Ik weet (misschien) wel wat. Mail me maar op mijn fokmail.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef M1RR1E het volgende:
gezocht: gezellige inwoner(s) van Utrecht die op zoek zijn naar een nieuwe huisgenote!!
Ik begin vast met kamers zoeken, omdat ik vanaf september Geneeskunde zal gaan studeren in Utrecht. Als de kamer al iets eerder (in juli of augustus) vrijkomt heb ik ook interesse!
Dus laat het me weten als jij of een van je huisgenoten tegen die tijd zal gaan verhuizen. Mail me maar op mirjam87@hotmail.com om te vertellen wat voor leuke kamer je te bieden hebt en evt wat meer van mij te weten te komen.
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 23:07 schreef veekeend het volgende:
[..]
Ik weet (misschien) wel wat. Mail me maar op mijn fokmail.
Check je mail maar.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:57 schreef M1RR1E het volgende:
[..]geweldig! Heb je mijn mail gekregen? Was namelijk niet zeker over het mailadres. Is fokmail gewoon username@fok.nl?
ik denk dat je je eisen iets zal moeten bijstellen voor een succesquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef wintercoat het volgende:
Meisje (17) zoekt kamer in UTRECHT of AMERSFOORT vanaf juli/aug/sept 2005.
Min. 16 m² en prijs tot 350 per maand.
mailen; larasteenvoorden@hotmail.com
In utrecht op zo'n korte termijn VIA Fok! forum???quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onzin. 16 m2 is geen buitensporige eis, in tegendeel... zoiets wil ik ook... anders kun je een bed en een bank plaatsen en ben je klaar... je moet wel een béétje ruimte hebben
Met dit soort eisen heb je wellicht over 3 jaar een kamer.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onzin. 16 m2 is geen buitensporige eis, in tegendeel... zoiets wil ik ook... anders kun je een bed en een bank plaatsen en ben je klaar... je moet wel een béétje ruimte hebben
Je weet niet waar je over praatquote:Op woensdag 27 april 2005 23:39 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
In utrecht op zo'n korte termijn VIA Fok! forum???
Ten eerste, ik heb al reacties gehad! Dus dat is heel mooi.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:39 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
In utrecht op zo'n korte termijn VIA Fok! forum???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |