Jammer dat ik het zo laat pas lees (via je onderschrift), maar ik heb net een nieuwe buurvrouw/buurman mogen kiezen voor een kamer van een m2 of 30, eigen keuken, balkon, douche en W.C. delen met z'n tweeen, alles incl. (ook supersnelle breedbandverbinding) voor 264 euro met huursubsidie.quote:
Als je m'n buurvrouw van het balkon afdondert valt er misschien nog wat te regelenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
![]()
kun je niet sneaky onder dat contract uit?
Hé! Waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet te regelen zijn
Vertel me dan in elk geval dat je een aantrekkelijke, bevallige jongedame als buurvrouw hebt gekozen, anders word ik helemaal depressief
you've got mailquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:25 schreef wintercoat het volgende:
OKEETJE.
Wie zoekt er vanaf ongeveer december dit jaar een kamer in Utrecht Centrum.
De afmetingen zijn 14, 15 en 17 m². Er is een grote woonkamer, een zolder, een tuin, een keuken en een eetkamer. Zelf ga ik de kamer van 20m² innemen. De prijzen zijn nog niet bekend maar de kamer van 17m² gaat ongeveer 270 euro kosten. De andere kamers zullen dus goedkoper zijn. Het is inclusief gas, water en licht. Internet zal aanwezig zijn.
Ondanks had ik zelf al een kamer in Utrecht gevonden maar zie hier vanaf omdat mijn ouders het huis niet geschikt vonden en de kamer te klein.
Dus hebben we zelf een huis gekocht. Dus zoek jij een kamer, ben je netjes, gezellig en wil je ook je eigen privacy.. mail dan even naar: wintercoat@gmail.com met een leuke mail over jezelf!
iig als je in aanmerking wilt komen voor huursubsidie ( weet niet of je eigen douche/keuken/voordeur hebt? )quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:28 schreef Souljah het volgende:
De man in kwestie verhuurt al 7 jaar kamers in zn woning en heeft inmiddels 4 verschillende huurders gehad, er woont nu ook nog een australische jongen die op UvA zit(heb em nog niet ontmoet). Het is overigens zonder huurcontract, omdat ie dat niet nodig vond en nog nooit had gedaan maar als ik het echt wilde was het wel mogelijk. Is het trouwens zo dat ik een huurcontract moet tonen om me in te kunnen schrijven bij de gemeente van Amsterdam?
Ik zou toch wel een huurcontract opvragen, als je eruit wordt gekickt of de huur gaat ineens omhoog heb je anders geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:28 schreef Souljah het volgende:
Kamer gevonden in Amsterdam Noord, via kamernet
Ben dezelfde dag 2 keer wezen hospiteren, om 3 uur in Zuid Oost en half 7 in Noord. In Zuid Oost ben ik 2 uren geweest, heel uitgebreid gepraat over de kamer en de omgeving enzo terwijl ik in Amsterdam Noord al binnen een kwartier klaar was. Die man liet het huis zien, de kamer(overigens gemeubileerd) en na 10 minuten zei hij, als je de kamer wil bel me dan even hoe laat je 1 juni langskomt en neem wat spulletjes en 300 euro mee of ff overschrijven en dan issie van jou.
De man in kwestie verhuurt al 7 jaar kamers in zn woning en heeft inmiddels 4 verschillende huurders gehad, er woont nu ook nog een australische jongen die op UvA zit(heb em nog niet ontmoet). Het is overigens zonder huurcontract, omdat ie dat niet nodig vond en nog nooit had gedaan maar als ik het echt wilde was het wel mogelijk. Is het trouwens zo dat ik een huurcontract moet tonen om me in te kunnen schrijven bij de gemeente van Amsterdam?
nee heb ik niet, het is een kamer in een flatje bij een hospita. Dan is een huurcontract niet nodig om me in te schrijven bij de gemeente?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iig als je in aanmerking wilt komen voor huursubsidie ( weet niet of je eigen douche/keuken/voordeur hebt? )
toen ik me inschreef in Groningen hoefde ik geen huurcontract laten zien. Ik zou hem zowieso wel vragen, omdat hij je anders inderdaad op elk moment eruit zou kunnen zetten. Anders heeft hij een opzegtermijn van 3 maanden.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:17 schreef Souljah het volgende:
[..]
nee heb ik niet, het is een kamer in een flatje bij een hospita. Dan is een huurcontract niet nodig om me in te schrijven bij de gemeente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |