Ik moest me weldegelijk in de gemeente in laten schrijven om een uitwonende beurs te krijgen, voor 3 maand onderhuur. Maar da's 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:12 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Als er sprake is van onderhuur hebben sommige verhuurders liever niet dat je je inschrijft bij het bevolkingsregister, dit omdat ze dan gekort kunnen worden op een uitkering ed. Volgens mij hoef je je tegenwoordig niet meer in te schrijven om een uitwonende beurs te kunnen beuren, een huurcontract is vaak voldoende..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:12 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Als er sprake is van onderhuur hebben sommige verhuurders liever niet dat je je inschrijft bij het bevolkingsregister, dit omdat ze dan gekort kunnen worden op een uitkering ed. Volgens mij hoef je je tegenwoordig niet meer in te schrijven om een uitwonende beurs te kunnen beuren, een huurcontract is vaak voldoende..
Ik snap niet zo goed hoe sommige verhuurders NEE aangeven bij kamernet.nl, terwijl het toch verplicht is. Is het niet een beetje dubieus?quote:Productnaam
Adreswijziging
Productomschrijving
Iedereen van 16 jaar en ouder moet bij verhuizing binnen Den Haag en bij vestiging in Den Haag vanuit een andere gemeente in Nederland binnen vijf dagen na de verhuisdatum hiervan aangifte doen bij Burgerzaken. Bij vertrek naar het buitenland meldt u dit vijf dagen vóór uw vertrek. Wie zich vanuit een ander land in Den Haag vestigt meldt zich bij het Immigratiekantoor.
De adreswijziging wordt meteen verwerkt aan de balie.
Voorwaarden
Legitimatiebewijs meebrengen. Ook moet u een 'bewijs van bewoning' meenemen. Dat kan een huur- of koopcontract zijn. Bij onderhuur moet u schriftelijk toestemming hebben van de hoofdbewoner en een kopie van diens legitimatiebewijs meebrengen (ter vergelijking van de handtekening).
O mijn god, ik woon ook in Oud-Zuid! Straks kom ik je nog tegen!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik heb deze week net een prachtige kamer in een heel gezellig huis in Oud Zuid gevonden via kamernet..... De enige hondenstreek is dat ze je laten betalen voor je reacties...
Sterker nog, ik bén je al tegen gekomen...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
O mijn god, ik woon ook in Oud-Zuid! Straks kom ik je nog tegen!.
Gedag zeggen is er dus ook niet meer bijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Sterker nog, ik bén je al tegen gekomen....
En dat moet jij zeggen....quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gedag zeggen is er dus ook niet meer bij
Moooi zo!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En dat moet jij zeggen.....
Maar goed... de volgende keer zal ik er zeker voor zorgen dat ik niet ongemerkt voorbij ga....
Verdomd jammer dat mijn studie pas in september begintquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:02 schreef Naamah het volgende:
Ik heb een kamer in de aanbieidng in Utrecht, 10m2, 240,-, beschikbaar van 1 mei tot 1 september. Als je intresse hebt, mag je even een mailtje sturen naar het adres in mijn profiel, dan krijg je wat meer info over de kamer e.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |