quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
al gedaanquote:Op zondag 11 juli 2004 11:40 schreef Grumpey het volgende:, nog even linkje in oude topic naar dit topic in je laatste post
13?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey stel nou dat ik de Toto win he
Ik ben 13 dus mag geen biertje
-Discriminatie-
Btw qyn doet je msn het niet ?
Volgens de wet dan hequote:Op zondag 11 juli 2004 11:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
13?
en geen bier?![]()
ach, je krijgt wel een fristi van me![]()
trouwens, wat zeg ik?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
13?
en geen bier?![]()
ach, je krijgt wel een fristi van me![]()
Tot nu toe sta IK gedeeld 2dequote:Op zondag 11 juli 2004 11:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
trouwens, wat zeg ik?
ik heb met timmy en pekel afgesproken dat ik de toto win.. Geen hond die het natelt![]()
Uhm....quote:Op zondag 11 juli 2004 11:50 schreef Grumpey het volgende:
msn en 13 in een en dezelfde post, kon niet missen
maar goed, jij krijgt van mij dan een heel krat cola...
1. sir_dalord 6 pntquote:Op zondag 11 juli 2004 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tot nu toe sta IK gedeeld 2de
Waar sta jij ergens ?
Fuckquote:Op zondag 11 juli 2004 11:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
1. sir_dalord 6 pnt
Vision
man, ik heb messenger geboren zien wordenquote:Op zondag 11 juli 2004 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uhm....
Jij wilt niet weten hoeveel 18+ en 20+ enzo MSN hebben...
quote:Op zondag 11 juli 2004 11:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
man, ik heb messenger geboren zien worden
wat was dat een mooi moment zeg...:')
dat is waarquote:Op zondag 11 juli 2004 11:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ho ho! Ik was de sponsor!!!
Laten we de taken goed verdelen
vroegah, toen waren de mannen van staal en de boten van hout...quote:Op zondag 11 juli 2004 11:57 schreef HAL9000S het volgende:
Ach messenger...Vroegah, toen we nog rooksignalen gebruikten om met elkaar te communiceren of 2 blikjes met een touwtje ertussen...dan waren nog eens tijden
Juist! Ik ben niet voor niets aan het sparen!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat is waar
ik loop op de zaken vooruit
het biertje is op kosten van JD![]()
Had je mijn bankrek. nummer al?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
trouwens, wat zeg ik?
ik heb met timmy en pekel afgesproken dat ik de toto win.. Geen hond die het natelt![]()
ja, dus je kan die bmw al bestellenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Had je mijn bankrek. nummer al?
quote:Op zondag 11 juli 2004 12:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, dus je kan die bmw al bestellen![]()
ik vind dit een beetje kinderachtig van hattrick. Ze hebben er klaarblijkelijk niet aan gedacht dat er ook oefenwedstrijden moeten worden geregeld en dat er ook wel eens sprake kan zijn van blessures.quote:van de hattrick site
11-07-2004 Teams tijdens de vakantie
Het is ons GM's opgevallen dat er tijdens de vakantie-periode erg veel gebruikers hun teams in handen geven van derden.
Dit is ten strengste verboden en zal dan ook worden bestraft met het sluiten van beide teams. In de regels is duidelijk aangegeven dat dit niet is toegestaan.
Overal ter wereld zijn er voldoende mogelijkheden om je team te beheren. Denk hierbij aan internetcafe's. Ook is het mogelijk om diverse opstellingen van te voren in te stellen
originele tvpquote:Op zondag 11 juli 2004 15:31 schreef Fugie het volgende:
pfff nummer 17 alweer
Ik ben blij dat ik naar Campzone ga. Daar hebben ze als het goed is gewoon internet.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje kinderachtig van hattrick. Ze hebben er klaarblijkelijk niet aan gedacht dat er ook oefenwedstrijden moeten worden geregeld en dat er ook wel eens sprake kan zijn van blessures.
Het spel is er maar voor het plezier. Ze moeten hier niet zo zwaar aan tillen
Wat een onzin....ben in de Alpen op 3000m hoogte nog geen internetcafé tegengekomenquote:Op zondag 11 juli 2004 13:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje kinderachtig van hattrick. Ze hebben er klaarblijkelijk niet aan gedacht dat er ook oefenwedstrijden moeten worden geregeld en dat er ook wel eens sprake kan zijn van blessures.
Het spel is er maar voor het plezier. Ze moeten hier niet zo zwaar aan tillen
op de erg lange duur misschien ik heb alleen nog maar prutsers gekregen.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:27 schreef Ruudt het volgende:
In het vorige topic zei iemand: 'ik moet maar eens 20k gaan investeren in m'n jeugd'
ALTIJD doen, je haalt het eruit
Je haalt het er dik uit en wat is nou 20k per week..quote:Op zondag 11 juli 2004 16:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op de erg lange duur misschien ik heb alleen nog maar prutsers gekregen.
Veel als je al 2 ton rood staatquote:Op zondag 11 juli 2004 16:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je haalt het er dik uit en wat is nou 20k per week..
Same here..quote:Op zondag 11 juli 2004 17:40 schreef The_Hives het volgende:
Ik blijf ook 20.000 investeren. Maar het heeft alleen nog niets opgebracht. En dat moet nu toch echt snel gebeuren.
** Mompelt iets van mazzelpikquote:Op zondag 11 juli 2004 17:47 schreef Grumpey het volgende:
ik heb nu mijn 17-jarige playmaking held eruit gehaald....
daarvoor bijmekaar ook al 260.000 verdient eraan (is 13 weken aan investeringen terugverdient, en dat terwijl ik nu nog steeds in solid-jeugd zit) ...je haalt het er makkelijk uit ja.
die gaat er voor een tonnetje weg...quote:Op zondag 11 juli 2004 17:58 schreef Keano het volgende:
Mijn YP kon er nog net mee door met zijn 17 jaar en redelijk scoren + matig positiespel. Ik zet hem er voor 0,- op en dan maar kijken wat de gek er voor geeft.
Ik heb net ook een nieuwe coach aangesteld. Een goed coach die aanvallend speelt en slecht leiderschap heeft.
Voor zo'n bedrag ga ik dat nog niet doen. Als laatste redmiddel kan ik altijd nog een speler verkopen.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Kheb maar een econoom ingehuurd.. sta iets van 220.000 in het rood
Meen je dit nouquote:Op zondag 11 juli 2004 18:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die gaat er voor een tonnetje weg...
wat is zijn passing?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:20 schreef Keano het volgende:
[..]
Meen je dit nou![]()
Dat zou wel gaaf zijn natuurlijk maar hij heeft helemaal geen bijstats is 45000 waard en heeft zwakke conditie. Lijkt me sterk als ik daar een ton voor krijg.
Doe je het via HT livequote:Op zondag 11 juli 2004 20:12 schreef engessa het volgende:
HAM doet dus raar zoals ook op de website van ham staat omdat Hattrick rare data doorstuurt. Er is een "emergency version" maar dat vertrouw ik nooit zo.. Ik hoop dat ik wel fatsoenlijk de wedstrijden kan volgen..
Ik heb die emergency versie ook gedownload en hij doet het gewoon goed (vooralsnog....)quote:Op zondag 11 juli 2004 20:12 schreef engessa het volgende:
HAM doet dus raar zoals ook op de website van ham staat omdat Hattrick rare data doorstuurt. Er is een "emergency version" maar dat vertrouw ik nooit zo.. Ik hoop dat ik wel fatsoenlijk de wedstrijden kan volgen..
nu kan je net zo goed je team opzeggenquote:Op zondag 11 juli 2004 20:40 schreef Patron het volgende:
Nog 0-0 met PIC.
ps. mijn huisgenoot heeft ook een account aangemaakt, gaan we hier problemen mee krijgen??
nee, gewoon niet onderling handelenquote:Op zondag 11 juli 2004 20:40 schreef Patron het volgende:
Nog 0-0 met PIC.
ps. mijn huisgenoot heeft ook een account aangemaakt, gaan we hier problemen mee krijgen??
edit: damz0rs, 0-1 achter
Team: Radish Eleven (506741)
ok, dankje. Handig om te wetenquote:Op zondag 11 juli 2004 21:14 schreef Ruudt het volgende:
[..]
nee, gewoon niet onderling handelen
0-3 voor btw.. met een hattrick van 1 van m'n aanvallers
Ik ga geen PIC spelen, dat ga ik verliezen..quote:Op zondag 11 juli 2004 23:13 schreef Ruudt het volgende:
gewoon PIC
en dan pak je hem in de return terug met MOTS
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:33 schreef Ruudt het volgende:
Wat maakt het nou uit als je verliest als je hem terug kan pakken in de return?
Als je nu PICt is je teamgeest naar de klote, aangezien hij dat doet verliest hij dan wel misschien van een ander team
idemquote:Op zondag 11 juli 2004 22:48 schreef TimmyAsd het volgende:Ge PIC-ed, en met 8-0 gewonnen!
idd, en ook gepicced, does mijn teamgeest is weer gestegenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
netjes
Ja zijn passen is dus waardeloos. Zijn spelersid is: 37096462. Hij staat er voor 0,- op en er is nog niet voor geboden. Ik heb een beetje naar de transfervergelijkingen gekeken en soms gaan ze er uit voor 20k maar heb er ook 1 zien gaan voor 115k. Ik ben nu best nieuwschgierig geworden.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:25 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat is zijn passing?
en zijn spelers-id?
ik train 'scoring', maar aangezien mijn geld praktisch op is, moest ik verplicht overstappen naar 'matig' scoren. Want voor een redelijke scoring YP wordt al gauw een tonnetje neergelegd
idd, jammer dat zijn passing waardeloos is...quote:Op maandag 12 juli 2004 10:11 schreef Keano het volgende:
[..]
Ja zijn passen is dus waardeloos. Zijn spelersid is: 37096462. Hij staat er voor 0,- op en er is nog niet voor geboden. Ik heb een beetje naar de transfervergelijkingen gekeken en soms gaan ze er uit voor 20k maar heb er ook 1 zien gaan voor 115k. Ik ben nu best nieuwschgierig geworden.
Leuk! ik hoop je hem wintquote:Op maandag 12 juli 2004 10:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, jammer dat zijn passing waardeloos is...
maar ik ga toch bieden.. Niet veel, maar wel wat.
Idd bedoelde MOTSquote:Op zondag 11 juli 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Ik ga geen PIC spelen...
edit: je bedoelt waarschijnlijk MOTS
Idd...maar ik heb m toch op de transfermarkt gezet voor 35 000 euro (quote:Op maandag 12 juli 2004 15:09 schreef Ruudt het volgende:
jammer van z'n conditie & waardeloos passen
?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd...maar ik heb m toch op de transfermarkt gezet voor 35 000 euro (), want misschien bied er wel een gek. Dan ben ik gelijk van die YP af.
. Zo niet, probeer ik z'n conditie wat op te schroeven.
.
tenminstequote:Op maandag 12 juli 2004 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
?
35.000?
is dat niet een beetje weinig?
Als z'n TSI 380 is, vind ik 35.000 wel een redelijke openingsprijs.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
?
35.000?
is dat niet een beetje weinig?
18quote:Op maandag 12 juli 2004 15:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
tenminste
hoe oud is ie?
ok, als hij 17 was geweest had je er vast veel meer voor kunnen vangenquote:Op maandag 12 juli 2004 15:15 schreef pekel het volgende:
[..]
18
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:20 schreef pekel het volgende:
Ff een n00b vraagje:
M'n jeugdopleiding staat nu op goed, en tot nu toe inversteer ik er 20.000 in. Kan m'n niveau van mijn jeugdopleiding flink zakken als ik nu 5.000 euro inversteer?
als je de investering verlaagt zakt ie 1 niveau. niet doen dusquote:Op maandag 12 juli 2004 15:20 schreef pekel het volgende:
Ff een n00b vraagje:
M'n jeugdopleiding staat nu op goed, en tot nu toe inversteer ik er 20.000 in. Kan m'n niveau van mijn jeugdopleiding flink zakken als ik nu 5.000 euro inversteer?
vroeg ik me ook al af..quote:Op maandag 12 juli 2004 16:06 schreef Tim_G het volgende:
vraagje:
wordt de fokfed site nog bijgehouden?? of was het meer een bevlieging van de initiatiefnemers en haken we nu al af ??
Ze zijn juist bezig om er dingen aan toe te voegen. Zoals de nieuwe Fokcup geloof ik. En team van de week ed.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:06 schreef Tim_G het volgende:
vraagje:
wordt de fokfed site nog bijgehouden?? of was het meer een bevlieging van de initiatiefnemers en haken we nu al af ??
neejoh gek! heb ik toch geen tijd voor! heb ook nog een eigen leven!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:13 schreef The_Hives het volgende:
Maar ja, iedereen heeft ondertussen ook nog hun eigen leven.
Hoezo? Wil je ze helpen
Volgens mij is het probleem dat Fugie de enige is die de site kan onderhouden op dit moment en hij (zoals hij het zelf een tijdje terug omschreef) "geen leven meer heeft"quote:Op maandag 12 juli 2004 16:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
neejoh gek! heb ik toch geen tijd voor! heb ook nog een eigen leven!![]()
maar ik vond die statistiekjes wel leuk en wilde ff wat veranderingen doorgeven maar er staat\stond nog steeds data van week 1......
maar als niemand er meer wat aan zou doen hoefde ik er ook niet meer te kijken...... vandaar mijn vraag![]()
De standaard dingen:quote:Op maandag 12 juli 2004 16:55 schreef R_B het volgende:
Mensen,
Ik ga beginnen met hattrick, heb me net ingeschreven, moet alleen nog een paar dagen wachten todat ik mee kan doen.
Ik heb de op doorgelezen, ben op een aantal sites met faq/regels geweest....
Heeft er nog iemand starter tips?
Ik heb wel eens een site gebouwd met html codes in notepad, maar van die php shit heb ik geen verstand.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:59 schreef qyn het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dat Fugie de enige is die de site kan onderhouden op dit moment en hij (zoals hij het zelf een tijdje terug omschreef) "geen leven meer heeft"
Het is natuurlijk wel zo leuk om de site bij te houden, vooral omdat het er net goed uit begon te zien! Misschien iets om over te brainstormen?
wel doen als je veel wint in begin....quote:Op maandag 12 juli 2004 17:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De standaard dingen:
- ga niet meteen je stadion uitbreiden
sluit ik me bij aan....quote:Op maandag 12 juli 2004 17:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een site gebouwd met html codes in notepad, maar van die php shit heb ik geen verstand.
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:04 schreef Grumpey het volgende:
maar als je begint met alles te lezen, ook die websites enzo, dan ben je al beter begonnen dan alle spelers hier op Fok!![]()
binnenkort komen er in mijn league al minimaal 2 of 3 teams vrij. En in de 9e klasse zullen er ook weer een hoop afvallen. Dus je zal vrij snel een team hebben vermoed ik.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:07 schreef R_B het volgende:
Bedankt voor de tips..
Ik ga die andere site(s) zeker bezoeken...
Ik heb nu toch ff de tijd om te lezen, omdat er nog 379 mensen op een team wachten...
zo als het hier staat, is het allemaal erg logisch. En denk dat je gelijk hebt.Ik heb bijvoorbeeld nog steeds die slechte coach. Ik zou bijna wensen om niet te promoveren om:quote:Op maandag 12 juli 2004 17:26 schreef qyn het volgende:
Ik had toevallig gisteren een discussie met iemand, of je als je een nieuw team hebt, je coach moet wisselen of niet. Ik denk zelf dat het verstandig is zodra je je team hebt, je coach te vervangen door bijvoorbeeld een redelijk coach met slecht leiderschap.
Dat kost 79K en lijkt weggegooid geld, omdat het streven is een goed coach te kopen. Echter, je vorm blijft altijd kut met een zwak coach, waardoor je minder presteert in de wedstrijden, waardoor je wedstrijden verliest, waardoor je supporters verliest, en je stadion niet volkrijgt.. Ofwel, die 79K verlies je toch wel, of je moet een briljant team krijgen zodra je begint..
Plus, het scheelt 2 weken in training.. Combineer je dat met de aanschaf van ten minste één speler waar je flink geld op verdient zodra hij zou stijgen in een niveau (positiespel, scoren of verdedigen) en je weet er 3 ton winst op te pakken (in een week of 8 - 10, of minder als je slim inkoopt) .. dan moet je toch in staat zijn een degelijk team op te bouwen..
Het is allemaal ook wel afhankelijk wat voor team je krijgt in het begin .. Vriend van me kreeg in z'n team 5 spelers met 'goed' in een van de hoofdstats... Daar zitten spelers bij die gewoon voor 2 ton verkocht kunnen worden. Je kunt dan wel verder gaan met die spelers, beter is m.i. een aantal te verkopen, goed coach te kopen en de rest van je centen te spenderen aan goed trainbare jeugdspelers en je stadion (zodra je wint).
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hmmmz, laat ik hier ook eens wat posten...
Ik roep hier zo weinig!
Hoi!
Ik vind jouw variant ook een prima optiequote:Op maandag 12 juli 2004 17:52 schreef Grumpey het volgende:
Dalord, ik vond mijn variant nog altijd goede optie...serieus...
Toen ik begon was het coach systeem nog andersquote:Op maandag 12 juli 2004 17:52 schreef Grumpey het volgende:
ik heb begin wel gelijk een betere coach gekocht. weliswaar was dit een matig coach.
ik zou inderdaad adviseren een betere coach te kopen (die van 79k is goede optie), maar dan moet je wel degelijk serieus gaan trainen, anders heeft het weinig nut.
Dalord, ik vond mijn variant nog altijd goede optie...serieus...
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:24 schreef Geert-Jan het volgende:
[..]
Toen ik begon was het coach systeem nog anders
Je kon toen alleen maar een externe coach aannemen en dat koste 10k
Ik probeerde het gelijk toen ik een team kreeg, want ik had een weak coach en kreeg gelijk een solid, (voor 10k dus)
Nee overlegquote:Op maandag 12 juli 2004 19:05 schreef Fugie het volgende:
boe![]()
relleh ?
met knuppels dan toch wel ?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nee overleg
shit, heb alleen mn brommerketting bij mequote:Op maandag 12 juli 2004 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
met knuppels dan toch wel ?
Sprak hij teder...quote:Op maandag 12 juli 2004 19:30 schreef TimmyAsd het volgende:
GODVER ...
Wacht nog heel ffies..quote:Op maandag 12 juli 2004 19:39 schreef Grumpey het volgende:
denk dat Gokwerk dan maar WO's aan zijn broek krijgt....
zorg jij er maar in 1e instantie voor dat je zelf in ieder geval kan oefenen, want als jij er zelf training door misloopt zou het helemaal zonde zijn
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:43 schreef Fugie het volgende:
iedereen zijn sterrerecord + club + divisie + matchid posten!!!!!
btw dalord, je moet gewoon iedere week ff een htmail sturen over allstar team.
nouja, in mijn ogen moet het een team zijn met de beste spelers die Fokkers nu in hun bezit hebben. Als ik het zo bekijk vind ik het wel leuk. Maar elk week een ander team is veel werk, zoals dalord ontdekt....quote:Op maandag 12 juli 2004 19:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ben ik de enige die dat sterrenteam niet vind boeien?
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
JAHOE IK HEB GEWONNEN!
weinig veranderd bij mij. Pas als mijn vorm stijgt zal ik aan nieuwe (persoonlijke) records komenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:43 schreef Fugie het volgende:
iedereen zijn sterrerecord + club + divisie + matchid posten!!!!!
zelf optellenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:53 schreef pekel het volgende:
Club: vv Emmen
Divisie: VIII.614
Sterrenrecord: Waar kun je dat zien?.
MatchID a.s. woensdag: 23041593
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:56 schreef pekel het volgende:
[..].
ik weet wel dat ik niet de enige ben die jou niet boeiend vindtquote:Op maandag 12 juli 2004 19:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:53 schreef pekel het volgende:
Club: vv Emmen
Divisie: VIII.614
Sterrenrecord: 25,5 in wedstrijd 22057841
MatchID a.s. woensdag: 23041593
Ik was serieus btw. Mag je mij vertellen waar het staatquote:Op maandag 12 juli 2004 19:58 schreef pekel het volgende:
Heb trouwens al met HAM gevonden waar het aantal sterren staan..
View --> Matchesquote:Op maandag 12 juli 2004 20:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik was serieus btw. Mag je mij vertellen waar het staat
Idd...ook voor.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
en ik ben voor dat gokwerk de cup uit wordt gesmeten
1 keer kan gebeuren, 2 keer achter elkaar niet. Hij toont totaal geen interesse in de cup, dan mag je van mij part wieberenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:12 schreef Fugie het volgende:
in week 4 is een inhaalmoment, dus niet zo huileh lijpos
heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:22 schreef pekel het volgende:
Fugie, je zou toch de federatie-site udaten? M'n club staat er nog nie tussen..
ja pfff kut fok met hun kut limietenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Fug je avatar is lekker helder
Heb btw net een Matig coach gekocht.
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Team van de week
oy, dat was niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 12 juli 2004 20:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
12.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Het nummer 3. Zonder drie punten is het geen team. Zonder drie punten is het een tegenvaller. Zonder drie punten was het zinloos.
3 of anders nie!
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:50 schreef sir_dalord het volgende:
weet ikquote:Op maandag 12 juli 2004 20:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oy, dat was niet wat ik bedoelde
[afbeelding][afbeelding]
dan wordt de kwaliteit te laag. Ben gewoon fucked door dit forum , kan ik geen blitse avatar hebbenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:41 schreef Grumpey het volgende:
er moeten wel meer pixels in dat plaatje kunnen dan jij hebt hoor fug
ik ben derquote:Op maandag 12 juli 2004 20:53 schreef Grumpey het volgende:
mooie smilies dalord...
ik denk dat dalord met die vraag een muzieknummer bedoelde
maar dalord, even op irc over sterrenteam praten?
Hmpf .. net nu m'n winger 3.5 ster haaltquote:Op maandag 12 juli 2004 20:53 schreef sir_dalord het volgende:
[afbeelding]
een beetje laat, maar goed. Het alstarteam van vorige week
deze week even niks omdat het animo te laag is
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:53 schreef sir_dalord het volgende:
[afbeelding]
een beetje laat, maar goed. Het alstarteam van vorige week
deze week even niks omdat het animo te laag is
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:56 schreef qyn het volgende:
[..]
Hmpf .. net nu m'n winger 3.5 ster haalt![]()
Doe maar 's brainstormen met Grumpey(Grump, wel op IRC komen dan, dalord is er al
)
-edit- wat gezellig, ze zijn er![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
ja als je tenminste supporter wordt
ja
nee
ehh weet niet, moet je aan de directie vragenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:55 schreef Ruudt het volgende:
leuk interview
hoe zit dat met dat sterrenteam? moet je dan ook supporter zijn?
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:11 schreef nicomart het volgende:
Ik wil ook een keer team v/d week zijn
maar het meest belangrijke punt van deze zeer chaotische vergadering:quote:Op maandag 12 juli 2004 22:36 schreef Fugie het volgende:
site geupdate enzo blablala en nico, ik had je zelf geht mailt man ouwe rukker dus niet zo zielig doen nu![]()
Qyn gaat nu over de team van de weeks en ledeninfo
Grumpey doet het spelersklassement
Sirdalord het allstar team
Ik ben allrounder
Timmy en pekel de Toto
dus voor vragen enzo mag je 1 van hun aanspreken, voor de fed leden zal er binnenkort een duidelijke nieuwsbrief worden verzonden.
huh bier? HEY QYN!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 23:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
maar het meest belangrijke punt van deze zeer chaotische vergadering:
bier bij qyn [afbeelding]
hmm.. volgens mij heb ik die 2 weken teveel bier op.. volgens mij heb ik wat gemistquote:Op maandag 12 juli 2004 22:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
we hebben 2 weken op je gewacht
Zondag dusquote:Op maandag 12 juli 2004 23:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
huh bier? HEY QYN!!!![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:20 schreef Grumpey het volgende:
belangrijkste is ook,
www.fokfed.tk wordt nu ook serieus up-to-date gehouden...speciaal voor Tim_G hehe
neej, voortaan post ik tussenstand van spelersklassement alleen nog maar op site, en dat moet op de termijn ook gebeuren met bijv. toto, tussenstand cup, laatste nieuws en interviews. Wel zal ik voor mijn gedeelte even posten dat het daar staat natuurlijk
ik iets van 2 weken..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:05 schreef R_B het volgende:
Hoe lang hebben jullie eigenlijk gem. moeten wachten voordat je een team/club kreeg?
bij dalord, en hij stuurt nog een ht-mailtjequote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:26 schreef Tim_G het volgende:
ff op de site gekeken bij het All Star Team. Maar weer geen speler van moi....... nu twijfel ik of ik wel een speler heb doorgegeven!![]()
bij wie moet ik dat doen en wanneer??
Ruim 2 maanden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:05 schreef R_B het volgende:
Hoe lang hebben jullie eigenlijk gem. moeten wachten voordat je een team/club kreeg?
en die stuurt hij deze week nog? Wel jammer dat je maar 1 speler mag opgeven! Zitten goede spelers al bij maar het zou een nog mooier team kunnen zijn!! Mijn 5 * middenvelder erbij!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bij dalord, en hij stuurt nog een ht-mailtje
maakt niet uit, als je maar niet uit tegen buitenlandse club speelt, dat kost geldquote:- Oefenwedstrijd(en) regelen (tegen betere of evengoede teams??? of gemixt)
die 6k reiskosten maakt toch geen reet uit ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maakt niet uit, als je maar niet uit tegen buitenlandse club speelt, dat kost geld
punt 2 is overigens het belangrijkst (en het leukst vind ik), lees daarvoor hottrick.org...
ja alleen 6k is voor een club diet net begint wel veel. Beetje in 8e/9e klasser verplaatsen...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
die 6k reiskosten maakt toch geen reet uit ??( ik daag wel allemaal buitenlandse teams uit voor een thuisduel bij mij hoor! maar als hun graag thuis spelen ga ik wel op bezoek hoor! ) Wel levert een wedstrijd tegen een buitenlands team meer ervaring op dan een oefenwedstrijd tegen een team uit Nederland. ( Dat is dus de rede dat ik me niet opgegeven heb voor de FokCup )
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Wel levert een wedstrijd tegen een buitenlands team meer ervaring op dan een oefenwedstrijd tegen een team uit Nederland. ( Dat is dus de rede dat ik me niet opgegeven heb voor de FokCup )
nou...... denk dat ervaring juist in het begin wel wat verschil kan maken. Ik heb een speler die goed positiespel heeft maar uitstekend ervaring......... die speelt bijna net zo goed als iemand die uitstekend\form pm heeft met waardeloos ervaring.......quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja alleen 6k is voor een club diet net begint wel veel. Beetje in 8e/9e klasser verplaatsen...
Daarnaast is de ervaring nog niet zo'n heikel punt in het begin. het scheelt ook niet veel, 0.2 ipv 0.1 waar een gewone wedstrijd 1.0 is. Dus zeker in het begin wegen de koster ervan niet op tegen de inkomsten...
sssssst..... ik was eigenlijk gewoon te laat!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:07 schreef pekel het volgende:
[..]
6k in het begin is gelijk aan de helft van de spelersalarissen. Elke week 50% meer loonkosten is best veel denk ik. Tenminste, dat vond ik in begin. Nu heb ik er geen problemen mee, maar er zijn momenten dat ik het me gewoon niet kon veroorloven....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:13 schreef Tim_G het volgende:
[..]
nou...... denk dat ervaring juist in het begin wel wat verschil kan maken. Ik heb een speler die goed positiespel heeft maar uitstekend ervaring......... die speelt bijna net zo goed als iemand die uitstekend\form pm heeft met waardeloos ervaring.......
maar sowieso........als die 6k jouw de das omdat dan doe je toch iets anders fout hoor! of je nu in 9e klasse speelt of in de 1e........![]()
netjes....... zit hij bij jouw in de comp??? was uiteindelijk makkelijker dan ik gedacht had...... ( aan de uitslag te zien toen ) leek me wel een pittige tegenstander met redelijke stats.......quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
trouwens, ik heb ook gewonnen van Steeg Zuid (het team waar jij deg/prom mee uitvechtte dit seizoen)
Tjah foutje kan gebeuren gelukkig ging het niet om een al te groot bedragquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:41 schreef Grumpey het volgende:
klinkt als weinig winstmarge![]()
gewoon sirdalordquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:34 schreef Grumpey het volgende:
hij speelde 4-2-4 tegen jou geloof ik, beetje stom
dalord, kan je mail niet vinden, ik heb een heel betoog hier voor je klaar liggen![]()
hij gokte op de counterquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:34 schreef Grumpey het volgende:
hij speelde 4-2-4 tegen jou geloof ik, beetje stom
dalord, kan je mail niet vinden, ik heb een heel betoog hier voor je klaar liggen![]()
JDquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Grumpey het volgende:
Spelersklassement is upgedate....
en we hebben een nieuwe nummer 1! Timmy is gedaald naar de 2e plek....
kijk op www.fokfed.tk voor nieuwe stand
Dit is het Fok! forum hattrick topic: klopt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Grumpey het volgende:
kan je beter naar qyn doen, die doet nu alle interviews enzo....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:46 schreef SuperWeber het volgende:
Uhm Fugie???
Mijn team van de week staat (nog) niet op de site...
Ik heb hem ergens in een topic gepost, moet ik 'm naar je toemailen oid??
Kai Coemans, my man!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Grumpey het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:09 schreef Lortnoc het volgende:
Holy **** wat gaan jullie hard jongens
Vakantie zeker
Masterlijk stukje van ons aller vriend (ahum) JD
Wel apart dat mijn winger als verdediger staat in het allstarteam
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb me vergist
ow ik heb iets gemist, mail maar jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:46 schreef SuperWeber het volgende:
Uhm Fugie???
Mijn team van de week staat (nog) niet op de site...
Ik heb hem ergens in een topic gepost, moet ik 'm naar je toemailen oid??
klotequote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:38 schreef Grumpey het volgende:
nu wordt ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:53 schreef Grumpey het volgende:
oh en fug, kan het nieuws van 11/7 over JD persoonlijk aan hem gemaild worden, denk dat niet echt iets is voor 'nieuws' van federatie....
smileys haal ik van de conflict sitequote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[afbeelding]
hoe kom je trouwens aan al die smilies (heb ze nog nooit gezien)? Van anderen of van jezelf?
Heb je btw dat over de OP gezien?
had al eerder gepost dat hij niet klopt bij een aantal hattrick namen en een aantal fok namen. Misschien moet je die ff checkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:07 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
smileys haal ik van de conflict site![]()
wat moet ik gezien hebben van de OP?
ow, sorry, daar had ik overheen gelezen..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
had al eerder gepost dat hij niet klopt bij een aantal hattrick namen en een aantal fok namen. Misschien moet je die ff checken![]()
no problemoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ow, sorry, daar had ik overheen gelezen..
quote:maar ik heb de fouten al opgemerkt. Ze worden veranderd in de volgende OP
ik ben nog een paar dagen vrijquote:wat, gezien de snelheid waarop dit topic verloopt, al voor het weekend zou gebeuren
quote:bedankt voor het opmerken
denk je om het onderling handelenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nu een steede team aangevraagd in Italie, ik krijg hem morgen als het goed is
Wat volgens de regels dus niet mag. De kans is behoorlijk groot dat ze je pakken en het is best zonde om je team kwijt te raken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nu een steede team aangevraagd in Italie, ik krijg hem morgen als het goed is
Zodra je onderling spelers aan elkaar gaat verkopen voor woekerprijzen kun je daar wel last mee krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:32 schreef HAL9000S het volgende:
Hoezo? Ik speel hattrick vaak vanaf een centrale computer met 2 andere collega's die dus ook via hetzelfde IP inloggen...nooit problemen mee gehad.
dat betwijfel ik...... het is leuker om je met 1 team bezig te houden dan met 2 teams tegelijk...... Merk je vanzelf wel....... je krijgt dan veel minder een 'band' met je team(s).......quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:04 schreef HAL9000S het volgende:
Nee niet om te cheaten!! Ik vind het gewoon leuk om in de Italiaanse competitie een team te hebben...2 teams is leuker dan 1 team
Internationale beker is er niet ( geen ruimte op de speelkalender en waarschijnlijk zouden toch de zweden met alle prijzen ervandoor gaan )quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:31 schreef R_B het volgende:
Trouwens nog een andere vraag.
Als je een nieuw team krijg, stap je dan midden in het seizoen?
Ik neem aan van wel..om alles gelijk te laten lopen....
Het is toch zo dat je op woensdag friendlies speelt en zondag competitie of beker?
Is er ook zoiets als internationale beker?
Buiten dit om heb je een u20 squad en een nederlands elftal...op wat voor dagen/weken spelen die? tussen 2 seizoenen in?
Zou kunnen, maar we zijn nu 2 speelronden verder (bijna dan..), en er zijn al zeker 5 wedstrijden niet gespeeld..quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Of hij is er niet...
Om hem er nou meteen uit te kicken misschien istie op vakantie of staat zijn hoofd niet naar Hattrick (ivm familie problemen bijv.)
stuur hem ht-mailtjequote:Op woensdag 14 juli 2004 10:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar als iemand anders een oplossing heeft, graag..
... waar hij ook al sinds 07-07-2004 niet meer heeft ingelogd..quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
stuur hem ht-mailtje
2 wedstrijden zijn nog in te halen, 3 niet....dus als hij het 3e keer flikt gaat alles regelmentair met 5-0 verloren. Maar stuur hem wel eerst even ht-mailtje...
Idd, ik wist dit helemaal niet. Maar misschien wel een leuk feitje: ik heb net geboden op een speler met een aardig hoog TSI, en niet eens voor zoveel.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:32 schreef Grumpey het volgende:
edit: omg, op zo'n moment is er net onderhoud aan servers
kan ik wat van je lenenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:32 schreef Grumpey het volgende:
Mijn Yp is over 30 minuten onder de hamer, bod staat pas op 50.000. Hij is ongeveer 150.000/200.000 waard dus als iemand zin in daytraden heeft(ik vind bieden op je eigen spelers om prijs omhoog te krijgen beetje jammerlijk daarom doe ik het niet)
Idd.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:38 schreef Grumpey het volgende:
wat zeg ik, het werkt weer
1 dag, alleen dat is al bijna 2 jaar geleden toen er nog maar 6500 teams waren in nederlandquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:05 schreef R_B het volgende:
Ik was nummer 379 op de ranglijst..voor wachtenden..
- Eergister 44 mensen een nieuw team
- Gister 79 mensen een nieuw team
Nog een klein weekje te gaan en dan kan ik eindelijk van start...ik heb er veel zin in..
ik hoop dat er dikke kever in je drinken zit vandaagquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:20 schreef pekel het volgende:
Bieden op 't laatste moment is echt het leukste wat er is..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik hoop dat er dikke kever in je drinken zit vandaag
Goedkoop een spelertje van dalord overgenomen?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:24 schreef pekel het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |