben ik wel ubersociaal. Maar waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:47 schreef Kopstoot het volgende:
Veel succes, voor dat geld is het erg moeilijk aan een dergelijke kamer komen in Nijmegen, maak er maar 300 van.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:51 schreef Mikkie het volgende:
In het kader van: je kan niet vroeg genoeg beginnen:
[b]Gezocht: Kamer in Nijmegen per 01-08-2005[/sub]
Man:
* 20 jaar
* niet-rokend
* goed gehumeurd
* Pedagogiek-student
Zoekt:
* kamer
* 15 - 20 m²
* ongeveer 250 euro
* tussen Centrum en RU Nijmegen
* gezellige huisgenoten
Géén tijdelijke kamers, verder is elk aanbod dat rond mijn voorkeuren ligt welkom
Ik heb deze week net een prachtige kamer in een heel gezellig huis in Oud Zuid gevonden via kamernet....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:05 schreef Linz het volgende:
hallo iedereen, wat zijn jullie ervaringen met kamernet.nl? Kan je gemakkelijker een kamer krijgen via die weg?
Als er sprake is van onderhuur hebben sommige verhuurders liever niet dat je je inschrijft bij het bevolkingsregister, dit omdat ze dan gekort kunnen worden op een uitkering ed. Volgens mij hoef je je tegenwoordig niet meer in te schrijven om een uitwonende beurs te kunnen beuren, een huurcontract is vaak voldoende.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:14 schreef Linz het volgende:
Aha. Dat voorspelt veel goeds.
Nog een vraag die je vast wel weet, wat bedoelen ze met inschrijven gemeente OK? Ik neem dat je je moet inschrijven in de gemeente waar je gaat wonen (in mijn geval den haag, woon er al) , maar sommige adverteerders plaatsen inschrijven gemeente OK? : NEE. Wat bedoelen ze hiermee?
Ik moest me weldegelijk in de gemeente in laten schrijven om een uitwonende beurs te krijgen, voor 3 maand onderhuur. Maar da's 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:12 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Als er sprake is van onderhuur hebben sommige verhuurders liever niet dat je je inschrijft bij het bevolkingsregister, dit omdat ze dan gekort kunnen worden op een uitkering ed. Volgens mij hoef je je tegenwoordig niet meer in te schrijven om een uitwonende beurs te kunnen beuren, een huurcontract is vaak voldoende..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:12 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Als er sprake is van onderhuur hebben sommige verhuurders liever niet dat je je inschrijft bij het bevolkingsregister, dit omdat ze dan gekort kunnen worden op een uitkering ed. Volgens mij hoef je je tegenwoordig niet meer in te schrijven om een uitwonende beurs te kunnen beuren, een huurcontract is vaak voldoende..
Ik snap niet zo goed hoe sommige verhuurders NEE aangeven bij kamernet.nl, terwijl het toch verplicht is. Is het niet een beetje dubieus?quote:Productnaam
Adreswijziging
Productomschrijving
Iedereen van 16 jaar en ouder moet bij verhuizing binnen Den Haag en bij vestiging in Den Haag vanuit een andere gemeente in Nederland binnen vijf dagen na de verhuisdatum hiervan aangifte doen bij Burgerzaken. Bij vertrek naar het buitenland meldt u dit vijf dagen vóór uw vertrek. Wie zich vanuit een ander land in Den Haag vestigt meldt zich bij het Immigratiekantoor.
De adreswijziging wordt meteen verwerkt aan de balie.
Voorwaarden
Legitimatiebewijs meebrengen. Ook moet u een 'bewijs van bewoning' meenemen. Dat kan een huur- of koopcontract zijn. Bij onderhuur moet u schriftelijk toestemming hebben van de hoofdbewoner en een kopie van diens legitimatiebewijs meebrengen (ter vergelijking van de handtekening).
O mijn god, ik woon ook in Oud-Zuid! Straks kom ik je nog tegen!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik heb deze week net een prachtige kamer in een heel gezellig huis in Oud Zuid gevonden via kamernet..... De enige hondenstreek is dat ze je laten betalen voor je reacties...
Sterker nog, ik bén je al tegen gekomen...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
O mijn god, ik woon ook in Oud-Zuid! Straks kom ik je nog tegen!.
Gedag zeggen is er dus ook niet meer bijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Sterker nog, ik bén je al tegen gekomen....
En dat moet jij zeggen....quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gedag zeggen is er dus ook niet meer bij
Moooi zo!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En dat moet jij zeggen.....
Maar goed... de volgende keer zal ik er zeker voor zorgen dat ik niet ongemerkt voorbij ga....
Verdomd jammer dat mijn studie pas in september begintquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef Naamah het volgende:
Ik heb een kamer in de aanbieidng in Utrecht, 10m2, 240,-, beschikbaar van 1 mei tot 1 september. Als je intresse hebt, mag je even een mailtje sturen naar het adres in mijn profiel, dan krijg je wat meer info over de kamer e.d..
Ik weet (misschien) wel wat. Mail me maar op mijn fokmail.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef M1RR1E het volgende:
gezocht: gezellige inwoner(s) van Utrecht die op zoek zijn naar een nieuwe huisgenote!!
Ik begin vast met kamers zoeken, omdat ik vanaf september Geneeskunde zal gaan studeren in Utrecht. Als de kamer al iets eerder (in juli of augustus) vrijkomt heb ik ook interesse!
Dus laat het me weten als jij of een van je huisgenoten tegen die tijd zal gaan verhuizen. Mail me maar op mirjam87@hotmail.com om te vertellen wat voor leuke kamer je te bieden hebt en evt wat meer van mij te weten te komen.
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 23:07 schreef veekeend het volgende:
[..]
Ik weet (misschien) wel wat. Mail me maar op mijn fokmail.
Check je mail maar.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:57 schreef M1RR1E het volgende:
[..]geweldig! Heb je mijn mail gekregen? Was namelijk niet zeker over het mailadres. Is fokmail gewoon username@fok.nl?
ik denk dat je je eisen iets zal moeten bijstellen voor een succesquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef wintercoat het volgende:
Meisje (17) zoekt kamer in UTRECHT of AMERSFOORT vanaf juli/aug/sept 2005.
Min. 16 m² en prijs tot 350 per maand.
mailen; larasteenvoorden@hotmail.com
In utrecht op zo'n korte termijn VIA Fok! forum???quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onzin. 16 m2 is geen buitensporige eis, in tegendeel... zoiets wil ik ook... anders kun je een bed en een bank plaatsen en ben je klaar... je moet wel een béétje ruimte hebben
Met dit soort eisen heb je wellicht over 3 jaar een kamer.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onzin. 16 m2 is geen buitensporige eis, in tegendeel... zoiets wil ik ook... anders kun je een bed en een bank plaatsen en ben je klaar... je moet wel een béétje ruimte hebben
Je weet niet waar je over praatquote:Op woensdag 27 april 2005 23:39 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
In utrecht op zo'n korte termijn VIA Fok! forum???
Ten eerste, ik heb al reacties gehad! Dus dat is heel mooi.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:39 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
In utrecht op zo'n korte termijn VIA Fok! forum???
Puik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:27 schreef wintercoat het volgende:
Ik heb een kamer in Amersfoort sinds vandaag.
Ik mag er 15 juni al in. 18 m², in het centrum en 250 incl per maand.
(maarja, misschien komt dat omdat Amersfoort niet echt een studentenstad is??)
Ik heb 26m2 in Amsterdam met eigen keuken en badkamer voor 270 euro incl!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef Vork het volgende:
Mooie kamer, mooie locatie. Gefeliciteerd!
Ik denk dat 375 voor Utrechtse begrippen helaas een redelijke prijs is. Echt je betaalt daar een godsvermogen voor een kamer. Maarja, een kwestie van hele grote vraag en een veel minder groot aanbod![]()
Er is al een wachtlijst.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:45 schreef PLAE@ het volgende:
komen daar nog kamers bij eigenlijk roellio of niet?
En kan je je nog inschrijven? En maak je dan uberhaupt nog enige kans?![]()
Hey Avani!quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:04 schreef Avani het volgende:
Ik zoek een kamer in Utrecht
Wie ben ik?
Vrouw
18 jaar
Ik ga Bestuurs- en Organisatiewetenschappen studeren. Het is dan wel loting, maar ik ga er even vanuit dat ik dat ga doen.![]()
Liefst een kamer van boven de 12 m², prijsklasse rond de 300 euro.
Dus wie kan mij helpen![]()
Beetje jammer dat je nu nog steeds niet weet dat het LeidSEplein is!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb 26m2 in Amsterdam met eigen keuken en badkamer voor 270 euro incl!![]()
![]()
![]()
*verkapte pimp post
Oh, en 5 minuten van centraal en 10 min van 't Leidsche
Hey jou onderschriftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:11 schreef Fatality het volgende:
Nog geen reply gekregen, maargoed zoveel werk was het ook niet omhier even een requestje neer te gooien.
Ja klopt eigenlijk wel. Als je bereid bent om vanaf juni ofzo vast huur te betalen is er genoeg volgens mij. Ik ga zondag weer naar eentje kijken, hopen dat het wat is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef veekeend het volgende:
In Utrecht zijn er nu gewoon heel veel kamers vrij. Even het U-blad scoren, kamernet, studentenkamers.nl checken etc..
Jammer dat ik het zo laat pas lees (via je onderschrift), maar ik heb net een nieuwe buurvrouw/buurman mogen kiezen voor een kamer van een m2 of 30, eigen keuken, balkon, douche en W.C. delen met z'n tweeen, alles incl. (ook supersnelle breedbandverbinding) voor 264 euro met huursubsidie.quote:
Als je m'n buurvrouw van het balkon afdondert valt er misschien nog wat te regelenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
![]()
kun je niet sneaky onder dat contract uit?
Hé! Waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet te regelen zijn
Vertel me dan in elk geval dat je een aantrekkelijke, bevallige jongedame als buurvrouw hebt gekozen, anders word ik helemaal depressief
you've got mailquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:25 schreef wintercoat het volgende:
OKEETJE.
Wie zoekt er vanaf ongeveer december dit jaar een kamer in Utrecht Centrum.
De afmetingen zijn 14, 15 en 17 m². Er is een grote woonkamer, een zolder, een tuin, een keuken en een eetkamer. Zelf ga ik de kamer van 20m² innemen. De prijzen zijn nog niet bekend maar de kamer van 17m² gaat ongeveer 270 euro kosten. De andere kamers zullen dus goedkoper zijn. Het is inclusief gas, water en licht. Internet zal aanwezig zijn.
Ondanks had ik zelf al een kamer in Utrecht gevonden maar zie hier vanaf omdat mijn ouders het huis niet geschikt vonden en de kamer te klein.
Dus hebben we zelf een huis gekocht. Dus zoek jij een kamer, ben je netjes, gezellig en wil je ook je eigen privacy.. mail dan even naar: wintercoat@gmail.com met een leuke mail over jezelf!
iig als je in aanmerking wilt komen voor huursubsidie ( weet niet of je eigen douche/keuken/voordeur hebt? )quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:28 schreef Souljah het volgende:
De man in kwestie verhuurt al 7 jaar kamers in zn woning en heeft inmiddels 4 verschillende huurders gehad, er woont nu ook nog een australische jongen die op UvA zit(heb em nog niet ontmoet). Het is overigens zonder huurcontract, omdat ie dat niet nodig vond en nog nooit had gedaan maar als ik het echt wilde was het wel mogelijk. Is het trouwens zo dat ik een huurcontract moet tonen om me in te kunnen schrijven bij de gemeente van Amsterdam?
Ik zou toch wel een huurcontract opvragen, als je eruit wordt gekickt of de huur gaat ineens omhoog heb je anders geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:28 schreef Souljah het volgende:
Kamer gevonden in Amsterdam Noord, via kamernet
Ben dezelfde dag 2 keer wezen hospiteren, om 3 uur in Zuid Oost en half 7 in Noord. In Zuid Oost ben ik 2 uren geweest, heel uitgebreid gepraat over de kamer en de omgeving enzo terwijl ik in Amsterdam Noord al binnen een kwartier klaar was. Die man liet het huis zien, de kamer(overigens gemeubileerd) en na 10 minuten zei hij, als je de kamer wil bel me dan even hoe laat je 1 juni langskomt en neem wat spulletjes en 300 euro mee of ff overschrijven en dan issie van jou.
De man in kwestie verhuurt al 7 jaar kamers in zn woning en heeft inmiddels 4 verschillende huurders gehad, er woont nu ook nog een australische jongen die op UvA zit(heb em nog niet ontmoet). Het is overigens zonder huurcontract, omdat ie dat niet nodig vond en nog nooit had gedaan maar als ik het echt wilde was het wel mogelijk. Is het trouwens zo dat ik een huurcontract moet tonen om me in te kunnen schrijven bij de gemeente van Amsterdam?
nee heb ik niet, het is een kamer in een flatje bij een hospita. Dan is een huurcontract niet nodig om me in te schrijven bij de gemeente?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iig als je in aanmerking wilt komen voor huursubsidie ( weet niet of je eigen douche/keuken/voordeur hebt? )
toen ik me inschreef in Groningen hoefde ik geen huurcontract laten zien. Ik zou hem zowieso wel vragen, omdat hij je anders inderdaad op elk moment eruit zou kunnen zetten. Anders heeft hij een opzegtermijn van 3 maanden.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:17 schreef Souljah het volgende:
[..]
nee heb ik niet, het is een kamer in een flatje bij een hospita. Dan is een huurcontract niet nodig om me in te schrijven bij de gemeente?
Vrij??quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb een kamer in groningen!!
iets zegt me dat deze opmerking hier niet helemaal thuis hoort![]()
Graag!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef AndreB. het volgende:
Ik wel, iemand interesse?
Zich ook meldtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef AndreB. het volgende:
ik heb zeker interesse, kan je me mailen @ hessel at gmail.com?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef AndreB. het volgende:
Haai,quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:37 schreef Sosa het volgende:
Hoi,
Ik zoek een kamer nabij het Waterlooplein in Amsterdam. Hoe die wijk heet zou ik bij god niet weten. Is dat niet gewoon het centrum?
Naja, een kamer nabij Waterlooplein tot 400,-
Helaas was je een dag te laat, we hebben namelijk op dinsdag de hospiteeravond gehad! Veel succes verder met zoeken, groetjes!!! Ben je beeldschoon mag je alsnog langskomen, kan mijn kamer altijd nog delenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:06 schreef Sandradeboer het volgende:
[..]
Haai,
Heb je nog steeds een kamer in Groningen vrij?
Groetjes.
Kamer in Groningen gezocht!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:38 schreef One_conundrum het volgende:
kamer in groningen gezocht
Wat heb je in de aanbieding? Drank? Sex? Geld?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef DeathStella het volgende:
Ik zoek een kamer in Leiden. max. 250 euro, grootte is niet al te belangrijk. Wel graag zo dicht mogelijk bij het centrum.
Ik:
- roker
- vegetariër
- heb ivm met kippen thuis, altijd een eierenoverschot. dus gratis eieren
- vrijgezel![]()
hehe ik zoek ook kamer in leiden maar dan met...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef DeathStella het volgende:
Ik zoek een kamer in Leiden. max. 250 euro.
Ik kan koken, en neem zowat alle retro consoles + ps2 met 30 spellen mee+een zooi filmsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Jebus het volgende:
Utrecht
Dude, ik heb de Atari (die oude) en een atari lynx en een xboxquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ik kan koken, en neem zowat alle retro consoles + ps2 met 30 spellen mee+een zooi films![]()
http://www.duwo.nl/quote:Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef Objectivist het volgende:
Aangezien ik per september in Amsterdam ga studeren en momenteel in Limburg woon, heb ik heeeeeel hard een kamer nodig in A'dam. De reguliere wegen zoals studentenwoningweb.nl lijken ernstig op niks uit te lopen. Heeft er iemand misschien heel goede tips hoe ik wel tijdig aan een kamer kan komen? Wellicht heeft iemand ook gewoon een kamer voor me, maak een mens blij!
Ik ben overigens 20 jaren jong/oud, mannelijk. Geen rotzooimaker, kan koken en poetsen.
Mail me alsjeblieft als je me aan een kamer zou kunnen helpen: pimgraus@gmail.com
Echt veel moeite doe je blijkbaar niet want hierboven staat een reactie waarin ik een reactie aanbied maar ik heb nog niks van je gehoord. Op kamernet.nl sta ik ook maar nogmaals: als je een kamer wilt moet je er wel wat moeite voor doen!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef Objectivist het volgende:
Aangezien ik per september in Amsterdam ga studeren en momenteel in Limburg woon, heb ik heeeeeel hard een kamer nodig in A'dam. De reguliere wegen zoals studentenwoningweb.nl lijken ernstig op niks uit te lopen. Heeft er iemand misschien heel goede tips hoe ik wel tijdig aan een kamer kan komen? Wellicht heeft iemand ook gewoon een kamer voor me, maak een mens blij!
Ik ben overigens 20 jaren jong/oud, mannelijk. Geen rotzooimaker, kan koken en poetsen.
Mail me alsjeblieft als je me aan een kamer zou kunnen helpen: pimgraus@gmail.com
- Per direct een kamer huren is geen bezwaar voor mij
nou, echt aantrekkelijk is je aanbieding niet. De prijs wel, maar niet kunnen inschrijven bij de gemeente heeft te veel financiele consequenties voor mij, dat gaat dus niet door. Verder vind ik het flauw dat je me verwijt te weinig moeite te doen, ik ben deze week al 2 keer naar een kamer gaan kijken en wellicht heb ik de komende week gewoon een mooi contract getekend.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:16 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Echt veel moeite doe je blijkbaar niet want hierboven staat een reactie waarin ik een reactie aanbied maar ik heb nog niks van je gehoord. Op kamernet.nl sta ik ook maar nogmaals: als je een kamer wilt moet je er wel wat moeite voor doen!
ik bied een kamer aan in Utrecht... voor meer info kijk hier:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Jebus het volgende:
Ik zoek een kamer in Utrecht, max 300 euro, grootte niet belangerijk.
Ik:
-Man
-20
-student HKU
-niet veeleisend want ik moet gewoon 1 sept een kamer hebben
als je meer over me wilt weten of een kamer voor me hebt mail naar ward[apenstaartje]student-kmt.hku.nl
Hoi sorry voor mijn eventueel voorbarige conclusie, dat was inderdaad niet zo netjes. Mocht je nog interesse hebben (inschrijving is wel toegestaanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:02 schreef Objectivist het volgende:
nou, echt aantrekkelijk is je aanbieding niet. De prijs wel, maar niet kunnen inschrijven bij de gemeente heeft te veel financiele consequenties voor mij, dat gaat dus niet door. Verder vind ik het flauw dat je me verwijt te weinig moeite te doen, ik ben deze week al 2 keer naar een kamer gaan kijken en wellicht heb ik de komende week gewoon een mooi contract getekend.
Sorry, maar oud zuid, moet ik daar uit halen dat het Amsterdam is?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:00 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor ons gezellige studentenhuis in Oud Zuid zoeken wij een leuke, spontane huisgenoot. Het betreft een mooie kamer van 12m2 met uitzicht op de gracht, mooie gedeelde badkamer en ruime woonkeuken met balkon. OV op loopafstand. Je kan je uiteraard gewoon inschrijven..
Prijs is ¤385,- inclusief g/w/l en draadloos internet.
Vind je het leuk om bij gelegenheid samen te eten en een keer een avond te stappen, stuur een leuk mailtje over jezelf naar mvandewerd |at| gmail |punt| com. [afbeelding]
Doe je goed!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sorry, maar oud zuid, moet ik daar uit halen dat het Amsterdam is?
Tuurlijk... je bent altijd welkom...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:13 schreef Nouk het volgende:
Asuza Theologische Hogeschool in de VU? Ik zit er zelf op.
Zeg DJ-Maurits, zal ik ff mailen.
Dan moet ik je wel kennen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef Benjamos het volgende:
Gezocht: Kamer in Amsterdam/Amstelveen
Ben een 20 jarige Geneeskunde student aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Ben op zoek naar een kamer.
Ja... ik rook niet... heb ook liever niet dat er gerookt wordt, studeer best wel veel (moet ook wel) maar hou ook wel van wat uitgaan en een filmpje pakken
![]()
Gelieve wel de nodige voorzieningen als internetaansluiting etc.
Bedrag zo ongeveer een 300 euro.
blodewijkx AT planet PUNT nl
Bij voorbaat dank![]()
Klinkt als Vossenveld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 02:27 schreef OneStupidDog het volgende:
Okay, here goes...![]()
Ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik niet een of andere eerstejaars ben zoals de meeste kamerzoekenden onder ons.![]()
Ik heb momenteel een kamer op een studentencomplex in NIJMEGEN maar ik ben druk op zoek naar een andere. Punt is dat ik gered moet worden van mijn niet sociale ganggenoten (die mij niet hebben uitgekozen en ik hen niet, je komt op zo'n kamer namelijk via een wachtlijst, zonder kijkavond van tevoren)die het niet eens op kunnen brengen om hoi of goedemorgen terug te zeggen, terwijl ik ze naar mijn weten nooit onheus heb bejegend o.i.d?? Plus het feit dat het allemaal autisten of christenen zijn
, niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Met andere woorden: RED ME!!!
Nou ja enniewee IK ben dus 2e jaars communicatiewetenschap aan de RU, 21 jaar, en mijn plus en minpunten heb ik op een rijtje gezet:
+:
- sociaal
- gezellig
- grappig
- doet beetje aan fitness dus zoek je een huisgenoot waarmee je smart kan delen en die je persoonlijke trainer kan zijn door telkens: PIJN IS FIJN!! te roepen als je aan de gewichten loopt te hengsten of met je tong op de loopband loopt
- kan koken
- is in bezit van breedbeeld tv en bijbehorende X-box![]()
- niet roker (maar vindt het niet erg om mee te roken, graag zelfs)![]()
- spreekt dolfijn
- bakt brownies![]()
- is zindelijk![]()
Neutrale punten:
- gaat veel en graag uit (zit NIET bij een dispuut!!)
- PSV fan![]()
- alcoholist![]()
- nachtmens![]()
- koffieverslaafd![]()
- feestbeest![]()
- film/muziek liefhebber
Ik ken mezelf echter zo goed dat er ook minpunten (of je dat als minpunt ziet moet je natuurlijk helemaal zelluf weten) aan mij kleven:
- niet netjes (maar wel gedisciplineerd)
- druk![]()
- werkt niet studiemotiverend, eerder studieontwijkend![]()
- speelt elektrisch gitaar (maar is geen probleem verder, want oefent met koptelefoon, en kan het gewoon goed *poch*)![]()
- doet altijd cheapskate boodschappen bij de Aldi![]()
- eet 's morgens boterhammen met pindakaas+jam![]()
Ik ben dus op zoek naar vooral een gezellige leefomgeving met zelfde type mensen als ik die studeren tot het laatste uitstellen en vooral veel lol proberen te hebben in huis.![]()
Min. oppervlakte is toch wel 14m2 en max. prijs is 300 euri. Het liefst heb ik voorzieningen als droger, wasmasjien en internet bij de hand. Krant&Canal+ is overbodige luxe. Weet je wat of heb je zelf iets in huis vrij, laat het me weten!!!. Ik dank u voor uw medewerking.
Toedels
Bijna het is hoogeveldt, maar minstens net zo ergquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Klinkt als Vossenveld.Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
![]()
heey pas op he met Nijmegenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht in Amsterdam (of in welke andere grote stad dan ook)? Ik ken zelfs in fucking Nijmegen mensen die voor evenveel geld op even weinig vierkante meters zitten.
Ik zou graag verkassen naar Hoogeveldt, een vriend van me woont er en die heeft echt een toffe gang, deels.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Bijna het is hoogeveldt, maar minstens net zo erg![]()
Alsjeblieft Electrocutequote:Op zondag 19 juni 2005 19:02 schreef Weopj het volgende:
Kamers te huur in Eindhoven!!!!
Er zijn vanaf half september tot en met half januari 2006 in ons studentenhuis 2 gemeubileerde kamers te huur (12m2 en 14m2), ze kosten allebei ¤200,00 inc.
10 minuutjes fietsen naar het centrum en TU/e, voor- en achtertuin, nieuwe badkamer, toilet, vaste telefoonaansluiting in de keuken, gezamenlijke keuken, abbonement op de volkskrant en de playboy, bar en vuurplaats in de achtertuin, wasmachine, glasvezel internetaansluiting op iedere kamer, veel gezamenlijke activiteiten en vooral ook vaak samen koken/avondeten.
Het is een ideale plek om te "starten" als eerstejaarsstudent en er is ook eventueel mogelijkheid tot binnenshuis verhuizen na januari.
Het liefst hebben we mensen die niet roken, maar als het niet anders kan
Ow ja, bij voorkeur niet al te knappe mannen tussen de 17 en 22 jaar, maar als je als vrouw een kamer zoekt in Eindhoven, ook gewoon reageren hoor
Zie mijn e-mailadres in mijn profiel..
Levert 'm vast een kamer opquote:
Onderscheid je en aarzel niet om een lang verhaal neer te zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:28 schreef addictivebeat het volgende:
Nog een vraagje: op wat voor manier motiveren jullie je reactie op een kameraanbod? Tips?
Probeer het dan op een goeie manierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef knalkoen het volgende:
onderscheid je, dat kan je nogal op veel manieren doen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef Sheva het volgende:
Ik ben per direct op zoek naar een kamer in Tilburg
Student Speco op de Fontys Hogeschool
- tot ong. 300 euro
- Ben 20 jaar jong
- 2,5 uur reizen
Heb jij een geschikte kamer ergens in tilburg en zijn jullie op zoek naar nieuwe huisgenoot?
Zou ideaal wezen zeg ik....email op goudzwaardemiel@hotmail.com
ik had een standaard mail die meestal wel goed lag bij de mensen waar ik reageerde, ik zal hem hier neer zetten maar heb geen zin in flauwe antwoorden het is enkel bedoeld om je een IDEE te geven van HOE het KAN!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:28 schreef addictivebeat het volgende:
Nog een vraagje: op wat voor manier motiveren jullie je reactie op een kameraanbod? Tips?
Mooi! Bedankt!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:11 schreef lenin het volgende:
[..]
ik had een standaard mail die meestal wel goed lag bij de mensen waar ik reageerde, ik zal hem hier neer zetten maar heb geen zin in flauwe antwoorden het is enkel bedoeld om je een IDEE te geven van HOE het KAN!
lang verhaal
Ik herhaal deze nog even...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:00 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor ons gezellige studentenhuis in Oud Zuid zoeken wij een leuke, spontane huisgenoot. Het betreft een mooie kamer van 12m2 met uitzicht op de gracht, mooie gedeelde badkamer en ruime woonkeuken met balkon. OV op loopafstand. Je kan je uiteraard gewoon inschrijven..
Prijs is ¤385,- inclusief g/w/l en draadloos internet.
Vind je het leuk om bij gelegenheid samen te eten en een keer een avond te stappen, stuur een leuk mailtje over jezelf naar mvandewerd |at| gmail |punt| com. [afbeelding]
Enneuh, mail mij gewoon, het liefst een kamer lekker dicht bij Den Haag HS, ik heb nu namelijk een contract bij een bedrijf tegen een verderop gelegen NS Station aan. Gezien mij dat de financiele zekerheid bied die ik zocht, wil ik nu wel eens op kamers. En het liefst met 3-4 huisgenoten ofzo. Een prijs rond de 260 (wat nu de standaard is voor all inc., gedeelde kamer, heb ik het idee), vind ik te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef timbob het volgende:
Hallo
ik ben op zoek naar een kamer in Den Haag. heb al wat op internet gezocht maar dat is nog niet echt gelukt. ik ben niet echt erg kieskeurig, zoek iets onder de 300 euro met toch wel een beetje ruimte waar ik lekker aan het werk kan (ik ga een opleiding ruimtelijke vormgeving doen)
gewoon ruimte voor een bed, bureau en kast is genoeg, gedeelde keuken is ook tof uiteraard.
een huis met meerdere bewoners is geen probleem, lijkt me juist wel gezellig![]()
Als iemand iets weet? ik ben geintereseerd
als je wilt weten wat voor type ik ben, lees dan m'n fok history maar door
was dat wel zo slim? misschien niet
hey! verzin je eigen tekstje 'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Enneuh, mail mij gewoon, het liefst een kamer lekker dicht bij Den Haag HS, ik heb nu namelijk een contract bij een bedrijf tegen een verderop gelegen NS Station aan. Gezien mij dat de financiele zekerheid bied die ik zocht, wil ik nu wel eens op kamers. En het liefst met 3-4 huisgenoten ofzo. Een prijs rond de 260 (wat nu de standaard is voor all inc., gedeelde kamer, heb ik het idee), vind ik te doen.
Volgens mij is dat het oude pand van Studentenvereniging UMTC. Ze zijn er vorig jaar ofzo uitgegooid door de huurbaas die er een beetje genoeg van had om die studenten daar te hebben. Zou me niks verbazen als dit het is, zeker gezien de "volledige renovatie" die toch echt wel ZWAAR nodig was daar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:52 schreef Pimpelmees het volgende:
Hoppaaa!! Vandaag kamer geregeld!
Tegenover "dé molen" (Adelaarstraat), 7 minuutjes lopen vanaf de Neude, midden in Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oud pand helemaal gerenoveerd. Alles nieuw geschilderd, komt nieuwe vloerbedekking etc.
18 m². Alles inbegrepen (gas, elektra, internet, wasmachine, droger, keuken, etc.)" ¤ 375,-
Kan er vanaf 1 juni al inIk ben heel blij!
dit is de overkant btw:
[afbeelding]
Ik zóek wel n kamer ergens in die buurt, liever meer richting de HHS zelf, maargoed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:46 schreef xxsaskiaxx het volgende:
haai!
Ik ben saskia net 20 jaar oud en zoek een kamer (in een appartement of huis met meerder mensen) in Den Haag .(liefst ) In het centrum, zeehelden kwartier of in de buurt van de weimarstraat. Prijs max: 300
Ga naar de Haagse hoge school de studie Hebo doen.
Hou wel een feestje, gezelligheid en ben zekkrr niet saai
![]()
Heb je een kamer of ken je iemand die een kamer heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |