abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:59:55 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27717300
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:38 schreef One_conundrum het volgende:
kamer in groningen gezocht
Kamer in Groningen gezocht!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_27721843
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat heb je in de aanbieding? Drank? Sex? Geld?
pi_27727064
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef DeathStella het volgende:
Ik zoek een kamer in Leiden. max. 250 euro, grootte is niet al te belangrijk. Wel graag zo dicht mogelijk bij het centrum.

Ik:
- roker
- vegetariër
- heb ivm met kippen thuis, altijd een eierenoverschot. dus gratis eieren
- vrijgezel
. Een vrijgezelle vegetarische vrouw. . 't Is dat ik vrij krap woon...
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:22:46 #204
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_27728630
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:23 schreef DeathStella het volgende:
Ik zoek een kamer in Leiden. max. 250 euro.
hehe ik zoek ook kamer in leiden maar dan met...

Ik:
- niet-roker
- vind vlees erg lekkah
- 18jaar
пусть всегда будет солнце
pi_27728794
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

- niet roker
- eet alles
- sport graag
- mja vraag maar
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:56:38 #206
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_27752653
Ik zoek eigenlijk ook een kamer. Voor volgend studiejaar in Nijmegen, ik ga dan namelijk een andere studie volgen dan momenteel. Nu zijn er al tientallen boven mij die ook in Nijmegen een kamer zoeken, dus de kans dat dit werkt, zal wel niet groot zijn. Maaarrr, wie niet waagt....

Ik:
- 19 jaar jong.
- Rookt niet.
- Past zich makkelijk aan aan andere mensen (dat hoor ik tenminste vaak )
- 's Morgens niet altijd gezellig.
- Zoekt ook Fok!mogelijkheid op kamer.
- Kamer ook zo ongeveer rond de €270.

Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_27763282
Niemand een kamer in Zwitserland voor mij?
pi_27763341
Of eentje in Londen?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_27763883
Groningen dan?
pi_27763908
Den Haag?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27767254
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Jebus het volgende:
Utrecht
Ik kan koken, en neem zowat alle retro consoles + ps2 met 30 spellen mee+een zooi films
Sold my Soul to Sony
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:12:40 #212
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27768462
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:34:59 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27804594
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Jebus het volgende:

[..]

Ik kan koken, en neem zowat alle retro consoles + ps2 met 30 spellen mee+een zooi films
Dude, ik heb de Atari (die oude) en een atari lynx en een xbox
pi_27828303
Ik heb een kamer in Amsterdam!

Appartement in Amsterdam-Noord. Jouw kamer: 10m2, met deur naar balkon. Verder een gedeeld balkon, huiskamer, badkamer, keuken, toilet, gang. Je deelt het huis met mij. Meubilair en alle andere voorzieningen zijn al aanwezig. Met de bus naar CS (buiten de zomer elke 6 minuten) duurt 20 minuten. Met overstap kan het zelfs in 10 minuten! Met de bus naar Amstelstation duurt 25 minuten.

Huur slechts 250 euro per maand, inschrijven niet toegestaan, roken in huis evenmin. Reageren per e-mail: dennis@vanleuverden.nl

De kamer komt beschikbaar per 1 juli en het is de bedoeling dat er dan ook iemand in gaat.
  zondag 12 juni 2005 @ 20:30:55 #215
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_27866427
Mellow:
-zoekt kamer in Nijmegen
-aankomend student Romaanse talen en culturen
-19 jaar
-vrouw
-houdt van feesten en beesten
-past zich makkelijk aan
-houdt van koken
-huur tot max. 300 euro

[ Bericht 20% gewijzigd door -Mellow- op 12-06-2005 20:44:09 ]
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 13 juni 2005 @ 15:46:49 #216
122739 2Studenten
GEZOCHT: WONING IN BREDA
pi_27890195
2 Studenten zoeken een woning in Breda

Wij, twee achtienjarige studenten uit Eindhoven, willen volgend jaar gaan studeren in Breda.
Daarom zijn we opzoek naar een woning in Breda, waar we vanaf September in kunnen trekken.
Onze eisen:

2 Slaapkamers
1 Woonkamer
Eigen badkamer
Eigen keuken
Eigen toilet
Voor maximaal: €700,- per maand.

Kunt U ons iets aanbieden?
Neem dan contact op met:
2studenten@gmail.com
MEER INFO: HTTP://WWW.ZOOI.ORG
  maandag 13 juni 2005 @ 15:46:49 #217
122739 2Studenten
pi_27890196
2 Studenten zoeken een woning in Breda

Wij, twee achtienjarige studenten uit Eindhoven, willen volgend jaar gaan studeren in Breda.
Daarom zijn we opzoek naar een woning in Breda, waar we vanaf September in kunnen trekken.
Onze eisen:

2 Slaapkamers
1 Woonkamer
Eigen badkamer
Eigen keuken
Eigen toilet
Voor maximaal: €700,- per maand.

Kunt U ons iets aanbieden?
Neem dan contact op met:
2studenten@gmail.com
MEER INFO: HTTP://WWW.ZOOI.ORG
pi_27891485
Aangezien ik per september in Amsterdam ga studeren en momenteel in Limburg woon, heb ik heeeeeel hard een kamer nodig in A'dam. De reguliere wegen zoals studentenwoningweb.nl lijken ernstig op niks uit te lopen. Heeft er iemand misschien heel goede tips hoe ik wel tijdig aan een kamer kan komen? Wellicht heeft iemand ook gewoon een kamer voor me, maak een mens blij!

Ik ben overigens 20 jaren jong/oud, mannelijk. Geen rotzooimaker, kan koken en poetsen.
Mail me alsjeblieft als je me aan een kamer zou kunnen helpen: pimgraus@gmail.com

- Per direct een kamer huren is geen bezwaar voor mij

[ Bericht 5% gewijzigd door Objectivist op 13-06-2005 16:39:20 ]
  maandag 13 juni 2005 @ 16:26:55 #219
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27891613
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef Objectivist het volgende:
Aangezien ik per september in Amsterdam ga studeren en momenteel in Limburg woon, heb ik heeeeeel hard een kamer nodig in A'dam. De reguliere wegen zoals studentenwoningweb.nl lijken ernstig op niks uit te lopen. Heeft er iemand misschien heel goede tips hoe ik wel tijdig aan een kamer kan komen? Wellicht heeft iemand ook gewoon een kamer voor me, maak een mens blij!

Ik ben overigens 20 jaren jong/oud, mannelijk. Geen rotzooimaker, kan koken en poetsen.
Mail me alsjeblieft als je me aan een kamer zou kunnen helpen: pimgraus@gmail.com
http://www.duwo.nl/

Ik zoek trouwens een kamer in Den Haag
Ik woon inderdaad in de buurt, maar ik wil op mezelf.
Zo rond de 250 - 300 max
Rond de 2 huisgenoten is wel cool. Dus met zn 2-3-4'en een douche / wc / keuken delen.

Liefst ook een leuke buurt, ik ben trouwens ongeveer verliefd op de Suezkade
Woontoren laakhaven zou ik ook wel willen, maar dat gaat zo niet.
Verder is het centrum ook wel top, en een beetje hoog wonen heb ik (mits lift) helemaal geen bezwaar tegen

Iemand die zegt hey! Per zomervakantie kan het?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:16:26 #220
122880 Studentplus.nl
Alles voor de student!
pi_27941709
voor kamers amsterdam is dit wel een nuttige site: http://www.steunpuntwonen.nl/asw/kamers.htm
Studenten gezocht! Ga naar http://www.studentplus.nl
pi_27990255
Gezocht, kamer in Leiden voor 200/250 euro. Op z'n minst 12m² zou fijn zijn.

Ik, hou van wodka/bier/koffie, neem een Senseo mee.
18 Jaar.
Ga politicologie studeren.
Eet alles.
Rook niet.
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:34:02 #222
120941 Kikstar
mmmm... candy
pi_27992256
Ik ben ook opzoek naar een kamer in Rotterdam
verder weet ik nog niet echt hoe alles werkt dus als iemand tips heeft over kamers (hoe het is om op kamers te zitten en waar je op moet letten) tell me
pi_28017006
Ik ben op zoek naar een kamer in Maastricht. Minimaal 15m² en max. 275 euro/maand. In het centrum hoeft niet echt, aan de rand van t centrum is ook goed (Ergens in de buurt van Tongerse Plein zou helemaal relaxed zijn)
pi_28068007
Kamers te huur in Eindhoven!!!!

Er zijn vanaf half september tot en met half januari 2006 in ons studentenhuis 2 gemeubileerde kamers te huur (12m2 en 14m2), ze kosten allebei €200,00 inc.
10 minuutjes fietsen naar het centrum en TU/e, voor- en achtertuin, nieuwe badkamer, toilet, vaste telefoonaansluiting in de keuken, gezamenlijke keuken, abbonement op de volkskrant en de playboy, bar en vuurplaats in de achtertuin, wasmachine, glasvezel internetaansluiting op iedere kamer, veel gezamenlijke activiteiten en vooral ook vaak samen koken/avondeten.
Het is een ideale plek om te "starten" als eerstejaarsstudent en er is ook eventueel mogelijkheid tot binnenshuis verhuizen na januari.

Het liefst hebben we mensen die niet roken, maar als het niet anders kan
Ow ja, bij voorkeur niet al te knappe mannen tussen de 17 en 22 jaar, maar als je als vrouw een kamer zoekt in Eindhoven, ook gewoon reageren hoor

Zie mijn e-mailadres in mijn profiel..
pi_28068298
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef Objectivist het volgende:

- Per direct een kamer huren is geen bezwaar voor mij
Echt veel moeite doe je blijkbaar niet want hierboven staat een reactie waarin ik een reactie aanbied maar ik heb nog niks van je gehoord. Op kamernet.nl sta ik ook maar nogmaals: als je een kamer wilt moet je er wel wat moeite voor doen!
pi_28071483
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:16 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Echt veel moeite doe je blijkbaar niet want hierboven staat een reactie waarin ik een reactie aanbied maar ik heb nog niks van je gehoord. Op kamernet.nl sta ik ook maar nogmaals: als je een kamer wilt moet je er wel wat moeite voor doen!
nou, echt aantrekkelijk is je aanbieding niet. De prijs wel, maar niet kunnen inschrijven bij de gemeente heeft te veel financiele consequenties voor mij, dat gaat dus niet door. Verder vind ik het flauw dat je me verwijt te weinig moeite te doen, ik ben deze week al 2 keer naar een kamer gaan kijken en wellicht heb ik de komende week gewoon een mooi contract getekend.
  maandag 20 juni 2005 @ 05:03:34 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28079709
pompiedom

als je een kamer zoekt in zwolle, www.maxxvastgoed.nl . Tijdelijk geen inschrijfgeld

De wijk assendorp is postcode 8012. Veruit de leukste wijk om in te wonen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 juni 2005 @ 11:21:49 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_28112049
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Jebus het volgende:
Ik zoek een kamer in Utrecht, max 300 euro, grootte niet belangerijk.

Ik:
-Man
-20
-student HKU
-niet veeleisend want ik moet gewoon 1 sept een kamer hebben

als je meer over me wilt weten of een kamer voor me hebt mail naar ward[apenstaartje]student-kmt.hku.nl
ik bied een kamer aan in Utrecht... voor meer info kijk hier:
http://kamernet.nl/dsp_roomDetail.php?RFRID=139218&A=0

als iemand wil komen kijken, meel even via kamernet, dan wordt je uitgenodigd voor a.s maandag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_28116819
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:02 schreef Objectivist het volgende:
nou, echt aantrekkelijk is je aanbieding niet. De prijs wel, maar niet kunnen inschrijven bij de gemeente heeft te veel financiele consequenties voor mij, dat gaat dus niet door. Verder vind ik het flauw dat je me verwijt te weinig moeite te doen, ik ben deze week al 2 keer naar een kamer gaan kijken en wellicht heb ik de komende week gewoon een mooi contract getekend.
Hoi sorry voor mijn eventueel voorbarige conclusie, dat was inderdaad niet zo netjes. Mocht je nog interesse hebben (inschrijving is wel toegestaan ) dan weet je me alsnog te vinden .
pi_28157292
Ik ben op zoek naar een kamer in de omgeving van Diemen... Max huur zo rond de 250 euro, grootte maakt me niet zo heel erg uit...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:06:27 #231
121630 Mr.Walt
Yeah baby!
pi_28172040
Kamer gezocht in Grun!

Ik:
* Man
* 18 jarige ex-vwo student
* Toekomstig International Business student
* Sport veel
* een echte omnivoor
* Rook niet

Ik zoek een kamer tot ongeveer 325 at max, liefst in een studentenhuis of iets dergelijks.

Verder hoe ik nog wel van een feestje en een biertje, dus reageert allen! (right)
woutrensink at hete post punt nl
"Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben."
pi_28173663
Voor ons gezellige studentenhuis in Oud Zuid zoeken wij een leuke, spontane huisgenoot. Het betreft een mooie kamer van 12m2 met uitzicht op de gracht, mooie gedeelde badkamer en ruime woonkeuken met balkon. OV op loopafstand. Je kan je uiteraard gewoon inschrijven. .

Prijs is €385,- inclusief g/w/l en draadloos internet.

Vind je het leuk om bij gelegenheid samen te eten en een keer een avond te stappen, stuur een leuk mailtje over jezelf naar mvandewerd |at| gmail |punt| com.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  donderdag 23 juni 2005 @ 21:04:40 #233
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28173862
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:00 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor ons gezellige studentenhuis in Oud Zuid zoeken wij een leuke, spontane huisgenoot. Het betreft een mooie kamer van 12m2 met uitzicht op de gracht, mooie gedeelde badkamer en ruime woonkeuken met balkon. OV op loopafstand. Je kan je uiteraard gewoon inschrijven. .

Prijs is €385,- inclusief g/w/l en draadloos internet.

Vind je het leuk om bij gelegenheid samen te eten en een keer een avond te stappen, stuur een leuk mailtje over jezelf naar mvandewerd |at| gmail |punt| com. [afbeelding]
Sorry, maar oud zuid, moet ik daar uit halen dat het Amsterdam is?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28174758
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Sorry, maar oud zuid, moet ik daar uit halen dat het Amsterdam is?
Doe je goed!
pi_28175105
ikke:

Meiske
18jaar
Belgische
toekomstig studente aan Asuza Theologische Hogeschool in de VU Amsterdam
op zoek naar een kamer
max. 250 Eurootjes
Wie heeft wat voor me?

kompitoeter@hotmail.com
pi_28224545
Asuza Theologische Hogeschool in de VU? Ik zit er zelf op.

Zeg DJ-Maurits, zal ik ff mailen .
  zaterdag 25 juni 2005 @ 23:16:41 #237
109833 Benjamos
Screw u guys... Im goin home!
pi_28236955
Gezocht: Kamer in Amsterdam/Amstelveen

Ben een 20 jarige Geneeskunde student aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Ben op zoek naar een kamer.

Ja... ik rook niet... heb ook liever niet dat er gerookt wordt , studeer best wel veel (moet ook wel) maar hou ook wel van wat uitgaan en een filmpje pakken

Gelieve wel de nodige voorzieningen als internetaansluiting etc.
Bedrag zo ongeveer een 300 euro.

blodewijkx AT planet PUNT nl

Bij voorbaat dank
pi_28237998
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 16:13 schreef Nouk het volgende:
Asuza Theologische Hogeschool in de VU? Ik zit er zelf op.

Zeg DJ-Maurits, zal ik ff mailen .
Tuurlijk... je bent altijd welkom... .
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef Benjamos het volgende:
Gezocht: Kamer in Amsterdam/Amstelveen

Ben een 20 jarige Geneeskunde student aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Ben op zoek naar een kamer.

Ja... ik rook niet... heb ook liever niet dat er gerookt wordt , studeer best wel veel (moet ook wel) maar hou ook wel van wat uitgaan en een filmpje pakken

Gelieve wel de nodige voorzieningen als internetaansluiting etc.
Bedrag zo ongeveer een 300 euro.

blodewijkx AT planet PUNT nl

Bij voorbaat dank
Dan moet ik je wel kennen... . Eerstejaars?

Mail is trouwens onderweg....
  zondag 26 juni 2005 @ 00:38:24 #239
109833 Benjamos
Screw u guys... Im goin home!
pi_28239416
Neej, 2e jaars
pi_28244364
Ik zoek een kamer in Breda!

Hoi!
Ik ben Karliene en ik ga in september beginnen met een opleiding op de NHTV (first year leisure and tourism management). Ik ben op zoek naar een kamer van ongeveer 12 vierkante meter, die tot 275 euro per maand mag kosten. Weet jij iets voor mij? Mail me dan! (karlienevos@hotmail.com)

Groeten
Karliene
  dinsdag 28 juni 2005 @ 02:27:33 #241
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_28292008
Okay, here goes...

Ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik niet een of andere eerstejaars ben zoals de meeste kamerzoekenden onder ons.

Ik heb momenteel een kamer op een studentencomplex in NIJMEGEN maar ik ben druk op zoek naar een andere. Punt is dat ik gered moet worden van mijn niet sociale ganggenoten (die mij niet hebben uitgekozen en ik hen niet, je komt op zo'n kamer namelijk via een wachtlijst, zonder kijkavond van tevoren)die het niet eens op kunnen brengen om hoi of goedemorgen terug te zeggen , terwijl ik ze naar mijn weten nooit onheus heb bejegend o.i.d?? Plus het feit dat het allemaal autisten of christenen zijn , niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Met andere woorden: RED ME!!!
Nou ja enniewee IK ben dus 2e jaars communicatiewetenschap aan de RU, 21 jaar, en mijn plus en minpunten heb ik op een rijtje gezet:

+:
- sociaal
- gezellig
- grappig
- doet beetje aan fitness dus zoek je een huisgenoot waarmee je smart kan delen en die je persoonlijke trainer kan zijn door telkens: PIJN IS FIJN!! te roepen als je aan de gewichten loopt te hengsten of met je tong op de loopband loopt
- kan koken
- is in bezit van breedbeeld tv en bijbehorende X-box
- niet roker (maar vindt het niet erg om mee te roken, graag zelfs)
- spreekt dolfijn
- bakt brownies
- is zindelijk

Neutrale punten:
- gaat veel en graag uit (zit NIET bij een dispuut!!)
- PSV fan
- alcoholist
- nachtmens
- koffieverslaafd
- feestbeest
- film/muziek liefhebber

Ik ken mezelf echter zo goed dat er ook minpunten (of je dat als minpunt ziet moet je natuurlijk helemaal zelluf weten) aan mij kleven:

- niet netjes (maar wel gedisciplineerd)
- druk
- werkt niet studiemotiverend, eerder studieontwijkend
- speelt elektrisch gitaar (maar is geen probleem verder, want oefent met koptelefoon, en kan het gewoon goed *poch*)
- doet altijd cheapskate boodschappen bij de Aldi
- eet 's morgens boterhammen met pindakaas+jam

Ik ben dus op zoek naar vooral een gezellige leefomgeving met zelfde type mensen als ik die studeren tot het laatste uitstellen en vooral veel lol proberen te hebben in huis.

Min. oppervlakte is toch wel 14m2 en max. prijs is 300 euri. Het liefst heb ik voorzieningen als droger, wasmasjien en internet bij de hand. Krant&Canal+ is overbodige luxe. Weet je wat of heb je zelf iets in huis vrij, laat het me weten!!!. Ik dank u voor uw medewerking.

Toedels
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:12:34 #242
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_28308585
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 02:27 schreef OneStupidDog het volgende:
Okay, here goes...

Ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik niet een of andere eerstejaars ben zoals de meeste kamerzoekenden onder ons.

Ik heb momenteel een kamer op een studentencomplex in NIJMEGEN maar ik ben druk op zoek naar een andere. Punt is dat ik gered moet worden van mijn niet sociale ganggenoten (die mij niet hebben uitgekozen en ik hen niet, je komt op zo'n kamer namelijk via een wachtlijst, zonder kijkavond van tevoren)die het niet eens op kunnen brengen om hoi of goedemorgen terug te zeggen , terwijl ik ze naar mijn weten nooit onheus heb bejegend o.i.d?? Plus het feit dat het allemaal autisten of christenen zijn , niks mis mee, maar niet wat ik zoek. Met andere woorden: RED ME!!!
Nou ja enniewee IK ben dus 2e jaars communicatiewetenschap aan de RU, 21 jaar, en mijn plus en minpunten heb ik op een rijtje gezet:

+:
- sociaal
- gezellig
- grappig
- doet beetje aan fitness dus zoek je een huisgenoot waarmee je smart kan delen en die je persoonlijke trainer kan zijn door telkens: PIJN IS FIJN!! te roepen als je aan de gewichten loopt te hengsten of met je tong op de loopband loopt
- kan koken
- is in bezit van breedbeeld tv en bijbehorende X-box
- niet roker (maar vindt het niet erg om mee te roken, graag zelfs)
- spreekt dolfijn
- bakt brownies
- is zindelijk

Neutrale punten:
- gaat veel en graag uit (zit NIET bij een dispuut!!)
- PSV fan
- alcoholist
- nachtmens
- koffieverslaafd
- feestbeest
- film/muziek liefhebber

Ik ken mezelf echter zo goed dat er ook minpunten (of je dat als minpunt ziet moet je natuurlijk helemaal zelluf weten) aan mij kleven:

- niet netjes (maar wel gedisciplineerd)
- druk
- werkt niet studiemotiverend, eerder studieontwijkend
- speelt elektrisch gitaar (maar is geen probleem verder, want oefent met koptelefoon, en kan het gewoon goed *poch*)
- doet altijd cheapskate boodschappen bij de Aldi
- eet 's morgens boterhammen met pindakaas+jam

Ik ben dus op zoek naar vooral een gezellige leefomgeving met zelfde type mensen als ik die studeren tot het laatste uitstellen en vooral veel lol proberen te hebben in huis.

Min. oppervlakte is toch wel 14m2 en max. prijs is 300 euri. Het liefst heb ik voorzieningen als droger, wasmasjien en internet bij de hand. Krant&Canal+ is overbodige luxe. Weet je wat of heb je zelf iets in huis vrij, laat het me weten!!!. Ik dank u voor uw medewerking.

Toedels
Klinkt als Vossenveld. Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:44:18 #243
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_28313117
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Klinkt als Vossenveld. Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Bijna het is hoogeveldt, maar minstens net zo erg
pi_28319258
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht in Amsterdam (of in welke andere grote stad dan ook)? Ik ken zelfs in fucking Nijmegen mensen die voor evenveel geld op even weinig vierkante meters zitten.
heey pas op he met Nijmegen Hier is de krapte veel en veel groter dan je zal verwachten en dat is niet voor niets! Nijmegen is gewoon super vet! Maar gelukkig heb ik nu wel een mooie kamer vlakbij het centrum met 5 huisgenoten voor iets meer dan €250 op 16m2!!!!
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:51:59 #245
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_28325448
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef OneStupidDog het volgende:

[..]

Bijna het is hoogeveldt, maar minstens net zo erg
Ik zou graag verkassen naar Hoogeveldt, een vriend van me woont er en die heeft echt een toffe gang, deels.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:57:45 #246
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_28326299
Ik zou ook wel willen verkassen naar een toffe gang, maar liever naar een leuk huis in t centrum...
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:59:07 #247
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_28332642
Ik zoek een hok in Eindhoven. Minstens 12m2 en maximaal 270 euro (maar geen hok van 12m2 voor 270 euro). Centrum & Gestel hebben de voorkeur. Woensel West hoeft per definitie niet.
Ik ben (vanaf september) tweedejaars communicatie studente. Ontzettend fijn gezelschap, een fantastische kok en alle andere dingen die jullie nodig vinden om mij in huis te nemen.

Mailen mag naar Almighty_Kyra@Hotmail.com.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_28341450
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:02 schreef Weopj het volgende:
Kamers te huur in Eindhoven!!!!

Er zijn vanaf half september tot en met half januari 2006 in ons studentenhuis 2 gemeubileerde kamers te huur (12m2 en 14m2), ze kosten allebei €200,00 inc.
10 minuutjes fietsen naar het centrum en TU/e, voor- en achtertuin, nieuwe badkamer, toilet, vaste telefoonaansluiting in de keuken, gezamenlijke keuken, abbonement op de volkskrant en de playboy, bar en vuurplaats in de achtertuin, wasmachine, glasvezel internetaansluiting op iedere kamer, veel gezamenlijke activiteiten en vooral ook vaak samen koken/avondeten.
Het is een ideale plek om te "starten" als eerstejaarsstudent en er is ook eventueel mogelijkheid tot binnenshuis verhuizen na januari.

Het liefst hebben we mensen die niet roken, maar als het niet anders kan
Ow ja, bij voorkeur niet al te knappe mannen tussen de 17 en 22 jaar, maar als je als vrouw een kamer zoekt in Eindhoven, ook gewoon reageren hoor

Zie mijn e-mailadres in mijn profiel..
Alsjeblieft Electrocute
pi_28341586
En nu ben ik aan de beurt!
Als iemand het gehucht Weert ken of er woont, attentie!
Ik woon er een stuk vanaf, maar het gaat thuis nogal... ehm .. hoe zeg ik dat netjes rot.
Ik ben daarom op zoek naar een kamer van ong 15m2 of groter voor max 275 per maand. Ik zou er graag op 1 september in willen.

Ik ben vrolijk, spontaan, en opgeruimd en ik ben 18 jaar.

Weet je iets?
Meel! cailleaghruadh@hotmail.com!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:55:05 #250
30795 Bierik
Bier jij?
pi_28387361
@ Mr. Wes:

Je had het over een kamer voor 200 Euro in leiderdorp=
Waar zit die dan precies?

mvg, Erik
Een biertje heeft geen schoonmoeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo