Eens.quote:Op zondag 12 september 2004 22:20 schreef Nijna het volgende:
Klaar is echt in haar element volgens mij daar in de mangrove![]()
Mick denkt dat hij alles is...
Doe 'ns leuk over onze Klaar.quote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
Die Klaar is zo'n muts: ik ga eens lekker heel anders zijn. Hoop maar dat ze snel verdrinkt...
Jeroen is okay
Mwah, vind het wel een leuk dingetje eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2004 22:49 schreef Flem het volgende:
Frouke is kut, stom wijf.
kijken dus!quote:Op zondag 12 september 2004 23:13 schreef SnoRt het volgende:
weet iemand waar ik meer informatie kan vinden over de kandidaten? op http://www.expeditie-robinson.nl staat niet erg veel.
Als je gewoon hebt gekeken moet je de namen nu wel weten lijkt me jaquote:Op zondag 12 september 2004 23:24 schreef Toadette het volgende:
[..]
kijken dus!
ik heb het ook niet over namen, gewoon wat meer achtergrond.. alsin geboortedata etc.quote:Op zondag 12 september 2004 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je gewoon hebt gekeken moet je de namen nu wel weten lijkt me ja.
Als ik zou meedoen dan zou ik best willen overleggen, maar 4 vergaderingen... Nee dat gaat een beetje ver...quote:Op zondag 12 september 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
Als ik aan ER mee zou doen, zou het survivalen me ook meer trekken dan 4 vergaderingen op een dag. :').
Ik heb buiten Klaar ook nog niet echt deelnemers gezien die me écht aanspreken.quote:Op maandag 13 september 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind ze dit jaar allemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |