Mijne ookquote:Op maandag 27 september 2004 16:45 schreef Dada het volgende:
Mijn fotoboek heeft nieuwe foto’s.
quote:Op maandag 27 september 2004 16:55 schreef BVO het volgende:
Tommerd..
Kunnen we geen actie houden dat 'ie moet blijven ofzo?.
maar heeft hij er wel tijd voor....quote:Op maandag 27 september 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
Dizer zou ook leuk zijn ja
quote:Op maandag 27 september 2004 17:10 schreef Tania18 het volgende:
tuptuptup..
Laat mij eens even neurien johquote:Op maandag 27 september 2004 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik wist niet wat je er mee bedoeldequote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Laat mij eens even neurien joh![]()
![]()
Je hebt gelijk, tuptuptup is ook wel dubbelzinnigquote:Op maandag 27 september 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet wat je er mee bedoelde
Voor ER?quote:Op maandag 27 september 2004 17:09 schreef Svensational het volgende:
Zeg BVO, is er geen polltopic
Niet zo snerend, Emmaquote:Op maandag 27 september 2004 17:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tuptuptup is ook wel dubbelzinnig![]()
Het was geen beledigingquote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, jij met je koesmiley![]()
Geen zwangere vrouwen beledigen![]()
Als jij het even post nu dan sla ik em even opquote:Op maandag 27 september 2004 17:19 schreef BVO het volgende:
Kunnen de SC-openers niet even de linkjes en plaatje opslaan ofzo?.
O jee ik krijg vrouwelijk bezoek....quote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef Tania18 het volgende:
Tania18 gaat vannacht naar het huis van Dada om zijn puppy te stelen![]()
Hoiiiiiquote:Op maandag 27 september 2004 17:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik stalk helemaal nietquote:Op maandag 27 september 2004 17:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Svurno, stalken is niet okay..
quote:En nee, ik word geen nieuwe SmashBro.
Nee.quote:En iedereen moet sollicitereeeen!
Jij bent een uitzondering.quote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef Svensational het volgende:
Zal ik gewoon voor de gein solliciteren
Tsssssss....quote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
Heb weinig nut.. Maar mensen als Dizer, Duiveltja, Anita, ZOWIEE en Bupatih zouden het wel moeten doen vind ik.
.
Ik heb het hem al gevraagd in het GTST-topicquote:Op maandag 27 september 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben voor bigmac als nieuwe mod
Misschien kun je als mod je eigen smilies invoeren...quote:Op maandag 27 september 2004 17:43 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik als mod. Dát is feest.
Ik kom alleen hier en in de GTST-topics
Ik blijft liever zwartquote:Op maandag 27 september 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
Heb weinig nut.. Maar mensen als Dizer, Duiveltja, Anita, ZOWIEE en Bupatih zouden het wel moeten doen vind ik.
.
quote:Op maandag 27 september 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
Blauw is weer in de mode..
quote:Op maandag 27 september 2004 17:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Misschien kun je als mod je eigen smilies invoeren...
quote:Op maandag 27 september 2004 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat wel goed he..
Het wordt schatje.quote:Op maandag 27 september 2004 18:39 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij is iedereen het erover eens dat BVO het moet worden, dus zou wel achterlijk zijn als ze iemand anders zouden kiezen![]()
Correctie, iedereen van ShowChatquote:Op maandag 27 september 2004 18:39 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij is iedereen het erover eens dat BVO het moet worden, dus zou wel achterlijk zijn als ze iemand anders zouden kiezen![]()
Ja, die ken ik niet hoorquote:Op maandag 27 september 2004 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Correctie, iedereen van ShowChatIemand zoals Copycat, die veel post in de andere topics, maakt wat mij betreft ook veel kans
Goed punt! Dat heb je toch wel in je sollicitatie gezet he?!?quote:Op maandag 27 september 2004 18:45 schreef BVO het volgende:
Dat is wel zo. Alléén.... SHO is Soaps, Showbizz & Sterren. Static post veel over de laatste twee maar komt bijvoorbeeld nooir in GTST en ONM enzo. Daarom ben ik er voor om als tweede mod iemand te nemendie wel in de soaptopics komt enzo, anders hangt dat soapgedeelte er ook maar en beetje voor lul bij..
Dat heb ik gisteravond al gezegd ja.quote:Op maandag 27 september 2004 18:46 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk zou ik dus de perfecte mod zijn
Nee.quote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed punt! Dat heb je toch wel in je sollicitatie gezet he?!?
quote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
quote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar static lurkt hier..
Hij post ook opvallend veel hier de laatste tijdquote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
Maar static lurkt hier..
Waarom ik zo'n goede mod zou zijn.quote:Op maandag 27 september 2004 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je er dan in gezet??
En waarom dan?quote:Op maandag 27 september 2004 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom ik zo'n goede mod zou zijn..
Jij hebt echt zwaar geluk dat ik naar Australie vertrek. Anders had je geen schijn van kans gemaaktquote:Op maandag 27 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond al gezegd ja..
* BVO is zowel op de hoogte van Soaps, Real Life Soaps, Shownieuws en IdolsHind topics.quote:Op maandag 27 september 2004 18:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En waarom dan?![]()
Niet echt overtuigendquote:Op maandag 27 september 2004 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
* Tania18 is zowel op de hoogte van Soaps, Real Life Soaps, Shownieuws en IdolsHind topics.
* Tania18 is geregeld in SHO te vinden.
* Tania18 is ehmmzz... ja, gewoon wat gelul..
Het stod ook niet precies zo in m'n mail hoor.quote:Op maandag 27 september 2004 18:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet echt overtuigend![]()
Je had beter 'dagelijks' in plaats van 'geregeld' kunnen zeggen bijvoorbeeld![]()
ik dacht het toch nietquote:Op maandag 27 september 2004 19:03 schreef BVO het volgende:
niksan heeft ook gesolliciteerd..
hoeveel uur gaat je dat per dag kosten, als je mod wordt??quote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
Ook al niet..
Riann dan? Die heeft vorige keer ook gesolliciteerd..
Dat vroeg ik me ook afquote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef niksan het volgende:
[..]
hoeveel uur gaat je dat per dag kosten, als je mod wordt??
Geen flauw idee.quote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Hahaha, euhm. Dat ligt eraan.quote:Op maandag 27 september 2004 19:07 schreef niksan het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2004 19:11 schreef Tania18 het volgende:
* BVO krijgt steeds meer zin om ook te solliciteren
quote:Op maandag 27 september 2004 19:11 schreef Tania18 het volgende:
* niksan krijgt steeds meer zin om ook te solliciteren
Nee want ik ga het vast nog wel heel druk krijgen met afstuderenquote:Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
[..].
Doe het dan.
Ik denk niet dat dat forum van je indruk maakt.quote:Op maandag 27 september 2004 19:13 schreef BVO het volgende:
Ik ben vergeten te zeggen in mn mail dat ik ervaring heb met modden..
quote:Op maandag 27 september 2004 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat forum van je indruk maakt..
En wat voor een.quote:Op maandag 27 september 2004 19:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik was daar ook mod hoor.
Inderdaad. Even kut als die ene modquote:Op maandag 27 september 2004 19:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat een kutuser was dat zeg.
Ik ga niet solliciteren, en anders maakte ik toch geen kansquote:Op maandag 27 september 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
Tja, als Tania ook gaat solliciteren dan weet ik neit meet zeker wie het wordt
quote:Op maandag 27 september 2004 19:24 schreef Tania18 het volgende:
Bupa-Bupa was leuk
Biertje Voor Onderwegquote:Op maandag 27 september 2004 21:17 schreef BVO het volgende:.
quote:Op maandag 27 september 2004 21:18 schreef Riann het volgende:
Jij zeker ook of niet?
Jaquote:Op maandag 27 september 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
Zeg Riann, als mod moet je wel vaker online zijn dan nu he
Ja de showchat hou ik niet altijd bij maar de gtst topics en al allemaal welquote:Op maandag 27 september 2004 21:40 schreef Svensational het volgende:
Je houdt het bij maar je vraagt ook of ik ga solliciteren"{
Mijn 10.000e postquote:Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 10000 (gemiddeld 20 per dag)
Leonie Emma heette je toch?quote:Op maandag 27 september 2004 21:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! [afbeelding]
hoewel je mij niet eens noemt in je speech![]()
Ik? Yepquote:Op maandag 27 september 2004 21:51 schreef Svensational het volgende:
Had jij de vorige keer wel gesolliciteerd?
God er is er ééntje jaloers hoor dat hij niet wordt genoemdquote:Op maandag 27 september 2004 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kutspeech, Sven.
Diegene waarin ik jou uitscholdquote:Op maandag 27 september 2004 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd met je 10.000 posts.
Zaten er ook nuttige tussen?.
Oh ja, nu weet ik weer waarom jij toch geen mod zal worden.quote:Op maandag 27 september 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
Diegene waarin ik jou uitschold![]()
Ik probeerde m'n eer te reddenquote:Op maandag 27 september 2004 21:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als ik had gesollicteerd was ik het ongetwijfeld gewordenquote:Op maandag 27 september 2004 21:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik weer waarom jij toch geen mod zal worden..
Denk je?quote:Op maandag 27 september 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
Als ik had gesollicteerd was ik het ongetwijfeld geworden
Oh, je dacht dat ik een grapje maakte?quote:Op maandag 27 september 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Denk je?
quote:Op maandag 27 september 2004 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mislukt.
Mijn studie en Hind gaan voor alles natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2004 22:46 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat BVO het wordt. Hij zal zijn studie economie en Hind obsessie aan de kant zetten en het hele SHO forum naar de verdoemenis moderaten.
Jaja....He BVO nu even tussen ons twee...gozert...ouwe makker....ik doe de deuren even dicht...nu hoort de Fok!leiding ons niet..... DAT MEEN JIJ NIET HE? DAT GEEN GEREL GEDOE! BVO is rellen....internet hoolie met Hind obsessie.quote:Op maandag 27 september 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
En ik zou een goede mod zijn hoor, zonder gerel enzo..
quote:Op maandag 27 september 2004 22:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaja....He BVO nu even tussen ons twee...gozert...ouwe makker....ik doe de deuren even dicht...nu hoort de Fok!leiding ons niet..... DAT MEEN JIJ NIET HE? DAT GEEN GEREL GEDOE! BVO is rellen....internet hoolie met Hind obsessie.
1 maandje dus.....kom op Svensational je moet iets hoger bieden.quote:Op maandag 27 september 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
Ik ga gewoon net zo lang rellen tot BVO meedoet
Jaja...Hou nu mijn mond maar want straks heeft BVO de mod touwtjes in handen en ga ik het nog moeilijk krijgen.quote:Op maandag 27 september 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
Maar voor de rest ben ik oerdegelijk hoor..
Huh?quote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat is net Elisaar links...
Mwah.. heeft er iets van weg, maar Elisaar is veeeeeel mooier. Vind ik.quote:Op maandag 27 september 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat is net Elisaar links...
Oh, jij keek geen Idols??? Dat was ook weer iemand waar BVO bijna een obsessie van kreeg. Maar ze werd al vroeg uitgeschakeldquote:Op maandag 27 september 2004 22:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Huh?
Hou nou 'ns op met obsessie, dat heb ik helemaal niet.quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jij keek geen Idols??? Dat was ook weer iemand waar BVO bijna een obsessie van kreeg. Maar ze werd al vroeg uitgeschakeld
Ik heb wel veel van Idols 1 gezien. Idols 2 heb ik links laten liggen.quote:Op maandag 27 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Oh, jij keek geen Idols??? Dat was ook weer iemand waar BVO bijna een obsessie van kreeg. Maar ze werd al vroeg uitgeschakeld
Nee, ik ging naar de andere kant van de wereld verhuizen.quote:Op maandag 27 september 2004 23:12 schreef Dada het volgende:
Trouwens, Tom_Tom- stopt ermee maar zou Static er ook niet mee stoppen? Een hele tijd terug werd dat toch aangekondigd?
Dacht van wel maar weet het ook niet meer zeker.quote:Op maandag 27 september 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Hij zou naar het buitenland gaan, maar of 'ie dan ook stopt enzo weet ik niet.
En je stopt niet? Ben je al verhuisd?quote:Op maandag 27 september 2004 23:20 schreef static het volgende:
Nee, ik ging naar de andere kant van de wereld verhuizen.
Nee en nee. Ben er een paar weekjes geweest om het voortraject te doen zeg maar.quote:Op maandag 27 september 2004 23:21 schreef Dada het volgende:
[..]
En je stopt niet? Ben je al verhuisd?
Oke. En wanneer ga je verhuizen?quote:Op maandag 27 september 2004 23:22 schreef static het volgende:
Nee en nee. Ben er een paar weekjes geweest om het voortraject te doen zeg maar.
Het was wel leuk, maar ook ontzettend goorquote:Op maandag 27 september 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
Het was geweldig..
Die wil ik als avatar!!!!quote:Op maandag 27 september 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Omdat Klaar geweldig isquote:Op maandag 27 september 2004 23:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je nu een leuke avatar, waarom nou zo'n Klaar-avatar?
quote:"Het lijkt hier wel een kantoor, alleen de achtergond is anders en de kantine is dicht"
(Klaar over de vergadercultuur van het Nederlandse kamp)
"Je kunt de man wel uit de klei halen maar niet de klei uit de man"
(Ging dit niet over Patrick of had het te weer maken met de vergadercultuur... in dat geval verander je het woordje klei door vergadering! *smile*)
"Ik bezit niet dat gen van permanente zelfoverschatting"
(de Nederlanders meldde dat ze wel even gingen winnen van de Belgen)
"Als dit een toneelstuk was zou ik zeggen, Wat een ongeloofwaardig script!"
(En beweer eens dat ze ongelijk heeft.... wie durft?! *smile*)
"Er is zeker vergaderd"
(direct nadat Klaar eruitgestemd is)
"Wat een liefde ineens"
(bij het 'warme' afscheid van het Nederlandse Kamp)
Ik zit liever hier dan op die Nederlandse camping'
(Klaar die uitlegt aan Ernestine en Sarah dat ze het in de Mangrove meer naar haar zin heeft dan in het Nederlandse kamp)
"Als je nu nog 1 ding wegneemt dan versterf je".'
(Klaar die inziet dat het zwaar, zwaar is in de Mangrove)
"Meestal gaat er in de ochtend een groepje voedsel zoeken. De andere blijven
en gaan vergaderen over huishoudelijk zaken, zoals een dingdong bel of een ringbel die er moet moet komen.
(Klaar die wat dieper ingaat op de vergadercultuur van het Nederlandse kamp onder leiding van Henk.)
"Het voelde al niet als een roofdag vandaag."
(Klaar na een mislukte actie om voedsel te stelen van het Nederlandse Kamp.)
"Passie, echte pure haat: dat zien we graag!"
(Nadat Mick heeft duidelijk gemaakt dat hij er alles voor overheeft om de Belgen van hun voedsel te beroven)
Hij is leukquote:Op maandag 27 september 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik hem em nu zo, maar is dit hoe je het wil of wil je het anders??
[afbeelding]
Ik vind het juist leuk als ie snel gaatquote:Op maandag 27 september 2004 23:58 schreef Svensational het volgende:
Is ie niet te snel??
Ik ben liefquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat lief![]()
Daarom heeft ie ook de irritantse genomen, om te laten zien dat hij graag bij ons zou willen horen, maar dat ie daar te irritant voor isquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben lief
Maar BVO is wel mega-irritant nu, want hij hoort dus niet bij ons twee![]()
Niets kan tussen ons inkomen, ook irritante BVO nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daarom heeft ie ook de irritantse genomen, om te laten zien dat hij graag bij ons zou willen horen, maar dat ie daar te irritant voor is![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niets kan tussen ons inkomen, ook irritante BVO niet
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
BVO gaat maar naar Hind![]()
Zitten best leuke topics tussen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef Tania18 het volgende:
Wat is daar nou grappig aan BVO, om mijn hele geschiedenis door te kijken en hier neer te zetten?
Beetje triest eigenlijk![]()
En moet je die dan allemaal hier neer zettenquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zitten best leuke topics tussen..
Alleen de leuksten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En moet je die dan allemaal hier neer zetten![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
Zomaar wat leuke BVO-topics
Expeditie Robinson 2004: Polltopic.
Expeditie Robinson 2004: Populariteitpolls Week 1.
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 2.
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 2
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 3.
Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 4.
is die stomme BVO je aan het plagen??quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:23 schreef Tania18 het volgende:
Wat is daar nou grappig aan BVO, om mijn hele geschiedenis door te kijken en hier neer te zetten?
Beetje triest eigenlijk![]()
Nou, ik lig in een deuk om die vroege reacties van jouquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]. Toen ik hier net was was ik veel komischer.
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou, ik lig in een deuk om die vroege reacties van jou![]()
Wij vonden BVO toch al stomquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is bekend, dat jij vaak in een deuk ligt om jezelfquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook..
Dat is waarquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij vonden BVO toch al stom![]()
Wist je dat al?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is bekend, dat jij vaak in een deuk ligt om jezelf![]()
![]()
Ja er zijn altijd mensen die pech hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:27 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo naar school..
quote:"Pap, ik houd van je"
AMSTERDAM - Zo neemt Nederland dus afscheid van zijn muzikale volksheld: tijdens een gezellig feestje in een vrijwel volle Amsterdamse ArenA. Precies zoals André het had gewild. Toch was het koud zonder hem, beseften velen tijdens hun optreden, in muziek en toespraken.
Gesteund door opa richt Dré junior zich dapper tot vader André. De hele ArenA voelde met de jonge Hazes mee. „Pap, ik houd van je”, was zijn laatste groet.
Maandagavond werd het stadion voor even een groot Amsterdams café. De muziek was luid, de lucht schraal; mensen deinden mee en sommigen waren zelfs beschonken. Er was zelfs een heus opstootje, maar de oproerkraaier werd door de politie afgevoerd. Het hoorde bij André, wisten velen. Een beetje rumoer, maar ook lachen en zingen, uit volle borst
De mensen die in de ArenA afscheid namen van de Nederlandse blueszanger kregen al vrij snel na binnenkomst te horen dat het hun avond zou worden. " Dus als jullie willen klappen, klap dan. Als jullie willen meezingen, zing dan mee en als je wilt gaan staan, ga dan vooral staan", benadrukte de ceremoniemeester Wim Bohnenn, vriend van André. En het publiek genoot er van, op de manier zoals het dat zelf wilde.
Dat is ook wat André tot een ware volksheld maakte. Vooral na de film 'Zij gelooft in mij' werd hij voor iedereen de ware volkszanger, die zo vreselijk met zichzelf kon worstelen en in volle tranen bevend naar de foto's van zijn "poepies" (kinderen) kon grijpen. "Dat is het verschil met idolen. André is geen idool, maar een held, omdat iedereen weet dat hijzelf ook wel eens een foutje maakt zoals André die ook maakte", analyseert een voormalig muzikant de gekte die na de dood van Hazes is losgebarsten.
Sinds zijn overlijden gelooft iedereen weer in hem, terwijl het geloof in hem zelf nooit zo sterk was, memoreerde de verschillende sprekers zoals Paul de Leeuw, Frits Barend, Johan Cruijff, de platenproducenten Sjon en Sjaak en André's vriend die toch graag het BVO'tje van de zanger in de Van Dale ziet terugkomen. "BVO'tje zal u zeggen. Nou dat was het Biertje Voor Onderweg als wij van een concert in de auto naar huis stapten."
Nu maakte de koning blueszanger zijn laatste rondje door het stadion, voordat hij dinsdag in besloten kring wordt gecremeerd. En weer klonken de tonen van 'Zij gelooft in mij', de tranentrekker die deze week opnieuw op de markt komt om hem die nog nooit bezorgde nummer-één hit te gunnen.
niks ik zeg alleen maar ja hoor op dat stukjequote:Op dinsdag 28 september 2004 09:41 schreef BVO het volgende:
Wat?.
Oh.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:43 schreef Riann het volgende:
[..]
niks ik zeg alleen maar ja hoor op dat stukje
Ik stap over 16 minuten in de bus naar school ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:45 schreef Riann het volgende:
[..]
niet zo huilen jij![]()
Arme jijquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik stap over 16 minuten in de bus naar school ja..
.
Jaja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:48 schreef Riann het volgende:
[..]
Arme jijik heb het echt met je te doen
Dat mag je het met mij te doen hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaja.. Heb donderdagmiddag alweer weekend.
.
Dat heb ik je gisteravond al verteldquote:Op dinsdag 28 september 2004 09:32 schreef BVO het volgende:![]()
.
[..]
Niet zo snel je conclusies trekkenquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:00 schreef Riann het volgende:
Sven ligt zeker nog op 1 oor.![]()
okayquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo snel je conclusies trekken
Hahaha humor... ben benieuwd trouwens wie het word.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:48 schreef Svensational het volgende:
Het zou trouwens wel cool zijn als Riannepan mod zou worden
Das toevallig, ik heb ook ineens een nieuwe avatarquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:44 schreef Riann het volgende:
trouwens ik heb nieuwe foto's in mijn fotoboek![]()
Ik ben vooral benieuwd wie er allemaal gesolliciteerd heeft. Alleen van jou en BVO weet ik hetquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:49 schreef Riann het volgende:
[..]
Hahaha humor... ben benieuwd trouwens wie het word.
Ja, lekker wijf hequote:Op dinsdag 28 september 2004 10:55 schreef Riann het volgende:
haha jou icoontje
haha je mag dat wel iets netter zeggen. Maar ik neem het maar op als een complimentquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, lekker wijf he
thanksquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
Hee Tommerd, vanavond is Saybia bij Barend en van Dorp! Ook voor Leonie en niksan
owh nee!!! ik kan vanavond niet... ik moet weg voor mijn werkquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
Hee Tommerd, vanavond is Saybia bij Barend en van Dorp! Ook voor Leonie en niksan
Tof!quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
Maar wat jij zegt neem ik nooit zo serieus.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb ik je gisteravond al verteld
Maar ik had lekker wel gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wat jij zegt neem ik nooit zo serieus..
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Goed hoor, alleen vervelend dat ie juist 's nachts begint te schoppen iedere keerquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou met het kind?
ja echt hoor....quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik ook dunn0w..
Pff, net alsof jij dat kan weten. Misschien kwamen ze wel elke week bij elkaar op de koffie bier.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het ook vreselijk.
Zo'n Xander de Buisonje. Alsof hij ook maar werkelijk ooit iets van vrienden met Hazes is geweest. Publiciteitsgeil, dat is het enige wat ik er van kan zeggen..
ja gelijk heb je!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet gekeken.
Ja, dat was wél leuk! Die speelgoeddingetjes.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
Ik heb eerst Friends gekeken. Echt een leuke aflevering gister. Leuker dan die van de week ervoor
Die race, en dat dat hondje zo'n salto ging makenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat was wél leuk! Die speelgoeddingetjes..
En Phoebe die in de laatste scene die hond had en helemaal fliptequote:Op dinsdag 28 september 2004 16:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die race, en dat dat hondje zo'n salto ging maken
Ja das waar..quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Frits Barend sowieso walgelijk.
Doe mij die oudersquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moest wel kijken, m'n ouders zetten het op..
"Ja, dat moet je wel gezien hebben."
tsja...het is mssn wel zielig, maar ik vond hem echt bloedirritant en verwendquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond dat zoontje van Hazes wel lief
Hij moet z'n haar weer normaal doenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Frits Barend sowieso walgelijk.
Mijn ouders moesten allebei vergaderen.... ook leukquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe mij die ouders
Jaaa, mee eensquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij moet z'n haar weer normaal doen
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij moet z'n haar weer normaal doen
Toen ie bezig was met een analyse van voetbal en dat Victoria Koblenko erbij zatquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:54 schreef niksan het volgende:
[..]het ziet er echt niet uit....
en die opmerking van Jan Mulder in één van de eerste afleveringen van BVD
En Frits wat is je nieuws van vandaag?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaa, mee eens![]()
Maar verder zijn Barend, van Dorp en Mulder cool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |