Ten eerste, ik heb al reacties gehad! Dus dat is heel mooi.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:39 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
In utrecht op zo'n korte termijn VIA Fok! forum???
Puik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:27 schreef wintercoat het volgende:
Ik heb een kamer in Amersfoort sinds vandaag.
Ik mag er 15 juni al in. 18 m², in het centrum en 250 incl per maand.
(maarja, misschien komt dat omdat Amersfoort niet echt een studentenstad is??)
Ik heb 26m2 in Amsterdam met eigen keuken en badkamer voor 270 euro incl!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:12 schreef Vork het volgende:
Mooie kamer, mooie locatie. Gefeliciteerd!
Ik denk dat 375 voor Utrechtse begrippen helaas een redelijke prijs is. Echt je betaalt daar een godsvermogen voor een kamer. Maarja, een kwestie van hele grote vraag en een veel minder groot aanbod![]()
Er is al een wachtlijst.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:45 schreef PLAE@ het volgende:
komen daar nog kamers bij eigenlijk roellio of niet?
En kan je je nog inschrijven? En maak je dan uberhaupt nog enige kans?![]()
Hey Avani!quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:04 schreef Avani het volgende:
Ik zoek een kamer in Utrecht
Wie ben ik?
Vrouw
18 jaar
Ik ga Bestuurs- en Organisatiewetenschappen studeren. Het is dan wel loting, maar ik ga er even vanuit dat ik dat ga doen.![]()
Liefst een kamer van boven de 12 m², prijsklasse rond de 300 euro.
Dus wie kan mij helpen![]()
Beetje jammer dat je nu nog steeds niet weet dat het LeidSEplein is!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb 26m2 in Amsterdam met eigen keuken en badkamer voor 270 euro incl!![]()
![]()
![]()
*verkapte pimp post
Oh, en 5 minuten van centraal en 10 min van 't Leidsche
Hey jou onderschriftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:11 schreef Fatality het volgende:
Nog geen reply gekregen, maargoed zoveel werk was het ook niet omhier even een requestje neer te gooien.
Ja klopt eigenlijk wel. Als je bereid bent om vanaf juni ofzo vast huur te betalen is er genoeg volgens mij. Ik ga zondag weer naar eentje kijken, hopen dat het wat is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef veekeend het volgende:
In Utrecht zijn er nu gewoon heel veel kamers vrij. Even het U-blad scoren, kamernet, studentenkamers.nl checken etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |