quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef anoukforza het volgende:
Het kan verkeren, dames en heren!
mn eerste mailtje, eerste bezichtiging..en hup een kamer van 20m2 voor 320 euro in AmsterdamNog bij een metro station ook dus ik ben zo overal..
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:09 schreef anoukforza het volgende:
Mijn verbazing was nog groter toen ik het huurcontract tekende, 290 euro!!!!![]()
Als je pech hebt dan duurt t HEEL erg lang...quote:Op donderdag 2 december 2004 19:05 schreef zurich het volgende:
hoe lang is de wachttijd gemiddeld voor een kamertje in Leiden?!.. enig idee/
Ok, huisgenoot gevondenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:44 schreef vage het volgende:
Wij zoeke nog een nieuwe huisgenoot!
Had je iets anders verwacht in Amsterdam (of in welke andere grote stad dan ook)? Ik ken zelfs in fucking Nijmegen mensen die voor evenveel geld op even weinig vierkante meters zitten.quote:Op donderdag 2 december 2004 19:40 schreef Nouk het volgende:
Zo lekker goedkoop ook.
in maanden en jaren? 1.3 jr?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:39 schreef entwined het volgende:
[..]
Als je pech hebt dan duurt t HEEL erg lang...![]()
Welke straat?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:35 schreef du_ke het volgende:
Nou dat valt volgens mij wel tegen. Kamernet is de grootste dus ook het meeste aanbod. Ik heb in mijn zoekperiode ook wel naar andere sites gekeken maar dat was eigenlijk niets. Vaak maar weinig en dure kamers en ook nog eens slecht bijgehouden sites.
Ik heb m'n kamer via kamernet en dat ging prima heb maar een keer of 3 hoeven tereageren en ben 1 keer wezen kijken en het was meteen raak. Hartje groningen en nog aardig betaalbaar ook
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |