Levert 'm vast een kamer opquote:
Onderscheid je en aarzel niet om een lang verhaal neer te zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:28 schreef addictivebeat het volgende:
Nog een vraagje: op wat voor manier motiveren jullie je reactie op een kameraanbod? Tips?
Probeer het dan op een goeie manierquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef knalkoen het volgende:
onderscheid je, dat kan je nogal op veel manieren doen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:17 schreef Sheva het volgende:
Ik ben per direct op zoek naar een kamer in Tilburg
Student Speco op de Fontys Hogeschool
- tot ong. 300 euro
- Ben 20 jaar jong
- 2,5 uur reizen
Heb jij een geschikte kamer ergens in tilburg en zijn jullie op zoek naar nieuwe huisgenoot?
Zou ideaal wezen zeg ik....email op goudzwaardemiel@hotmail.com
ik had een standaard mail die meestal wel goed lag bij de mensen waar ik reageerde, ik zal hem hier neer zetten maar heb geen zin in flauwe antwoorden het is enkel bedoeld om je een IDEE te geven van HOE het KAN!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:28 schreef addictivebeat het volgende:
Nog een vraagje: op wat voor manier motiveren jullie je reactie op een kameraanbod? Tips?
Mooi! Bedankt!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:11 schreef lenin het volgende:
[..]
ik had een standaard mail die meestal wel goed lag bij de mensen waar ik reageerde, ik zal hem hier neer zetten maar heb geen zin in flauwe antwoorden het is enkel bedoeld om je een IDEE te geven van HOE het KAN!
lang verhaal
Ik herhaal deze nog even...quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:00 schreef DJ-Maurits het volgende:
Voor ons gezellige studentenhuis in Oud Zuid zoeken wij een leuke, spontane huisgenoot. Het betreft een mooie kamer van 12m2 met uitzicht op de gracht, mooie gedeelde badkamer en ruime woonkeuken met balkon. OV op loopafstand. Je kan je uiteraard gewoon inschrijven..
Prijs is ¤385,- inclusief g/w/l en draadloos internet.
Vind je het leuk om bij gelegenheid samen te eten en een keer een avond te stappen, stuur een leuk mailtje over jezelf naar mvandewerd |at| gmail |punt| com. [afbeelding]

Enneuh, mail mij gewoon, het liefst een kamer lekker dicht bij Den Haag HS, ik heb nu namelijk een contract bij een bedrijf tegen een verderop gelegen NS Station aan. Gezien mij dat de financiele zekerheid bied die ik zocht, wil ik nu wel eens op kamers. En het liefst met 3-4 huisgenoten ofzo. Een prijs rond de 260 (wat nu de standaard is voor all inc., gedeelde kamer, heb ik het idee), vind ik te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef timbob het volgende:
Hallo
ik ben op zoek naar een kamer in Den Haag. heb al wat op internet gezocht maar dat is nog niet echt gelukt. ik ben niet echt erg kieskeurig, zoek iets onder de 300 euro met toch wel een beetje ruimte waar ik lekker aan het werk kan (ik ga een opleiding ruimtelijke vormgeving doen)
gewoon ruimte voor een bed, bureau en kast is genoeg, gedeelde keuken is ook tof uiteraard.
een huis met meerdere bewoners is geen probleem, lijkt me juist wel gezellig![]()
Als iemand iets weet? ik ben geintereseerd
als je wilt weten wat voor type ik ben, lees dan m'n fok history maar door
was dat wel zo slim? misschien niet
hey! verzin je eigen tekstje 'squote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Enneuh, mail mij gewoon, het liefst een kamer lekker dicht bij Den Haag HS, ik heb nu namelijk een contract bij een bedrijf tegen een verderop gelegen NS Station aan. Gezien mij dat de financiele zekerheid bied die ik zocht, wil ik nu wel eens op kamers. En het liefst met 3-4 huisgenoten ofzo. Een prijs rond de 260 (wat nu de standaard is voor all inc., gedeelde kamer, heb ik het idee), vind ik te doen.
Volgens mij is dat het oude pand van Studentenvereniging UMTC. Ze zijn er vorig jaar ofzo uitgegooid door de huurbaas die er een beetje genoeg van had om die studenten daar te hebben. Zou me niks verbazen als dit het is, zeker gezien de "volledige renovatie" die toch echt wel ZWAAR nodig was daar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:52 schreef Pimpelmees het volgende:
Hoppaaa!! Vandaag kamer geregeld!
Tegenover "dé molen" (Adelaarstraat), 7 minuutjes lopen vanaf de Neude, midden in Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oud pand helemaal gerenoveerd. Alles nieuw geschilderd, komt nieuwe vloerbedekking etc.
18 m². Alles inbegrepen (gas, elektra, internet, wasmachine, droger, keuken, etc.)" ¤ 375,-
Kan er vanaf 1 juni al inIk ben heel blij!
dit is de overkant btw:
[afbeelding]
Ik zóek wel n kamer ergens in die buurt, liever meer richting de HHS zelf, maargoed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:46 schreef xxsaskiaxx het volgende:
haai!
Ik ben saskia net 20 jaar oud en zoek een kamer (in een appartement of huis met meerder mensen) in Den Haag .(liefst ) In het centrum, zeehelden kwartier of in de buurt van de weimarstraat. Prijs max: 300
Ga naar de Haagse hoge school de studie Hebo doen.
Hou wel een feestje, gezelligheid en ben zekkrr niet saai
![]()
Heb je een kamer of ken je iemand die een kamer heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |