Dat mag ik toch wel hopen.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
*plak*.
Zou dit m'n laatste plak zijn?.
Wie weet.... misschien in de toekomst wel weerquote:Op donderdag 30 september 2004 18:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
*plak*.
Zou dit m'n laatste plak zijn?.
moet ik je handje vasthoudenquote:Op donderdag 30 september 2004 18:57 schreef dunn0w het volgende:
de lucht is hier helemaal geel
best eng..
Sven gaat binnen een maand naar Australie.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:41 schreef Kylee het volgende:
Ik denk of BVO of svensational..
Absoluut.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef BVO het volgende:
Wat een vertrouwen..
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:52 schreef Kylee het volgende:
Bovendien heb jij je aardig ingelikt..
Nou een beetje, maar ik belde mn werk en ik zei dus dat ik morgen wel weer wou komen en toen zeiden ze: 'Nee, je klinkt nog zo ziek, 1 dag is toch nutteloos en je kan beter uitzieken!'quote:Op donderdag 30 september 2004 20:07 schreef Duiveltja het volgende:
Beter?
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou een beetje, maar ik belde mn werk en ik zei dus dat ik morgen wel weer wou komen en toen zeiden ze: 'Nee, je klinkt nog zo ziek, 1 dag is toch nutteloos en je kan beter uitzieken!'
dusss
Oordopjesquote:Op donderdag 30 september 2004 20:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Alleen gaan ze morgen wel 2 huizen verderop een plavuizenvloer eruit drillen dus van dat uitzieken zal wel niks komen.
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:14 schreef Nouk het volgende:
Gatver BVO, Klaar met die rauwe vis in je icon.
Ik en Leonie ookquote:Op donderdag 30 september 2004 20:13 schreef BVO het volgende:
Ik heb weekend!.
Boeiequote:Op donderdag 30 september 2004 20:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ze hebben mij niet nodig enzo.
Ze spoort echt totaal niet gewoon, zo een rauwe vis uit elkaar scheuren, t leek nog of ze het lekker vond ook. Ihewl.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]. Geweldig moment juist.
.
Klaar is sowieso leuk..
hmmmz zure haring is ook lekker hoor. dat is ook rauwe visquote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ze spoort echt totaal niet gewoon, zo een rauwe vis uit elkaar scheuren, t leek nog of ze het lekker vond ook. Ihewl.
Als je honger hebt is alles lekkerquote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ze spoort echt totaal niet gewoon, zo een rauwe vis uit elkaar scheuren, t leek nog of ze het lekker vond ook. Ihewl.
Als je een week lang zonder eten in zo'n mangrove zit eet je alles, denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Maar bij Klaar zag je de darmen uit haar mondhoeken sijpelen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:16 schreef Riann het volgende:
[..]
hmmmz zure haring is ook lekker hoor. dat is ook rauwe vis
Yackquote:Op donderdag 30 september 2004 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar bij Klaar zag je de darmen uit haar mondhoeken sijpelen.
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar bij Klaar zag je de darmen uit haar mondhoeken sijpelen.
Mwaoh. Ik vind alleen ER fantastisch en Het blok leuk, oh en de Bachelor natuurlijk. Sho is opzich best wel gezellig ben ik de laatste weken achter gekomen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
Nouk word jij nou ook een vaste SCer?
Dat valt nog te bezien ik heb gesoliciteerd..... maar ik reken nergens op al hoop ik het wel natuurlijk anders had ik niet gesoliciteerdquote:Op donderdag 30 september 2004 20:37 schreef Nouk het volgende:
Oh okay dan. Misschien ben je straks dus wel mod Riann, lees ik net!
Dat zeker, maar zulke types maken zo'n programma natuurlijk wel leuk.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:20 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
. Echt een vaag mens.
En zure haring lus ik ook al niet Riann.
Jaa dat zeker! Jammer dat het tussen Mick en Klaar en Ernestien? zo goed gaat. Ik had wel verwacht dat Mick en Klaar helemaal niet met elkaar op konden schieten.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeker, maar zulke types maken zo'n programma natuurlijk wel leuk..
Naja ik kijk al 10 min reclame en hoop dat t eens begint..quote:Op donderdag 30 september 2004 20:42 schreef Riann het volgende:
kijken jullie nu ook allemaal patty???
Yepquote:Op donderdag 30 september 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Das een hoop.
kzag het zonet ook ff 5 min.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
Wat heb je gekocht?
Wat een programma trouwens, dat Patty's Fort..
BVO, ik begon je alweer bijna voor vol aan te zien... maar ..... zuchtquote:Op donderdag 30 september 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
Ik zou me behoorlijk achterlijk voelen als ik zo zou staan te krijsen.
Vanavond de Tokkies en Ali B bij Jensen..
uuhm...ik heb mijn belastingteruggaaf gekregen en heb een goede bonus gekregen bij mijn salarisquote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef dunn0w het volgende:
Jezus... heb je daar geld voor als student?
Jensen is leuk joh.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
BVO, ik begon je alweer bijna voor vol aan te zien... maar ..... zucht![]()
Foto's zal ik misschien morgen doenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:43 schreef Nouk het volgende:
Een winterjas voor 39 euro is wel een goeie koop. Foto's?
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
uuhm...ik heb mijn belastingteruggaaf gekregen en heb een goede bonus gekregen bij mijn salaris
ben je serieus?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Jensen is leuk joh..
Ja echt, ik vind het geweldige humor.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ben je serieus?
okidokiquote:Op donderdag 30 september 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja echt, ik vind het geweldige humor.. Sorry.
.
Ik vind de H&M echt KUT gewoon.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef Nouk het volgende:
De H&M is gewoon leuk hoor. Tenminste een normale prijs en leuke kleding. Alleen jammer dat vaak zoveel mensen erin lopen, maarja.
Ik vind de H&M juist top. Ze hebben ook leuke truitjes, vestjes, oorbellen, sjaals en jassen ook idd. Wel jammer dat ze in de kalverstraat je broek niet meer hadden nee. Je kan ff laten bellen of ze ze ergens anders nog hadden? Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb eigenlijk nog nooit een spijkerbroek gekocht bij de H&M. Maargoed, 1 minpuntje maakt de H&M natuurlijk niet meteen kutquote:Op donderdag 30 september 2004 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind de H&M echt KUT gewoon.
Het enige leuke wat ze hebben zijn spijkerbroeken en winterjassen. Alleen vandaag heb ik alle H&M's van de kalverstraat en van nieuwe dijk in Amsterdam gehad (lees 5 winkels) en bij geen enkele winkel hadden ze mijn maat in spijkerbroek. Nou ben ik echt niet dik en zo lang in mijn lengte, het enige wat ik nodig had was een 34-34 maat en dat hadden ze gewoon nietIk baalde enorm want dat scheelt namelijk behoorlijk met de Jack&Jones spijkerbroeken. Of ik nou 79 betaal of 39 is enorm veel verschil!!!
Jensen is back met een nieuw seizoen!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:03 schreef Nouk het volgende:
Waar is t topic van Jensen!
Omdat Jensen op tv komtquote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Nouk het volgende:
Waarom dat nou weer in TV. Vaag, maar bedankt.
Omdat het een TV-programma is?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Nouk het volgende:
Waarom dat nou weer in TV. Vaag, maar bedankt.
Ja, maar dat zijn meer real-life soaps.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:06 schreef Nouk het volgende:
ER, Simple life enzo toch ook!
ik weet niet hoe die H&M's er daar uitzien, maar hier zijn ze ontzettend rommeligquote:Op donderdag 30 september 2004 22:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind de H&M juist top. Ze hebben ook leuke truitjes, vestjes, oorbellen, sjaals en jassen ook idd. Wel jammer dat ze in de kalverstraat je broek niet meer hadden nee. Je kan ff laten bellen of ze ze ergens anders nog hadden? Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb eigenlijk nog nooit een spijkerbroek gekocht bij de H&M. Maargoed, 1 minpuntje maakt de H&M natuurlijk niet meteen kut
Doe geduldig en geef het wat tijd.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
Nog steeds geen nieuwe mod gekozen![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef Nouk het volgende:
Duiveltja, heb jij niet gesolliciteerd?
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef niksan het volgende:
[..]
ik weet niet hoe die H&M's er daar uitzien, maar hier zijn ze ontzettend rommelig
ik kan er echt nooit iets vinden, soms best wel slechte kwaliteit (truitjes dan)
* Dizer wil goede kwaliteit voor weinig geld![]()
![]()
Wat is het probleem? Geen van de sollicitanten is leuk genoeg?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Doe geduldig en geef het wat tijd.
En Duiveltja: ik weet het..
Precies. Maar niksan je hebt wel gelijk hoor, hierzo zijn die H&M's ook 1 grote zooi, dat is wel vervelend.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:15 schreef Duiveltja het volgende:
H&M is best ok voor de arme student
Als jij nou ook snel editquote:Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als jij nou ook snel edit.
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
Jensen was weer leuk..
Ze komen er niet uit wie het moet worden.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
pfffffffffff, kom ik voor niks de hele tijd onlineBVO is nog steeds zwart
Op de Volendammerkermis was Jantje de kroeg uitgezet omdat ie coke aan t snuiven was op de plee. Tof hequote:Op donderdag 30 september 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Ik kan me wel wat voorstellen bij het verhaal, die Jantje lijkt me een verschrikkelijk ventje..
Maar aan die antwoorden te zien is Ali niet al te slim..
Echt een eng figgur. Zo'n type dat vroeger gepest werd en nu dat 'ie geld heeft stoer gaat doen door een lijntje te nemen.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Op de Volendammerkermis was Jantje de kroeg uitgezet omdat ie coke aan t snuiven was op de plee. Tof he.
Maargoed Ali B komt niet erg slim over, wel praat ie tenminste normaal, niet met dat irritante fake- maroc-accentje.
Jantje > snuiven...yeah right!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt een eng figgur. Zo'n type dat vroeger gepest werd en nu dat 'ie geld heeft stoer gaat doen door een lijntje te nemen..
Nja, op zich zegt 'ie soms el goede dingen, alleen als ik dan die Zwakste Schakel antwoorden hoor.. Maar hij is inderdaad wel vrij normaal verder.
.
In Volendam snuiven ze allemaal.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Jantje > snuiven...yeah right!
Echt echt waar.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Jantje > snuiven...yeah right!
Die is altijd in Onzin of in #onz.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef BVO het volgende:
Waarom is timbob hier trouwens nooit meer?.
alles!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:26 schreef timbob het volgende:
wat heb ik gemist?
behalve jullie
Nee, er zullen nog wel meer mensen gesolliciteerd hebben hoor, maar van de showchatters volgens mij alleen wij twee.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:42 schreef Nouk het volgende:
En alleen Riann en BVO hebben gesolliciteerd?
Anders plakken ze nog een weekje erachter aan waar je nog in kan mailen.
Ach zo.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, er zullen nog wel meer mensen gesolliciteerd hebben hoor, maar van de showchatters volgens mij alleen wij twee.
I like youquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:27 schreef timbob het volgende:
truste allemaal!
Ze komen er niet uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:31 schreef BVO het volgende:
Nog steeds niet?.
Waar was jij al die tijdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:50 schreef timbob het volgende:
hoi!
nee het is vandaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is al morgen.
Dat is de maand erop pas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:37 schreef Svensational het volgende:
Om jullie verloving aan te kondigen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Hallo menschen ende dieren
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef niksan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
tot welke groep voel jij je het meest aangesproken
laat maar zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op het moment dat jij zei: vandaag zal het wel niet bekend worden was het al vrijdag --> morgen dus![]()
nope.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:34 schreef dunn0w het volgende:
can you hear the dolpins cry?
het zijn "dolpins" hoor!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:43 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor ze wel hoor, oink, oink
ja...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:48 schreef timbob het volgende:
komt een dolfijn bij de bakker
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:51 schreef timbob het volgende:
wordt ie aangevallen door een tijgerbrood...
ik vind maud leuk.. maar haar liedje is een beetje 'vlak' ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:34 schreef BVO het volgende:
Niet zo mijn smaak..
* dunn0w luistert nu naar Maud..
?? mis ik iets?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:39 schreef BVO het volgende:
Zijn jullie ook al bij de DDD geweest?.
ik doe het ook niet zo vaak..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:55 schreef niksan het volgende:
ik heb al maanden niet meer "geshopt"
ik begin het zowaar te missen![]()
elke mongool snapt dat ik dan ook op jou zou stemmenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] user van de maand september ; stembussen open
Timbob, jij nomineert mij, maar je stemt niet op mij
Maar dan moet je dat daar natuurlijk wel posten hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef timbob het volgende:
[..]
elke mongool snapt dat ik dan ook op jou zou stemmen
ik stem op jou!
ik stem op Bupatih
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:43 schreef dunn0w het volgende:
BVO kan niet mijnevege!!
hoeveel was de stand ook al weer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]!
!
Echt een belabberd programma.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:41 schreef dunn0w het volgende:
eindelijk...
ik kan vanavond Koefnoen kijke
volgens jullie was het nie echt wa the?
1-0quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hoeveel was de stand ook al weer?
ja.. zie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt een belabberd programma.
Weet ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
Ik heb al gestemd..
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:33 schreef Duiveltja het volgende:
Tom je bent nog blauw.
Duurt het nog lang?
Pure nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
Gatver, Tom_Tom-..
nou mij niet echt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
Nee toch? Was pas weer een nieuw seizoen begonnen geloof ik..
Lijkt me gewoon leuk om er aan mee te doen..
Lekker afgezeken worden door die rooie muts, heerlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
nou mij niet echt...
heerlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Lekker afgezeken worden door die rooie muts, heerlijk..
Zou je ook niet met een Kelly-achtige gaan vozen dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:00 schreef BVO het volgende:
Ik zou me niet helemaal kunnen laten gaan, als er zoveel mensen zouden zitten te kijken..
Dan laat ik m'n beurt voorbij gaan ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zou je ook niet met een Kelly-achtige gaan vozen dus?
Mis ik iets??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
Nee toch? Was pas weer een nieuw seizoen begonnen geloof ik..
Lijkt me gewoon leuk om er aan mee te doen..
nietsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:02 schreef BVO het volgende:
Ja! wat is er?.
Dat is diegene die bij Idols bij de audities zei dat ze te dik was maar af zou gaan vallen en toen bij de workshops de mist in ging. Die samen met Sharon op jouw achtergrond staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |