Jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vind der niet meer zo mooi hoor
FipO
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:16 schreef dunn0w het volgende:
Haha... zoals ze eruit zag op dat bed.. was ze idd niet zo mooi meer.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:40 schreef digispeed het volgende:
ik vind Yasmin helemaal geen mooie vrouw
ik ken mooiere vrouwen
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen.
Wat een onzin, waarom kunnen vrouwen andere vrouwen niet be-oordelen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Tsss houd dan aub je bek! ... als je in wivtaal gaat praten.. moet je uit me buurt blijven!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tsss houd dan aub je bek! ... als je in wivtaal gaat praten.. moet je uit me buurt blijven!
Victoria Koblenko was zonet op YorinFM.
Sta op en loop!quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
"Verdomme, als je nu weggaat hoef ik je nooit meer te zien!"
Ah okquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:23 schreef digispeed het volgende:
ze gaat er binnekort uit !
'en dat kleine meisje.. dat ben jij'quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:32 schreef digispeed het volgende:
Oh god Isabella wordt gehersenspoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:42 schreef digispeed het volgende:
de volgende verhaallijnen gaan nog maanden duren :als dat waar is van martineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog zo lang...................
Correct en tevens juist...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Kijken jullie allemaal eens in de sig van ZOWIEE en mij..
Ik vond hem niet tofquote:Ik snap niet waarom Ray een eikel is, want hij was tof tegen Sjors en Martine![]()
OMFG? .. hahaquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
Ik vind Ray ook maar een eikel.
En Sjors begin ik opeens wel leuk te vinden..
Ik vond d'r altijdquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
OMFG? .. haha
Bvo .. ben je jezelf nog wel...?!.
Maar het is wel tof dat Sjors niet de hele tijd met die kids loopt te sleuren.. dat was zooo irritant!
Haha... dat vond ik dus ook... maar ik vind haar nog steeds erg duf hoor.. vooral als ze samen met Milan is..quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond d'r altijd![]()
.
Maar dit seizoen, nu ze minder met Nina, de kinderen, haar thee en Nick is vind ik d'r best leuk..
Ze moet 'ns wat meer op d'r vader en moeder gaan lijken... een kind van zulke ouders en dan zo braaf... het blijft vreemd.
helemaal mee eens, als Sjors echt evil wordt mag ze van mij Ray, Ludo en Janine alle 3 koud laten maken (wel op deMartine en Frits-stijl)quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond d'r altijd![]()
.
Maar dit seizoen, nu ze minder met Nina, de kinderen, haar thee en Nick is vind ik d'r best leuk..
Ze moet 'ns wat meer op d'r vader en moeder gaan lijken... een kind van zulke ouders en dan zo braaf... het blijft vreemd.
Anders flikker je gewoon ff op.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef Apok het volgende:
Blaat.
Het is 11 gewordenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Anders flikker je gewoon ff op.
Niet janine en ludoquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
helemaal mee eens, als Sjors echt evil wordt mag ze van mij Ray, Ludo en Janine alle 3 koud laten maken (wel op deMartine en Frits-stijl)
Was niet mijn stem.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is 11 geworden?
Wat ben jij nou weer. Ludo en Janine uit gtst wil je gtst kapot maken ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
helemaal mee eens, als Sjors echt evil wordt mag ze van mij Ray, Ludo en Janine alle 3 koud laten maken (wel op deMartine en Frits-stijl)
dat is nog onbekend.... maar het lijkt me wel logisch ja...quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Waar is ludo heen dan; rozenboom?
Moet ie bij Martine intrekkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Waar is ludo heen dan; rozenboom?
Sorry geen caps... en nu ook ff geen zin in volledige samenvatting te typen ( mijn ogen vallen steeds dicht )quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:41 schreef Noa-lynn het volgende:
En jullie hadden het over Ludo en de Tango.Is het weer goed tussen Ludo en Janine.Geloof er niks van!Of dacht Ludo terug aan vroeger ofzo?En jullie hadden het over een relatie tussen Valerie en Ludo?
Kortom,heeft er iemand een volledige samenvatting.En heeft er iemand de laatste dagen gecapt?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef Apok het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op GTST
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:55 schreef Noa-lynn het volgende:
Heeft iemand anders gecapt en Dunn0w voor als je soms in slaap valt,welterusten!
Dit is, ik bedoel dit was trouwens het tweede grote huis van Ludo, hiervoor had hij een ander groot huis maar toen is hij door de zamenzwering van Dian, Huib en Bowien failliet gegaan.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
Ik hoop maar dat Ludo het huis nog terug krijgt. Als ik Nick was, kocht ik toch gewoon het huis.
En Anita Dendermonde was kaal, had een snor en rookte sigaren tochquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb jullie help nodig.
Daantje Mus had een baard, toch?
Herinner me er niet aan. ;').quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb jullie help nodig.
Daantje Mus had een baard, toch?
Niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En Anita Dendermonde was kaal, had een snor en rookte sigaren toch![]()
Geld ook voor Pascalle, ze zette Ray opzij voor Benjamin, Benjamin voor Dennis en ze wilde vervolgens ook op reis gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:09 schreef Frey het volgende:
Daantje muts was ook een rare.
Ze zet Stefano opzij voor Benjamin, dan Benjamin voor Dennis en uiteindelijk gaat ze alleen op reis![]()
Ja Harmsen was echt goed toen hij tegen Hennie praatte!!! Alleen jammer dat die suffe spookBenjamin erbij zat met zijn lompe gezichsuitdrukkingen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:45 schreef Shirley het volgende:
Ow,wat een mooie aflevering. Die scéne van Ludo was heel mooi gedaan, hoe ie danste ook! Echt leuk. En Ray! Geweldige tekst!
Meneer Harmsen was ook goed..ik heb met plezier gekeken vanavond.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
dus we zitten nu al serieus naar een spook te kijken
Ja, en het is nog een spook van Benjamin ook.quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
dus we zitten nu al serieus naar een spook te kijken
Zijn verhaallijn is irritant (maar ook wel een beetje lachwekkend hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:40 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Benjamin
Daar kun jij niet over oordelen... en al helemaal niet als je jensen leuk vindquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
Benjamin is een verschrikkelijk personage met een nog verschrikkelijkere verhaallijn.
En weer zijn BVO en Tom het met elkaar eens.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
Benjamin is een verschrikkelijk personage met een nog verschrikkelijkere verhaallijn.
Ik heb nog nooit zo moeten lachen om benjaminquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
quote:Charlie heeft een stap gezet op eigen benen. Zij en Nick zijn erg trots, maar het is slechts 1 stapje. Na deze geweldige daad, wil Charlie toch met Nick trouwen.
Ray komt bij Sjors zijn excusses aanbieden voor zijn uitval tegen haar over Martine. Echter merkt Sjors al snel dat hij niets van zijn excusses meent.
Benjamin voelt zich gefrustreerd: Robin probeert Benjamin's stemmetjes in zijn hoofd te negeren, waardoor Benjamin met niemand meer contact heeft. Hij vraagt zich af wat hij hier nog doet. Dan leest hij een brief van Oom Govert van de dokter. Hij hoort dat Oom Govert een tumor in zijn hoofd heeft, en hij wil niet geopereerd worden... hij wil naar Hennie toe.
Charlie besluit met haar 2 moeders in therapie te gaan, zodat de banden worden hersteld. Ook Nick wil zijn band met zijn vader herstellen. Dit doet hij door zijn vader uit de shit te helpen met geld. Hij wil Ludo's huis kopen zodat Ludo er toch kan blijven wonen. Ludo zoekt hier meteen wat achter en neemt het aanbod niet aan
Misschien moet je voortaan eerst lezen! Dunn0w had er al lang 1 gemaaktquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:11 schreef Svensational het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen samenvatting gezien:
Toen 'ie voor de 100e keer zei "Joehoeeeee, hier ben ik! Waarom zien jullie mij niet?!" ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo moeten lachen om benjamin
quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen 'ie voor de 100e keer zei "Joehoeeeee, hier ben ik! Waarom zien jullie mij niet?!" ?.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan eerst lezen! Dunn0w had er al lang 1 gemaakt![]()
Dus omdat ie nu geest is is hij verschrikkelijk en al die jaren er voor dan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
Was ik dat maar vergeten. Toen was het ook al een kwal.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dus omdat ie nu geest is is hij verschrikkelijk en al die jaren er voor dan?
Babe , Laura helpen , Robin helpen enz.
Zeker allemaal vergeten.
Hahahaquote:Op zondag 12 september 2004 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een paar interessante Inge Schrama weetjes.
- Ze is nooit straalbezopen, dat vindt ze niet leuk.
- Ze krijgt zweetvoeten van de schoenen die Sjors draagt.
- Ze neust in de telefoon van haar vriend (de zanger van The Sheer).
- Ze draagt kanten broekjes en strings.
- Haar borsten meten de ene keer 75B, de andere keer 70C.
- Ze heeft een keer met een meisje gezoend.
- Na 2 weken had ze al seks met haar vriend.
- Ze heeft een keer een one night stand gehad, maar daar staat ze niet meer achter.
- Ze scheert haar schaamhaar (Inge Schaamhaar..) in een streepje, maar soms schiet ze uit. Dan wordt het een bliksemschicht.
Hier kan ik me bij Sjors dus echt niks van voorstellen hequote:Op zondag 12 september 2004 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een paar interessante Inge Schrama weetjes.
- Ze draagt kanten broekjes en strings.
- Haar borsten meten de ene keer 75B, de andere keer 70C.
- Ze heeft een keer met een meisje gezoend.
- Na 2 weken had ze al seks met haar vriend.
- Ze heeft een keer een one night stand gehad, maar daar staat ze niet meer achter.
- Ze scheert haar schaamhaar (Inge Schaamhaar..) in een streepje, maar soms schiet ze uit. Dan wordt het een bliksemschicht.
Zodat jij ze op die site van je kan zetten zeker?quote:Op zondag 12 september 2004 15:32 schreef erwinggg het volgende:
heej iedereen wie heeft die fotos van gtst personen alleen?
willen jullie die hier ff plaatsen pliese?
quote:Op zondag 12 september 2004 15:34 schreef erwinggg het volgende:
nee, dat mag niet eens van rtl
Voor mezelf
De band tussen de koppels die aan het tournament meedoen, moet dus ook aan deze omschrijving voldoen.quote:vete (de ~, ~n/~s)
1 traditionele, blijvende vijandschap => haat en nijd, moord en doodslag
Inderdaad, want er zijn heel weinig vijanden geweest.quote:Op zondag 12 september 2004 15:45 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ben je snel klaar dus
Als je het hebt ober "Moord en doodslag" wel jaquote:Op zondag 12 september 2004 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, want er zijn heel weinig vijanden geweest..
quote:Op zondag 12 september 2004 15:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je het hebt ober "Moord en doodslag" wel ja
quote:Op zondag 12 september 2004 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat is metaforisch.
Het gaat meer om de eerste omschrijving "traditionele, blijvende vijandschap"
En daarvan zijn er wél veel geweest.
Ik zei dat ze aan de omschrijving moeten voldoen. De omschrijving in deze is "traditionele, blijvende vijandschap", dat geïllustreerd wordt door het metaforisch gebruikte "haat en nijd, moord en doodslag".quote:Op zondag 12 september 2004 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]Je zegt eerst dat ze aan al die punten moeten voldoen, maar dan toch ineens weer niet
Of je begreep gewoon niet wat ik zei, want ik was vrij duidelijk geloof ik.quote:Op zondag 12 september 2004 16:03 schreef Svensational het volgende:
Niks metaforisch, je houdt je gewoon niet aan je eigen (!) regels. Denk niet dat iemand dat Tournament serieus gaat nemen
Ja, ik ook toch?quote:Op zondag 12 september 2004 16:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Of je begreep gewoon niet wat ik zei, want ik was vrij duidelijk geloof ik..
quote:Op zondag 12 september 2004 17:25 schreef dunn0w het volgende:
Favoriete vete: BVO vs. Svensational..
Haha..jaquote:Op zondag 12 september 2004 17:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Ze hebben wel alle twee dat gore wijf in de avatar.
Favoriete vete: BVO vs. Svensational...
Svurno en ik hebben nog nooit ruzie gehad.quote:Op zondag 12 september 2004 17:25 schreef dunn0w het volgende:
Niet wij maken die fotos zelf!!!quote:Op zondag 12 september 2004 15:35 schreef BVO het volgende:
[..]. Die hele site staat vol met foto's van andere sites.
Tip: Neem een GTST-membership en je ziet alle foto's..
Nee.quote:Op zondag 12 september 2004 20:12 schreef erwinggg het volgende:
[..]
Niet wij maken die fotos zelf!!!
Nou, krijg ik die castfotos nog te zien?
Nou, Fok! heeft er 100.000.quote:Op zondag 12 september 2004 20:16 schreef erwinggg het volgende:
wat jij vind, ik heb wel 300 leden
En waarvoor is www.gtstnews.nl een rotsite?
Dan moet je je bronnen checken.quote:Op zondag 12 september 2004 20:18 schreef erwinggg het volgende:
uhm uhm hun staan in nieuws etc, ik besta pas
Wat jij vind, leden sturen ook nieuws etc
Continuquote:Op zondag 12 september 2004 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno en ik hebben nog nooit ruzie gehad.![]()
.
Ik weet niet of je dit een spoiler vindt, maar vanavond zie je dat haar geheugen gemodificeerd (quote:Op maandag 13 september 2004 12:14 schreef Dizer het volgende:
Ik vraag me trouwens een ding af.. Is Isabella tijdelijk eruit? Of nu echt definitief?
Ik vindt het niet leuk dat ze er niet is nu, tijdens de spannende tijden
Gaap.....quote:Op maandag 13 september 2004 12:25 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet of je dit een spoiler vindt, maar vanavond zie je dat haar geheugen gemodificeerd () wordt. Ze weet dan dus niet meer dat ze nina ontvoerd heeft
(Dit was te zien in de preview van vrijdag, die je neit gezien hebt
)
Dat wordt leuk!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit een spoiler vindt, maar vanavond zie je dat haar geheugen gemodificeerd () wordt. Ze weet dan dus niet meer dat ze nina ontvoerd heeft
(Dit was te zien in de preview van vrijdag, die je neit gezien hebt
)
dat moest ze aan haar broer afstaanquote:Op maandag 13 september 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Waar is dat geld eigenlijk gebleven dat Yasmin verborgen hield op de zolder van Harmsen?
Net goed. Rotkind.quote:Op maandag 13 september 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Robin raakt ook iedereen kwijt he.
Aah das gemeen eerst verlaat zijn Vader hem.quote:Op maandag 13 september 2004 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Net goed. Rotkind.
quote:Op maandag 13 september 2004 20:33 schreef digispeed het volgende:
kutwijf die isabella
Precies.quote:Op maandag 13 september 2004 20:35 schreef Frey het volgende:
Goedzo Isabella![]()
Nu maar hopen dat ze eruit komt.
dream onquote:Op maandag 13 september 2004 20:38 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zo weer een samenvatting !
Kosten EURO 2,50 per week. per user hier op FOK
Tof man!quote:Op maandag 13 september 2004 20:35 schreef Frey het volgende:
Goedzo Isabella![]()
Nu maar hopen dat ze eruit komt.
quote:Op maandag 13 september 2004 20:38 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zo weer een samenvatting !
Kosten EURO 2,50 per week. per user hier op FOK
Leuk iemand die zo enthausiast is....quote:Op maandag 13 september 2004 20:46 schreef Dizer het volgende:
Damn wat een gave aflevering zeg! Wat een superaflevering gewoon!!!!!
Stukje tussen Benjamin en Robin was buitengewoon mooi!!! Ludo en Martine en Ludo die uit zijn huis gaat was ontzettend mooi gewoon!!!
En dan...Jezus wat mooi, WAT SUPER MOOI GEWOON, Ludo en Nina...Ludo die gewoon tranen in zijn ogen krijgt. Damn, dat was echt een van de mooiste GTST momenten ooit!!
En go Isabella!!!!
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen. Erik de Vogel blijft mijn favoriete acteur en vandaag deed hij het weer geweldig!quote:Op maandag 13 september 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het de laatste week juist heel erg saai bij GTST.
Ze wordt weer normaalquote:Op maandag 13 september 2004 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen. Erik de Vogel blijft mijn favoriete acteur en vandaag deed hij het weer geweldig!
Die scéne met Robin en Benjamin was ook mooi, vooral met de special effects.
En Isabella krijgt eindelijk weer een leuke rol![]()
Ik heb hier eigenlijk weinig aan toe te voegen...quote:Op maandag 13 september 2004 20:46 schreef Dizer het volgende:
Damn wat een gave aflevering zeg! Wat een superaflevering gewoon!!!!!
Stukje tussen Benjamin en Robin was buitengewoon mooi!!! Ludo en Martine en Ludo die uit zijn huis gaat was ontzettend mooi gewoon!!!
En dan...Jezus wat mooi, WAT SUPER MOOI GEWOON, Ludo en Nina...Ludo die gewoon tranen in zijn ogen krijgt. Damn, dat was echt een van de mooiste GTST momenten ooit!!
En go Isabella!!!!
Niet zo vervelend doen he!quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Special effects??
Dat Robin door Benjamin heen liep en je een grote flits zag
Maar de rest van de "special effects" was wel mooi hoor
Ja, oké daar heb je gelijk in...quote:Op maandag 13 september 2004 20:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet zo vervelend doen he!
voor GTST is dit heel wat!
quote:Op maandag 13 september 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké daar heb je gelijk in...![]()
Volgens mij gebruiken ze ook nog kokosnoten voor paardenhoef-geluiden en een bak grind met een paar schoenen erin, voor de special effects
Mee eens vosjequote:Op maandag 13 september 2004 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen. Erik de Vogel blijft mijn favoriete acteur en vandaag deed hij het weer geweldig!
Die scéne met Robin en Benjamin was ook mooi, vooral met de special effects.
En Isabella krijgt eindelijk weer een leuke rol![]()
dan kun je nu je sign ook wel ff veranderen..quote:Op maandag 13 september 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Mee eens vosje![]()
Ik denk eigenlijk wel dat het huisje van Ludo nog ff blijftquote:Op maandag 13 september 2004 21:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrouwtje losgebroken, hopen dat ze weer eens flink gaat rellen =)
ben benieuwd of er nu een nieuw decor komt, als het huisje van LUDO voorgoed weg is
make mequote:Op maandag 13 september 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dan kun je nu je sign ook wel ff veranderen..
Na het lezen van de gebeurtenissen op vrijdag op teletekst, heb ik wel een vaag vermoeden wie het zal betrekkenquote:Op maandag 13 september 2004 21:04 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel dat het huisje van Ludo nog ff blijft.
Ik snap écht niet hoe je dat kan zeggen. Wat een saaie bedoeling zeg.quote:Op maandag 13 september 2004 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen.
quote:Op maandag 13 september 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap écht niet hoe je dat kan zeggen. Wat een saaie bedoeling zeg.
Alleen Isabella is leuk.
haha die homo met te ze site wie gelooft hemquote:Op maandag 13 september 2004 21:07 schreef 007_Danny het volgende:
Rosa is trouwens voor altijd weg ... Volgens geruchten groeten erwin van gtstnews
En wie er smaak heeft en niet alles voor zoete koek slikt.quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Frey het volgende:
Tja, misschien dat nu naar boven komt wie de echte fans zijn![]()
Ik vind twee zieken nou niet bepaald infantielquote:Op maandag 13 september 2004 21:33 schreef gimme.shelter het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Ben net terug van vakantie en wat een onzin is GTST geworden. Je zit te kijken naar een spook en twee zieken, dat valt toch niet serieus te bekijken?? Ben echt al jaren vatse kijker, maar dit is mij te infantiel.Enfin, jammer. Maar ben ik hier de enige??
Nee, hij blijft er nog minstens een maand in.quote:Op maandag 13 september 2004 21:40 schreef dunn0w het volgende:
Maar dat benjamin is nu toch voorbij?
That's soap. Live with it.quote:Op maandag 13 september 2004 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
En wie er smaak heeft en niet alles voor zoete koek slikt.
Je kan veel zeggen, maar wat ze nu laten zien is gewoon kut. Klaar.
Fan wil niet zeggen dat je alle dingen die gebeuren zomaar leuk vindt, 'omdat je nou eenmaal fan bent'.quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Frey het volgende:
Tja, misschien dat nu naar boven komt wie de echte fans zijn![]()
Aha ok.... thnxquote:Op maandag 13 september 2004 21:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, hij blijft er nog minstens een maand in.
Hij zal via Dorothea en Laura Goverts geheim de wereld in helpen.
Ik ben het er niet mee eens, ik vind dit seizoen wel goed op 1 ding na.quote:Op maandag 13 september 2004 21:34 schreef BVO het volgende:
Nee, ik ben het er helemaal mee eens.
Nee hoor. 'That's GTST' kan je beter zeggen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
That's soap. Live with it.
Dorothea zelf vind ik wel leuk, had me leuk geleken wanneer er via haar een nieuwe familie de serie in zou komen. Gaat denk ik niet gebeuren, aangezien ze zoekende is.quote:Op maandag 13 september 2004 21:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aha ok.... thnx
dorathea en laura =![]()
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik denk echt dat ze denken met een paar gekken te maken te hebben.quote:Op maandag 13 september 2004 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
dit is echt een belediging voor de intelligentie van de kijker.
Nee hoor. In andere soaps kom je zulke onrealistische dingen ook tegen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor. 'That's GTST' kan je beter zeggen.
Hoe vaak hebben ze zo'n flauw geestenlijntje nu al niet gedaan? Echt totáál niet origineel meer en ontzettend irritant.
misschien val je gewoon buiten de doelgroepquote:Op maandag 13 september 2004 22:03 schreef gimme.shelter het volgende:
Gelukkig ben ik dan niet de enige!! Ga me maar weer verheugen op de start van de Sporanos. Maar toch is het raar, kijk al de hele tijd naar GTST, mijn man niet, maar ik schaamde me vandaag echt dat we moesten wachten met eten voor deze onzin. Ik leek wel een vijf jaar oude kleuter die nog dit moest zien. Voortaan maar gewoon om 20 uur eten..jammer!
quote:Op maandag 13 september 2004 22:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Inmiddels waarschijnlijk wel. Ga het dan nog wel zijdelings via jullie volgen!
Tjah, gelukkig verschillen smaken. Ik vind het dus wel een ijzersterk seizoen en Ludo vs Martine is gewoon geweldig. We moeten gewoon even een maandje wachten en dan zijn we van de Charlie gedoe af en de Benjamin is dan ook eindelijk opgerot. Dan wordt het weer tijd voro Stefano, Yasmin, Ludo, Isabella, Janine, Ray en Martine tijdperk. Dat belooft veel spannende dingen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:39 schreef BVO het volgende:
Je kan veel zeggen, maar wat ze nu laten zien is gewoon kut. Klaar.
Das niet de rede, je irriteert je aan hem omdat hij achter Martine aanzitquote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef digispeed het volgende:
Die Ray wordt trouwens ook steeds irritanter, wat irriteer ik me aan dat personage.
Hij is zo'n lompe wijsneus, het lijkt peter r. wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag21 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag22 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag23 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag24 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohh Rosa![]()
Correct en tevens juist...![]()
Die scenes tussen Dorothea en Benjamin moeten wel hylarisch worden![]()
Damn wat is GTST slecht op dit momentmaar straks wordt het leuk als Dorothea en Laura Arnie gaan zoeken. En Robert en Laura moeten dan weer bij elkaar komen
Why are you wearing that stupid man suit?![]()
Ik vind GTST echt super vermakelijk op het moment! Hoe ongeloofwaardiger, hoe leuker; daar kijk je toch een soap voor?
Super gaaf nieuws overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ik heb de herhaling van gisteren een beetje zitten bekijken en ik vond hem wel leuk eigenlijk. isabella in die inrichting enzo (kon een glimlach niet onderdrukken toen isabella direct vroeg naar de uitgang en dat die zuster niets doorhad, dat is dus soap ach). Vond de scene tussen ludo, nina en janine erg mooi.
Ben wel van plan weer te gaan kijken. De afgelopen dagen, week had ik effe genoeg van gtst. Zo gaat dat wel vaker bij mij. Maar aan het voorstukje voor vandaag te zien komt nu de nadruk weer te liggen op charlie, valerie, barbara, robert en jef en daar heb ik helemaal geen zin in. Die verhaallijn kan me echt gestolen worden. Net als de hele geest verhaallijn (incl. dorothea)."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Hou daar eens mee opquote:Op maandag 13 september 2004 22:05 schreef BVO het volgende:
Ik zal eventjes spammen..
Stem 'ns allemaal mee in het nieuwe tournament..
GTST Tournament: Favoriete Personage #2![]()
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ik vind GTST ook niet zo heel vervelend nu. Alleen dat gezeik rond Charlie-Valerie-Barbara is zum kotsen
De Benjamin-verhaallijn is hilarisch
Vooral die special effects...die zijn om te lachenquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind GTST ook niet zo heel vervelend nu. Alleen dat gezeik rond Charlie-Valerie-Barbara is zum kotsen
De Benjamin-verhaallijn is hilarisch![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:21 schreef bar_rel het volgende:
Dinsdag21 septemberWat zou hij dan gedaan kunnen hebben??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Iemand moet he toch doen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op![]()
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Daar zat Janine gister toch al over te mekkeren? Dat het Ludo's schuld was dat Nina was ontvoerd, want ze denken dat Martine het heeft gedaan (een van Ludo's vijanden), maar het was Isabella. Maar die deed dat ook als wraak op Ludo.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:06 schreef Bupatih het volgende:
Wat zou hij dan gedaan kunnen hebben??![]()
Oh zo..maar dat ze pas dinsdag begint te zeuren als Ludo bij haar wil zijnquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar zat Janine gister toch al over te mekkeren? Dat het Ludo's schuld was dat Nina was ontvoerd, want ze denken dat Martine het heeft gedaan (een van Ludo's vijanden), maar het was Isabella. Maar die deed dat ook als wraak op Ludo.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Ja, maar dat was toch weer goed nadat Janine Ludo had zien praten met Nina...Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Drommels, ik hoop maar dat Ludo Nick via een slinkse truuk uit dat huis knikkert, eigenlijk is Nick rijk geworden met Ludo's geld dus heeft Ludo sowieso recht op dat huis.Een heer met stijl![]()
Ik vind meestal de Ludo verhaallijn de enige boeiende, vroeger was de familie Alberts ook wel leuk, Laura en Linda, Robert door die spiegel, Jef en Kim, maar die familie is echt hun waardigheid verloren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:45 schreef Dada het volgende:
Ik heb de herhaling van gisteren een beetje zitten bekijken en ik vond hem wel leuk eigenlijk. isabella in die inrichting enzo (kon een glimlach niet onderdrukken toen isabella direct vroeg naar de uitgang en dat die zuster niets doorhad, dat is dus soap ach). Vond de scene tussen ludo, nina en janine erg mooi.
Ben wel van plan weer te gaan kijken. De afgelopen dagen, week had ik effe genoeg van gtst. Zo gaat dat wel vaker bij mij. Maar aan het voorstukje voor vandaag te zien komt nu de nadruk weer te liggen op charlie, valerie, barbara, robert en jef en daar heb ik helemaal geen zin in. Die verhaallijn kan me echt gestolen worden. Net als de hele geest verhaallijn (incl. dorothea).Een heer met stijl![]()
Ja maar na het Nina geval..bracht Ludo ,Janine toch naar huis en ging Janine zich tog opfrisen.Toen begon Ray weer over Martine..toen kwam Janine binnen en dacht dat Ludo het er ook over had.Dus vertrouwen doet ze Ludo tog nog niet...en er zal nog wel wat gebeuren dese week met Ludo en Janine.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:24 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat was toch weer goed nadat Janine Ludo had zien praten met Nina...
Ik vind Janine op het moment dom dat ze Ludo de schuld geeft.
Die man krijgt altijd de shit over zich heen.![]()
aah.. sneu hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vind Janine op het moment dom dat ze Ludo de schuld geeft.
Die man krijgt altijd de shit over zich heen.![]()
![]()
Wat een kutserie is het aan het worden zeg..
Wanneerquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
GTST krijgt een compleet nieuwe leadermuziek. (BRON: RTL Boulevard)??
ik ben benieuwd![]()
Mischien gaat GTST zich ook richten op het Jonge Publieken krijgen we mischien ook leuke felle decors
(denkend aan ONM)
De leader is juist zo oud en vertrouwd!
Maar het waren nog maar geruchten, hopen maar dat t niet waar is![]()
![]()
ik heb het volgende gelezen. wat een bullshit staat erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
ik ben het er niet helemaal mee eens
Martine vertrekt nml al begin van 2005, zover ik geinformeerd ben
wie is dan het nieuwe personage van 22 en die oma + kleinkind ??De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Het is ook geen kwestie van het er mee eens zijn of niet; het zijn feiten..
Eigelijk wel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
aah.. sneu hoor![]()
![]()
Dennis zat net aan de Pringles Dippers! Dat ga ik morgen ook kopen
Nick komt er eindelijk achter dat hij met een kleuter is getrouwd
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
_bigmac_, wanneer verloopt jouw account?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Nick: Ik kan tenminste lopen![]()
En goeie actie van yasmin
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
NEverquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:36 schreef Svensational het volgende:
_bigmac_, wanneer verloopt jouw account?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: