Ja, precies. Het bereiden van al die low-carb recepten vergt volgens mij nogal veel tijd en als je niet even een uur per maaltijd kan uittrekken, dan denk ik dat je toch snel weer in een oud patroon vervalt. Bovendien vind ik, ookal zegt de schrijver van niet, dat je best wel veel beperkingen hebt en die moet je ook de rest van je leven houden. Ik ben dus maar weer van het SBD-idee afgestapt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef YPPY het volgende:
Quarinx een vriendin van mijn moeder doet nu het south beach dieet. Ik sprak haar een paar weken terug toen ze vakantie had. Heb beviel haar toen goed en ze waar ook al wat afgevallen. Ze zag er alleen wel tegenop dat ze moest gaan werken, ze wist niet hoe ze dan verder ging.
YPPY, Je hebt gelijk, ik zal wel zwarte vlekken voor mijn ogen hebben gehad vanwege die 15 km lopen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:20 schreef YPPY het volgende:
Dat staat er echt in hoor.
Het is ook zo vreselijk om het allemaal te negeren, omdat je weet wat je mist. Als je stokbrood voor je ziet liggen, dan weet je precies hoe het smaakt en dat het lekker is. Helemaal wanneer je ziet dat de rest het gewoon wel zorgeloos kan opeten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:33 schreef wendy-tje het volgende:
Ik had wel volkorenbrood en suikervrije ontbijtkoek meegenomen, om de schade te beperken, maar op de een of andere manier valt het toch altijd weer tegen![]()
Slappeling dat ik ben.
Het is net als rokenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:26 schreef Qarinx het volgende:
Ik ben de laatste 2 weken toch best wel weer ín m'n oude snoeppatroon vervallen en wat is het moeilijk om daar weer mee te stoppen. Vandaag is het weer de eerste dag dat ik geen snoepje/koekje heb aangeraakt.... en ik weet nu zeker, aan suiker raak je verslaafd. Toen ik echt niets snoepte, merkte ik dat ik ook beter zonder kon en dat ik overdag minder trek had... moet maar weer snel afkicken.
Eigenlijk wel ja..quote:Op donderdag 9 september 2004 22:40 schreef sjak het volgende:
Het is net als roken
Je hebt er alleen geen pleisters voor en het is niet verboden in alle openbare ruimtes - dus je ontkomt ook niet aan andere mensen die de godganse dag zoetigheden lopen te verorberen (en ronddelen).quote:Eigenlijk wel ja..
Heb jij dan ook dat als je er 1 hebt gehad, dat je dan meer wilt? Ik kan maar beter helemaal niet snoepen, want als ik er eenmaal aan begin dan wordt de drang alleen maar erger..quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:12 schreef Confidential het volgende:
Je hebt er alleen geen pleisters voor en het is niet verboden in alle openbare ruimtes - dus je ontkomt ook niet aan andere mensen die de godganse dag zoetigheden lopen te verorberen (en ronddelen).
even de frustraties uiten - ik zit nu eenmaal in een afstudeerruimte waar iedereen nogal van de snoeperitus is... daar zit je dan met je appels en worteltjes![]()
![]()
Herkenning! Dan moet de zak drop leeg, of het pak koekjes of, of of....quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Heb jij dan ook dat als je er 1 hebt gehad, dat je dan meer wilt? Ik kan maar beter helemaal niet snoepen, want als ik er eenmaal aan begin dan wordt de drang alleen maar erger..
Vreselijk is dat, al het gezonde is ineens totaal onaantrekkelijk...quote:Vandaag m'n 2e snoeploze dag en ik heb wel ongelooflijke trek.. dus zit te bedenken wat die trek kan stillen.
Dat went, echt!quote:Naar de bios gaan en tijdens de film niets kunnen snaaien is ook vreselijk trouwens.
Vroeger wel, nu niet meer - tenzij het 'tijd van de maand' is natuurlijk. Het scheelt in mijn geval wel wanneer op de dag er iets zoetigs voorbij komt. Als ik 's ochtends al zoetigheid op heb dan blijf ik doorgaans wel de hele dag door zoete tussendoortjes eten (al blijft het dan wel bij 1 zoetigheidje per tussendoortje). Gelukkig is de tijd van hele verpakkingen naar binnen snaaien voorbij - dat kan mijn gestel gewoon niet meer aan. Mocht ik het toch nog in mijn hoofd krijgen zoiets te proberen heb ik meteen last van misselijkheid, hoofdpijn, darmklachten, enz...quote:Heb jij dan ook dat als je er 1 hebt gehad, dat je dan meer wilt? [...]
Zo lekker dat ik er nu al 4 van op hebquote:Op maandag 13 september 2004 15:36 schreef Confidential het volgende:
Oe, kaneel, die ga ik ook proberen!
Ik weeg mezelf altijd 's morgens, na het naar het toilet gaan. Dan wordt mijn gewicht niet beïnvloed door wat ik eet en drink gedurende de dag, denk ik...quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:38 schreef miesjuh het volgende:
Ik heb een vraagje... Wanneer is nou het beste moment van de dag om jezelf te wegen??
Ik doe het meestal ff als tijd heb, dit is sowiezo niet goed omdat je beter een vast tijdstip kan hebben geloof ik! Maar wanneer is nu echt het best
Ja, dat doe ik ook. Het gaat wel lekker hier er is weer een klein beetje af. Vorige week niet hardgelopen omdat ik iets in mijn rug had verdraaid en nu merk ik dat het ineens heel donker is 's avonds. Ik wilde gisteren gaan lopen om 20.30 maar toen was het al bijna donker. Dus ik moet zoeken naar een nieuw moment om te lopen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik weeg mezelf altijd 's morgens, na het naar het toilet gaan. Dan wordt mijn gewicht niet beïnvloed door wat ik eet en drink gedurende de dag, denk ik...
Ik weeg meestal ergens na de lunch en met kleren aan - mede omdat de weegschaal bij mijn ouders staat en niet bij mij thuis. Ik denk altijd maar dat ik dan ongeveer het gemiddelde tussen ochtengewicht en avondgewicht te pakken heb....quote:Wanneer is nou het beste moment van de dag om jezelf te wegen??
Ik loop hier in het park, woon ook niet in de meest geweldige buurt van Amsterdam dus ik loop 's avonds liever niet. 's Ochtends begin ik met werken om 7.30 uur dus daarvoor lukt ook nog niet. Ik denk ook dat ik binnenkort ga proberen na mijn werk en voor het avondeten te gaan lopen. Alleen dan heb ik nu nog een energie probleempje (ben gewoon dan nog te moe om gelijk te gaan lopen).quote:Op woensdag 15 september 2004 09:43 schreef wendy-tje het volgende:
Sjak wat is het probleem om in het donker te lopen? Ik loop dan met een hesje, en een lampje op mijn arm, je bent dan goed zichtbaar. Natuurlijk loop ik dan niet op de meer eenzame stukken.... ik weet niet of je op school zit oid, en of het mogelijk is om 's morgens te gaan lopen?
Als je voor de TV zit, moet je al het snaaiwerk zo ver mogelijk bij je vandaan houden, het is een echte killer voor je lijnquote:Op donderdag 16 september 2004 23:46 schreef imago het volgende:
Maargoed, nog geen man overboord, 2 grote stukken appeltaart zijn in principe nog wel te overleven. Maar vanavond moest ik opassen, en toen de kids in bed lagen vond ik dat ik best 1 tuc-je mocht. En toen... keek ik weer naar de wikkel en bleek ik opeens 3/4 van het pak opgegeten te hebben! Gewoon onbewust! Ik heb die koekjes in m'n mond zitten proppen zonder erbij na te denken, zonder ze bewust te proeven, gewoon tijdens het TV kijken! Zo stom!
En van 2 grote stukken appeltaart en een heel pak tuc-jes word ik dus niet echt gelukkig
Morgen staat de sportschool weer op het programma, ik moet er dus maar weer goed tegenaan.
Het gaat hier ook echt niet goed op het moment. Ik moet ook heel snel van het "ik-heb-gesport-dus-ik-mag-eten"-idee af....quote:Op donderdag 23 september 2004 09:46 schreef sjak het volgende:
Wat een rust hier...
Toch heb ik geleerd dat een kroket helemaal niet zo vet en ongezond is. Vergeleken bij andere snacks dan...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:31 schreef Kaensterle het volgende:
Het is niet veel maar het is wel allemaal ongezonde kost.
Toch zou een kroket wel het laatste zijn waar ik aan zou denken als ik trek heb om te snacken..quote:Op donderdag 23 september 2004 15:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Toch heb ik geleerd dat een kroket helemaal niet zo vet en ongezond is. Vergeleken bij andere snacks dan...
Ik heb er ook wel eens aangedacht om elke dag alles op te schrijven maar eerlijk gezegd durf ik dat helemaal niet. Misschien moet ik de proef maar eens op de som nemen, maar ik denk niet dat ik het hier ga posten....quote:Op donderdag 23 september 2004 13:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Om inzicht te krijgen in wat ik nu op een dag eet vul ik sinds kort de eet & beweegwijzer in op www.overgewicht.nl. Op deze site kun je ook een afvaldoel invoeren, en dan rekent het programma uit hoeveel kcal en vet je op een dag mag.
Ik mag bijv. 1235 kcal en 41 gram vet op een dag om binnen 3 mnd 5 kg kwijt te raken.
Erg handig, want ik ben er achter gekomen dat mijn beeld van gezond en matig eten niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Ik dacht echt dat ik heel matig had gegeten die dag....
Waarom ben je gestopt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:04 schreef miss_cee het volgende:
Ik ben gestopt met dat atkinsdieet..ik weeg nu weer 69,6. Maar ik ga nu weer proberen door minder vet en snoep te eten wat af te vallen.
Helpt zo'n energiedrankje niet? Of die druivesuikersnoepjes van dextro?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:03 schreef wendy-tje het volgende:
Bij mij gaat het even niet zo goed... heb last van een te lage bloedsuikerspiegel in de middag, waardoor ik gedesorienteerd wordt, en bibberig. Heb dit ook al eens gehad onder het lopen, dus dat durf ik nu niet meer goed
Op dagen dat ik niet werk lukt het wel, want dan kan ik gewoon mijn kans grijpen zodra het even droog is. Maar als ik wel werk kan ik alleen maar direct na het werk voor het avondeten gaan lopen, want na het avondeten hardlopen kan ik niet (zelfs als ik drie uur wacht toch nog misselijk). En als het op dat moment keihard regent, ga ik dus niet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:53 schreef YPPY het volgende:
Gaan jullie nog vaak hardlopen nu het slechter weer wordt?
Shit! Helemaal vergeten dat ik het zelfs vorige week al moest doen!!quote:Op zondag 26 september 2004 12:10 schreef sjak het volgende:
Is het niet tijd oor een update? als het nodig is kan ik het vanavond nog wel doen hoor...
Heb je echt voldoende aan 1 sneetje witbrood? Ik eet minimaal 2 sneetjes bruin brood en er nog iets op.quote:Op zondag 26 september 2004 17:45 schreef miesjuh het volgende:
Lunch
1 x Soep uit een pakje - 1 kop (200 ml) 1 80 2 g
1 x Broodje, wit - 1 stuks (50 g) 1 130 1 g
Totaal 210 3
Had je alleen spaghetti of er ook nog saus op? Misschien wat kaas er overheen, geen salade erbij?quote:Diner
1 x Yoghurt, halfvol - 1 bakje (150 ml) 1 75 2 g
1 x Mineraalwater - 1 glas (150ml) 1 0 0 g
1 x Boter halfvol op brood - 5 g per snee 1 20 2 g
4 x Spaghetti, gekookt - 1 opschepl. (50 g) 4 180 0 g
3 x Mineraalwater - 1 glas (150ml) 3 0 0 g
Totaal 275 4
Dit kreeg ik op overgewicht.nl! Maar ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten eten. Normaal ontbijt ik wel met brood, maar dan kom ik nog niet aan het aantal caloriën en vetten. Het stukje vlaai wat erop staat is van vanavond, want ik weet zeker dat ik dat nog ga eten. Misschien nog een kop thee erbij, maar dat levert niets meer op! Is dit wel goed?
Mooi dan ga ik op de bank hangenquote:Op zondag 26 september 2004 18:04 schreef imago het volgende:
Shit! Helemaal vergeten dat ik het zelfs vorige week al moest doen!!Ik zal er vanavond even tijd voor maken
quote:Op maandag 27 september 2004 10:10 schreef Kaensterle het volgende:
Pfff het eten volhouden lukt me best, maar ik heb de afgelopen dagen iets van 80 bier gedronken
Nou ja, moet kunnen...
Ja had alleen spaghetti, ik houd niet van saus ofzo! Droge spaghetti is heerlijk. Verder niets erbij! Nu ik vanmorgen normaal ontbeten heb, is het ontbijt gehalte wel goed, alleen lunchen doe ik gewoon bijna niet, nooit gedaan! Misschien ga ik vanaf morgen 2 boterhammetjes lunchen. Ga mezelf morgen weer wegen... Gister en vandaag flink streng geweest, dus dat moet toch geholpen hebben(inclusief vanavond trainen)quote:Op zondag 26 september 2004 18:54 schreef sjak het volgende:
[..]
Had je alleen spaghetti of er ook nog saus op? Misschien wat kaas er overheen, geen salade erbij?
Ach, die bevat immers toch minder calorieen dan bier?quote:Op maandag 27 september 2004 11:11 schreef Qarinx het volgende:
[..]
![]()
Ja, witte wijn gaat er bij mij de laatste tijd ook wel goed in...
Vanochtend gewogen: 63,3 kiloquote:Imago (1,76) (19,8) was 68,3 kg, is nu 61,2 kg. -7,1
Als ik dat doe, betekent dat ook dat ik al heel lang niet meer bij mijn ouders ben geweest. Aan de laatste update te zien moet ik maar weer eens langshobbelen daar...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:52 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ben al een tijdje de weegschaal aan het negeren... beter voor me
Hahaha, ik kan me ook alleen maar bij mijn vader wegen. Toevallig ga ik er zometeen naartoe. Ik roep zelf altijd om het hardst dat het niet gaat om een getalletje op de weegschaal, maar om wat je ziet in de spiegel, maar ben toch wel benieuwd. Heb me begin augustus voor het laatst gewogen, en toen had ik een gewicht dat ik prima vond en vooral zo wil houden, en DAT is ook zeker wel gelukt (ik heb mezelf gebombardeerd tot Fanatiek Hardloper), en misschien ben ik nog afgevallen. Daar ben ik benieuwd naar: er moet (als je niet aan het hongeren bent tenminste) een punt komen waarop je stopt met gewicht verliezen en ik vraag me af of ik dat inmiddels al heb bereikt. Denk eigenlijk van wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:45 schreef Confidential het volgende:
Als ik dat doe, betekent dat ook dat ik al heel lang niet meer bij mijn ouders ben geweest.
Aangekomen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:46 schreef thaleia het volgende:
Heb me begin augustus voor het laatst gewogen, en toen had ik een gewicht dat ik prima vond en vooral zo wil houden, en DAT is ook zeker wel gelukt
Een buikje is ook schattig, ik wil het mijne ook niet kwijt...quote:Op zondag 3 oktober 2004 04:07 schreef thaleia het volgende:
*snif*
*snotter*
Een vriendin zei daarnet bij het uitgaan in al haar aangeschotenheid dat ze me zo ontzettend schattig vond. Dus ik was gevleid. Totdat bleek dat ze me zo schattig vond vanwege mijn buikje. Verdorie zeg, heb je een bmi van onder de 20, heb je nog steeds een buikje
Goed, goed, het is geen blubberbuik, het is een "schattig buikje". Maar toch. Bah!
Het zal allemaal wel weg kunnen gaan door specifieke oefeningen ofzo, maar specifieke oefeningen vind ik saai. Ik wil gewoon hardlopen en zwemmen enzo en geen suffe situps doen. Kortom: ik leg me maar neer bij het feit dat ik een "lief buikje" heb, er zit niets anders op.
Het is ook nooit goed!
En wat heb je teruggezegd? "Ik vind jouw flaporen en wiebeltenen ook érg schattig"?quote:Op zondag 3 oktober 2004 04:07 schreef thaleia het volgende:
Een vriendin zei daarnet bij het uitgaan in al haar aangeschotenheid dat ze me zo ontzettend schattig vond. Dus ik was gevleid. Totdat bleek dat ze me zo schattig vond vanwege mijn buikje.
Ik woon in Bos en lommer in Amsterdam, en dat is zeker niet een van de betere buurten. Ik krijg alleen geen opmerkingen als ik op straat loop. Ik stap de deur uit, ga hardlopen en ben binnen een aantal minuten in het Erasmus park. Daar zijn altijd mensen aan het hardlopen / sporten. Daar loop ik dan twee rondjes en dan loop ik weer terug. Dan heb ik ongeveer 20-25 minuten erop zitten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:12 schreef imago het volgende:
Trouwens, over dat hardlopen enzo, jullie hebben het er steeds over dat het zo leuk is om de deur uit te gaan en meteen te kunnen beginnen hè. Maar wonen jullie dan in een omgeving waar het leuk is om te rennen? Ik woon in het centrum van een stad, heb een parkje achter me waar ik over 1 rondje een halve minuut doe, en om ergens te komen waar het leuk en rustig is moet ik zeker een halfuur hardlopen ernaartoe. Maar dan ben ik al moe en moet ik weer terugVoorlopig ren ik dus helemaal nergens heen op de loopband in de sportschool, ook omdat ik een hekel heb aan alle mensen die opmerkingen maken als ik in mijn buurt aan het hardlopen ben. En in de sportschool heb je dat natuurlijk niet. Ik heb zelfs wel eens overwogen om de bus te pakken naar een leuke plek om daar dan te kunnen gaan hardlopen, maar dat vond ik bij nader inzien ook een beetje overdreven
Ik heb mezelf even in de update lijst gezet. Als jullie liever hebben dat ik eerder ga is dat ook prima, ik kan alleen in week 44 niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:35 schreef Snuusje het volgende:
Updatelijstje
Week 40: Snuusje
Week 41: Kroeltroel
Week 42: mayolijn
Week 43: GWS
Week 44: wendy-tje
Week 45: sjak
Week 46: Snuusje
Week 47: Imago
Dat vind ik prima hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:27 schreef Snuusje het volgende:
Sjak, ik had mezelf juist op week 45 gezet omdat ik in week 46 niet kan, dus misschien kunnen wij ruilen jij week 46 ik 45?
In een week 0,9 kilo eraf! Dat valt dan toch wel weer mee, dan zit ik alweer bijna op m'n tussen-de-61-en-62-is-het-goed-streefgewichtquote:Imago (1.76) (20,4) was 68,3, is nu 63,3. -5,0
Jeetje, dat klinkt heftig allemaal! Sterktequote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:39 schreef V1z0R het volgende:
gelijk gebleven dus :/ wat meer ongezond gegeten omdat ik me rot voelde en aan niks zin hadneef dood en vriendin van me in de bak.....
ik ben sinds eind maart 22 kilo kwijtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:59 schreef imago het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt heftig allemaal! Sterkte
Goed hoor!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ben sinds eind maart 22 kilo kwijt
iedere dag sportschool smorgens all-bran en heel veel water en geen tussendoortjes wel normale maaltijden , iedere dag minstens half uur cardio of spinning
Eet je ook regelmatig?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:58 schreef imago het volgende:
VerdorieHalve kilo erbij!
En ik snap écht niet waarom. Ik eet gezond, geen tussendoortjes, en ik sport me rot.
Imago (1.76) (20,5) was 68,3, is nu 62,9. -5,4
Helemaal met Mayolijn eens, ik kan ook nog geen 3 km hardlopen. Zit zelfs nog onder het schema van mayolijn. Ik loop nu 3 minuten hard, 1 minuut wandelen, dan 4 minuten en 1 minuut wandelen dan weer 3 minuten hardlopen etc. Ik ga ook niet langer dan ongeveer een half uur.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:17 schreef mayolijn het volgende:
Omdat het ff niet zo goed gaat met me post ik hier zelden maar het is hoog tijd voor een update...
mayolijn (1,75) (22,7) was 75 kg, is nu 69,5 en wil graag 65 kg wegen. -5,5
Imago, ik vind 3 kilometer hartsikke stoer hoor. Ik heb vandaag een half uurtje gelopen met als schema 5 minuten rennen, 3 minuten wandelen en dat dan vier keer. Het gaat al steeds beter, maar aan de 3 kilometer aan een stuk zit ik nog niet.
Ik moetme er inderdaad ook weer wat actiever instorten, ik val nog wel af hoor, maar ik merk dat mijn motivatie naar beneden begint te gaan. Ik ren in plaats van 3 keer in de week nog maar 2 keer. Let veel minder op wat ik eet etc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 07:38 schreef Qarinx het volgende:
Ik wil weer actief komen posten, want het gaat weer helemaal de verkeerde kant uit bij mij! Snoepen is weer zo ongeveer een obsessie en ben weer aangekomen!
Dat zou best eens kunnen ja, ik heb het effe uitgerekend, en dat levert een bmi van 20,3 op. Misschien kun je inderdaad niet verder op een gezonde manier afvallen (op een ongezonde manier natuurlijk wel). Dan is het dus zaak om te zorgen dat je in elk geval op dit gewicht blijft, en niet weer opnieuw aankomt. Da's nog best lastig, want je denkt al gauw "mooi, ik heb mijn doel bereikt, nu kan ik wel wat minder sporten/meer snoepen" (ik had dat in elk geval welquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:31 schreef sjak het volgende:
Misschien zit je op de ideale gewicht en val je daarom niet meer af. Bij 1.76 is 63 kg niet zo heel veel toch?
Nee op zich is er ook niks mis mee. Maar er is sowieso niks mis met iedereen in dit topic, iedereen heeft een gezond gewicht tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:31 schreef sjak het volgende:
Misschien zit je op de ideale gewicht en val je daarom niet meer af. Bij 1.76 is 63 kg niet zo heel veel toch?
Dat begrijp ik wel, ik zou ook erg balen als je ineens weer aankomt terwijl je alles doet wat je denkt dat goed is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:48 schreef imago het volgende:
[..]
Nee op zich is er ook niks mis mee. Maar er is sowieso niks mis met iedereen in dit topic, iedereen heeft een gezond gewicht toch
Maar ik heb dus een tijdje 61-komma-nog-wat gewogen en dat gewoon goed volgehouden. Er is niet veel veranderd maar ik ben nu wel weer zwaarder, en ik snap gewoon niet waarom. Als ik nou nog jaren 63 kilo blijf wegen is er niks aan de hand, maar die stijgende lijn moet zich niet doorzetten, dat is het enige/
Met als resultaat dat die er als je gewoon gaat eten in no time weer aanvliegen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:28 schreef miss_cee het volgende:
Ik kom effe updaten: 67,4 kilo vanmorgen!
Ben al een week aan het lijnen door 1000 calorien te eten en al 2,5 kilo eraf
't Viel mij ook op, en mijn gewicht is ook niet aangepast. Misschien net te laat voor de update ingevuld? Nou ja, volgende keer komt er dan een nog mooier BMI met een nog mooier gewicht te staanquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Waarom staat er bij Kiezel een BMI van 23 achter haar naam, terwijl ze een BMI van 21.9 heeft? Of ben ik dronken?
Ik doe de volgende update, ik zal eraan denken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:59 schreef Kiezel het volgende:
[..]
't Viel mij ook op, en mijn gewicht is ook niet aangepast. Misschien net te laat voor de update ingevuld? Nou ja, volgende keer komt er dan een nog mooier BMI met een nog mooier gewicht te staan![]()
Vandaag tevreden over jezelf, morgen ben je boos op jezelf...quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:53 schreef Kiezel het volgende:
Morgen denk ik wel erg veel spierpijn
Ik ben tevreden over mezelf vandaag!
Hehehehe, vast nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Vandaag tevreden over jezelf, morgen ben je boos op jezelf...![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:28 schreef miss_cee het volgende:
Ik kom effe updaten: 67,4 kilo vanmorgen!
Ben al een week aan het lijnen door 1000 calorien te eten en al 2,5 kilo eraf
Dat soort associaties kreeg ik ook jaquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
![]()
Helft meisjes ongezond aan het lijnen , ik moest opeens daar weer aan denken.
Zolang je ze niet in huis hebt is er niks aan de hand!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:35 schreef Kleintje het volgende:
Want ik heb nu fucking veel zin in chocotoffs!
volgens mij zijn dat nog best veel kcal zón doosjequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:49 schreef Kleintje het volgende:
Vanavond bij de groothandel geweest, bij de lucas Klamer.
Heb heel wat doosjes tictac ingeslagen. Want zo'n doosje is maar 1 punt (volgens de Weight Watchers methode) en zo heb ik de hele dag wat te snoepen.
Heerlijk hoor!
Er wordt de laatste tijd wat minder gepost maar ik merkte echt helemaal niets van een slechte sfeer. Sterker nog zonder dit topic had ik allang gestopt met hardlopen, de gedachte aan de dam tot dam loop maakt dat ik doorgegaan ben, nu ga ik het hardlopen zelfs al leuk vinden...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:50 schreef Kroeltroel het volgende:
Stop een hoop vrouwen (en paar mannen, excuus) in een hok en geheid krijg je problemen. Het ging hier, na een dipje, best goed maar de laatste tijd is er niet veel meer over van het samen-staan-we-sterk-topic. Helaas. Jammer. Meer kan ik er niet van zeggen. Het lijnen staat bij mij op het moment ook op een laag pitje, vandaar dat ik niet zo'n behoefte heb veel te posten. Nou moet ik zeggen dat de sfeer die in dit topic (onderhuids?) heerst ook niet echt een stimulans is
Dat heb ik dus ook, vandaar dat ik zo rustig ben de laatste tijd... confusedquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:20 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, ik zou ook erg balen als je ineens weer aankomt terwijl je alles doet wat je denkt dat goed is.
gewoon helemaal niet snoepen!!!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:06 schreef Kleintje het volgende:
Cynthia, lees eens goed.... 1 zo'n doosje is 1 punt! Ik heb het echt wel uitgezocht hoor!
1 punt is te vergelijken met 1 kale bruine boterham. 1 punt is ook 1 chocotoff.
En dan kan ik voor 1 punt de hele dag legaal snoepen!
Laat mij lekker zo'n doosje leegvreten in 1 dag. Als ik dat nou lekker vind, als ik dat nou wil.
Ik Weight Watcher niet voor het eerst, weet onderhand echt wel wat voor voedingswaarde de meeste dingen hebben. Laat anderen maar 'gezond' een sultana eten terwijl dat verschrikkelijk slecht is.
Stimuleer en motiveer elkaar, ga niet gelijk overal kritiek opgeven als je zelf dus niet weet hoe de dieetmethode van een ander werkt!
Heb net lekker een glas verse jus d'orange genomen. Wist wel dat sinaasappels me geen punten kosten en sap wel, maar had niet verwacht dat het voor 1 glas 1 punt is. Op zich logisch, want sap kan je de hele dag wel door drinken en sinaasappels eten niet. En anders krijg je toch nog teveel fruitsuikers en voedingsstoffen binnen.
Ik ga zo weer lekker aan de cracottes met magere kwark, plakje runderrookvlees en komkommer. Lekker licht en zo ontbijt ik toch!
Vanavond ga ik lekker voor een verse groentensoep. Ik maak 2 pannen, 1 voor het vriendje, dat is met ballen, schenkel en soepvlees, en 1 voor mij, alleen maar groente en bouillon.
Dan eet ik vanavond met zijn soepje mee, maar dan heb ik de rest van de week een vullende soep voor mij wat me geen punten kost!
Ik moet eigenlijk ook heel hard studeren, ik ga zaterdagochtend lekker voor een weekje weg en voor die tijd moet ik een aantal dingen af hebben. Het erge is alleen dat ik er nog niet aan begonnen ben. Dus goed dat jij nu even over studeren begint, ik ga nu snel fok afsluiten en aan de slag met dingen die gedaan moeten worden om straks te kunnen genieten van mijn vakantie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:13 schreef imago het volgende:
Ik vind in ieder geval dat we hier niet de sfeer moeten laten verpesten door mensen die even in dit topic komen binnenvallen, iets negatiefs roepen, en zich daarnaa nooit meer laten zien. We moeten er vooral op letten dat we zélf de sfeer niet verpesten door ons teveel daardoor te laten beïnvloeden
Sjak, goed dat je begint over hardlopen, ik heb al een week niks meer gedaan!Ben heel druk met studeren en kan nauwelijks tijd vinden om boodschappen te doen, laat staan om helemala te gaan sporten. Nog even 1 week stressen hier achter m'n burootje en dan maar weer hard aan de slag dus.
Nee hoor. In je wekelijkse patroon wel, niet in je dagelijkse. Maar goed, je moet het zelf weten...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:25 schreef Kleintje het volgende:
Sorry hoor Cynthia, maar dat slaat werkelijk helemaal nergens op! Ik ben bezig mijn eetgewoontjes aan te passen, maar als ik nu niet meer mag snoepen omdat ik er bijna 5 kilo nog vanaf wil hebben, dan mag ik nooit meer snoepen, anders kan je lichaam er niet tegen en schommel je na 1 snoepje gelijk de verkeerde kant op! Snoep hoort te kunnen in je dagelijkse patroon, mits het met mate is.
ik ben dieetistequote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:39 schreef YPPY het volgende:
x-cynthia-x, vertel ons eens hoeveel jij al bent afgevallen hoe lang je daar over hebt gedaan? Heb je nog nieuwe gezonde recepten die niet in het receptentopic staan? Welke sporten doe je allemaal en hoe vaak per week? Loop je ook hard? Of zwem je? Of ga je veel fietsen? Of doe je aan spinnen of nog wat anders?
Nieuwsgierig ben ik he?Je walst hier dit topic binnen alsof je Dr. Phil de afvalspecialist zelf bent. Hij spreekt geen Nederlands, dus dat ben je niet. Als iemand vertelt 6 chocoladebollen, 3 zakken chips, een blok kaas en 3 zakken m&m's eet kun je zeggen dat die te veel snoept, maar een doosje tictacs per dag is echt niet erg. Kleintje legde zelfs als uit de ze het heeft ingepast in de dag.
Ook al post ik nog maar zelden, ik vind de sfeer hier goed. En Kleintje, laat je niet van de wijs brengen door iemand die even binnenstormt.
Sjak, dit topic is voor mij ook een erg goed motivatie om te gaan lopen als ik geen zin heb. Ook al post ik niet eel, ik wil toch die dam-tot-damloop gaan halen volgend jaar.
Tsja, dat is dan gewoon een verschil van mening.Als Kleintje zich hier goed bij voelt, moet ze het vooral doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:28 schreef Kaensterle het volgende:
Ja, af en toe,... maar we hadden het over elke dag.
Dat is waar, maar als ze schrijft...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:33 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan gewoon een verschil van mening.Als Kleintje zich hier goed bij voelt, moet ze het vooral doen.
Ineens stoppen met snoepen kan soms nog veel lastiger zijn, omdat je begint te denken aan wat je allemaal niet meer mag.
...lijkt het net of haar gewichtsverlies zich maar in haar snoepgedrag moet schikken, en zo werkt het natuurlijk niet. Misschien heeft ze mazzel en kan ze inderdaad elke dag snoepen en toch haar streefgewicht bereiken.quote:maar als ik nu niet meer mag snoepen omdat ik er bijna 5 kilo nog vanaf wil hebben, dan mag ik nooit meer snoepen, anders kan je lichaam er niet tegen en schommel je na 1 snoepje gelijk de verkeerde kant op! Snoep hoort te kunnen in je dagelijkse patroon, mits het met mate is.
dan zal ik toch voor suikervrij drop kiezenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ten eerste betwijfel ik of je echt wel diëtiste bent want je schrijft het verkeerd .
Ten tweede moet het afentoe kunnen om toe te geven aan iets waarnaar je ontzettend verlangt.
Ontzeg je jezelf bijv. tic tacjes dan ga je iets anders eten om het verlangen te bevredigen. En dan eindig je volgegeten en nog steeds snakkend naar de tic tacjes.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:47 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben maandag meteen naar de sportschool gegaan, en overal waar ik pijn had heb de spieren keihard terug gestraft! (...)
Onder het motto "pijn is fijn" ben ik er dus kei hard tegenaan gegaan! Nu heb ik wel spierpijn vooral bij mijn borstspieren en bovenarm spieren maar dat deert niet! Ik weet dat ze er zijn en zij weten dat ik 't weet!...
Auw, squashen met een blaar, doe je wel een klein beetje voorzichtig met je zelf...quote:Nu had ik een blaar op mijn handen van 't squashen, nou ja ook die blaar moet afgestraft worden dus gisteren weer gesquashed samen met 2 vrienden om en om. Vanavond wéér squashen...
quote:En ow ja, gisteren weer 's een vreetkick gehad![]()
Nou ja, ik heb gisteren met mezelf afgesproken dat gistern de laatste keer was en dat ik vanaf nu die onzin achterwege ga laten! Ik wil d'r zelf beter op worden!
Tuurlijk, het zou nog beter zijn om helemaal niet te snoepen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:47 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Nee hoor. In je wekelijkse patroon wel, niet in je dagelijkse. Maar goed, je moet het zelf weten...
Ja ik merk dat ze angst hebben ja! Ik heb d'r op dit moment niet meer zoveel last van, straks terug gekomen van squash, veels te lang door gegaan en veel te vaak verloren maar dat boeit me niet!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:49 schreef sjak het volgende:
[..]
En merk je al dat ze bang voor je zijn?
[..]
Auw, squashen met een blaar, doe je wel een klein beetje voorzichtig met je zelf...
[..]
Je hebt eigenlijk gewoon gelijk, ik heb dat ook, ik wil graag afvallen ben speciaal daarvoor begonnen met afvallen maar ondertussen snoep ik wel gewoon door. Eigenlijk belachelijk. Ik hoef van mezelf niet nooit meer te snoepen, maar zoveel als ik naar binnen werk, tja, ik denk dat ik met je meega in het besluit!
Ik zei toch dat ik zat te mierenneukenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:10 schreef ps2noob het volgende:
"Heb trouwens een weekje wat meer gegeten om de spijsvertering wat op gang te krijgen en ziedaar... het laatste beetje vet op m'n buik is verminderd... buik is nu BIJNA helemaal plat
(Ik zit te mierenneuken hoor, ik heb het over een "verdikking" van hooguit een paar millimeter rond de navel, maar toch...)"
Een paar milimeter, dat wil ik ook!
Mee eens!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:14 schreef mayolijn het volgende:
Lieve kleintje, volgens mij ... doe je het hartstikke goed. Je bent immers al heel veel afgevallen. Ga vooral zo door!
Dat is niet alleen bij mannen zo hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:21 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik zat te mierenneuken![]()
Nee maar dat is een probleem dat veel mannen schijnen te hebben: ook als je al maandenlang op gewicht bent blijft daar wat zitten dat maar heel moeilijk weggaat.
Tuurlijk... als het lukt dan lukt het, kritiseren slaat dan ook nergens op.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:21 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Mee eens!
Leven en laten leven, toch?
Als we allemaal op een gezonde manier proberen af te vallen, is het toch prima? En iedereen heeft daar zo zijn eigen methode en regels voor
En als het niet lukt, dan weet je meteen wat het eerste te schrappenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:27 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Tuurlijk... als het lukt dan lukt het, kritiseren slaat dan ook nergens op.
Neej, want ik had die de laatste tijd vaker...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:13 schreef thaleia het volgende:
zwahiel, kan die vreetkick niet van het fanatieke sporten gekomen zijn? Ik heb dat ook weleens, maar denk dat ik dat eten dan ook gewoon echt nodig heb....
Een beetje buikvet hoort erbijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:21 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik zat te mierenneuken![]()
Nee maar dat is een probleem dat veel mannen schijnen te hebben: ook als je al maandenlang op gewicht bent blijft daar wat zitten dat maar heel moeilijk weggaat.
Als ik iedereen weg haal die niet meer mee doet, wordt de lijst zo kort...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:31 schreef miss_cee het volgende:
Miss_cee (1,68) (24,09) was 70,4 kg, is nu 68 kg en wil graag 64 kg wegen. -2,4
Ik doe niet meer mee aan dit topic.
Volgens mij hebben jullie me vergeten door te strepen.
Groetjes Misscee (Succes nog met afvallen)
Even mijn verlate update:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Imago (1.76) (20,5) was 68,3, is nu 62,9. -5,4
nou laat even weten hoe 't is gegaan, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:07 schreef miesjuh het volgende:
Miesjuh doet nog geen update, maar heeft wel een nieuwe manier(van horen zeggen):
Appelazijn... Schijnt een soort effect van een klysma te geven, dus je darmen te reinigen! Tis heel gezond, maar schijnt niet te zuipen te zijn. Maar je kan er een beetje honing door doen. K ga het iig maandag halen bij de Tuinen. Iemand hier al ervaringen mee?
Voor de rest ga k volgende week weer fanatiek sporten, de kou doet me goed! Dan train ik altijd veel harder, dus als ik me aan mijn eigen gedachten hou, komt het goed met Mies!
Je staat er niet tussen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:31 schreef mother-mother het volgende:
ik doe ook ff update:gisteren ff op sportschool vet laten meten
ik had 19% en nu 17,6% maar nog wel steeds zelfde gewicht
nee hoor had vorige x gescheven dat ik 22 kilo af gevallen was in 6 mnd met een start van 92 kilo en een vetpercentage van 29%quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je staat er niet tussen?Lange tijd niet geweest?
Ja morgen ga ik het halen, maar als het te smerig is hou ik er waarschijnlijk direct mee op.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:55 schreef zwahiel het volgende:
[..]
nou laat even weten hoe 't is gegaan, ik ben benieuwd
Dat gaat wel redelijk. Het is wel moeilijk om jezelf aan de gang te houden af en toe, maar daar zal iedereen wel last van hebben. Ik ben nu nog in de leesfase en ik moet de opdracht nog drastisch zien in te perken omdat het ander een meerjarenplan wordt. Hoe gaat het met jouw afstuderen?quote:Hoe gaat het met je afstuderen trouwens?
Beetje hetzelfde verhaal... eerst lastig om literatuur te vinden, nu overleggen met de verschillende partijen over de probleemstelling.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:12 schreef Confidential het volgende:
[..]
Dat gaat wel redelijk. Het is wel moeilijk om jezelf aan de gang te houden af en toe, maar daar zal iedereen wel last van hebben. Ik ben nu nog in de leesfase en ik moet de opdracht nog drastisch zien in te perken omdat het ander een meerjarenplan wordt. Hoe gaat het met jouw afstuderen?
mensen, niet schrikken, kom hier niet vervelend doenquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:54 schreef miesjuh het volgende:
Miesjuh (1,67) (24,0) was 69 kg, is nu 66.7 kg en wil graag 60,0 kg wegen. -2.3
3 onsjes maar:(:( Motivatie is ver te zoeken... Mijn BMI is goed, alleen vet opslag bij de buik is veel te hoog, volgens voedingswijzer.nl! Dus denk dat k aan de buikspier oefeningen moet
Dank jequote:Op zondag 31 oktober 2004 19:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen helpen niet om de vetopslag bij je buik te verminderen. Je hebt zelfs kans dat als je je buikspieren gaat trainen dat deze het vet zelfs iets naar 'buiten' drukken waardoor je zelfs wat dikker lijkt. Vet kan je niet plaatselijk laten verdwijnen, goede cardio training of andere vetverbrandende trainingen zijn dus de enige juiste manier. Als het vet weg is kan je natuurlijk wel je buikspieren trainen voor een strakke buik!
Lopen is een erg goede manier ja, zwemmen zo mogelijk nog beter. Zelf vind ik de tweede optie het leukste, maar het vereist misschien nog wel meer doorzettingsvermogen om flinke afstanden af te leggen dan het hardlopen. Met zwemmen train je het hele lichaam zonder de gewrichten al teveel te belasten, zeker voor mensen met flink overgewicht is het hardlopen daarom niet aan te raden. Maar volgens mij behoor jij niet tot die categoriequote:Op maandag 1 november 2004 10:00 schreef miesjuh het volgende:
Dank je!! Dus eerst flink rennen, sprinten etc voor de buikspieren, pff looptraining toch meer mijn best doen!
Dat hoorde ik ook toen ik begon met Pilates. Zij zeggen dat je tijden het doen van buikspieroefeningen bewust je navel naar je ruggengraat moet drukken, omdat je anders je buikspieren 'naar buiten' traint in plaats van lang en strak zoals je zou willen. Ik moet zeggen, sinds ik dat weet zie ik inderdaad verschil als ik weer een tijdje van die oefeningen gedaan heb t.o.v. zoals ik ze vroeger deed (vroeger als in: niet je navel intrekken...).quote:By 205_Lacoste:
Je hebt zelfs kans dat als je je buikspieren gaat trainen dat deze het vet zelfs iets naar 'buiten' drukken waardoor je zelfs wat dikker lijkt.
Haha dank je, heb hem ergens van het internet afgepluktquote:Op maandag 1 november 2004 16:45 schreef Confidential het volgende:
Ik wordt helemaal vrolijk van jouw usericon, miesjuh! (Moest ik ff zeggen...)
[..]
Which reminds me - ik moet weer eens aan die oefeningen beginnen, denk ik...
Op het moment dat je genoeg beweegt en niet teveel snoept dan kan je best wel wat pepernoten eten hoor. Ik weet niet hoe vaak je sport, maar je mag zo'n 2000kcal per dag als vrouw. Als je veel beweegt dan zal het nog wat hoger liggen natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2004 18:13 schreef miesjuh het volgende:
Haha dank je, heb hem ergens van het internet afgeplukt! Heb zo een looptraining van een uur, dus hoop dat het gaat helpen
!
Wat ik me afvroeg, weet iemand of een paar pepernootjes per dag erg zijn??
2000 kcal is niet bedoeld om af te vallen. Om af te vallen moet je daaronder zitten, ook als je veel beweegt.quote:Op maandag 1 november 2004 18:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Op het moment dat je genoeg beweegt en niet teveel snoept dan kan je best wel wat pepernoten eten hoor. Ik weet niet hoe vaak je sport, maar je mag zo'n 2000kcal per dag als vrouw. Als je veel beweegt dan zal het nog wat hoger liggen natuurlijk.
heb me maar mandarijntjes gehaald heb er nu al 5 op geloof ik...quote:Op woensdag 3 november 2004 08:08 schreef YPPY het volgende:
Zo wordt het je wel heel moeilijk gemaakt zwahiel.
Heb je mandarijntjes in huis? Of wortel of rijstwafels wat anders dat je kan blijven eten, maar minder ongezond is dan snoep? Ik kan me voorstellen dat je jezelf nu niet zo goed in de hand hebt als anders. Bij mij werken dit soort alternatieven wel. Kan ik toch eten, maar het is niet vreselijk erg.
Sterkte.
Klopt!quote:Op donderdag 4 november 2004 09:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Beweging hoeft niet veel te kosten, dat is toch wel het grootste misverstand/excuus wat ik zoal hoor. Geen geld voor de sportshool is geheel geen reden om niet te kunnen trainen; er ligt zat verharde weg en er is genoeg bos om je lekker uit te leven.
Tsja, Enschede (waar ik woon) en Hengelo (waar ik werk) liggen best dicht tegen elkaar aan, goed te fietsen dus.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:44 schreef Kaensterle het volgende:
Ik loop of fiets eigenlijk alles, tenzij ik echt naar een andere stad moet.
Kijk, dat zijn nog eens berichten!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:27 schreef Kleintje het volgende:
*grijns*
Toen ik begon met lijnen had ik 2 doelen voor ogen... een rok en een broek die ik had wilde ik weer aankunnen. Ik had de broek en de rok heel erg in het zicht gelegd bij de kast met eten. Dus... zo zag ik ze steeds weer.
En nu... de rok zit mooier dan dat ie ooit bij me had gezeten. En de broek... die heb ik vanmorgen weggegooid. Deze is te ruim bij mijn taille, kont en bovenbenen!
hmmm niet zo goedquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:18 schreef imago het volgende:
Welkom terug Radiohoofdje!
En wat zonde van je broek Kleintje
Ik heb vandaag voor het eerst in weken ook weer gesport. En hard ook! Het gevolg was helaas dat ik daarna zo'n honger had dat ik 3 borden vol heb opgeschept en ook nog wat kaasstengels en chocoladekoekjes naar binnen heb gewerktMaar volgens mij was er iets in het eten niet helemaal goed, want ik voel een beetje voedselvergiftigingsverschijnselen optreden, dus wellicht is het er allemaal morgen weer uit
Jaaa dat ben ik zeker wel plan!! Ik heb t all1 ontzettend druk dus zal niet elke dag op Fok! zijn maar ik zal proberen hier vaker te postenquote:Op zondag 7 november 2004 09:26 schreef sjak het volgende:
Hallo shantee, goed om te lezen dat het weer goed gaat, kom je hier nu ook weer posten?
Ik was wel weer begonnen, maar ben ziek geworden, waardoor ik de afgelopen tijd niet echt veel heb kunnen sporten.quote:Op zondag 7 november 2004 09:26 schreef sjak het volgende:
[...]
gws ben je nu wel weer opnieuw begonnen met sporten zoals je besloten had? Lekker he om eindelijk weer onder een getal te komen.
[...]
Daar bedoel ik dit mee: klik. Het is een afslankmethode van Margriet. Ik dacht dat er nog steeds regelmatig van die boekjes en/of recepten in dat tijdschrift zitten, maar dat weet ik niet zeker.quote:Wat bedoel je met een "streep je slank lijstje" confidential.
Uhm, begonnen?quote:Ben je weer begonnen met pilates? Welke oefeningen doe je? Dankzij jouw berichtje hier ben ik er wel weer aan begonnen deze week, mag ik je nu ook de schuld gaan geven van de spierpijn die ik heb?
Maat 10 en 12 en mijn nederlandse maat is 38/40! Bij mij zit dat altijd gewoon goed! Merk niet dat het klein uitvalt! !quote:Op zondag 7 november 2004 16:58 schreef Shantee het volgende:
bla bla bla
Okeej dankje!!!quote:Op zondag 7 november 2004 18:29 schreef miesjuh het volgende:
[..]
Maat 10 en 12 en mijn nederlandse maat is 38/40! Bij mij zit dat altijd gewoon goed! Merk niet dat het klein uitvalt! !
Maar om ff ontopic te blijven, het gaat goed hier! Ben inmiddels weer een kilo kwijt, dus helemaal top! Maatje 36 komt nog wel voor de feestdagen en dat buikje gaat ook nog goed komen!
Spamquote:Op maandag 8 november 2004 18:49 schreef Alec_Leigh het volgende:
UIt ervaring kwam dit als beste uit.http://www.avanti-huidverzorging.nl/herbalife.htm
En, moet je dat drie maal daags innemen om af te vallenquote:Op maandag 8 november 2004 18:49 schreef Alec_Leigh het volgende:
UIt ervaring kwam dit als beste uit.http://www.avanti-huidverzorging.nl/herbalife.htm
Praat je nou tegen jezelf?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:04 schreef zwahiel het volgende:
Hee zwahiel, wat een dipje de afgelopen tijd zeg. Je hebt het niet makkelijk.
quoten ging een beetje verkeerd, heb 'm maar even weggehaald dan, is toch wel duidelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 07:54 schreef imago het volgende:
Oh wacht, je quote sjak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |