quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Dat had je beter niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:44 schreef The_Hives het volgende:
wat een kut OP![]()
ik dus ookquote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef sir_dalord het volgende:
ow fuck, ik moest voor vandaag zeker 2 spelers doormailen? voor dat spelersklassement
ok hives, je hebt erom gevraagdquote:Op zondag 4 juli 2004 12:44 schreef The_Hives het volgende:
mijn jeugdpoul was kut
wat een kut OP![]()
![]()
Huh, had dat vorige week niet al gemoeten?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef sir_dalord het volgende:
ow fuck, ik moest voor vandaag zeker 2 spelers doormailen? voor dat spelersklassement
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat had je beter niet kunnen zeggen..
.
maarquote:Op zondag 4 juli 2004 12:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok hives, je hebt erom gevraagd![]()
vanaf de volgende OP sta jij er niet meer in![]()
ja, all star team gaat per week...quote:Op zondag 4 juli 2004 12:49 schreef qyn het volgende:
[..]
Huh, had dat vorige week niet al gemoeten?
Ben het ook even kwijt![]()
En het all-star team, gaat dat per week?![]()
(vanavond doet Hugo het waarschijnlijk beter, en Tihamér speelt ook mee, sirdalord)
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:41 schreef pekel het volgende:Zijn er users die de OP lelijk vinden? (
)
Ja, The_Hives. Afreageren mag op hem via de mailfunctie op Hattrick..
Ach, de vorige x had ik ook maar 1 3,5 ster... de ander was ook 2,5 ster(staat wel verkeerd aangegeven maar kan gebeuren)quote:Op zondag 4 juli 2004 12:54 schreef qyn het volgende:
En de OP is weer top!Mis alleen een officieel linkje naar de fok-fed site of lees ik eroverheen? Plaatje clickable maken?
![]()
@sir: 2,5 ster aanvallers heb je zeker weinig aan?
Gedaan.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:54 schreef qyn het volgende:
En de OP is weer top!Mis alleen een officieel linkje naar de fok-fed site of lees ik eroverheen? Plaatje clickable maken?
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:52 schreef pekel het volgende:
Zo, The_hives, OP is aangepast..
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Gedaan..
quote:Zijn er users die de OP lelijk vinden? ( )
Ja, The_Hives. Afreageren mag op hem via de mailfunctie op Hattrick. .
wat is de code daarvoorquote:Op zondag 4 juli 2004 12:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Gedaan..
het is wel aan te raden om de google-toolbar te hebben voor die fokfed.tkquote:Op zondag 4 juli 2004 12:59 schreef qyn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog één tip: http://www.fokfed.tk
[..]
Post ff je mailadres, dan zet ik daar de gehele OP wel in.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat is de code daarvoor
ben lui en moet het wel veranderen in dat word document
de hele op?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Post ff je mailadres, dan zet ik daar de gehele OP wel in..
vandaarquote:Op zondag 4 juli 2004 13:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
adhdtommie@hotmail.com
In de Fok!Cup ga ik ook met 7 verdedigers spelen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga laf spelen vanavond. Maar ja het is een concurrent voor de tweede plaats en een goede verdediger is waardeloos in vorm...
ah, inside information voor de totoquote:Op zondag 4 juli 2004 13:10 schreef pekel het volgende:
[..]
In de Fok!Cup ga ik ook met 5verdedigers spelen.
.
7?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:10 schreef pekel het volgende:
[..]
In de Fok!Cup ga ik ook met 7 verdedigers spelen..
of firefox, google-toobar vind ik nixquote:Op zondag 4 juli 2004 13:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het is wel aan te raden om de google-toolbar te hebben voor die fokfed.tk
aan de toto? Jammerquote:Op zondag 4 juli 2004 13:14 schreef The_Hives het volgende:
daarom doe ik daar niet aan mee.
Jouw YS staat dan denk ik inmiddels ook wel op hoog uitstekendquote:Op zondag 4 juli 2004 14:12 schreef Wouter het volgende:
Had een aardige pull vandaag
Gerwald Yspeert [Transferlisted] [Add this player to your bookmarks]
TSI = 660 (66 000 ¤) , 17 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: poor
Winger: solid Defending: poor
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Dit seizoen iigquote:Op zondag 4 juli 2004 13:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
aan de toto? Jammer![]()
Volgens mij bestaat er niet zoiets als hoog uitstekend bij jeugdopleidingen. Ik merk trouwens niet echt veel verschil tussen een solid en excellent jeugdopleiding.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jouw YS staat dan denk ik inmiddels ook wel op hoog uitstekend
Hmmm... Heb toch ergens gelezen dat er enigzins verschil tussen bestaat, maar dat zullen we nooit weten waarschijnlijk, omdat het alsnog @ random gaat en je eigenlijk alleen maar meer kans maakt met een betere jeugdopleiding....quote:Op zondag 4 juli 2004 15:41 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er niet zoiets als hoog uitstekend bij jeugdopleidingen. Ik merk trouwens niet echt veel verschil tussen een solid en excellent jeugdopleiding.
Whehe, dat doe ik ook altijd, om de ander te irriterenquote:Op zondag 4 juli 2004 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
ik haat mensen die constant vlak voordat de tijd over is, nog een keer gaan verhogen
doe dat dan meteen, godverdomme!!!!
Nou, hoger wordt ie al een paar seizoenen niet meer denk ik!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jouw YS staat dan denk ik inmiddels ook wel op hoog uitstekend
willekeurig 5 nummers intypen..quote:Op zondag 4 juli 2004 16:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe kan ik er eik voor zorgen dat ik elke week een oefenwedstrijd heb? Want ik ben elke keer te laat om op uitdagingen te reageren, en ik weetniet wie ik moet uitdagen.
ik ga gewoon naar een land, en kies een regio. Bij de online mensen nodig ik er een paar uit, die in vergelijkbare klasses zitten. Soms krijg ik zelf een uitnodiging.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe kan ik er eik voor zorgen dat ik elke week een oefenwedstrijd heb? Want ik ben elke keer te laat om op uitdagingen te reageren, en ik weetniet wie ik moet uitdagen.
Oh jij bent ook een van die @#%^&%#%!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:01 schreef qyn het volgende:
[..]
Whehe, dat doe ik ook altijd, om de ander te irriteren.. Meestal haken ze wel af als je dat een keer of 2 doet
![]()
hier geen problemen..quote:Op zondag 4 juli 2004 17:59 schreef Zwoerd het volgende:
kan al sinds vanmiddag niet meer inloggen
nee, tis ook mn eigen schuld denk ik, heb vanmiddag 20 keer achter elkaar mn verkeerde wachtwoord ingetikt..quote:Op zondag 4 juli 2004 18:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hier geen problemen..
ff mailen?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
nee, tis ook mn eigen schuld denk ik, heb vanmiddag 20 keer achter elkaar mn verkeerde wachtwoord ingetikt..
Weet iemand wat ik er aan kan doen nu?
he geert jan, om toch nog even hierop terug te komen.quote:Ik zal bij het begin beginnen, je standaard opstelling is 442, als je 352 wilt moet 1 defender ingesteld worden als "extra centrale middenvelder".
Zet je je rechtsback(cq linksback,alles omgekeerd verder) als middenvelder.....(wel gewoon een speler met middenveld stats opstellen, dus met PM, stamina en passing)
Resultaat:
je speelt met 352, met 2 centrale verdedigers en 1 linksback
Ratings:
Je midfield rating wordt hoger.
Je centrale verdediging rating blijft het zelfde, afhankelijk van de orders van je middenvelder die er standaard staan (verdedigend in dit geval), en afhankelijk van de orders van de linksback (in positieve zin ook verdedigend)
Je Linker verdediging blijft hetzelfde en je rechter verdediging wordt minder in rating.
Als je een centrale verdediger als extra central middenvelder neerzet, wordt de rating van je centrale verdediging wel minder, alleen je speelt wel met 2 vleugelverdedigers, wat naar mijn mening wel de beste optie is.
Ik zal er even voor zorgen dat de ME je laat winnenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:36 schreef Fugie het volgende:
mijn jeugdspeler was waardeloos en vanavond tref ik wederom een zware tegenstander, ik vreest het ergste!
Zit inderdaad een controle op; ff mailen naar nederland@hattrick.orgquote:Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
nee, tis ook mn eigen schuld denk ik, heb vanmiddag 20 keer achter elkaar mn verkeerde wachtwoord ingetikt..
Weet iemand wat ik er aan kan doen nu?
Nee, je mag 2 spelers selecteren na de wedstrijd. Die stuur je per HT-mail naar sir_dalord , je weet wel die van de OPquote:Op zondag 4 juli 2004 18:57 schreef Doezelhaar het volgende:
Iedereen in de fed doet automatisch mee voor TVDW of wat?
de arrogantie van hemquote:Op zondag 4 juli 2004 19:28 schreef sir_dalord het volgende:
qyn! lul, wat doe je?
je moet pas na de wedstrijd je team van de week versturen. Je weet toch niet wie je hoogste sterrenaantal heeft?
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:28 schreef sir_dalord het volgende:
qyn! lul, wat doe je?
je moet pas na de wedstrijd je team van de week versturen. Je weet toch niet wie je hoogste sterrenaantal heeft?
irc.fok.nlquote:Op zondag 4 juli 2004 20:20 schreef Geert-Jan het volgende:
waar op irc zitten jullie??
server, channel?
#fokhattrick @ irc.fok.nlquote:Op zondag 4 juli 2004 20:20 schreef Geert-Jan het volgende:
waar op irc zitten jullie??
server, channel?
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:20 schreef The_Hives het volgende:
Naar wie moet ik ookalweer de aanmelding voor het spelersklassement sturen?
en verder gebeurt er niets meer ?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:43 schreef Baris het volgende:
Mijn team staat met 1-0 voor. Rutger Verdoorn heeft gescoord.
gefeliciteerdquote:Op zondag 4 juli 2004 21:56 schreef Patron het volgende:
eerste wedstrijd: 1-4 voor
heb je geMOTST?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:21 schreef Patron het volgende:
Edit: niet dat ik te lui ben om ernaar te zoeken maarre: kun je elke wedstrijd spelen met de "wedstrijd van het seizoen" instelling?
tuurlijk niet, anders zou iedereen dat doen.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:21 schreef Patron het volgende:
Edit: niet dat ik te lui ben om ernaar te zoeken maarre: kun je elke wedstrijd spelen met de "wedstrijd van het seizoen" instelling?
play it coolquote:Op zondag 4 juli 2004 22:40 schreef Patron het volgende:
teamgeest: woedend... okay
PICcen? ehm wat is dat?
Ah okay, thxquote:Op zondag 4 juli 2004 22:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
play it cool
ofwel
speel het rustig
Ik had je al gemaildquote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
owja mensen
jullie mogen weer mailen voor team van de week
fed leden dan
gedaanquote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
owja mensen
jullie mogen weer mailen voor team van de week
fed leden dan
kan maar ik zie het hier in mijn Hattrick managerquote:Op zondag 4 juli 2004 23:07 schreef Baris het volgende:
Alleen moet je je aantal sterren zelf optellen, of kan je het anders zien?.
ehh, waar danquote:Op zondag 4 juli 2004 23:14 schreef Patron het volgende:
[..]
kan maar ik zie het hier in mijn Hattrick manager
Waar op de site zie je je aantal sterren bijelkaar opgeteld?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:19 schreef Patron het volgende:
F4 wedstrijden, wedstrijd aanklikken
nb. ik bedoel dus geen HAM
HAM ken ik, Buddy (maar die werkt niet bij mij) en Mattricks ook, maar Managerquote:Op zondag 4 juli 2004 23:19 schreef Patron het volgende:
F4 wedstrijden, wedstrijd aanklikken
nb. ik bedoel dus geen HAM
moet je ff kijken op de eerste pagina van dit topic, daar zijn allerlei links naar software die je kunnen helpen bij het managen van je team.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:25 schreef Baris het volgende:
Wat is Ham?
ok, thnxquote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef Patron het volgende:
http://www.stefan-pettersson.nu/hm/
eerst even de 15 day trial aan het proberen... cracks niet gevonden (helaas)
Heeft die ME toch naar mij geluisterdquote:Op zondag 4 juli 2004 23:01 schreef Fugie het volgende:
4-3 gewonnen, heel onverwacht sta ik nu met 6 punten gedeeld eerste. Volgende week een vrij eenvoudige tegenstander, dus ik denk dat ik dan toch al redelijk veilig sta
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:57 schreef pekel het volgende:
*aankondinging*
Vanwege de serververplaatsing vanmiddag, zijn de Fok! Hattrickers te vinden op:
irc.fok.nl
/join #fokhattrick
*/einde aankondiging*
waarom ga je nu al MOTsen? Het seizoen is net begonnen....quote:Op maandag 5 juli 2004 11:14 schreef Vision het volgende:
met 1-2 verloren tegen een tegenstander waarvan ik eigenlijk hoopte te winnen zodat ik mijn kansen op klassebehoud al bijna veilig gesteld zou hebben. Helaas, volgende keer dus MOTS spelen zodat ik die 3 kutpunten wel te pakken krijg.
Komende week eerst in de Fok Cup tegen sir_dalord proberen te winnen en daarna vrijwel zeker verliezen in de competitie. Ik ga gewoon verdedigend spelen in de hoop er nog 1 puntje uit te trekken.
de competitie is voldoende. De oefenwedstrijd kan je de andere spelers in zetten.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:42 schreef Baris het volgende:
Moeten spelers die een competitie wedstrijd gespeeld hebben, door de weeks nog een wedstrijd spelen om training te krijgen, of is een competitie wedstrijd voldoende?
dus, gezien mijn slechte vorm, kan ik het beste 'korte pass' trainen?quote:Op maandag 5 juli 2004 10:55 schreef Geert-Jan het volgende:
Nee, dat gebeurt alleen bij trainingen, ze moeten alleen wel in die week gevoetbald hebben.
Oke, bedankt.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de competitie is voldoende. De oefenwedstrijd kan je de andere spelers in zetten.
Maar denk er wel om, spelers die je op beide dagen gebruikt, krijgen alleen de training voor de laatste positie waar ze gespeeld hebben!!!
had je de mijne al? ja toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:14 schreef sir_dalord het volgende:
oy, mensen, ik heb nog maar 5 htmailtjes gehad voor team v/d week...
voor woensdagmiddag versturen naar sirdalord(364260)
nu 6quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:14 schreef sir_dalord het volgende:
oy, mensen, ik heb nog maar 5 htmailtjes gehad voor team v/d week...
voor woensdagmiddag versturen naar sirdalord(364260)
o jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Vergeet men niet de toto: voor diegenen die mee willen doen:
[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
had je de mijne al? ja toch?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:08 schreef Grumpey het volgende:
en die van mij![]()
(hoop ik)
hoe bedoel je makkelijk promoverenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:39 schreef Keano het volgende:
Ik kan ze wel sturen maar dat heeft geen zin want ik had zondag en komende zondag een Walkover
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:37 schreef Grumpey het volgende:
pnt: naam:
0 Thijs Elshot (22683953) hoolieganzen
7 Kai Coemans (17718772) madkow
4,5 Beau de Moll (22774571) AJ White Eagles
5 Johan Bengtsson (4764961) Laar 88
10 William Dwarkasing (11613743) Sporting Amsterdam
4,5 Piet Overtoom (25656305) Keano united
5 Tihamér Egri (31456004) FC KVK
5 Tomasz Krzysztofiak (16348705) FC Gouda
5 Kristian Ekstad (14716868) De Vogels
8,5 Kazimir van den Sigtenhorst Meyer (35302468) Al jassar al jadid
3 Robin Verveer (13588008) Paralympic Tricycle Team
5,5 Jim Aalderen (21166275) Middelburg United
2 Michiel van Reij (21165549) Lycky bullballs
6 Benito Guanes (27754513) Grumpelix
de tussenstand na deze week (de eerste keer dus)...voor opmerkingen ht-mail maar
en gefeliciteerd Timmy met je 1e plek, maar er komen nog wel wat wedstrijden aan
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:49 schreef Grumpey het volgende:
staat er toch tussen joh
quote:te flauw, weet ut
TSI is het bedrag van je speler minus 2 nullen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:33 schreef zoefke het volgende:
ik had eigenlijk een paar vragen over hattrick want heb pas sinds paar dagen mn team dus:
als eerste wat betekent TSI (dat cijfer dat voor de speler staat):S
en hoe kan ik het logo van mijn team erbij zetten?? want ik heb een logo gemaakt mar ik snap niet hoe k dat erbij kan zette....
bedankt
Welkom trouwens,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:33 schreef zoefke het volgende:
ik had eigenlijk een paar vragen over hattrick want heb pas sinds paar dagen mn team dus:
als eerste wat betekent TSI (dat cijfer dat voor de speler staat):S
en hoe kan ik het logo van mijn team erbij zetten?? want ik heb een logo gemaakt mar ik snap niet hoe k dat erbij kan zette....
bedankt
hier kan je je teamnaam posten, en het id geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:38 schreef zoefke het volgende:
waar moet ik dat precies doorgeven dan:S sorry snap er nie zo heel veel van mar ja dat komt nog wel hoop ik
Je kunt HAM registreren ja...kijk gewoon even op de website van Hamquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:26 schreef The_Hives het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met HAM?
Over 5 dagen kan ik hem niet meer gebruiken. Downloaden het progje aldoor opnieuw, of kan je ergens registreren ofzo![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:08 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je kunt HAM registreren ja...kijk gewoon even op de website van Ham
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
deze keer heb je het wel in 1 keer goed gedaan
ja, tot na woensdag natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, nogmaals:
De toto niet vergeten..
Aangezien ik morgen de hele dag werk, kan ik dan het topic niet meer volspammen.. dus doe ik dat nu maar
Niet vergeten dus!!!!
consider the spamming donequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, nogmaals:
De toto niet vergeten..
Aangezien ik morgen de hele dag werk, kan ik dan het topic niet meer volspammen.. dus doe ik dat nu maar
Niet vergeten dus!!!!
maar toch liev dat je zoveel moeite voor ons doetquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, tot na woensdag natuurlijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
maar toch liev dat je zoveel moeite voor ons doet![]()
De deelnemerslijst, denk dat ik iedereen toch wel heb zo'n beetje... de harde kern van fok!hattrick dan (NicoMart al een tijdje nie gezien..)quote:TimmyAsd
Johan-Derksen
qyn
Keano
sir_dalord
DaMadKow
Fugie
Hamsterhoofd
engessa
forza22
Lortnoc
pekel
REFUSED
-Raffie-
GotenSSJ
Geert-Jan
Grumpey
The_Hives
18 deelnemers is wel aardig wat.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De deelnemerslijst, denk dat ik iedereen toch wel heb zo'n beetje... de harde kern van fok!hattrick dan (NicoMart al een tijdje nie gezien..)
Jij 9 ik 9?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:47 schreef pekel het volgende:
[..]
18 deelnemers is wel aardig wat..
![]()
hehe, hoor ik nou al bij de harde kernquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De deelnemerslijst, denk dat ik iedereen toch wel heb zo'n beetje... de harde kern van fok!hattrick dan (NicoMart al een tijdje nie gezien..)
quote:Op woensdag 7 juli 2004 05:16 schreef HAL9000S het volgende:
Dank jeEn congrats met het behalen van je P!!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 07:59 schreef qyn het volgende:
Hier ook opstelling klaar .. 3 spelers in slechte vorm die gewoon mee moeten spelen dus geef mezelf niet al te veel kans vanavond![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
daar gaat mn toto....
Que?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Fc KVK (VII) - HMS Arossel (VI) 2
quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:33 schreef qyn het volgende:
Que?
*TimmyAsd modus uit (die klote tags werken niet mee)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[spam]
[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto!
[/spam]
Jij ook succes, ik heb er niet al te veel vertrouwen in, dus ik denk dat ik mijn goal vakkundig dicht ga timmerenquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:40 schreef Grumpey het volgende:
je bent bezig met je proefperiode
over 2 maanden volgt je functioneringsgesprek, waar we het dan eventueel over een vast contract kunnen hebben
Ben er morgen trouwens niet bij op irc, ik heb een andere afspraak. Toch in ieder geval succes Keano en de rest
Ik had het via Engessa, maar die lijkt hier niet meer zo vaak te komen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:54 schreef pekel het volgende:
Kan iemand me Hattrick Supporter bestellen? (Geen creditcard heeft hier :'( )
Diegene betaal ik wel weer 20 piek terug volgende maand..
Ik zal m ff mailen, bedankt iig.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik had het via Engessa, maar die lijkt hier niet meer zo vaak te komen.
Een privé meet![]()
Heb je een creditcard dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:19 schreef Grumpey het volgende:
ik heb het laatst voor fugie gedaan van middelburg united
Via HT gedaan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:33 schreef Grumpey het volgende:
ik wel, stuur maar even mailtje, dan stuur ik gegevens wel even terug
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:47 schreef Grumpey het volgende:
ik kijk net even en hij staat er wel, op een gedeelde 6e plek
en ik heb er niets aan veranderd dit keer
klassement zie ik hem ook niet!quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:11 schreef Grumpey het volgende:
ah okeej, ik dacht klassementdat verklaard
En het 30e lid van de Fok!Federatiequote:Op woensdag 7 juli 2004 15:20 schreef pekel het volgende:
Heb inmiddels al supporter, dankzij Grumpey..
dank je welquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:20 schreef pekel het volgende:
Heb inmiddels al supporter, dankzij Grumpey..
Euh, Fok!Cup wedstrijd, kan helaas niet.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef HAL9000S het volgende:
Oefenduel..anyone...?
Speel je volgende week geen Fok!Cup dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar pas op, ik heb de huidige cupkampioen op 2-1 gehouden!
Ik edit sneller dan het licht!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:59 schreef pekel het volgende:
Kutbug....
heb je al een oefenwedstrijd geregeld?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:26 schreef zoefke het volgende:
effe een vraagje over hattrick(alweer)
als ik mijn team wil trainen om de hoeveel tijd kan ik dan het beste de training veranderen van bv positie spel naar schieten
iemand training tips??
bedankt
je moet je in het algemeen aan 1 training houden, en door je trainees te verkopen beter spelers en nieuwe trainees kopen. Maar kijk nog eens in de OP want daar staan links waar alles heel goed is uitgelegd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:26 schreef zoefke het volgende:
effe een vraagje over hattrick(alweer)
als ik mijn team wil trainen om de hoeveel tijd kan ik dan het beste de training veranderen van bv positie spel naar schieten
iemand training tips??
bedankt
Hmmmmm...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:58 schreef zoefke het volgende:
okeej bedankt en ja ik heb al trainings wedstrijd geregeld en gewonne ook dus gaat goed
den driehoek is ongeslagen
tot mijn grote spijt wordt het op zijn hoogst pas morgenavond. Ik zit bij mijn ouders alwaar ik een draadloos netwerk heb geinstalleerd. Tot mijn grote spijt heb ik de voedingcapaciteit lichtelijk overschat, waardoor dit &%#^#^kreng steeds opnieuw opstart.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:04 schreef Geert-Jan het volgende:
Is het allstar team van afgelopen week al klaar
Ik heb ingestuurdquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
tot mijn grote spijt wordt het op zijn hoogst pas morgenavond. Ik zit bij mijn ouders alwaar ik een draadloos netwerk heb geinstalleerd. Tot mijn grote spijt heb ik de voedingcapaciteit lichtelijk overschat, waardoor dit &%#^#^kreng steeds opnieuw opstart.
Ik ga het proberen vanavond voor elkaar te krijgen, maar het wordt moeilijk werken zo natuurlijk.
Bovendien heb ik maar 9 aanmeldingen
kloptquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb ingestuurd
tim, sorry dat ik nu pas reageer..quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:40 schreef Tim_G het volgende:
vraagje:
waarom staat mijn inzending niet in het all star team ???
Tomasz Krzysztofiak (16348705)
die heb ik via een HT bericht aangemeld.
Ik heb ook nog meer dan een gig webspace...... dus een paar extra logootjes oid moet ook wel lukkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:08 schreef sir_dalord het volgende:
ohja, ik zag trouwens dat sommige plaatjes weer es de lucht uit waren..
ik heb(bij het begin) iig plaats voor 3 logo's op mijn webserver.
als je bent ge-interesseerd, laat het dan ff weten
owja
het is gratis
quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:08 schreef sir_dalord het volgende:
ohja, ik zag trouwens dat sommige plaatjes weer es de lucht uit waren..
ik heb(bij het begin) iig plaats voor 3 logo's op mijn webserver.
als je bent ge-interesseerd, laat het dan ff weten
owja
het is gratis
quote:Grumpey
ik heb voor 120 mb ruimte op mijn webserver, naast nog eens 25 mb op een andere, dus indien er meer dan 3 aanmeldingen voor plaatjes op webserver kan ik er ook wel een luttele [opschepmode aan] 300 [opschepmode uit] op me nemen....
quote:Grumpey
-knip-
discussie is toegestaan
ik heb je gemaild op ht server, maar het liep volgens mij het vast. mailadres is adhdtommie@hotmail.comquote:The_Hives
![]()
ik ben zo'n figuur met een plaatje dat niet werkt, dus ben wel geļnteresseerd
![]()
maar goed, dat betekend dus ook dat je niet het all-star team hebt. En het vraagt veel werk daarnaast. Moeten mensen maar beslissen wat fijner is om mee te werken, maar mij lijkt mijn eigen optie fijner en geeft uiteindelijk het echte allstarteam. Wat je ook kan doen is dat maximaal 1 speler per team in het team mag staan, dan bereik je alweer grotere doelgroep...en dat je 4 wissels aangeeft, dan heb je alweer 15 teams die erin staan...quote:sir dalord
dat kan wel, maar ik geloof dan dat je het idee van het all star team voorbij gaat. Het is juist leuk om te proberen een speler in dit team te krijgen. En er gaat een moment zijn dat het all star team niet veel zou veranderen.
Wat mijn idee was, was om het idee 2 wekelijks uit te voeren. Dan heb je 2 zondagen te tijd om een goed sterrenaantal te behalen
je heb het op je hotmail. Bedanktquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:10 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb je gemaild op ht server, maar het liep volgens mij het vast.
dus mail je logo maar even door, dan zet ik hem erop
Het is niet zo dat als je aan een bepaalde training vasthoud, er elke week wel een speler vooruitgaat. Het heeft ondermeer te maken met de leeftijd van de spelers. Het kan soms een heel seizoen duren voordat een speler 1 niveau omhoog gaat. Bij een speler van 30 kan het bjivoorbeeld wel 2 seizoenen duren (ik weet niet precies wat de verdeling is, Xx% per jaar ouder). Daarom wil iedereen 17 jarige trainees kopen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik train al een paar weken op 100% (positiespel), maar de stats van m'n spelers veranderen niet. Alleen de waarde neemt af of toe.
Is dit altijd zo als je net begint, of moet je van type training veranderen?
Dus moet ik gewoon elke week maar een speler uit m'n jeugdteam halen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je aan een bepaalde training vasthoud, er elke week wel een speler vooruitgaat. Het heeft ondermeer te maken met de leeftijd van de spelers. Het kan soms een heel seizoen duren voordat een speler 1 niveau omhoog gaat. Bij een speler van 30 kan het bjivoorbeeld wel 2 seizoenen duren (ik weet niet precies wat de verdeling is, Xx% per jaar ouder). Daarom wil iedereen 17 jarige trainees kopen.
Je moet zowiezo elke week een jeugdspeler poulen. Maak geen donder uit, want dat is onuitputtelijk (niet dat je bv 10 jeugdspelers in het 'vat'hebt).quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dus moet ik gewoon elke week maar een speler uit m'n jeugdteam halen?
Merci beaucoup monsieur dalordquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef sir_dalord het volgende:
hives, wat zegt ge ervan?
quote:
**spam**
quote:je logo is nu 24/7 bereikbaar
ja, geweldigquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:19 schreef pekel het volgende:
Mijn superspits..
Dan weet je iig hoe je het aan moet pakkenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:52 schreef Ruudt het volgende:
Ruudt met Brouwhuis'04
Ik ben in Oktober 2002 begonnen met Hattrick.. in December 2003 gekickt (reden is nog steeds onbekend) en sinds kort ben ik weer bezig
Idd, sta alweer op 1.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan weet je iig hoe je het aan moet pakken
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef The_Hives het volgende:
Klopt het dat je om HAM te kunnen gebruiken extra moet betalen? (behalve supporter zjin??)
Ik heb dat de vorige keer zo gedan, maar dan kan je niet meer vergeljiken met de weken daarvoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt HAM gewoon gebruiken, maar dat is dan maar 30 dagen.
Daarna moet je HAM dan weer uninstallen en dan weer opnieuw erop zetten en dan kan je weer 30 dagen vooruit.
Nee, kon ineens niet meer inloggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:04 schreef The_Hives het volgende:
Had je 2 teams? Of was je failliet gegaan....
Klopt, maar ik geloof niet echt in het vergelijken met maanden terug.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb dat de vorige keer zo gedan, maar dan kan je niet meer vergeljiken met de weken daarvoor
-edit-
ja die zin stond raar, maar ik bedoelde dus na die 30 dagen
Dat team bestaat nog steeds. Dat kan toch nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee, kon ineens niet meer inloggen.
Heb toen gemailed naar de GM's, maar die hebben niet de moeite genomen om me te helpen en zeiden toen maar dat ik gecheat zou hebben.![]()
Dat team is trouwens Hellmond Terror Corps, het ging net zo lekker..
Daarom kijk ik maar niet te vaak terug naar m'n oude team.![]()
Teams worden pas in lagere divisies vervangen, 7 weken nadat je niet meer in kan loggen wordt je team een walkover team.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat team bestaat nog steeds. Dat kan toch niet. Als jij gecheat heb of failliet gaat, dan wordt het team toch opgeheven
![]()
Als je betaald hebt, kan je je hele leven lang HAM gebruikenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt HAM gewoon gebruiken, maar dat is dan maar 30 dagen.
Daarna moet je HAM dan weer uninstallen en dan weer opnieuw erop zetten en dan kan je weer 30 dagen vooruit.
Maar door te betalen (per jaar dacht ik?) kun je het aldoor blijven gebruiken.
Ben je er weerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
walkover-spelers krijgen wel training...
Standaard opstelling kan bekend zijn en dat zijn zijn orders, ook al heeft ie al tijden niet ingelogd.
Dus kans op walkover is er best, maar het kan ook een potje zijn...
ok, thnx.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
walkover-spelers krijgen wel training...
Standaard opstelling kan bekend zijn en dat zijn zijn orders, ook al heeft ie al tijden niet ingelogd.
Dus kans op walkover is er best, maar het kan ook een potje zijn...
Een geregistreerde HAM houd ook bij hoeveel weken training iedereen gehad heeft, je kunt makkelijk en overzichtelijk wedstrijden bekijken en heel veel statistieken (ratings van je league-genoten, aantal sterren, rangen en standen, veel cijfertjes over je spelers). Ik vind het iig heel erg handig en zou niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geloof niet echt in het vergelijken met maanden terug.
Ik speel nu nog zo laag.. dan is het allemaal niet zo van belangquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:35 schreef engessa het volgende:
[..]
Een geregistreerde HAM houd ook bij hoeveel weken training iedereen gehad heeft, je kunt makkelijk en overzichtelijk wedstrijden bekijken en heel veel statistieken (ratings van je league-genoten, aantal sterren, rangen en standen, veel cijfertjes over je spelers). Ik vind het iig heel erg handig en zou niet meer zonder kunnen.
Registratie kost trouwens iets van 7,50 euro en is voor de rest van je leven (nou ja, eigelijk gekoppeld aan je team dus zolang je team bestaat).
Niet de harde kern althans nee, maar dat maakt mij ook niks uit. Vind het wel leuk en handig als iedereen met dezelfde problemen en vragen worsteld en samen steeds beter wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:42 schreef Grumpey het volgende:
haha, niemand van Fok! speelt echt hoog....
je telt toch pas mee in de III of hoger en dat niemand hier
kijk dat zijn de centenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:14 schreef Keano het volgende:
Zojuist een mooie stap gezet.
Ik heb mijn verdedigende middenvelder(uitstekend pm en redelijk verdedigen) verkocht voor 450.000Nu heb ik precies genoeg geld om een goed trainer en een goeie verdediger te kopen.
quote:Op zondag 11 juli 2004 11:16 schreef HAL9000S het volgende:
TSI = 440 (44 000 ¤) , 22 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mischien wel maar he....170K!!!!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:18 schreef sir_dalord het volgende:
staat ie niet misschien op het punt om goed te worden?
170 k is absurd veel...quote:Op zondag 11 juli 2004 11:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mischien wel maar he....170K!!!!
schuldenvrij blijven?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:22 schreef HAL9000S het volgende:
ja idd...over schuldenvrij blijven, dat lijkt me ook wel wat
2 ton?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik sta nu 2 ton in de min...dat kost me wel 160k per seizoen...
Die speler!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:16 schreef HAL9000S het volgende:
TSI = 440 (44 000 ¤) , 22 jaar, matig in vorm
Mwah, het valt nog mee...ik investeer momenteel niks in m'n jeugdopleiding en desnoods ontsla ik al m'n personeel als het moet.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
2 ton?
nee, dan zou ik idd even niks uitgeven... Want anders ga je falliet... vraag maar aan qyn![]()
heb je wel wat trainees?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mwah, het valt nog mee...ik investeer momenteel niks in m'n jeugdopleiding en desnoods ontsla ik al m'n personeel als het moet.
Solidquote:Op zondag 11 juli 2004 11:29 schreef Grumpey het volgende:
qyn, bekijk mijn YP eens![]()
ooow, dus dat komt wel goed. En -40 k zonder investering van jeugdopleiding is niet zo heel erg natuurlijk...quote:Op zondag 11 juli 2004 11:33 schreef HAL9000S het volgende:
Nee die 170k is niet bij die -200 gerekend, en ja ik heb trainees..ben nu op verdedigen aan het trainen voor de 2e week. De eerste paar weken heb ik op conditie getraint om m'n middenvelders op peil te krijgen.
Mijn tegenstander haalde laatste wedstrijd 9,5 ster en z'n spelers zijn weer flink gedaald in vormquote:Op zondag 11 juli 2004 11:35 schreef sir_dalord het volgende:
ik moet vanavond tegen een ploeg dat al sinds 21 juni niet heeft ingelogd en allebei zijn wedstrijden heeft verloren.Aangezien veel van mijn spelers in vorm zijn gestegen deze week, ga ik maar PICcen, want dat moet ook eens gebeuren natuurlijk...
speel je deze keer wel tegen 11 man?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Mijn tegenstander haalde laatste wedstrijd 9,5 ster en z'n spelers zijn weer flink gedaald in vormDenk dat ik ook maar PIC
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |