Inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:49 schreef bar_rel het volgende:geen yasmin en geen martine..haha
![]()
Mijn 2 honden( 2 mannetjes) berijden elkaar de hele tijd.stelletje homosquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Als twee honden vechten...
nu nog een leuk plaatje van de dekhengstquote:Op woensdag 15 september 2004 21:48 schreef Dada het volgende:
Hier verder.
en ik heb niks tegen je hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef digispeed het volgende:
pff
Haha tuurlijk, in het volgende jef topic.....quote:Op woensdag 15 september 2004 21:52 schreef digispeed het volgende:
nu nog een leuk plaatje van de dekhengst![]()
Ik had niks klaar staan hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
Als twee honden vechten...
Stoer!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik had niks klaar staan hoor..
Ik ben ontzettend stoer ja. Ik ben namelijk de op een na populairste usert van SHO.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Stoer!
ja precies OP EEN NA idd....quote:Op woensdag 15 september 2004 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend stoer ja. Ik ben namelijk de op een na populairste usert van SHO.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend stoer ja. Ik ben namelijk de op een na populairste usert van SHO.
Dizer is nog stoerder dan ik. Maar die komt hier niet meer. Wijs besluit denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ja precies OP EEN NA idd....![]()
![]()
Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik krijg ze, jij vist er naar en krijgt ze niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef digispeed het volgende:
ohnee BVO niet weer
je hebt al genoeg schouderklopjes gehad
haha daar gaan we weer....quote:Op woensdag 15 september 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik krijg ze, jij vist er naar en krijgt ze niet..
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
ey al die Yasmin en Martine fanboys/girls hier dat wil ik ook.
Ik word fan van het eerst volgende nieuwe personage in gtst(ooh fuck wat zeg ik nu weer)
Echt de volgendequote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
:')
Dorothea....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze heeft wel ineens een heksenlachquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef pberends het volgende:
Victoria heeft haar kraaiennest-hoofd iig weggedaan.
Joh, sinds wanneer is GTST inhoudelijk?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef Frey het volgende:
Nou, ik heb me ook eens aangemeld op gtstnews. Wat een baggersite![]()
Er staat bijna niks op![]()
Vervangen... O nee he. Ik heb zo'n hekel aan die tijdelijke vervangers.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde laatst ergens dat Morris maar tijdelijk vervangen zou worden?
Mee eens..quote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef Frey het volgende:
Nou, ik heb me ook eens aangemeld op gtstnews. Wat een baggersite![]()
Er staat bijna niks op![]()
Ja zijn broer Robert was toch altijd de dekhengst?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef Frey het volgende:
Jef is eigenlijk de brombeer van Meerdijk
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:01 schreef DaMart het volgende:
VOlgens mijn moeder net in Shownieuws:Inge Ipenburg was zojuist op 100.7 Noordzee FM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze reageerde op het gerucht dat ze uit GTST zou gaan.
Ze zei : dat ze de rol erg leuk vond, en in eerste instantie alleen maar voor een jaar zou blijven, inmiddels zit ze er al langer, en het is tijd voor iets nieuws.
Ze zei ook dat ze er nog lang niet uit gaat maar ze stopt wel op een gegeven moment.
Dus JA ze blijft nog eventjes. Gelukkig !
![]()
![]()
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
hier kun je het nog is nalezenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
Inge Ipenburg was zojuist op 100.7 Noordzee FM.
Ze reageerde op het gerucht dat ze uit GTST zou gaan.
Ze zei : dat ze de rol erg leuk vond, en in eerste instantie alleen maar voor een jaar zou blijven, inmiddels zit ze er al langer, en het is tijd voor iets nieuws.
Ze zei ook dat ze er nog lang niet uit gaat maar ze stopt wel op een gegeven moment.
Dus JA ze blijft nog eventjes. Gelukkig !
![]()
![]()
![]()
Met Bowien Geilemaquote:Op donderdag 16 september 2004 11:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zijn broer Robert was toch altijd de dekhengst?
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
hier kun je het nog is nalezen
http://www.noordzeefm.nl/(...)ainment/15367/10938/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Nee, da's de ouwe.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef Riann het volgende:
die nieuwe morris is toch die ene van ZOOP ???
hmmn ze zag er best lekker uit bij B&VDquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef pberends het volgende:
Victoria heeft haar kraaiennest-hoofd iig weggedaan.
Idd...in de veronica zag die er jong uit maar mischien is dat wel een oude fotoquote:Op donderdag 16 september 2004 14:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die nieuwe Morris ziet er echt wel als een jonkie uit. Ik zou schatten dat hij 15 jaar is. Erg ongeloofwaardig..
Dat heb ik niet gezegtquote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
hmmn ze zag er best lekker uit bij B&VD
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegt![]()
ja want het verhaallijntje van nu van hem is ook niet echt om van te springenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:43 schreef dunn0w het volgende:
Morris moet gewoon afgeschaft worden.
niet om te springen?? .. het is om van uit je vel te springenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ja want het verhaallijntje van nu van hem is ook niet echt om van te springen![]()
Martine is gewoon de bestequote:Op woensdag 15 september 2004 21:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
en ik heb niks tegen je hoor...dat je pro-martine ben is je eigen opinie
ieder ze eigen gangetje....
![]()
Martine speelt ook goed..maarja de bestequote:Op donderdag 16 september 2004 19:11 schreef erwinggg het volgende:
[..]
Martine is gewoon de beste
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:11 schreef erwinggg het volgende:
[..]
Martine is gewoon de beste
Gevolgt door Milanquote:Op donderdag 16 september 2004 18:43 schreef dunn0w het volgende:
Morris moet gewoon afgeschaft worden.
een wat??quote:Op donderdag 16 september 2004 20:21 schreef BVO het volgende:
Het is weer kmp.
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
een wat??
Oeh Charlie kort rokje![]()
Eens is.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:23 schreef bar_rel het volgende:
Janineirritant mens is het op het moment
Dorotheahaha wat moet ik lachen als ik die vrouw in beeld zie !!!!!
![]()
we vroegen ons hier precies het zelfde afquote:Op donderdag 16 september 2004 20:28 schreef Svensational het volgende:
Waar is Sil eigenlijk???
ik vond Sjors vandaag ook leuk!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Dorothea en Sjors zijn leuk..
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:39 schreef bar_rel het volgende:
IK had het niet verwacht met Benjamin!!
Als je een plaatje van Dorothea hebt kan ik er wel een avatar van makenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey wie kan een Dorothea avatar voor mij makenze ownt.
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een man knalt tegen een boom aan met zijn auto en geeft God de schuld omdat die de aarde heeft geschapen met bomen.
Zo redeneert Janine
zeg dat welquote:Op donderdag 16 september 2004 20:47 schreef Bupatih het volgende:
kort rokje + rolstoel = gouden combinatie
Puike actie toen die dat Martine-dossier aan Sjors meegafquote:Op donderdag 16 september 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
- Ray met zijn betweterige gedoe..
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Maar Dorothea is zo grooooootquote:Op donderdag 16 september 2004 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]Hij is alleen niet het goede formaat
ja eiglijk welquote:Op donderdag 16 september 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?.
Ik had vroeger een grafhekel aan Sjors, maar dit seizoen is ze gewoon leuk..
De rest leest wel spoilersquote:Op donderdag 16 september 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ben ik de enige of zie ik daar wat gebeuren?
Moet ik nou echt die persoon geloven die met de spoiler aan kwam datquote:Op donderdag 16 september 2004 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
De rest leest wel spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook met dezelfde spoilers aan kwam dat Janine omkwam bij de brand en dat Morris ook omkwam bij de brand?Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 16 september 2004 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik nou echt die persoon geloven die met de spoiler aan kwam datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook met dezelfde spoilers aan kwam dat Janine omkwam bij de brand en dat Morris ook omkwam bij de brand?Dat laatste heb ik nooit gezegd
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Dizer dat van Ludo en Valerie ligt er erg dik boven op , Zo als hij zich opeens voorstelde als de vader van Nick.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ok, hier zijn mijn paar centen...
Janine
zij is mooi zij is lief en houdt van haar kinderen. Maar ze moet Ludo niet zo afkafferen, want hij kon er niks aan doen. Het is niet zijn schuld. Hij heeft dus WEL naar Janine geluisterd, want de politie was WEL ingeschakeld en hij heeft dus WEL al zijn bezittingen verkocht en WEL al dat geld betaald om Nina terug te krijgen. Dus dat is niet eerlijk. Hoeveel ik ook van Janine houd, ze is niet leuk bezig tegenover Ludo.
*Eens is
Ludo
Uuhm, wanneer begin je nou met je tegenaktie? En je gaat toch niet iets voelen voor Valerie he? Dat zou namelijk erg stom zijn...krijgen we weer zo een Ludo, Robert en Meike verhaal
Dorothea
Zij was erg grappig vandaag. Alleen dat moet niet vaak gebeuren, want het kan ook op een gegeven moment irritant worden. Snel Benjamin helpen en opzouten.
Benjamin
Zie laatste woord vorige zin
Charlie
zeik niet zo, trut! Ik word echt misselijk van haar gezeik!! Maar steeds begin ik haar leuk er en leuker te vinden als de rol van Charlie tegenover Aukje. Ik vind dat ze het best goed doet!
Nick
slechte akteerprestatie als hij gaat schreeuwen. Voor de rest doet ie het prima!! Ligt het aan mij of wordt hij nou beste vriendjes met Stefano
Valerie
wordt het niet tijd dat ze opzout? Begint nu irritant te worden!! Lekker weg naar verweggestan!
Barbara
Tijd voor een nieuwe man in haar leven. Iets nieuws!!! Misschien Robert als Valerie weg is?
Jef en Laura
Ben ik de enige of zie ik daar wat gebeuren? Die twee moeten wat met elkaar krijgen. Ik zie het helemaal zitten!!! En het wordt weer eens tijd voor een goede ruzie tussen Jef en Robert!! Maar Laura en Jef zie ik helemaal zitten.
Nog iets anders,
Het wordt tijd voor een nieuw personage. Nieuw verhaallijn, totaal iets nieuws gewoon!! Alleen dan niet op de ONM manier. Ik bedoel, het mag best iets te vergelijken zijn met Ray en Paskal met vorig jaar, dus bedoel ermee, een nieuw koppel of zo. Alleen NIET dezelfde acteerprestaties als Paskwal!
quote:Op donderdag 16 september 2004 22:49 schreef digispeed het volgende:
wat is vanavond gebeurd, ik heb niet gezien, iemand caps ???
Ik heb het ook over iemand anders suffie!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat laatste heb ik nooit gezegd
Martine is gevonden door Sjors dood op haar kantoor!!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:49 schreef digispeed het volgende:
wat is vanavond gebeurd, ik heb niet gezien, iemand caps ???
Maar die 1e spoiler kwam wel van mijquote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het ook over iemand anders suffie!!!
Dat zou ik toch nooit zo over jouw zeggen
:')
je moet flink zo doorgaan met flauwe grappen dan is jou weblog straks helemaal zwart.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Martine is gevonden door Sjors dood op haar kantoor!!
oh...maar maar maar.... hoe weet je het dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar die 1e spoiler kwam wel van mij
Ik snap je af en toe niet...een van de twee beste actrices heb jij een grote hekel aan.. ik vat dat nietquote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Martine is gevonden door Sjors dood op haar kantoor!!
wat kan jij aan mijn weblogquote:Op donderdag 16 september 2004 22:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
je moet flink zo doorgaan met flauwe grappen dan is jou weblog straks helemaal zwart.
Dat was een heel verhaal, en tot nu toe klopt alles nogquote:Op donderdag 16 september 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
oh...maar maar maar.... hoe weet je het dan?
wacht maar af, ik zou je weblog maar goed in de gaten houden !quote:Op donderdag 16 september 2004 22:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat kan jij aan mijn weblog.
Nee ze is echt dood. Ze speelt nu spookje met Benjamin.
Wie Martine of Isabella??quote:Op donderdag 16 september 2004 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap je af en toe niet...een van de twee beste actrices heb jij een grote hekel aan.. ik vat dat niet
Volgens mij zegt hij het nu alleen door digispeed op de kast te jagen...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap je af en toe niet...een van de twee beste actrices heb jij een grote hekel aan.. ik vat dat niet
Ja hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 22:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
wacht maar af, ik zou je weblog maar goed in de gaten houden !
voor de rest kan iemand even serieus vertellen wat er gebeurd is ????
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:04 schreef digispeed het volgende:
thanks sven
Zie je wel dat ik je niet haatquote:Op donderdag 16 september 2004 23:04 schreef digispeed het volgende:
thanks sven
UBERLOL @ smileyquote:
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Oh jammer, jullie zijn niet aan het ruziemaken![]()
big mac interesseerd me niks. hij moet alleen uit gaan kijken, want ik kan net zo gemeen zijn als martine.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij het nu alleen door digispeed op de kast te jagen...
Vandaarquote:Op donderdag 16 september 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]Jammer he
BVO is er ook niet
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:08 schreef digispeed het volgende:
[..]
big mac interesseerd me niks. hij moet alleen uit gaan kijken, want ik kan net zo gemeen zijn als martine.
En BigMac laat ik nou net de naam van jou favoriete game weten, dus kijk maar uit !
nee joh taniaquote:Op donderdag 16 september 2004 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Oh jammer, jullie zijn niet aan het ruziemaken![]()
De reactie van Janine was echt belachelijk, arme Ludo![]()
ach you will seequote:Op donderdag 16 september 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]Wat wou je gaan doen dan???
Nee hoor, maar het GTST topic gisteren was voor het eerst sinds lange tijd weer eens interessantquote:Op donderdag 16 september 2004 23:10 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee joh tania
geen zin in vandaag ? jij wel dan ?![]()
big mac is lief, hij heeft op mij gestemd in het tournamentquote:Op donderdag 16 september 2004 23:16 schreef digispeed het volgende:
waar is big mac nou met zn grote waffel
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
big mac is lief, hij heeft op mij gestemd in het tournament![]()
![]()
Die is z'n weblog aan het beveiligen en z'n favoriete game aan het savenquote:Op donderdag 16 september 2004 23:16 schreef digispeed het volgende:
Zouden het dezelfde actrices zijn?quote:
Zoek de 7 verschillen? Misschien een spoiler of speculatie? Laura en Dorothea zijn 1 persoon, omdat ze spiritueel contact hebben met benjamin (Laura in mindere mate, maar toch)?quote:
Zwemmen...lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:40 schreef Riann het volgende:
Dizer ik ga vanavond zwemmen
maar natuurlijk neem ik het op![]()
![]()
![]()
haha dat wachwoord klopt niet meer idootquote:Op donderdag 16 september 2004 23:08 schreef digispeed het volgende:
[..]
big mac interesseerd me niks. hij moet alleen uit gaan kijken, want ik kan net zo gemeen zijn als martine.
En BigMac laat ik nou net de naam van jou favoriete game weten, dus kijk maar uit !
Grote waffel tss hou jij je mond is over mij kakkerlak.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:16 schreef digispeed het volgende:
bij deze mijn excuses hoor..quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:20 schreef BVO het volgende:.
Organiseert Svurno er eens een, doe je niet mee..
Maak die maar aan Svurno.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
bij deze mijn excuses hoor..
Ja nogal..quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Maak die maar aan Svurno..
En het is juist zo leuk tournament..
Wat is deze reeks trouwens saai sinds de zomerstop..
Tsjaquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er blijven nu nog maar 2 acteurs over zo.
11 uur .... thnxquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja op Yorin tussen 11 en 12 ergens.
..... zeg maar dag met je handjequote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef BVO het volgende:
Mooie, lieve, leuke, lekkere Yasmin..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
..... zeg maar dag met je handje.
HET ZAL MIJ AAN MIJN BRUINE REET ROESTENquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:53 schreef BVO het volgende:
Aalsmeer..
De rest boeit me geen hout.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:56 schreef BVO het volgende:
Dennis, Milan, Yasmin, Benjamin, Valerie, Robert (tijdelijk)... het is wel een echte leegloop..
Yasmin wordt vermoord door Ludo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De rest boeit me geen hout.
Maar van Yasmin blijven ze af!!!!!.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:52 schreef Bupatih het volgende:
WAT HOOR IK NOU, PODVERDOMME!!!!
NONDEGLOEIENDE, KUTSERIE!!!
OOOOH...![]()
(:!!!!! KRIJG ALLEMAAL DE MEERDIJKSCHURFT, DAARO!!!
WAT EEN BAGGERSOAP ZEG!!21#:(:#$ @#$5934I65PUJT
IK GA NU ÉCHT EEN BOZE BRIEF SCHRIJVEN....NONDESJU...HOE DURVEN ZE DAAR IN HILVERSUM/ALMERE!!
Dan vermoord ik Ludoquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Yasmin wordt vermoord door Ludo.
Samen met Martine..
Anita.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Anita..
Kan jij niet in GTST gaan spelen?.
of met Charliequote:Op vrijdag 17 september 2004 20:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Stel je voor, dan moet ik ook met Robert naar bed ofzo![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doei Yasmin..
Wat zijn chords? Cords bedoel je?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Keychords..
Wat een sukkel die vent.. beep beep beep beep..quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Bullshitdetector
Dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stom dat Benjamin niet zegt dat hij Benjamin heet, dan kan Laura er makkelijk achterkomen dat Dorothea Benjamin als geest ziet toch
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:02 schreef Frey het volgende:
Vandaag bladerde ik tijdens de CKV les eens door het CKV boek en wat kwam ik tegen?
[afbeelding]
![]()
Marktplaza?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Waar kan je zo'n bullshitdetector kopen
Euhm.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
Wat zijn chords? Cords bedoel je?
Mao toch?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie is die Chinees?
Ken uw klassiekers.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Mao toch?
Vroeg ik me dus ook al af. Mathilde die een rare kop trekt ofzo ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie is die Chinees?
Uhuh!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Dorothea en Benjamin zijn een geweldig duo![]()
De enige goede date is een dooie date.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Dorothea en Benjamin zijn een geweldig duo![]()
Wannabe-trutquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Uhuh!.
En Charlie Mrs. Beckham!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Weet je wat, nu Yasmin de serie verlaat, wordt Charlie mijn favoriet
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
ttss overloperquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Charlie's korte rokjes
Weet je wat, nu Yasmin de serie verlaat, wordt Charlie mijn favoriet
Wie?quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Tsja die Lars word toch geen vaste speler he ?
Die homo bij Harmsen aan tafel.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie?.
Dat was toch gewoon een dokter?quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:08 schreef _bigmac_ het volgende:
t hi
[..]
Die homo bij Harmsen aan tafel.
laten we het centraal houden..quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:27 schreef _bigmac_ het volgende:
En waar is het topic van Winston post ??
En Koert ? En Wouter? enz .
Je wil die suflullen toch niet met de godin Fajah vergelijken?quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:27 schreef _bigmac_ het volgende:
En waar is het topic van Winston post ??
En Koert ? En Wouter? enz .
Niet van mij. Sinds aflevering 1 ben ik al fan.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Godin
Zo geweldig is ze niet hoor in het begin kreeg ze zelfs kritiek omdat ze maar een gezichts uitsdrukking zou hebben.
de cliff is dat Yasmine het uitmaakt..quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:27 schreef Noa-lynn het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting?I hope so.Is het uit tussen Stefano en Yasmin?
wat niet mag weten?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Grote waffel tss hou jij je mond is over mij kakkerlak.
je kent vast wel iemand die het niet mag weten.........
je kleine geheimpjequote:Op zaterdag 18 september 2004 10:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat niet mag weten?
je maakt me nieuwschierig !
nou vertel opquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
je kleine geheimpje![]()
wie of wat is sexy ??quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:15 schreef Stefan902 het volgende:
sexy
Een reactie op???quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:57 schreef _bigmac_ het volgende:
haha . Denk het niet
van noaquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een reactie op???
quote:Op zondag 19 september 2004 16:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
van noa
Heb jij er 1 klaar staan dan?quote:Op zondag 19 september 2004 22:11 schreef pberends het volgende:
Nog een paar posts en dan een topic met een titel over Dorothea en Benjamin he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |