Nou, allemaal? Ik zat online de boekjes door te bladeren, en als ik dan bij "online kopen" keek, stonden heel erg veel dingen er opeens niet tussen...quote:Op maandag 27 september 2004 19:41 schreef schatje het volgende:
Het mooie is dat je het nu ook allemaal online kunt bestellen.
Geef eens voorbeelden danquote:Op maandag 27 september 2004 19:45 schreef faustkern het volgende:
Wat een rip-off prijzen zeg. Nederlandse consumenten worden zwaar geript en maar blijven denken dat een een goede deal krijgen op zo'n dag. Ongelovelijk dat een toko als de Bijenkorf nog steeds bestaad.
Donderdag om 00:01 ja.quote:Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou kun je wel pas vanaf donderdag 00:01 ofzow echt online kopen, dus misschien dat je dan wel alles kunt kiezen...
Nou, het zijn best wel veel aanbiedingen. Dat is niet te doenquote:Op maandag 27 september 2004 19:52 schreef RealKnuckles het volgende:
schatje zou je misschien alles kunnen posten
alle aanbiedingen
aangezien me ie het niet doet behalve fok.
oke maakt niet uitquote:Op maandag 27 september 2004 19:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou, het zijn best wel veel aanbiedingen. Dat is niet te doen.
Of je moet een bepaald merk in gedachte hebben. Dan kan ik wel ff voor je kijken.quote:Op maandag 27 september 2004 19:57 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
oke maakt niet uit![]()
.
Aangepastquote:Op maandag 27 september 2004 20:04 schreef Coconut het volgende:
Sinds wanneer bestaat 31 September?![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
Aangepast.
Thanks.
dirk bikkembergs, nudie, energie, hugo boss en/of als je nog wat andere leuke merkherenkleding ziet (casual liefst) (geen broeken).quote:Op maandag 27 september 2004 20:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Of je moet een bepaald merk in gedachte hebben. Dan kan ik wel ff voor je kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |