277 incl.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:26 schreef Dizzee het volgende:
Ik heb erover gelezen. Hoeveel betaal je ervoor?
Precies!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:18 schreef LuQas het volgende:
Ook ik ga er wonen, en wel vanaf 3 maart wanneer ik mijn huurcontract teken
* LuQas is blij omdat ik nu weg kan uit de kutflat in Uilenstede
Joechei!quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ik woon er nu ruim een maand en het bevalt uitstekend!
Dat is coolquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:46 schreef Roellio het volgende:
En in April is het strand klaar, en het fitnesscentrum en de 'beach-bar'
+3 inzichtvolquote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef Internationalist het volgende:
je foto's doen het niet knaap
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:52 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
('Et wordt hier echt een konijnhok straks, iedereen doet et zo met iedereen ik ken al daar daar daar etc leuke chicks' Aldus de wijze woorden van een vriend
)
Ik zal binnenkort wel even de digicam van m'n ouders ontvremen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:54 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
doe es wat fotos erop hoe je et ingericht hebt
Ze worden dan ook aangeboden onder Stavangerweg ipv Spaarndammerweg. Maarre.. zijn ze niet allemaal al toegewezen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:44 schreef popje het volgende:
Ik sta ingeschreven bij studentenwoningweb, dus ook bij de Key, en hoe kom je aan die woningen bij de Spaarndammerweg? Zie er namelijk nooit een staan op studentenwoningweb.nl...dus hoe kan ik daarop reageren? Woon nu op Uilenstede en wil daar wel weg...
Geen idee, als ik een beetje rondkijk zie ik eigenlijk geen onbewoonde blokken meer..quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:56 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Worden er niet nog steeds blokken opgeleverd? Volgens mij pas als ze opgeleverd worden staan ze erop.
De keetwoningen worden gefaseerd (per 150 stuks) aangeboden op www.studentenwoningweb.nl vanaf mei/juni aldus keetwonen.nlquote:Op maandag 11 april 2005 17:55 schreef the_opposite het volgende:
keetwonen.nl; heb eens rondgekeken op die site en het ziet er toch niet verkeerd uit! Redelijk wat ruimte voor een redelijke prijs. Maar is er eigenlijk al bekend wanneer er op deze woningen ingeschreven kan worden??
Je vergeet dat je bij een hogere kale huur ook meer huursubsidie ontvangt, volgens een nieuwsbrief van de key gaan ze uiteindelijk 280-300 euro kosten... verder zit internet er bij keetwonen al bij inbegrepen.. op de stavangerweg moest je zelf een chello abbonement aanschaffen.. dus al met al zullen de 2 projecten niet veel van prijs verschillen gok ikquote:Op maandag 18 april 2005 21:34 schreef the_opposite het volgende:
Voor degenen die ook geinteresseerd zijn in een keetwoning (zeecontainer). Heb even gemaild met iemand van de betreffende woonstichting die de containers gaat verhuren, maar deze persoon vertelde me dat volgens zijn idee (is nog niet helemaal vastgeled) de woningen zo rond ¤400,- incl. per maand moeten gaan opbrengen, dit is toch wel fors meer dan de ¤320,- incl. die vermeldt staat op de website van keetwonen.nl
Nee, want ik heb geen digicam!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:52 schreef Blinker het volgende:
Ik heb ook best interesse in die keetwoningen.
Heeft iemand misschien foto's van deze woningen voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |