abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:37:53 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21058752
Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
Versierblunders deel XII (12)
Versierblunders deeltje XIII (13)

Ok, nieuw deel!
Ik trap af!
Het volgende is geen blunder die ik heb gemaakt, maar mijn date. Paar maanden geleende stemde ik in om met iemand uit eten te gaan. Ik had weinig zin want ik zag die jongen niet zo heel erg zitten en ik had andere dingen aan mijn hoofd. Maar goed, waarom ook eigenlijk niet. Wij uit eten, daarna drankje gedaan in de stad. Ik had het heel koud en wilde steeds weg. Goed, eindelijk gingen we weg. We gingen weer naar mijn huis, waar hij zijn auto had geparkeerd.

Ik vroeg hem nog ff binnen voor een kop thee. Na een halfuurtje werd ik erg slaperig, gelukkig pikte hij het op en ging weg. Ik liep al opgelucht richting mijn bedje, totdat er aangeklopt werd. Is het die date weer: had hij zijn startonderbreker laten vallen op de donkere trap. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben het ding nooit meer gevonden. Het apparaatje was in een gleuf gevallen, waaronder een enorme kruipruimte zit. Dus in plaats van lekker te pitten, moesten we samen nog 1 uur wachten op de Wegenwacht, en daarna duurde het nog 1 uur om het te fixen. Het was de meest ongemakkelijke en genante avond van mijn leven
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:40:40 #2
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21058794
kan aan mij liggen, maar ik kan geen versierblunder ontdekken

wel een gewone blunder
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:42:04 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21058814
Een date-gerelateerde blunder dan
Misschien moet er een nieuwe reeks dating-blunders komen dan
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:44:06 #4
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21058852
mwah nie echt een blunder maar wel een opmerking waar ik mezelf wel voor me kop kon slaan

ik moest dus voor vakantiewerk ergens gaan schoonmaken om de tijd wat op te vullen zeg maar totdat ik me volgende taxirit had. ( bij een gehandicapten instelling)
dus ik daar de doekjes door de kamer halen, en d'r was ook een bewoonster daar dus ff lachen met haar en ik had de begeleidster al gezien, wat een ontzettend lekker wijf was.
kom ze later naar die kamer zegt ze " ik ga ff om boodschappen hoor"
dus ik zeg " ga jij maar ff om boodschappen" ............ "ja..ehrm dan ga ik maar..doei!"

hoe ik d'r in vredesnaam op kwam om zoiets doms te zeggen is me nog steeds een raadsel.
nou ja rest van de week wel gezellig gekletst enzo
pi_21081176
ik snap dr echt geen ruk van
enjoy life!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 18:28:42 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_21082112
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:43 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik snap dr echt geen ruk van
Hij had ipv "ga jij maar ff om boodschappen" dit willen zeggen: "Wacht even, geef me eerst even je tel nummer"
pi_21082173
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:28 schreef knep het volgende:

[..]

Hij had ipv "ga jij maar ff om boodschappen" dit willen zeggen: "Wacht even, geef me eerst even je tel nummer"
ow zo, nu heb ik m door

whuhahahahaua

snap m nog steeds niet
enjoy life!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 19:09:36 #8
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21082965
lol laat maar
pi_21088759
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:37 schreef Aventura het volgende:
Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
Versierblunders deel XII (12)
Versierblunders deeltje XIII (13)

Ok, nieuw deel!
Ik trap af!
Het volgende is geen blunder die ik heb gemaakt, maar mijn date. Paar maanden geleende stemde ik in om met iemand uit eten te gaan. Ik had weinig zin want ik zag die jongen niet zo heel erg zitten en ik had andere dingen aan mijn hoofd. Maar goed, waarom ook eigenlijk niet. Wij uit eten, daarna drankje gedaan in de stad. Ik had het heel koud en wilde steeds weg. Goed, eindelijk gingen we weg. We gingen weer naar mijn huis, waar hij zijn auto had geparkeerd.

Ik vroeg hem nog ff binnen voor een kop thee. Na een halfuurtje werd ik erg slaperig, gelukkig pikte hij het op en ging weg. Ik liep al opgelucht richting mijn bedje, totdat er aangeklopt werd. Is het die date weer: had hij zijn startonderbreker laten vallen op de donkere trap. Om een lang verhaal kort te maken: we hebben het ding nooit meer gevonden. Het apparaatje was in een gleuf gevallen, waaronder een enorme kruipruimte zit. Dus in plaats van lekker te pitten, moesten we samen nog 1 uur wachten op de Wegenwacht, en daarna duurde het nog 1 uur om het te fixen. Het was de meest ongemakkelijke en genante avond van mijn leven
je had em gewoon aan het begin van de avond al moeten neuken, jij blij want dan issie gauw weer weg, hij blij want hij heeft gescoord, simpel toch?
een koe zegt boe
pi_21090852
Hmm een topic waar ik nog niet aan heb meegedaan... en ik heb wel een versierblunder.

Meisje op wie ik verliefd aan het worden was leek ook langzaam interesse in mij te krijgen, maar ik wilde niet als een van de zovele jongens overkomen, die achter haar aan jaagde. Dus toen ze vroeg of we de volgende dag weer konden afspreken zei ik: "Weet ik niet, ik heb het nogal druk" (terwijl ik niks te doen had)

De volgende dag wilde ik haar toch bellen na mijn werk, maar ben toen door mn enkel gegaan.. en daar kon ik natuurlijk niet mee aankomen ( ), dus heb ik d'r verder maar niet meer gebeld.
Doe eens wild ....
pi_21091686
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 03:09 schreef Tarot het volgende:
Hmm een topic waar ik nog niet aan heb meegedaan... en ik heb wel een versierblunder.

Meisje op wie ik verliefd aan het worden was leek ook langzaam interesse in mij te krijgen, maar ik wilde niet als een van de zovele jongens overkomen, die achter haar aan jaagde. Dus toen ze vroeg of we de volgende dag weer konden afspreken zei ik: "Weet ik niet, ik heb het nogal druk" (terwijl ik niks te doen had)

De volgende dag wilde ik haar toch bellen na mijn werk, maar ben toen door mn enkel gegaan.. en daar kon ik natuurlijk niet mee aankomen ( ), dus heb ik d'r verder maar niet meer gebeld.
Wou jij de hard to get jongen gaan spelen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_21104956
Oudje,

Met oud en nieuw naar de kroeg. Helemaal lam gezopen en staan dansen met een meisje, dus ik probeerde haar het bed in te lullen, wil ze eerst kijken en zei vroeg ze o ik mn broek wou laten zakken.
Midden in de kroeg! Ik was niet zo bezopen dat ik dat deed.
Niks geworden uiteindelijk, de helft van die avond herinner ik me niet meer.

Ook die avond, gepraat met een leuk meisje, toen was ik nog niet zo erg bezopen dus dat ging beter.
Op een gegeven moment komt sex ter sprake, maar zij wilde alleen een trio met haar vriend erbij , wat ik uiteraard niet wilde .

En verder nog flink wat vrouwen lastig gevallen die avond
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:41:15 #13
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21105446
Mijn grootste blunder jaren terug.

Was op een warme zomeravond. Ik zat alleen buiten voor een discotheek was een beetje dronken. Komt er een mooie blonde meid naast me zitten. Ze vond me heel leuk en kwam steeds dichter tegen me aanzitten,. Nadat ik een tijdje bezig was te vertellen wie ik was en hoe lief ik wel niet was, vroeg ze of ik een kauwgom wilde. Ik haat sportlife minth(groen pakje) dus antwoorde nee dank je. Niet veel later moest ze opeens weg.

Toen ik weer nuchter was de volgende dag, werd het me opeens duidelijk waarom ze weg moest
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_21105871
quote:

Mongool!!

Hoe kun je dat nou doen
Jupiler is goed
pi_21106523
Serieuse vraag.

ik had ooit met een meisje op school af gesproken in een disco, en toen kwam ik de disco niet in. En kon samen met een maat van me terug fietsen.

Nu was ik 2 weken geleden naar die disco gegaan en kwam er wel in (zoals vaker) en zag ineens dat meisje lopen waar ik toen mee uit zou gaan.

Wat kan ik doen? Ik dacht aan:

'hey, we hadden ooit een afspraak gemaakt hier he'
'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!'

Of is dit niet de goeie opening.. Iemand tips?
pi_21106602
Lompste date ever had ik laatst, maar daar heb ik al over gepost.
Iemand had wel een aparte versiertruc in Renesse. "Hey, mag ik je iets vragen? Wij zaten ons af te vragen, ben jij soms dat Levi model?" ...
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:47:14 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21106784
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef Doagere het volgende:
Serieuse vraag.

ik had ooit met een meisje op school af gesproken in een disco, en toen kwam ik de disco niet in. En kon samen met een maat van me terug fietsen.

Nu was ik 2 weken geleden naar die disco gegaan en kwam er wel in (zoals vaker) en zag ineens dat meisje lopen waar ik toen mee uit zou gaan.

Wat kan ik doen? Ik dacht aan:

'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!'

Of is dit niet de goeie opening.. Iemand tips?
probeer het dan met 'hee, sorry dat ik zo laat ben, maar de brug stond open...' ofzo
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_21110207
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

probeer het dan met 'hee, sorry dat ik zo laat ben, maar de brug stond open...' ofzo
Ïk moest eerst mn vriendin dumpen"
werkt beter
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_21110357
die tips zijn bagger

die van die brug kan er nog wel mee door tho

versierblunders die mensen bij mij maken, je gelooft het niet dat het nog gebeurt
"hey, ken ik jou niet ergens van?"
offeh
"wat een mooi kindje, heeft ze van der moeder"
of langs mijn balkon lopen, mij zien zitten, hoi zeggen
dat 5 keer per dag ofzo
en vervolgens een liefdesbriefje in mijn brievenbus stoppen alsof je een knaap van 15 bent
en er dan ook nog in zetten "laat dit alsjeblieft tussen ons blijven"
sure *grijns*
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 00:24:36 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21110700
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:10 schreef MarMar het volgende:
die tips zijn bagger

dank je
quote:
wordt dat serieus gezegd? hoe kansloos...
pi_21111974
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dank je
[..]

wordt dat serieus gezegd? hoe kansloos...
erg he?
wat dacht je van deze
"goh woon jij hier in de buurt en dan heb ik je nog nooit gezien!!! ik moet beter opletten voortaan"
pi_21127538
volgens mij maak ik geregeld versierblunders maar dan ben ik vaak te zat om ze de volgende dag te herrineren. zal me vrienden eens vragen ...
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:54:09 #23
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21130963
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 01:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

erg he?
wat dacht je van deze
"goh woon jij hier in de buurt en dan heb ik je nog nooit gezien!!! ik moet beter opletten voortaan"
champino volk
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:06:02 #24
49463 Da-Ali-G
Ben best lief!
pi_21131186
Noueh! er was zo'n meisje inde hema ennneh

de rest weten jullie wel
Check m'n fotoboekje én laat wat achter!
Check m'n Website/Weblog
pi_21187862
Zal hem maar weer omhoog schoppen met me laatste blunder.

Ben dit weekend met een collega (hele mooie vrouw overigens) het bed in gedoken. Dit was niet zo handig. En nu ben ik ook nog verliefd geworden, terwijl we hadden besloten het maar te vergeten.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:16:59 #26
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21188365
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Den_Haag het volgende:

Ben dit weekend met een collega (hele mooie vrouw overigens) het bed in gedoken. Dit was niet zo handig. En nu ben ik ook nog verliefd geworden, terwijl we hadden besloten het maar te vergeten.
Wil je zeggen dat je na het sexxen verliefd bent geworden Das niet best nee
Geloof me als je haar goed hebt geneukt wil ze jouw ook als vriend
pi_21188701
Ik vond er al leuk daarvoor maar deed maar niks omdat het een collega is. Die nacht heeft de gevoelens bij mij een beetje aan gewakkerd. ff treuren en dan moet ik er wel weer overheen zijn
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:34:40 #28
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21188843
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef Den_Haag het volgende:
Ik vond er al leuk daarvoor maar deed maar niks omdat het een collega is. Die nacht heeft de gevoelens bij mij een beetje aan gewakkerd. ff treuren en dan moet ik er wel weer overheen zijn
Nogmaals met haar feesten en na afloop weer neuken. je hoeft haar niet elke dag te bellen en cadeautjes te kopen. Wat wil je nog meer Wees blij dat het geen echte vriendin is. Of wil ze nooit meer neuken voor de fun Zolang het kan doen
pi_21190077
Je stinkt zullen we douchen?
Werkt altijd!
pi_21190282
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:10 schreef MarMar het volgende:
die tips zijn bagger

versierblunders die mensen bij mij maken, je gelooft het niet dat het nog gebeurt
"hey, ken ik jou niet ergens van?"
offeh
of langs mijn balkon lopen, mij zien zitten, hoi zeggen
dat 5 keer per dag ofzo
en vervolgens een liefdesbriefje in mijn brievenbus stoppen alsof je een knaap van 15 bent
en er dan ook nog in zetten "laat dit alsjeblieft tussen ons blijven"
sure *grijns*
Gooi dat kind weg, maken we samen een nieuwe!

Ook een hele leuke.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_21194323
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:06 schreef Da-Ali-G het volgende:
Noueh! er was zo'n meisje inde hema ennneh

de rest weten jullie wel
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_21224410
haha leuke topic .

ikzelf ben net terug van kroatië en heb redelijk wat blunders gemaakt hehe . voorbeeldje: was afgelopen zaterdag uitgeweest naar Monvi, een plein vol met dansbarretjes en een grote discotheek, echt supervet daar, maar dat terzijde. Ik was daar dus superhard aan het dansen en op zoek naar chicks. Zie ik opeens 2 bloedmooie chicks tegenover elkaar, dus ik ga achter 1 van de 2 dansen, ze kijkt om, lacht en ik dans dus verder met haar. Ik pak haar armen vast, leg haar handen op me reet en plotseling trekt ze haar handen weg. Ik denk: wtf? voel ik aan me broek, is ie zeiknat hahaha . Magoed, toen snel met haar vriendin gedanst en voor haar neus die vriendin hard op de bek gepakt hehe
  donderdag 12 augustus 2004 @ 23:23:47 #33
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_21246319
Haha

In je broek gepist
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_21246988
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef Intergalactrick het volgende:
Haha

In je broek gepist
haha nee ben je gek ofzo , weet je hoe warm het daar is 's avonds, laat staan overdag. Het was gewoon me natte zweetkont
pi_21247357
ik ging twee weken terug uit met een paar vrienden van me. Wij met zu allen goed bezopen geraakt, raak ik op een of andere vage manier aan de praat met een meisje.
Ik met me bezopen kop kan niet meer goed inschatten of ze btje mooi was, maar ik had een super avond, en een meisje zou wel een gepast einde zijn. Dus ik ben met haar geweest.
de volgende dag moest een van de vrienden die mee was werken, en er waren de avond ervoor ook collega's van hem geweest.
word hij op een gegeven moment aangesproken, eej die vriend van jou he, die lange gozer, die stond tog met een lelijk wijf te zoenen??

toen ik het hoorde kwam ik niet meer bij, ik had een fantastische avond, dus het kon me niet zoveel schelen...
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_21248411
zolang ik lol heb gehad doe ik daar voor een avondje ook niet zo moeilijk over
pi_21260203
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:44 schreef ZORRO87 het volgende:

[..]

haha nee ben je gek ofzo , weet je hoe warm het daar is 's avonds, laat staan overdag. Het was gewoon me natte zweetkont
dan had je maar niet in een lange broek moeten uitgaan..
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_21263174
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Grimm het volgende:

[..]

champino volk
Drachtuuun
No need for a signature.
People know me by name.
pi_21280592
Op vakantie:

Op vakantie was er zo'n feestje georganiseerd, waarbij iedereen in het wit moest komen. Nou, op zich harstikke mooi daar en had het ook flink naar mijn zin. Op een gegeven moment wordt ik aangesproken door een meisje. "Hey, vind je het hier leuker dan gisteravond bij de kroegentocht?". Ik antwoorde van ja en er volgde een heel gesprek.

Op een gegeven moment zie ze dus dat ze een vriend had. Ik op dat moment even balen, maar ja, ik ga daar een leuk gesprek ook niet om afkappen. Dus ik even vragen hoe lang, enz. Toen zei ik dat ik met 8 vrijgezellen op vakantie was, nou ja, 1 heeft er een vriendin. "Oh" zegt ze, "Maar gaat hij niet vreemd dan?" Op zo'n toon van "wat vreemd".

Dus ik antwoordde "Nee, en dat vind ik ook wel net zo netjes dat hij dat niet doet". En dat ook op zo'n toon dat ik dat zelf dus ook nooit zou doen. Toen was het gesprek wel snel voorbij...
//geen commentaar...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:05:58 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21282304
nou ik ben weer op stap geweest.....

Een vriendin van een vriendin van mij die zeurt al de hele tijd op msn en via de SMS dat ik eens moet gaan stappen. Ze wilde me zien. Ik ken dat hele kind niet maar goed. Nooit gezien ook

Dus ik sta in die club. EN geloof me die is klein die club Dus ik sms ik ben er
Krijg ik een smsje ik ook. Dus ik sms. Ja en waar ben jij dan? Krijg ik een smsje terug. Ja hier.

Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje

het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel

Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21283630
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:

Een vriendin van een vriendin van mij die zeurt al de hele tijd op msn en via de SMS dat ik eens moet gaan stappen. Ze wilde me zien. Ik ken dat hele kind niet maar goed. Nooit gezien ook

Dus ik sta in die club. EN geloof me die is klein die club Dus ik sms ik ben er
Krijg ik een smsje ik ook. Dus ik sms. Ja en waar ben jij dan? Krijg ik een smsje terug. Ja hier.

Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje

sorry datk et zeg maar jij bent echt kansloos
een koe zegt boe
pi_21283723
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:56 schreef Woutertje het volgende:
ik ging twee weken terug uit met een paar vrienden van me. Wij met zu allen goed bezopen geraakt, raak ik op een of andere vage manier aan de praat met een meisje.
Ik met me bezopen kop kan niet meer goed inschatten of ze btje mooi was, maar ik had een super avond, en een meisje zou wel een gepast einde zijn. Dus ik ben met haar geweest.
de volgende dag moest een van de vrienden die mee was werken, en er waren de avond ervoor ook collega's van hem geweest.
word hij op een gegeven moment aangesproken, eej die vriend van jou he, die lange gozer, die stond tog met een lelijk wijf te zoenen??

toen ik het hoorde kwam ik niet meer bij, ik had een fantastische avond, dus het kon me niet zoveel schelen...
dit komt me erg bekend voor:D:D

was dus ook 2 weken geleden uit, en had et ook erg naar me zin:) optlaatste moment ook met meisje geweest... wist niet meer hoe ze eruit zag.. die maandag ff nagevraagd op me werk (collegas die mee waren geweest) ze scheen (gelukkig) niet heel lelijk te zijn

ach boeie, kwas lam
een koe zegt boe
pi_21284099
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:58 schreef Den_Haag het volgende:

Ik zie de versierblunder niet zo .
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:04:34 #44
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_21284590
Ik loop op de gayparade in amsterdam dit jaar, met een groepje vrienden. Staan er van die amnesty-wervers, groepje van 6 ofzo. Wij waren natuurlijk het zaadje, 2 van die mensen komen een slap 'weet u wat amnesty is?' verhaal ophangen. De andere 4 stonden beetje suf te kijken van een afstandje, dus ik zeg 'goh, komen jullie er ook bij staan, dan wordt het nog gezelliger'.
Nouwja, na 20 minuten waren we van ze af (2 mensen uit ons groepje zijn nog lid geworden ook...), en verder gelopen.

Paar dagen later loop ik door me eigen stadje, staat daar weer zon groepje amnesty mensen. Ik had ze redelijk op tijd door dus ik begin aan een ontwijkmanouvre. Maar nee, nog voor ik een vluchtweg kon vinden komt er uit die groep een meisje recht op me af lopen, zwaait en komt aan met 'heeeee was jij niet ook in amsterdam bla bla bla dit en dat...'. Dus ik zeg iets in de richting van 'Ja daar kwam ik inderdaad ook mensen van amnesty tegen, komen jullie me hier nu ook al lastig vallen?', en ik loop zo snel mogelijk weer door.

Vertel ik dat verhaal later aan iemand die ook die dag in amsterdam was, verteld ie me dat het niet normaal is als een meisje van alle mensen in amsterdam precies mij herkent, en me zo blij aan komt spreken Dus ik denk er nog eens over na, haal dat meisje voor de geest. Hm, ze leek ongeveer even oud... en lelijk was ze ook niet.. en ze kwam me wel heel blij aanspreken... ARGH

Maarja die amnesty mensen kom je alleen tegen als je ze niet nodig hebt
Het leek zo'n goed idee...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:06:42 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21284630
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:13 schreef laidback het volgende:

[..]

sorry datk et zeg maar jij bent echt kansloos
Mooi he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_21286218
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:04 schreef dunc het volgende:
Ik loop op de gayparade in amsterdam dit jaar, met een groepje vrienden. Staan er van die amnesty-wervers, groepje van 6 ofzo. Wij waren natuurlijk het zaadje, 2 van die mensen komen een slap 'weet u wat amnesty is?' verhaal ophangen. De andere 4 stonden beetje suf te kijken van een afstandje, dus ik zeg 'goh, komen jullie er ook bij staan, dan wordt het nog gezelliger'.
Nouwja, na 20 minuten waren we van ze af (2 mensen uit ons groepje zijn nog lid geworden ook...), en verder gelopen.

Paar dagen later loop ik door me eigen stadje, staat daar weer zon groepje amnesty mensen. Ik had ze redelijk op tijd door dus ik begin aan een ontwijkmanouvre. Maar nee, nog voor ik een vluchtweg kon vinden komt er uit die groep een meisje recht op me af lopen, zwaait en komt aan met 'heeeee was jij niet ook in amsterdam bla bla bla dit en dat...'. Dus ik zeg iets in de richting van 'Ja daar kwam ik inderdaad ook mensen van amnesty tegen, komen jullie me hier nu ook al lastig vallen?', en ik loop zo snel mogelijk weer door.

Vertel ik dat verhaal later aan iemand die ook die dag in amsterdam was, verteld ie me dat het niet normaal is als een meisje van alle mensen in amsterdam precies mij herkent, en me zo blij aan komt spreken Dus ik denk er nog eens over na, haal dat meisje voor de geest. Hm, ze leek ongeveer even oud... en lelijk was ze ook niet.. en ze kwam me wel heel blij aanspreken... ARGH

Maarja die amnesty mensen kom je alleen tegen als je ze niet nodig hebt
mja.. ze zijn meestal ook best wel leuk die amnesty/goeiedoelen/aansmeerdingenopstraat meisjes
pi_21288796
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:36 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik zie de versierblunder niet zo .
Wel als het je je baan kan kosten
pi_21306720
* Et-Cetera vraagt zich af of er niemand uit is geweest gisteren, of net terug van vakantie is
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_21307452
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef Doagere het volgende:
Serieuse vraag.

'eh ja..'
'nou hier ben ik dan!
Nou het ging dus precies zo, en na 5 min waren we aan het zoenen..
pi_21310888
* mattttPUNTnl was gisteren uit, had een vriendin gesmst dat hij achter haar aan ging die avond, spreekt ze me later er op aan met zo'n toon van komt er nog wat van en ja hoor, ik durf weer eens niet

mén, vrouwen... ik heb nog wel gesmst voor een herkansing, en dat komt wel goed geloof ik
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:29:51 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_21311102
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:

...

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_21314096
mja gister weer blunder door weer niks te doen terwijl ik wel een grote kans had...

wel spijt van magoed, ff rustig aandoen af en toe... moet ook leuk blijven
een koe zegt boe
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:17:30 #53
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_21314907
Ach ja, ik gisteren..leuk meisje stond met 2 vriendinnen, ik ff twijfelen en toen waren ze opeens met 2 gasten aan het praten, maar die leken vooral met haar vriendinnen bezig te zijn, dus ik dacht: what the hell.

Op het moment dat ik haar aantikte stond ze net intensief te luisteren naar het gesprek van haar vriendinnen en ze keek dan ook nogal verontwaardigd om, ik ben zonder wat te zeggen maar weer aan de bar gaan zitten.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:25:17 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21315065
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 21:29 schreef daNpy het volgende:

[..]

ik moet echt leren niet alles te zeggen dat in me op komt.

zelfde dat als een meisje haar hoofd op je borstkast legt en dan zeggen. Zo dan hebt een zwaar hoofd
pi_21316394
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:24 schreef Smoonshine het volgende:
Op vakantie:

Dus ik antwoordde "Nee, en dat vind ik ook wel net zo netjes dat hij dat niet doet". En dat ook op zo'n toon dat ik dat zelf dus ook nooit zou doen. Toen was het gesprek wel snel voorbij...
Heb je goed gedaan..
Als je der wel had gepakt :
1. je hebt kans op klappen van der vriend
2. word het wat.. dan flikt ze hetzelfde bij jou
3. tis een tramp
Lambo of Rekt
pi_21318918
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je goed gedaan..
3. tis een tramp
Op zich baal ik er ook niet zo heel erg van. Regeltje 1 had al niet gekunt, haar vriend zat ergens anders. Maar het probleem bij mij is dat ik wel vaker van die dingen zeg, waardoor ik de mogelijkheid op een verder gesprek/activiteiten in 1 antwoord onmogelijk maak. Agh ja, wordt aan gewerkt
//geen commentaar...
pi_21334573
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 01:15 schreef MarMar het volgende:
Hmm.. moet ik ook maar es gaan opletten
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Grimm het volgende:
champino volk
Hehe.. die zijn toch meestal 40+ of allochtoon?
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 17:35 schreef PoGo het volgende:
Drachtuuun
Hey, jij hier

Ik heb al tijden niet meer geblunderd. Tijdje niks gedaan en een paar keer ging het perfect..
Donderdag en dinsdag es stappen in Grunn.. wie weet

[ Bericht 2% gewijzigd door Stinger__ op 16-08-2004 22:50:31 ]
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:15:45 #58
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_21335441
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik moet echt leren niet alles te zeggen dat in me op komt.

zelfde dat als een meisje haar hoofd op je borstkast legt en dan zeggen. Zo dan hebt een zwaar hoofd
Hahahaha
Laat me toch met rust.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 10:49:33 #59
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21342413
Mijn blunder is niet echt recent meer, maar moest er ineens weer aan denken.
Het was winter, we waren uitgeweest, en ik was die avond een hele leuke jongen tegen het lijf gelopen. Het was alleen bij een beetje flirten gebleven, want ik wist niet goed of hij wel wat in me zag. Ik was ook niet al te helder meer, dus waarschijnlijk zijn een hoop hints van die jongen niet tot me doorgedrongen.
In ieder geval, de tent ging sluiten en ik, gevolgd door die jongen, ging mijn jas en sjaal zoeken. Mijn sjaal kon ik eerst niet vinden, maar toen meende ik hem op de grond te zien liggen.
Ik ging erbij zitten om mijn jas en sjaal om te doen (zoals ik al zei was ik niet erg helder) en vroeg aan de jongen of hij geen sjaal bij zich had, want het was vrij koud. ‘Ja, zei hij, ‘maar een heel leuk meisje heeft mijn sjaal net omgedaan.’ En ik teleurgesteld: ‘Een heel leuk meisje?’ ‘Ja, heel leuk. Misschien moest ik haar maar eens mee uit vragen. Of misschien wil ze nu wel een eindje met me meelopen naar huis’

Ik om mee heen kijken, maar ik zag geen leuk meisje. Die jongen hielp me overeind, en ineens was ik chagrijnig. Ik dacht: Ik ben de hele avond met een leuke jongen bezig, sta hier met hem te praten, en in plaats van een date of een spannende nacht komt er niets uit. Sterker nog, hij staat de hele tijd over een ander meisje te lullen!
Ik was het zat en liep hard weg, maar zag die jongen wel helemaal verbluft staan kijken.

Word ik de volgende ochtend met een kater wakker en moet naar de wc. Zie ik onderweg een vreemde sjaal aan de kapstok hangen, van een herenmerk nog wel. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan!
En voor die jongen was het ook lullig. Ik deed overduidelijke versierpogingen richting hem, en als hij vervolgens (wie weet voor de zoveelste keer) een vette hint geeft, loop ik boos weg....
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_21342691
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Hmm.. moet ik ook maar es gaan opletten
[..]

Hehe.. die zijn toch meestal 40+ of allochtoon?
ARGH

en jah, kansloze sukkels genoeg in de Trisken hoef je niet voor naar champino
kom ik ook niet trouwens, ik drink de meeste biertjes bij hansie op de kade
pi_21343187
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef merdeka het volgende:
Mijn blunder is niet echt recent meer, maar moest er ineens weer aan denken.
maar eens mee uit vragen. Of misschien wil ze nu wel een eindje met me meelopen naar huis’
blablaba
Word ik de volgende ochtend met een kater wakker en moet naar de wc. Zie ik onderweg een vreemde sjaal aan de kapstok hangen, van een herenmerk nog wel. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan!
En voor die jongen was het ook lullig. Ik deed overduidelijke versierpogingen richting hem, en als hij vervolgens (wie weet voor de zoveelste keer) een vette hint geeft, loop ik boos weg....
hijs leuk!

En dan beweren dat mannen jullie hints nooit oppakken
enjoy life!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:46:41 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21343655
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef merdeka het volgende:
verhaal.
Geweldig verhaal

Nooit meer die jongen gezien of wel?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:16:14 #63
55900 GM
vind ik dan toch
pi_21344369
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:25 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

hijs leuk!

En dan beweren dat mannen jullie hints nooit oppakken
Inderdaad grappig... Ik heb ongeveer een zelfde soort verhaal. Bij anderen ruik ik altijd van 10 km afstand dat men elkaar interessant vindt, maar zelf....

Ik had, jaren geleden, een goede vriend die ik al sinds de lagere school kende. Toen hij ging studeren in Rotterdam hoorde daar uiteraard ook een studentenkamer in Rotterdam bij.

Toen ik, op uitnodiging van hem, zoals wel vaker gebeurde, weer eens bij hem ging eten en logeren vond ik het niet echt vreemd dat er overal kaarsen stonden. Wat zeg ik doodleuk "gut, wat is het hier donker, is de stroom uitgevallen?". Over lomp gesproken, maar goed, dat was toen ik een jaar of 18 was.

En als je dan denkt dat het beter wordt als je wat ouder wordt???? Nee hoor... nog steeds niet. Ik had een hele goede vriend waar ik erg goed mee kon opschieten, regelmatig mee afsprak, maar meer ook niet..... Tot het moment dat we (en we woonden 80 km uit elkaar, we ontmoetten elkaar meestal in het midden waar we werkten) ontdekten dat we op een en dezelfde avond in MIJN woonplaats uit eten gingen en bij HEM thuis een DVD kijken.... uiteindelijk ben ik er zo'n 2 maanden geleden maar mee getrouwd :d
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:02:20 #64
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21345347
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geweldig verhaal

Nooit meer die jongen gezien of wel?
Nooit meer gezien nee. Normaal gesproken (en een nuchtere toestand wil ook wel helpen) pik ik dit soort signalen trouwens wel op, zeker als ik zelf ook mijn best doe. Hoe ik dit bord voor mijn kop heb kunnen hebben snap ik nog steeds niet!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 15:25:59 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21348512
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:02 schreef merdeka het volgende:

[..]

Nooit meer gezien nee. Normaal gesproken (en een nuchtere toestand wil ook wel helpen) pik ik dit soort signalen trouwens wel op, zeker als ik zelf ook mijn best doe. Hoe ik dit bord voor mijn kop heb kunnen hebben snap ik nog steeds niet!
Tjha het is de drank he
Heb ik ook wel eens last van
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef GM het volgende:
verhaal
Dat stukje met die kaarsen is ook echt iets wat IK zou kunnen zeggen.
Ik zou BV ook gewoon het licht aan doen
pi_21363730
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je goed gedaan..
3. tis een tramp
So true
  woensdag 18 augustus 2004 @ 11:46:07 #67
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_21368199
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou BV ook gewoon het licht aan doen
ik zie het idd al van jou zo in dit topic staan
  woensdag 18 augustus 2004 @ 12:09:50 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21368765
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:46 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

ik zie het idd al van jou zo in dit topic staan
Gelukkig gebeuren er niet al te veel blunders meer
Ik ben goed bezich de laatste tijd

Nou ja de blunders worden wel gemaakt. Maar ze vinden het niet erg
ik blijf deze keer gewoon contakt houden
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:29:51 #69
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_21377080
Deze is van alweer een tijdje geleden (heb ik trouwens van een vriend moeten horen wist nix meer van die avond ) :

Ben uit met wat vrienden van me, probeer een aantal meiden te versieren, maar ze blijken of pot of geen interesse te hebben. Komt er op een gegeven moment een mooie meid naar me toe die me wil versieren. Dus wat zeg ik: Ik ben moe, ik wil naar huis
Elk voordeel heb zn nadeel
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:08:39 #70
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_21379379
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:29 schreef Remzerrr het volgende:
Dus wat zeg ik: Ik ben moe, ik wil naar huis

zelf ben ik echt n mietje als het op versieren aan komt. zaterdag viel het me van mezelf al mee dat ik tenminste nog met n meid ging dansen die ineens voor me neus stond want een half jaar geleden had k zelfs helemaal niks gedaan. maja toen haar naam gevraagd, voorgesteld en daarna liep ze weg naja er zit voor mezelf al n stijgende lijn in dus misschien kom ik ook weer wat vaker hier dan

[ Bericht 2% gewijzigd door SouthernSun op 18-08-2004 19:15:30 ]
pi_21450760
Tering, ik was afgelopen donderdag weer in vorm

Had een beetje oogcontact met een mooie meid, dus ik erop af.
ik: kom je hier vaker?
zij: ik werk hier...
dat was al de 1e dus

ik was me dus al de hele avond aan de dj aan het ergeren die echt ruk aan het draaien was. dus ik zeg dat tegen haar. Als ik nou ff na had gedacht over het feit dat zij daar werkte had ik natuurlijk kunnen weten dat het een vriend/bekende van haar was. Dus zij echt niet blij zo van: ja maar dat hoort zo hij is echt vet goed Daarna zei ze niet veel meer. Kon er 5 minuten later eigenlijk wel om lachen toen ze naast de dj stond
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:27:15 #72
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_21451233
"kom jij hier vaker"

Mjah ze bestaan dus nog
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:30:17 #73
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_21451316
Goed bezig, knul. Never change a winning team huh
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_21452338
Een meisje dat ik vorig jaar op vakantie had laten zitten (we hadden wel afgesproken 's middags ergens maar toen sliep ik nog) kwam ik weer tegen
en die vond het wel weer gezellig, maar toen ik haar naar haar hotel bracht ben ik nog vergeten om die te kussen en toen kwam zij niet opdagne op het strand daarna.
Later nog wat afgesproken maar ik ben nu al thuis dus
pi_21484130
Ik ben net een dag terug van vakantie naar Kreta en ik heb zat 'ik-kan-me-wel-voor-mn-kop-slaan' momenten gehad.

Tweede avond ga ik samen met een vriend naar een niet al te leuke club, maarja als die club kut was konden we altijd nog naar die leukere zeiden we. Eenmaal daar zagen we echt bijna alleen maar jongens, dus we wilden eigenlijk al weggaan totdat we 2 leuke meisjes opeens naast ons zagen, dus wij tegen elkaar: nu of nooit! Blijkbaar zeiden die 2 het ook tegen elkaar want tegelijk draaiden we ons om en zeiden wat . De avond zelf ging zo hard, hij had de ene gescoord en ik de ander, lekker gezoend dus dit zit goed dachten we beide! Maar ze waren met zn drieen en die ene die niemand had wilde weg. Het was 4 uur dus wij maar afscheid nemen. Ik zeg nog: gaan we elkaar nog zien deze vakantie? Ik verstond haar antwoord niet zo goed. Eenmaal naar het appartement gelopen konden ik en mn vriend ons wel voor onze kop slaan! Niks afgesproken! Met de gedachten 'die zien we nog wel joh', gingen we slapen. Je raadt het al: nooit meer gezien .

Een avond met z'n allen in een andere club gedanst komt er een groepje van 2 meisjes in de buurt dansen, ik stond met mn rug naar ze toe en een vriend zei dat er 1 van hen telkens naar mij keek. Leuk dacht ik, en ze was ook nog eens knap. Goed, die ene meid maar vergeten en deze aanspreken. Moest eerst ff pissen en ja heel toevallig zij ook. Niks gezegd tegen dr . De dansvloer op, komt er opeens een andere gozer gelijk tegen haar aanpraten. Kutzooi dacht ik, volgende keer beter. De volgende dag zouden we weer naar diezelfde club gaan, 2 vrienden waren er al binnen en wij met zn drieen ook naar binnen maar konden ze niet echt vinden dus wij weer naar buiten. Komt 1 van die vrienden naar buiten met zn biertje, 'Ja we zijn binnen hoor, kom mee'. Willen we naar binnen gaan wordt die gast tegengehouden! Die andere gast komt ook al naar buiten en snapt er niks van, we kwamen er gewoon niet meer in.
Wat heeft dit te maken met dit topic? Nou dit: die 2 vrienden werden belaagd door die 2 meiden die waarschijnlijk aan het wachten waren totdat wij ook naar binnen kwamen. Kortom, de kans om die meiden aan te spreken verloren .

Ik heb nog wel wat blunders maar die vertel ik morgen ofzo wel .
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:02:25 #76
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_21520411
Lowlands van het weekend, ik relatief aangeschoten. Ze hadden 80's party, was gezellig, beetje dansen, beetje drinken. Krijg een bultje muntjes van m'n maten en loop in de richting van de biertent. Halfin houdt een meid/vrouw mij tegen met de vraag "Waar was jij in de jaren 80?". Nouja, ik roep in een stomme reflex "In de baarmoeder, en daarna was ik bezig met leren lopen!". Waar op zich geen woord aan gelogen is, want zo oud ben ik niet. Maargoed ze zegt "uhh... jammer!" (opzich logisch, want wat moet je nou met zo een stom antwoord ) dus ik denk; mooi, ik kan doorlopen, en vervolg mijn wandeltocht richting de biertent. Vervolgens roept ze nog na "MAAR IK VIND JE WEL LEUK HOOR!" (Of iets van gelijke strekking). Dus ik draai me half om, steek me duim op, en loop weer door.

Dat was gewoon even een buitengewoon lompe actie Drank enzo, iets subtieler had wel gemogen ..
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_21521850
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:02 schreef Afwezig het volgende:
Lowlands van het weekend, ik relatief aangeschoten. Ze hadden 80's party, was gezellig, beetje dansen, beetje drinken. Krijg een bultje muntjes van m'n maten en loop in de richting van de biertent. Halfin houdt een meid/vrouw mij tegen met de vraag "Waar was jij in de jaren 80?". Nouja, ik roep in een stomme reflex "In de baarmoeder, en daarna was ik bezig met leren lopen!". Waar op zich geen woord aan gelogen is, want zo oud ben ik niet. Maargoed ze zegt "uhh... jammer!" (opzich logisch, want wat moet je nou met zo een stom antwoord ) dus ik denk; mooi, ik kan doorlopen, en vervolg mijn wandeltocht richting de biertent. Vervolgens roept ze nog na "MAAR IK VIND JE WEL LEUK HOOR!" (Of iets van gelijke strekking). Dus ik draai me half om, steek me duim op, en loop weer door.

Dat was gewoon even een buitengewoon lompe actie Drank enzo, iets subtieler had wel gemogen ..
Maar... wat had je dan moeten antwoorden..? Waar was jij in de jaren 80
Jupiler is goed
pi_21523757
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:54 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Maar... wat had je dan moeten antwoorden..? Waar was jij in de jaren 80
Wat maakt ons het verleden nou uit wanneer we in het hier en nu een prachtige nacht met elkaar kunnen beleven?

Zoiets zou ik er binnen een seconde uitflappen.

Of niet .
pi_21524858
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:00 schreef Lexie het volgende:

[..]

Wat maakt ons het verleden nou uit wanneer we in het hier en nu een prachtige nacht met elkaar kunnen beleven?

Zoiets zou ik er binnen een seconde uitflappen.

Of niet .
+1 orgineel
Jupiler is goed
pi_21525160
quote:
Bel jij gewoonlijk met je enkel dan?
Sanity is (not) statistical
pi_21602733
Hmm mensen geen blunders beleefd lately??
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_21602882
hmm, jaren geleden, stond een blode langharige met de rug naar me toe. Met een leren broek aan.
Ik loop er heen, en zeg: warm he? zo`n leren broek.
Hoor ik met een zware stem: mwah, valt wel mee.

was `t een vent......
When does the hurting stop ? ...
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:49:42 #83
71697 Robert_nl
Professionele badmuts
pi_21603038
Ik aan het praten met een meisje ergens in een tent... zij vertellen dat ze iets met paarden wilde gaan doen, dus ik zeg meteen:" Je wil slager worden??
hehe, soms is denken voordat je wat zegt niet eens zo slecht
Never argue with an idiot,
he'll bring you down to his level and beat you with experience.
pi_21603176
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:02 schreef Afwezig het volgende:
Lowlands van het weekend, ik relatief aangeschoten. Ze hadden 80's party, was gezellig, beetje dansen, beetje drinken. Krijg een bultje muntjes van m'n maten en loop in de richting van de biertent. Halfin houdt een meid/vrouw mij tegen met de vraag "Waar was jij in de jaren 80?". Nouja, ik roep in een stomme reflex "In de baarmoeder, en daarna was ik bezig met leren lopen!".gemogen ..

Scherp antwoord overigens.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_21603229
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:49 schreef Robert_nl het volgende:
Ik aan het praten met een meisje ergens in een tent... zij vertellen dat ze iets met paarden wilde gaan doen, dus ik zeg meteen:" Je wil slager worden??
hehe, soms is denken voordat je wat zegt niet eens zo slecht
Dat is altijd het leukste antwoord als zo'n trutje verteld dat ze 'iets' met dieren wil gaan doen
Jupiler is goed
pi_21603253
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:39 schreef SliderTPP het volgende:
hmm, jaren geleden, stond een blode langharige met de rug naar me toe. Met een leren broek aan.

was `t een vent......
pi_21604338
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 18:39 schreef SliderTPP het volgende:

was `t een vent......
* Black-Death kent dat vanuit een reclame
Maar als het echt is

Ik trouwens deze vakantie gescoord ipv geblunderd.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_21605407
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 19:50 schreef Black-Death het volgende:

[..]

* SliderTPP kent dat vanuit een reclame
Maar als het echt is

Ik trouwens deze vakantie gescoord ipv geblunderd.
Die reclame ken ik, ik was eerder
Maar als langharige toeteren er ook soms mannen om te zien da`k een vent ben.
Nooit gedacht dat zelfs ik erin zou trappen
When does the hurting stop ? ...
pi_21646440
ik heb wel een mooi verhaal over een collega.

Deze kerel ging stappen in Amsterdam, hij zag daar een lekker wijf en ging er een beetje mee praten etc. Toen kwam het zoenen en toen vroeg ze hem mee naar huis. Hij dacht: chop chop dat heb ik gergeld. Aangekomen bij haar thuis, begon het weer een beetje zoenen en hatseklas daar vroeg ze: wil je me neuken? Hij: "Ja, tuurlijk", zij:"Ok, op 1 voorwoorde je moet een natte handdoek in je kont stoppen". Hij dacht: "Wat raar, maar hij was zo geil dus hij deed het maar".

Dus die 2 neuken en neuken, toen zei zij: Als je komt moet je het even zeggen: Hij: "hmm ok".

"IK KOM"

Flats dat wijf trekt de handdoek uit de reet, en die kerel schijt de hele boel onder, over haar heen over zichzelf en over het bed alles onder

Hij ging zich snel douchen en schaamde zich diep. Kwam die terug lag dat mokkel in de stront te rollen

het is serieus gebeurd, geen lulverhaal oid
pi_21647119
Die heb ik eerder gezien..
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:55:30 #91
11102 knep
Mountainfreak
pi_21647801
pi_21647953
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:04 schreef pimpin het volgende:

Deze kerel ging stappen in Amsterdam, hij zag daar een lekker wijf en ging er een beetje mee praten etc. Toen kwam het zoenen en toen vroeg ze hem mee naar huis. Hij dacht: chop chop dat heb ik gergeld. Aangekomen bij haar thuis, begon het weer een beetje zoenen en hatseklas daar vroeg ze: wil je me neuken? Hij: "Ja, tuurlijk", zij:"Ok, op 1 voorwoorde je moet een natte handdoek in je kont stoppen". Hij dacht: "Wat raar, maar hij was zo geil dus hij deed het maar".

Dus die 2 neuken en neuken, toen zei zij: Als je komt moet je het even zeggen: Hij: "hmm ok".

"IK KOM"

Flats dat wijf trekt de handdoek uit de reet, en die kerel schijt de hele boel onder, over haar heen over zichzelf en over het bed alles onder

Hij ging zich snel douchen en schaamde zich diep. Kwam die terug lag dat mokkel in de stront te rollen

en daar ging m'n avondeten....
pi_21650774
quote:

"IK KOM"

Pfff ik geloof er geen fuck van
Dit verhaal slaat werkelijk alles
Jupiler is goed
pi_21650887
Dat verhaal is echt al zo oud...
Broodje Aap.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:48:03 #95
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_21651091

Fingerbang... BANG! BANG!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:44:26 #96
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_21655332
quote:
lulverhaal
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_21655411
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:37 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Pfff ik geloof er geen fuck van
Dit verhaal slaat werkelijk alles
, dat verhaal doet ook de ronde in Groningen, maar dan ook over een Groningse studente
pi_21656947
Nou vooruit een bijdrage van mij (eigenlijk van een vriend van me, maargoed): ik ging laatst met een vriend van me stappen in Groningen. Een andere vriend (die ik nog ken van de vwo) van me draaide die avond toevallig in een niet nader te noemen establishment , hij wist dat wij er waren dus hij riep voor de grap iets in de trend van “Dames als jullie je toekomst willen veilig stellen ga dan naar die 2 toekomstige piloten!!”. ( ) Er kwam echter niet veel respons op, totdat er toch na een minuutje een meisje op die vriend (die ik mee had genomen) van me afkwam en tegen hem begon te lullen. Onderbreekt hij haar, zegt ie heel droog: “Ik hou niet van op geld beluste sletjes” ik keek hem echt aan van meisje liep gelijk boos weg ze was best lekker wat een sukkel
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:01:22 #99
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_21664524
Nou ja, dan ook maar een blunder van mij Is wel een beetje oud... maarja

Het was oud en nieuw (2001 volgens mij) en ik zou het wel even goed vieren met mijn twee beste vrienden. Ene vriend z'n ouders hebben een tsjalk (schrijf je dat zo ) en die lag in Terschelling
Dus wij daarheen en daar op de boot lekker voordrinken. Het bier smaakte goed en al gauw hadden wij met zijn ouders 2 kratjes Grolsch op

Dus wij even na middernacht van boord om het nachtleven van Terschelling eens van dichtbij mee te maken We gingen er helemaal niet heen voor de vrouwen... enkel voor een gezellige tijd. Lekker samen wat bier drinken en lachen. Dat bier drinken ging ons wel goed af en zo rond 4 uur stond ik behoorlijk teut op de dansvloer van de kroeg te "dansen"

Komt er een meisje heel gezellig met mij dansen... en in zo'n toestand ben ik niet echt verlegen en binnen 5 minuten stonden we dan ook lekker te zoenen midden op de dansvloer Heel gezellig enzo... nog eventjes mee gedanst... en toen ging ze weer eventjes verder lopen. Komt ze even later weer terug... weer een beetje dansen... beetje zoenen... alles leek in orde. Ging ze weer even weg.... Komt ze even later voorbij lopen... dus ik spring ervoor en ik ga weer met haar zoenen... dat ze een beetje tegenstribbelde had ik niet eens door Gaat ze kwaad weg en komt ze weer terug met haar zus... Ik dacht even dat ik dubbel zag door de alcohol... Die ene meid die ik de hele avond had gezoend stond nou best boos te schreeuwen

"Ja, wat denk je wel niet waar je mee bezig ben?!?! Loop je godverdomme met mijn tweelingzus te zoenen "

Ik had het echt niet door dus ik een beetje wankel "Wheah?! Wááár héb je het over?! Ooooh, is dat je tweelingzus?! Oooh, sorry sorry [wankel]" Draai me om en ben toen maar weer naar mijn vrienden gelopen

Die hadden het hele gebeuren gevolgd en waren niet echt blij met mijn actie.. Die ene zus (die tegenstribbelde ) had een vriendje (fucking beer van een vent!) en die stond daar met zijn hele vriendenkring een beetje kwaad naar mij te kijken

Vanaf daar wordt het een beetje wazig. Heb later van die ene vriend gehoord dat een van die jongens onderweg naar mij was om me even een lesje te leren ofzo, maar dat hij ertussen is gesprongen en het heeft proberen op te lossen. Na wat gestommel heeft die vriend die jongen een biertje aangeboden en toen was alles weer goed... ofzo

Achteraf is het een fantastisch verhaal waar we nog altijd om dubbel kunnen liggen
Fingerbang... BANG! BANG!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:45:53 #100
11102 knep
Mountainfreak
pi_21668307
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')