A.s zondag Huize Doornquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
wanneer en waar???.
* Shark.Bait ziet en noteertquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:27 schreef yvonne het volgende:
over C&H moet ik nog even met General babbelen die kreeg ik nog niet te pakken.
Zeg yvonne, waarom kom je nu zo laat met zoiets??? Een nostalgie-sc op C&H is natuurlijk erg leuk. Dat was de opzet ook een beetje met de reeks van Loesje.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:27 schreef yvonne het volgende:
zip
Zit ik in Den Helder (ijs en weder dienende).quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
A.s zondag Huize Doorn![]()
Zo wordt het nooit iets tussen ons Ryanquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit ik in Den Helder (ijs en weder dienende)..
Soms, heel soms blijven dingen weleens langer liggenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg yvonne, waarom kom je nu zo laat met zoiets??? Een nostalgie-sc op C&H is natuurlijk erg leuk. Dat was de opzet ook een beetje met de reeks van Loesje.
Perfect, als enige zou je er even bij moeten zetten dat echte diehard 30s/40s bij OT terecht kunnen en als ze niet weten hoe de policy daar in mekaar zit dat ze dan Ryan3 maar even moeten mailen, dan zal hij het hen uitleggen.
Ik moet sowieso eerst TBO even afwerken hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit iets tussen ons Ryan
Nee, okee, maar goed, goed compromis dus. Dat verdient een eh.... pluim in je achterwerk???quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms, heel soms blijven dingen weleens langer liggen
Dat hebben jullie hiermee wel even onderschreven ja.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:27 schreef yvonne het volgende:
En guys, please bedenk nu eens dat we hier niet zitten om het FOK!ken jullie tegen te maken , maar het juist leuker te maken, DAARVOOR zitten we hier!
Zeer goedquote:
Topics waarin zowat gedobbeld wordt om de dag dat iemand iemand anders iets levensbedreigends aandoet, zijn absoluut wel slotje-waardig, hoe actueel het verder ook mag zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:37 schreef gfree het volgende:
Advocaat Poule
"Het is puur een reactie op de constante demonisering van advocaat de afgelopen tijd."
Heeft dus flink wat meer inhoud en achterliggende gedachtes.![]()
Verkeerde timing misschien, maar niet slotje-waardig.
Nee, doen we niet, trustenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Allochtonentopics?.
Zet gewoon in de policy dat moslimtopics daar ook onder vallen, ben je gelijk van dat gezeur af.
Nu kan ik natuurlijk een betoog gaan houden over de achterliggende gedachte, en dat het puur bedoeld was om een discussie op te zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Topics waarin zowat gedobbeld wordt om de dag dat iemand iemand anders iets levensbedreigends aandoet, zijn absoluut wel slotje-waardig, hoe actueel het verder ook mag zijn.
Nou ík, het gaat niet om mij. Ik vond 30s/40s toen Loesje er nog was en voor mijn vakantie leuker that's all, bij toeval zag ik "saai" staan als TT en werd er ingezogen. Toen ik gisteren Calvobbes een niet zo'n denderende tegenargumantatie zag geven, op punten die er niet toe deden (ook omdat-ie daartoe werd uitgelokt), besloot ik om de argumentatie van Fok! even op een rijtje te zettlen. Uiteraard ontstaat dan het proces van vereenzelviging bij zowel tegenpartij als auteur. En louter vanwege het feit dat iedereen het vooroordeel heeft dat alles volgens argumentatie verloopt (anders dan bij een niet bij name genoemd forum) is de situatie die nu ontstaan is uitermate onbevredigend te noemen. Dusdanig dat je dus kunt zeggen dat de macht van het hardste geluid het blijkbaar wint op Fok! en niet de kracht der argumentatie. Ten dier voege moet ik me beraden op verdere deelname aan dit forum. Enige osmose bestaat er nog uit dat yvonne wrs te goedertrouw is geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je onkunde zij je vergeven Ryan3... Blijf gezellig nog even, leuter wat mee met de rest... En probeer je een beetje aan te passen... Al die bouwvakkers, electriciens en ander gepeupel hier hebben het niet zo op juristen
Ga daar maar van uit ja!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Hier de reply die zogenaamd ruzie is en die met een voorbhoud impliciete kritiek vervat.
[..]
Enige osmose bestaat er nog uit dat yvonne wrs te goedertrouw is geweest.
Le-zenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef calvobbes het volgende:
En wat is je kritiek nou Ryan3
Dat doe ik ook, maar ja, ik ben er even ingetrokken daarnet door iemand die beweerde dat ik nooit iemand gelijk gaf en gaf als voorbeeld de puntenargumentatie die ik gisteren gebruikte om duidelijk te maken dat er weldegelijk in een redeneermechanisme momenten kunnen bestaan waarin je iemand gelijk kunt geven (op punten). Echter toen werd gesteld, dat zij met dit compromis gewonnen hadden en ik verloren. Dat ik verloren klopt niet helemaal (zie boven), maar het sentiment dat er iig uit spreekt houdt in dat zij (OT en 30s./40s) dit als een blatante overwinning zien en dat ik gezichtsverlies heb geleden. Ondanks jouw goedertrouw. Dus ja, fenomenologisch gezien kan ik hem alleen maar gelijk geven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga daar maar van uit ja!
Hmmmm zit wel wat in inderdaad... De discussie of de Iraki's wel blij zijn met de Amerikanen, daar is op zich niets mis mee. Al dat bier ook gisteravond...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:32 schreef Merkava_IV het volgende:
Dr_Flash waarom is mijn topic gesloten? De nadruk ligt helemaal niet op 'allochtonen'. Heb je de topic wel gelezen? (hoessein is blij...)
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ben ik met je eens dat hij beter in NWS zou kunnen, maar dat wordt nog even besproken in de crew
We laten het hier maar bijquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:21 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg toch echt de neiging om helemaal niet te reageren hierop.... Kan het niet wat vriendelijker?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:06 schreef Crabtree het volgende:
Hey dombo!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef calvobbes het volgende:
[hey dombo!]
Ik krijg toch echt de neiging om helemaal niet te reageren hierop.... Kan het niet wat vriendelijker?
Ik verwacht echt geen ge-U of ge-Meneer e.d., maar als je gelijk begint met "hey Dombo" dan heb ik weinig zin om een reactie te geven eigenlijk.
En ik had niet in de gaten dat er al meer mensen in Singapore topic waren waaronder jij, ik lees niet ALLES wat er in GC geschreven word uitgebreid door.
Topic gaat open met het verzoek het slowchat wat te beperken....
Welke nieuwsdump? Het was geen nieuwsdump. Ik was nog van plan te reageren, maar dat kan natuurlijk niet in één keer. Verder waren het ook veel persoonlijke aanvallen op mij gericht.quote:Slotje maar.
Ook GC is geen nieuwsdump. TS mag het best nog eens proberen, maar zich dan ook aub meer in de discussie mengen.
Daarom zeg ik ook dat je het best nog een keer mag proberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:15 schreef tvlxd het volgende:
Welke nieuwsdump? Het was geen nieuwsdump. Ik was nog van plan te reageren, maar dat kan natuurlijk niet in één keer. Verder waren het ook veel persoonlijke aanvallen op mij gericht.
ja maar we moeten jouw ook bezig houden, heb ik gister nog uitvoerig over gehad met yvonnequote:Op donderdag 1 juli 2004 22:45 schreef calvobbes het volgende:
Mijn edit knopje doet het prima.
Maar het verleden heeft aangewezen dat dat soort topics niet mogelijk zijn zonder de generalisaties en vooroordelen zoals in dat topic ook al werden gespuid. Met dat soort topics blijf je aan het editten e.d.
Fijn voor jequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:50 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
heb ik gister nog uitvoerig over gehad met yvonne![]()
Okay, mijn excuus. Ik vind het alleen nogal irritant als moderators niet even de moeite nemen om een vorig topic door te kijken, maar bedankt voor het weer openen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef calvobbes het volgende:
Ik krijg toch echt de neiging om helemaal niet te reageren hierop.... Kan het niet wat vriendelijker?
Ik verwacht echt geen ge-U of ge-Meneer e.d., maar als je gelijk begint met "hey Dombo" dan heb ik weinig zin om een reactie te geven eigenlijk.
Opgelostquote:Op zondag 4 juli 2004 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Woordjes vertalen
is hier geen sprake van spam?
Daar ben ik voorquote:Op zondag 4 juli 2004 21:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Opgelost
Dankje voor het meedenken
Ah, dat zal het zijn. Het was net een modje van SHO die in het midden van de nacht om onbegrijpbare reden een ONZ topic op slot gooit.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:54 schreef robh het volgende:
Calvobbes zit nog merkbaar in zn proeftijd :\\\')
Welke?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was net een modje van SHO die in het midden van de nacht om onbegrijpbare reden een ONZ topic op slot gooit.![]()
Oja, lekker kansloosquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:56 schreef Snakey het volgende:
Ah, dat zal het zijn. Het was net een modje van SHO die in het midden van de nacht om onbegrijpbare reden een ONZ topic op slot gooit.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:58 schreef static het volgende:
[..]
Welke?
Waarom was dat geen opsomtopic?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:53 schreef Snakey het volgende:
U bent nog niet zo bekend met het fenomeen opsomtopics? Dit was er geen namelijk
Jij, jij noemt het, vind je het dan gek dat ik erom vraag?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarnaast moet je eens ophouden met onmiddelijk gillen van \\\"welke\\\"? \\\"Waar\\\"en \\\"Wanneer\\\" Dat truckje kennen we nu wel. Je weet zelf echt wel wat je doet.![]()
Hou nou eens op met vragen met tegenvragen te \"beantwoorden\".quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom was dat geen opsomtopic?
Waarom was het dat wel?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef calvobbes het volgende:
Waarom was dat geen opsomtopic?
Ja meneer.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:04 schreef calvobbes het volgende:
Heren? Ga aub mailen met elkaar ipv in dit topic iets offtopics te bespreken....
Als ik naar de openingspost kijk zie ik dat er alleen maar een opsomtopic uit kan komen. En als ik dan nog eens zie dat het eik alleen maar een saai nutteloos en discussieloos topic kan worden, dan gooi ik het op slot.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:04 schreef Snakey het volgende:
Je weet best waar het over gaat, het was gewoon een kut excuus om dat topic dicht te gooien.
Tja, je zegt het zelf al. Je hebt het topic dus helemaal niet gelezen, beslist op basis van de openingpost dat het een opsomtopic gaat worden en gooit het met die reden dicht.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik naar de openingspost kijk zie ik dat er alleen maar een opsomtopic uit kan komen. En als ik dan nog eens zie dat het eik alleen maar een saai nutteloos en discussieloos topic kan worden, dan gooi ik het op slot.
Ik ga dan niet verder kijken wat ik nog meer voor een redenen moet geven om het op slot te gooien.
Want wat is nu precies het probleem? Dat ik het op slot gooi, of de verkeerde reden geef?
Ik heb wel verder gekeken, maar daar ook niks GC waardigs gevonden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:10 schreef Snakey het volgende:
Het kan me geen reet schelen dat het topic dicht is, het gaat me om modjes die zonder te lezen, of zelfs ook maar begrijpen wat de grap van zo\\\'n topic is, het dichtgooien.
Je gaat me niet zeggen dat je zelfs de TS niet gelezen hebt toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb wel verder gekeken, maar daar ook niks GC waardigs gevonden.
Als je meent dat het een grappig topic is, dan moet je het ook maar in Onzin posten.
Weet ik, robh heeft het topic gestart.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:17 schreef Snakey het volgende:
Dat was ik namelijk niet![]()
Een offtopic reactie van jou, na een verzoek van mij om dat niet in dit topic te bespreken, is verwijderd.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:16 schreef Snakey het volgende:
Fijn dat me reacties ook onmiddelijk verwijderd worden, goeie discussie op deze manier.![]()
Daar gaat het helemaal niet om. Het ging mij er gewoon om dat een topic dicht gegooid werd met een vreemde reden. Ik heb er absoluut geen moeite mee dat er topics op slot gaan, maar als het met een reden gaat die echt kant nog wal raakt ben ik erg geneigd er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Weet ik, robh heeft het topic gestart.
Maar als jij vind dat het een grappig topic is, dan kun jij het opnieuw proberen in Onzin.
Ah. okee. Spreek me dan ook niet aan hier als dat in eerste instantie al off-topic wasquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Een offtopic reactie van jou, na een verzoek van mij om dat niet in dit topic te bespreken, is verwijderd.
Mij leek het eigenlijk wel duidelijk dat het geen topic was wat in GC hoorde. Dus ga ik niet alle redenen opschrijven waarom het op slot is gegaan. Maar ik zal het im het vervolg dan wel wat uitgebreider doenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:26 schreef Snakey het volgende:
Ik heb er absoluut geen moeite mee dat er topics op slot gaan, maar als het met een reden gaat die echt kant nog wal raakt ben ik erg geneigd er wat van te zeggen.
Hetzelfdequote:Fijne dag verder![]()
Ik wis dan alleen maar posts NA het verzoek om er meer te stoppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:28 schreef Snakey het volgende:
[edit]
Haal dan Static\\\\\\\'s commentaar ook weg, daar begon het namelijk
[/edit]
Uit de FAQquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:28 schreef robh het volgende:
Nu wil ik alleen nog ff weten wat een opsomtopic is.
Is dat vragen welke sms-jes je van vreemden hebt ontvangen? Of melden in een reeks (een opsomreeks! ) wat voor weer het is?
Wees eens duidelijk. That\\\\\\\'s all.
Alleen één telefoon nummer is dan precies hetzelfde. Verder valt er weinig interessants over te melden.quote:Opsomtopics ~ topics die met 1 woord kunnen worden beantwoord. Bv :\"Heb jij thuis een douche en bad of alleen een douche?\"
Dat ben ik met je eens, dat het niet in GC thuishoorde. Je kunt het topic ook een schopje geven hoor. Je hoeft ONZ niet als topic-vuilstortplaats te gebruiken maar deze had prima een schupje kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mij leek het eigenlijk wel duidelijk dat het geen topic was wat in GC hoorde. Dus ga ik niet alle redenen opschrijven waarom het op slot is gegaan. Maar ik zal het im het vervolg dan wel wat uitgebreider doen
Dank jequote:Hetzelfde![]()
Samengevat: geen gesloten vragen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:34 schreef calvobbes het volgende:
-knip-
In GC hebben we al een vergelijkbaar topic zoals ik al aangeefquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef Snakey het volgende:
Geef nou eens een schopje ipv een slotje man Je fokleven op straat...
Dit had in ONZ best een leuk topic kunnen worden![]()
Ja. Hij moest gaan etenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ga zo
Heb je met Beach's moeder gesproken, ofzo?
Owkquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
In GC hebben we al een vergelijkbaar topic zoals ik al aangeefDas best een saai topic ja.
![]()
Daarnaast hebben de mods afgesproken om niet zomaar topics naar Onzin te verhuizen.....
Heeft een schuivertje breed naar KLB gekregen, mede op verzoek van TSquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[Frontpage] Man beboet voor overrijden zwaan
Denk niet dat dit iets voor GC is?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft een schuivertje breed naar KLB gekregen, mede op verzoek van TS
Hmm....quote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Heb ik niet goed gekeken dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[..]
Hmm....
Ga ik ff rechtzettenquote:Tot zo ver mijn beklaag over de 'o zo correcte' fokkers hier![]()
Hij verzoekt een kick naar KLB, dat is correct. Ik zeg alleen dat dit soort dingen niet mogen in KLB, en dat, als het een schop krijgt, het waarschijnlijk FB wordt. (Denk ik dan.)quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik niet goed gekeken dan?Kan natuurlijk best
* Legolas_Greenleaf gaat nogeens kijken....
Wat nu als Amalia het Down-syndroom heeft? bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:39 schreef robh het volgende:
Oh, en zoek die "betere" topics ff voor me op wil je, de zoek is nogal brak de laatste paar maanden![]()
Neen, garpjas. Het "wat als" syndroom hebben we al lang en breed gehad. We zijn nu overtuigd "down "met Amalia. Tenminste, ik wel. En aan de reacties te zien was ik niet de enige.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:45 schreef calvobbes het volgende:
Wat nu als Amalia het Down-syndroom heeft? bijvoorbeeld.
En wat is je punt dat er 's nachts weinig gepost word? Wat is daar het belang van robje?
Wat denk je? Dat alle GC mods 24/7 online zijn om dat te besprekenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:56 schreef robh het volgende:
Misschien is het wel een idee om even wat af te spreken met je collegae
Mwoah.... We modden niet altijd zo strak. Ik denk dat Dr_flash het ihkv een grappig topic heeft opengelaten. Echt serieus was het niet meer, dus als het nu niet op slot was gegaan, dan was het "morgen"ochtend wel op slot gegaan. Zoals vaker gebeurd.quote:het staat namelijk ontzettend stom wanneer 1 mod een topic open laat en een ander het sluit. Echt![]()
Net zo nuttig als verder gaan in een topic waar het over MIB, ET en andere onzin gaat ipv over Amaliaquote:Oh, en als laatste, wat heeft het voor zin om topics van 4 maand gelee te schoppen waarin de plaatjes het niet eens doen? Leg me dat eens uit.
Ik heb geen flauw idee, en eerlijk gezegd boeit me dat ook allerminst. Het staat gewoon stom. Punt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:03 schreef calvobbes het volgende:
Wat denk je? Dat alle GC mods 24/7 online zijn om dat te bespreken
Je hebt Flash niet gesproken en toch weet je zijn redenen of motivatie? :')quote:Mwoah.... We modden niet altijd zo strak. Ik denk dat Dr_flash het ihkv een grappig topic heeft opengelaten. Echt serieus was het niet meer, dus als het nu niet op slot was gegaan, dan was het "morgen"ochtend wel op slot gegaan. Zoals vaker gebeurd.
Ja, ga verdomme eens modden ipv sluitenquote:Net zo nuttig als verder gaan in een topic waar het over MIB, ET en andere onzin gaat ipv over Amalia
quote:Weetje, GC is nog steeds geen tweede onzinforum. Dus als jij een discussie in GC wil starten, word er van jou verwacht dat het serieus blijft. Als dat niet gebeurd, dan gaat het topic vroeg of laat op slot.
Tja, dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:12 schreef robh het volgende:
Ik heb geen flauw idee, en eerlijk gezegd boeit me dat ook allerminst. Het staat gewoon stom. Punt.
Ik zeg toch "Ik denk", ik zeg toch niet dat ik het zeker weet?quote:Je hebt Flash niet gesproken en toch weet je zijn redenen of motivatie? :')
Modden is ook sluitenquote:Ja, ga verdomme eens modden ipv sluiten![]()
quote:Het is niet mijn schuld dat een topic ontspoort.
Oh. De het-komt-me-nu-mooi-uit-clausule. Yeah. Right.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:15 schreef calvobbes het volgende:
Ik zeg toch "Ik denk", ik zeg toch niet dat ik het zeker weet?
Bij jou is het niet veel meer dan dat. Oja, verplaatsen. Dat kun je ook al. Goed zegquote:Modden is ook sluiten
Ja, ik reageerde inderdaad op Dr_Flash. Had ik niet moeten doen. Haal maar wegquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij doet er net zo hard aan mee met die onzin uitspraken robh
Neuh. Het was niet alleen dat hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:22 schreef robh het volgende:
Ja, ik reageerde inderdaad op Dr_Flash. Had ik niet moeten doen. Haal maar weg![]()
Het zal wel moeten hè. Jij doet het iig nietquote:Ook jij kunt de users verzoeken om normaal te reageren.
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:53 schreef robh het volgende:
Oh, en nu heb je me 1 topic gegeven, er zijn er meerdere hè, doe's urls![]()
Ik zal die luie kontebonker aan het werk krijgen, uit zichzelf doettie het niet namelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:54 schreef static het volgende:
Ga je lekker?
Dat had ik al uitgelegd hoe ik daar over dacht. Wat wil je nou? Alles tot in den treure halen omdat je een punt wil maken ofzo?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:52 schreef robh het volgende:
Ja, je lult er flink in om Vobbes. Feit blijft dat je nog steeds geen reden hebt gegeven, je collega het niet nodig vond het topic te sluiten
Paar?quote:en het een kleine moeite was geweest de paar onzin (?)reacties te verwijderen.
Ik hypocriet?quote:Je bent niet alleen een hypocriete flikker
Ik doe het wel, deze keer misschien niet, andere keren wel, ik ben niet jouw slaafje om jouw rotzooi op te ruimen.quote:Het zal wel moeten hè. Jij doet het iig niet![]()
Jij bent ook de enige die mijn topics in GC op slot flikkert, dompie. Je collega postte namelijk vrolijk meehee. Als Flash of Heatwave er zonder reden een sluit had ik er ook wat van gezegd. Echter denk ik dat zijn wel in staat zijn tot het formuleren van een reden of een normaal antwoord.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:14 schreef calvobbes het volgende:
Ik hypocriet?
Goh. Voor iemand die wel gaat klagen als ik een topic op slot zet, en niet gaat klagen als een andere mod een topic op slot zet, zijn dat wel opvallende uitspraken.
Fijn.quote:Ik doe het wel, deze keer misschien niet, andere keren wel, ik ben niet jouw slaafje om jouw rotzooi op te ruimen.
Neuhquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:35 schreef robh het volgende:
Jij bent ook de enige die mijn topics in GC op slot flikkert, dompie.
Ja. Goh. Dat was ook niet echt een goed topic. Echter, toen jij daarna een normaal goedlopend topic sloot wat ik onder een andere naam had geopend OMDAT die naam je niet aanstond, ja, dan ga ik feedback geven natuurlijk. Duh.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:42 schreef calvobbes het volgende:
Neuh
Het backlight van mn cd-speler is kapoet. Daar had je geen kritiek op toen het gesloten werd, toen ik een paar minuten laten een ander topic van 'jou' op slot zette, zat je gelijk te klagen in het modtopic.
En kap eens met dat kinderachtig gescheld, en ga je mail eens lezen aub
Daar kunnen we wat mee Calvobbes. Echt.quote:Slotje maar....
De rek is er wel uit he. En er zijn al diverse en betere topics over Amalia te vinden.
Ik sloot dat topic NIET omdat die naam me niet aanstond. Je moet iets doen met die paranoia van jou. Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Ja. Goh. Dat was ook niet echt een goed topic. Echter, toen jij daarna een normaal goedlopend topic sloot wat ik onder een andere naam had geopend OMDAT die naam je niet aanstond, ja, dan ga ik feedback geven natuurlijk. Duh.
Neuh. Ik heb nog steeds dezelfde redenen waarom dat topic op slot moest. Dat we het er zo lang over hebben ligt echt niet aan mij, maar aan het feit dat jij niet kunt accepteren dat ik het op slot heb gezet.quote:Het is niet normaal dat er gewoon 20 posts nodig zijn om de REDEN van een slot uit te vogelen. En blijkbaar zijn er *tig redenen, je komt steeds weer met een nieuwe![]()
Prima, dan niet. Ik probeer jouw ongenoegen met mij netjes uit te praten via mail.quote:Oh, en gelieve mij niet te mailen. Ik zie niet in waarom ik hiervoor een ban zou moeten krijgen. Een feedback-ban?![]()
Leer nou een keer le-zen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:05 schreef calvobbes het volgende:
Prima, dan niet. Ik probeer jouw ongenoegen met mij netjes uit te praten via mail.
Maar als jij je hier als een klein kind blijft gedragen en telkens je gelijk wil halen, dan moet jij dat weten. Kijk dan niet raar op als ik je uiteindelijk helemaal niet meer serieus neem.
Jij houd van herhaling, ik niet. Daarom blijf ik niet zeggen dat ik jouw slaafje niet ben.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:07 schreef robh het volgende:
Oh, en voor de 5e keer: waar blijven die betere topics?![]()
Je kunt zonder die URLS ook wel gewoon verder.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:15 schreef robh het volgende:
Ah, toe![]()
Jij hebt de urls (anders zei je niet dat er betere topics waren, n'est ce pas?). Post ze ff. Kan ik ook weer verder![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik zo lang door bleef klagen over een slotje, zeker niet als mij allang verteld was dat ik het in een nieuw topic kon proberen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:20 schreef milagro het volgende:
en dat terwijl oeverloos gezeik altijd zo jouw ding was, Calvje
je bent jezelf niet meer
altijd weer even serieusquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zo lang door bleef klagen over een slotje, zeker niet als mij allang verteld was dat ik het in een nieuw topic kon proberen.
Een dergelijke post gaat je dus de volgende keer een lange ban opleveren.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:35 schreef salutem het volgende:
edit: Offtopic
Is het posten van 'schandalig' tegenwoordig ook al abnormaal, vooroordelend of generaliserend, calvobje?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:41 schreef calvobbes het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om normaal te reageren? Dus zonder vooroordelen, generalisaties e.d.?
Zo ja, dan word je reactie gewoon weggehaald.
edit: En klachten over modacties kun je kwijt in GC moderatietopic.
Nee dat is offtopic Doratje.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Is het posten van 'schandalig' tegenwoordig ook al abnormaal, vooroordelend of generaliserend, calvobje?
Niks offtopic. Ik vind het schandalig dat mensen gaan schreeuwen en toeteren vanwege een voetbalwedstrijd, is dat zo vreemd of ooftopic?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is offtopic Doratje.
Als je zo bezig blijft wel ja. Staat een duidelijke waarschuwing in het topic.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:52 schreef -KQwakie- het volgende:
blijven je nou me posts verwijderen
Ja. Want datt is niet de discussie.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Niks offtopic. Ik vind het schandalig dat mensen gaan schreeuwen en toeteren vanwege een voetbalwedstrijd, is dat zo vreemd of ooftopic?.
Nee dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef -KQwakie- het volgende:
waarheid mag niet verteld worden zeker
iedereen weet dat het zo is waar moet je dat dan nog onder stoelen of banken steken
wat je hier schrijft blijft ook maar een meningquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Maar je hoeft ook niet elk topic waar het woord Marokkaan in voorkomt te bestoken met je generaliseringen.
heel simpel, maar voor sommigen toch heel moeilijk.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:16 schreef -KQwakie- het volgende:
wat je hier schrijft blijft ook maar een mening
Iedereen weet wat?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef -KQwakie- het volgende:
waarheid mag niet verteld worden zeker
iedereen weet dat het zo is waar moet je dat dan nog onder stoelen of banken steken
Ik censureer niks, ik mod.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Calvobbes is misschien iets te extremistisch als het gaat om het censureren van Marokko-critici
Hmmz, je hebt gelijk. niet dat ik het verder een hoogstaand onderwerp vind, het blijft een opsomtopic natuurlijk maar ok.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:44 schreef convinced het volgende:
Gebruik WC papier? Hoeveel velletjes per keer? is door Heatwave gesloten, omdat hij (volgens mij) dacht dat er al een topic van open was. Maar die zijn allemaal gesloten en volgens mij is er best behoefte om verder over te praten.
Ojajoh? Sinds wanneer? :')quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef calvobbes het volgende:
Ik censureer niks, ik mod.
Positief.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:33 schreef Xebrozius het volgende:
Hoi, Calvobbes hoe kijk jij tegen humor aan?
Die heb ik niet eens opquote:Wanneer doe je je oogkleppen af?
Geen idee. Bij mij iig niet.quote:En heb ik als user last van typecasting i.v.m. het verleden
Ja tuurlijk.. Als je zo bang bent voor typecasting, moet je je zeker zo gaan gedragen. Met Nazivergelijkingen gaan komen en dergelijke vooroordelen gaan spuien....quote:Op maandag 12 juli 2004 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
Kut, heb ik weer.
Calvobbes is aan het mastuberen omdat hij macht heeft.
Omdat ik simpelweg een humoristische kwinkslag maak naar een 5 jaar oud persoon?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:36 schreef calvobbes het volgende:
En humor in GC kan best wel. Als je een beetje rond zou kijken dan zou je zien dat heel veel opmerkingen wel blijven staan. Maar ergens moet een lijn worden getrokken. En die ging jij met die opmerkingen in mijn ogen net over.
quote:Kinderen van 5 jaar weten meer van sex dan ik denk.
Laatst was ik mijn vriendin aan het neuken toen mijn 5 jarige neefje plotseling binnenkwam.
Hij meteen: "lik aan haar oor, je ritme is niet synchroon, probeer eens een ander standje".
Gek werd ik er van![]()
nee, dat heet ervaring.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.. Als je zo bang bent voor typecasting, moet je je zeker zo gaan gedragen. Met Nazivergelijkingen gaan komen en dergelijke vooroordelen gaan spuien....
ja dus?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
Omdat ik simpelweg een humoristische kwinkslag maak naar een 5 jaar oud persoon?
Dag Xebro... Als je niet eens normaal kunt discusieren zonder dergelijke vergelijkingen, dan houd het heel snel op.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:40 schreef Xebrozius het volgende:
nee, dat heet ervaring.
Zeker toen ik dit feedback topic doorlas. Je wordt door een andere mod als fanatiek bestempeld.
Weet je wie ook fanatiek was? Dr. Josef Mengele.
Je had gewoon zoiets van 'daar heb je die irritante user, ik snoer hem meteen zijn mond anders zal GC nooit meer hetzelfde zijn..' :')quote:Op maandag 12 juli 2004 14:43 schreef calvobbes het volgende:
ja dus?
Dan moet het maar blijven staan ofzo? Waarom omdat jij het zegt?
Is dat een deportatie dreigement?quote:Dag Xebro... Als je niet eens normaal kunt discusieren zonder dergelijke vergelijkingen, dan houd het heel snel op.
Uhm... Nee.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:44 schreef Xebrozius het volgende:
Je had gewoon zoiets van 'daar heb je die irritante user, ik snoer hem meteen zijn mond anders zal GC nooit meer hetzelfde zijn..'
Neuh, dat is een "ik neem je niet meer serieus" 'dreigement'.quote:Is dat een deportatie dreigement?
Nee, ik heb het gewoon niet zo op narcistische modsquote:Op maandag 12 juli 2004 14:48 schreef calvobbes het volgende:
Uhm... Nee.
Ik zou bij iedere andere user die die opmerking had gemaakt, die ook hebben geedit. Beetje paranoia ofzo?
Ja, ja neem de stoere houding maar aan. De 'ik ben ouder en dus heb ik meer wijsheid in pacht-houding'.quote:Neuh, dat is een "ik neem je niet meer serieus" 'dreigement'.
Nee je ziet dingen die er niet zijn en denkt dat alle mods tegen je zijn. Maar je hebt dan niet in de gaten dat je het er dan zelf naar maakt dat de mods je niet mogen als je je zo gaat gedragen.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:53 schreef Xebrozius het volgende:
Nee, ik heb het gewoon niet zo op narcistische mods![]()
Beide is niet het geval.quote:Het was gewoon een beoordelingsfout, of je bent daadwerkelijk humorloos opgevoed.
Ik denk niet dat alle mods tegen me zijn, ik denk alleen dat jij tegen me bent in verband met ervaringen uit het verleden.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:57 schreef calvobbes het volgende:
Nee je ziet dingen die er niet zijn en denkt dat alle mods tegen je zijn. Maar je hebt dan niet in de gaten dat je het er dan zelf naar maakt dat de mods je niet mogen als je je zo gaat gedragen.
Please kun jij me ook uitleggen waar de Post van MikeyMo en die van mij is gebleven in het topic van MediaMarkt, het betrof een post waarin MM:quote:Ik heb nog geen andere reactie van jou (die niet hiermee te maken hebben) gewist ofzo.
en ikquote:Xebro head on tegen CV!
Beide posts zijn weg, explain por favorquote:ho, dit is offtopic, dit mag niet. Ik moest ook naar het moderatie topic![]()
Wat dan allemaal?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik denk niet dat alle mods tegen me zijn, ik denk alleen dat jij tegen me bent in verband met ervaringen uit het verleden.
Word maar geen analyticusquote:En als jij aan het analyseren slaat ga ik dat ook maar eens doen:
Vroeger toen je zwart was ergerde ik jou enorm ( in jouw ogen).
Nu je blauw bent heb je een bepaald middel om een get even actie op gang te brengen door de 1e post die ik doe in GC na letterlijk maanden niet in GC gepost te hebben te gaan editten.
Ik ga er vanuit dat jij mijn naam zag, en meteen het topic indook om onder het mom van rechtvaardigheid en goed modereren mijn post hebt verwijdert.
MUAHAHAH, gerechtigheid...
Offtopic misschien?quote:Beide posts zijn weg, explain por favor.
Nou, ik ben ws. niet de enige die jou ziet als een rancuneus persoonquote:Op maandag 12 juli 2004 15:06 schreef calvobbes het volgende:
Wat dan allemaal?
Ik kan me geen eerdere clashes herinneren tussen ons? Iig ben ik dan niet zo kinderachtig om daar nu nog naar te handelen uit wraak ofzo.
En dat komt uit de mod van iemand die beweert dat ik alle modjes niet magquote:Word maar geen analyticus
Je bakt er geen hout van...
Nogmaals, je ziet spoken.
Ja, en? Dus dat rechtvaardigd alles?quote:Offtopic misschien?
Dat is jouw probleem dat je mij zo ziet. Kan ik weinig anders aan doen dan zeggen dat het niet zo is.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:14 schreef Xebrozius het volgende:
Nou, ik ben ws. niet de enige die jou ziet als een rancuneus persoon.
En zeker nu ik dit feedback topic heb doorgelezen...
quote:En dat komt uit de mod van iemand die beweert dat ik alle modjes niet mag.
Als jij meteen na een edit mij al gaat vergelijken met nazi's dan maak je het er zelf naar dat ik jou niet mag. DAT bedoelde ik te zeggen. Niet dat je het er zelf naar maakt dat ALLE mods jou niet mogen. Daar kan ik niet over oordelen.quote:Tevens ben jij degene die dan ook nog beweert dat ik het er zalf naar gemaakt heb dat alle modjes een hekel aan me hebben.
Als ik al spoken zie, wat zie jij dan?
Nee.quote:Ja, en? Dus dat rechtvaardigd alles?
vandaar ook dat al jouw andere posts NIET worden gewistquote:Offtopic levert soms ook nog eens wat op. Ik krijg steeds meer het idee dat GC een dictoriaal regime is..
Prima, ik ga mijn fiets repareren moet nog trainen vandaag.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef calvobbes het volgende:
Maar wat wil je nu nog bereiken Xebro? Jij hebt niks fout gedaan (volgens jezelf), ik heb niks fout gedaan (volgens mezelf) = Patstelling. En die lossen we niet op zo.
quote:Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Omdat ik simpelweg een humoristische kwinkslag maak naar een 5 jaar oud persoon?
Voor de mensen die meelezen, dit betrof mij post.
[..]
die post is eigenlijk best lache en totaal niet schokkend. Ik had echt iets misselijkmakends verwachtquote:Op maandag 12 juli 2004 14:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor de mensen die meelezen, dit betrof mij post.
[..]
Om te zorgen dat er niet nog meer onzin verhalen in dat topic komen, of om te voorkomen dat men daar lang over doorgaat jah.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:35 schreef MikeyMo het volgende:
dus dit wordt geedit?
kom op man. in andere serieuze fora worden dat soort opmerkingen ook niet geedit en hoe lang denk je nou echt dat men daarover doorgaat. Ik had iets verwacht met kinderverkrachtingen toen ik zag dat een opmerking van hem geedit was... dit is wel heel erg hoor CV.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Om te zorgen dat er niet nog meer onzin verhalen in dat topic komen, of om te voorkomen dat men daar lang over doorgaat jah.
Nou leuk voor je. Dan ga je maar met je lollige opmerkingen naar SEX.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
Zelfs in SEX, waar zelfs wordt gewaarschuwd dat puberaal gedrag niet gewenst is is men niet zo streng op een lollige opmerking tussendoor.
Je bent wel een beetje erg edit-happy, Calvobbesquote:Op maandag 12 juli 2004 15:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Om te zorgen dat er niet nog meer onzin verhalen in dat topic komen, of om te voorkomen dat men daar lang over doorgaat jah.
Jij bent alleen niet echt geschikt om dat te beoordelen... in mijn ogen dan. gewoon omdat ik je nog nooit echt een grappige opmerking heb zien maken, dan je heb zien vermaken om een lollige opmerking.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou leuk voor je. Dan ga je maar met je lollige opmerkingen naar SEX.
Ik vond die opmerking zodanig storend, offtopic en onzin dat ik die heb ge-edit.
En zoals ik al diverse malen heb gezegd, lollige opmerkingen kunnen best wel. Maar niet alle lollige opmerkingen.
Zoek eens op Truth or dare in het slowchat forumquote:Op maandag 12 juli 2004 15:47 schreef MikeyMo het volgende:
Jij bent alleen niet echt geschikt om dat te beoordelen... in mijn ogen dan. gewoon omdat ik je nog nooit echt een grappige opmerking heb zien maken, dan je heb zien vermaken om een lollige opmerking.
Ja daarom laat ik zoveel lollige bedoelde opmerkingen WEL toequote:Op maandag 12 juli 2004 15:46 schreef milagro het volgende:
Je bent wel een beetje erg edit-happy, Calvobbes
Mja... Als mensen nou eens gewoon met hun klachten naar het moderatietopic zouden komen zou 1 edit niet zo storend zijn. Maar als mensen door blijven gaan dan word het wel storend.quote:Dat ge-edit van jou is veel storender dan 1 (in mijn ogen zeer grappige) off topic post van een Xebrozius.
Je zou ook een keer kunnen kiezen om van de edit en slot knopjes af te blijven en te kijken hoe iets uitpakt in een topic. Jou gedoe levert op het moment meer irritatie op als een loose opmerking van iemand in een topic. Je neemt je mod zijn iets te serieus en te strak op. Tis geen schooltje ofzo hoor.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heel vaak. Maar dat ziet dan weer niemand hequote:Op maandag 12 juli 2004 15:51 schreef Snakey het volgende:
Je zou ook een keer kunnen kiezen om van de edit en slot knopjes af te blijven en te kijken hoe iets uitpakt in een topic.
Milagro, ik heb niet altijd gelijk dat weet ik dondersgoed. En waar zie je mij niet van repliek dienen? Ik zie toch duidelijke waarshuwingen staan en hier uitgebreid de discussie aangaan met mensen die het niet met mij eens zijn...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef milagro het volgende:
Editten is de makkelijk weg, je kunt ook gewoon van repliek dienen en ze waarschuwen.
Maar om iedere post die JOU niet bevalt te editten, is gewoon slap.
Nee, want dat willen we niet zien natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heel vaak. Maar dat ziet dan weer niemand he
Bevalt je zoveel niet, danquote:Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Milagro, ik heb niet altijd gelijk dat weet ik dondersgoed.
En als ik ELKE post die mij niet bevalt zou editten, dan zou het verdomd stil worden in GC....
Uhm... ALs ik iets NIET doe, dan is het uberhaupt niet te zien hoor. Of je het nu wilt of niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:53 schreef milagro het volgende:
Nee, want dat willen we niet zien natuurlijk.
quote:Op maandag 12 juli 2004 15:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
edit : teveel ontkenningen in 1 zin is nooit leuk
Dat wordt wel gezien, sommige mensen lezen meer als je denktquote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heel vaak. Maar dat ziet dan weer niemand he
Jij kunt zien dat ik een topic lees en besluit er niks mee te doen omdat het wel goed is?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:01 schreef Snakey het volgende:
Dat wordt wel gezien, sommige mensen lezen meer als je denkt![]()
Mja... Ik denk toch echt dat het probleem dan eerder bij die mensen ligt dan bij mij. Ik lees de topics die ik op slot zet wel door. En als ik echt zo graag op die slotjes knop zou willen rammen, dan zou ik nog wel meer topics op slot gooien.quote:Het gaat erom dat je beslissingen neemt die gewoon nergens op slaan, en in sommige gevallen je een slotje op een topic zet op een topic wat je OVERDUIDELIJK niet hebt gelezen waardoor mensen nu de indruk krijgen dat je wel HEEl erg graag op die edit of slotjes knop ramt!
Nee hoor, gelukkig niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:09 schreef calvobbes het volgende:
Jij kunt zien dat ik een topic lees en besluit er niks mee te doen omdat het wel goed is?
Dat is knap!!!!
Ben je helderziend ofzo?
*Zucht, nu ga je toch niet zeggen dat je de posts op de laatste twee pagina's hierboven in je eigen FB topic niet hebt gelezen/begrepen he??? Ik ben namelijk absoluut niet de enige die dit zegt.quote:Mja... Ik denk toch echt dat het probleem dan eerder bij die mensen ligt dan bij mij. Ik lees de topics die ik op slot zet wel door. En als ik echt zo graag op die slotjes knop zou willen rammen, dan zou ik nog wel meer topics op slot gooien.
Dus als mensen die indruk hebben die jij zegt, dan kan ik daar weinig anders aan doen dan zeggen dat het niet zo is.
waarschijnlijk moet je eerst even achter de schermen de riem aanhalen en je nieuwe pet op GC eens vertellen dat een leuke opmerking tussendoor niet perse gelijk verwijderd dient te worden. Pas als het er echt voor zorgt dat zo'[n opmerking een topic doet onstporen mag hij in mijn ogen ingrijpen, maar op zo'n opmerking krijg je hooguit 2x een "quote:Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het heel fijn te zien dat jullie ZO van me houden en zo'n rekening met mijn hobby WW1
houden dat jullie hier een echte loopgraven oorlog aan het uitveschten zijn,
echter,
4 jaar oorlog hebben uitgewezen dat DAt dus niet werken gaat,
kom dus allemaal, alle partijen de trenches uit en ga eens een normale dialoog aan,
dank u![]()
Alle partijen MM, alle partijenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je eerst even achter de schermen de riem aanhalen en je nieuwe pet op GC eens vertellen dat een leuke opmerking tussendoor niet perse gelijk verwijderd dient te worden. Pas als het er echt voor zorgt dat zo'[n opmerking een topic doet onstporen mag hij in mijn ogen ingrijpen, maar op zo'n opmerking krijg je hooguit 2x een "" post en verder niet.
Robh, ik heb jou een linkje gegeven.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:02 schreef robh het volgende:
Het is en blijft natuurlijk lachwekkend dat een topic wordt gesloten met de mededeling dat er betere topics zijn en dat die topics dan niet gegeven worden...
Hoevaak moet ik nog tegen jou zeggen dat ik topics WEL doorlees voordat ik ze op slot zet? Het begint een beetje een oneindige discussie te worden zo.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:40 schreef Snakey het volgende:
En bij jou is het soms vrij duidelijk dat je alleen de OP hebt gelezen. Bijvoorbeeld wat ik eerder zei, je gooit een wat jij noemt "opsomtopic" dicht wat echt geen opsomtopic was.
Mja... Dan kan ik ook net zo makkelijk roepen dat er 100den andere mensen zijn die NIET hier reageren en het dan blijkbaar wel oke vinden.quote:*Zucht, nu ga je toch niet zeggen dat je de posts op de laatste twee pagina's hierboven in je eigen FB topic niet hebt gelezen/begrepen he??? Ik ben namelijk absoluut niet de enige die dit zegt.
jij bevestigt dus de dwangstoornis van calvobbesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Laffer kom op nou. Dit is olie op het vuur gooien waar dat niet nodig en bepaald niet gewenst is. Ga knikkeren.
Dilemma... Moet ik hier nu wel of niet op reageren....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:47 schreef laffer het volgende:
calvobbes, je postgedrag neemt dwangmatige vormen aan.
misschien had je beter R&P mod kunnen worden met je dwangstoornis![]()
ze zei "jochie" tegen mequote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bevestigt dus de dwangstoornis van calvobbes![]()
en wat dat knikkeren betreft, die tijd heb ik toch echt gehad, jochie![]()
Geboortedatum: 1973-05-31quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze zei "jochie" tegen me
zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je wil, methusalem, wat je wil![]()
Hadden ze maar van Franz af moeten blijvenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het heel fijn te zien dat jullie ZO van me houden en zo'n rekening met mijn hobby WW1
houden dat jullie hier een echte loopgraven oorlog aan het uitveschten zijn,
echter,
4 jaar oorlog hebben uitgewezen dat DAt dus niet werken gaat,
kom dus allemaal, alle partijen de trenches uit en ga eens een normale dialoog aan,
dank u![]()
Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:29 schreef calvobbes het volgende:
Robh, ik heb jou een linkje gegeven.
Dat is het enige wat ik toen zo snel kon vinden. Verder weet ik zeker dat er nog meer topics zijn, maar Ik ga niet hemel en aarde bewegen om alle mogelijke linkjes voor jou te vinden.
We gaan er aan werken, alle begin etc...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef robh het volgende:
[..]
Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.
Sluit gewoon geen topics met euh, mjah, er zijn vast nog wel, en andersoortige ik-twijfel teksten en zorg ervoor dat je beweringen kloppen. Dan komt het vast wel goed. Ooit.
Dat heb ik gedaan robh. Dat die brakke search niet alles kan laten zien is dan pech, voor jou.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef robh het volgende:
Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:31 schreef calvobbes het volgende:
Dat heb ik gedaan robh. Dat die brakke search niet alles kan laten zien is dan pech, voor jou.
Vertel eens robh, als ik zeker weet dat er ergens meer topic van zijn, maar die niet kan vinden. Hoe moet ik ze dan toch aan jou kunnen geven?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:35 schreef robh het volgende:
Ik hoop dat Yvonne nog even de basisregeltjes communicatieve vaardigheden met je door wil nemen. En hoofdstuk 1 van het begrijpend lezen.
Nee kneusje dat is het niet, leuke topics openen nu !!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:27 schreef MikeyMo het volgende:
goed topic dit he?![]()
Wordt al hard aan gewerktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:33 schreef robh het volgende:
Je mag mijn leesplankje wel lenen Yvonne. Kun je Vobje les gaan geven![]()
![]()
Ja maar, ja maar, dit topic begint net leuk te wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef yvonne het volgende:
Zijn we klaar nu?
Potverdosie, leuke topics openen, nu
Nee, kssssjt vort hop, stelletje sproeiemquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dit topic begint net leuk te worden [afbeelding] (c)Fotoloog
Scheer je weg rapaljequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
Ja leuke topics openen iedereen... nu! En vooral in GC natuurlijk want dan heb je het meest kans op een slotje
ja dus?quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:06 schreef nl05828 het volgende:
Jezis wat een onzin slotjes, ik was toch in GC aan het posten?
geen idee.quote:Waarom klopt mijn id niet mijn leeftijd? Niemand gelooft dat ik uit 1999 kom
Je hebt sneller antwoord dan die slotjesquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:08 schreef nl05828 het volgende:
Goh een slotje krijg je binnen twee kliks, maar antwoord ho maar
tjonge, dat iedereen zo snel alles voor je doet is tot daar aan toe, maar houdt dat gewoon binnenshuis wil je.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:08 schreef nl05828 het volgende:
Goh een slotje krijg je binnen twee kliks, maar antwoord ho maar
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge, dat iedereen zo snel alles voor je doet is tot daar aan toe, maar houdt dat gewoon binnenshuis wil je.
en zelfs voor die kinderspeeltuin ben je te jongquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:12 schreef nl05828 het volgende:
Nou op mijn eerste topic kon ik niet eens een reactie op de eerste reactie posten, het is erg debiel dat het eerste topic is gesloten, ik zie geen reden ook niet na lezen van die faq om dat topic te sluiten. Jullie zien maar, tis hier net een kinderspeeltuin.
Wij welquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:12 schreef nl05828 het volgende:
ik zie geen reden ook niet na lezen van die faq om dat topic te sluiten.
Gewoon rustig mee gaan doen met Fok! en je bent zo op de hoogte.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:04 schreef HeatWave het volgende:
En jij dacht dat wij voor iedereen die een tijdje niet geweest is ff een samenvatting gaan maken?
Post een paar daagjes mee en je bent er zo weer in, maar dus NIET op deze manier.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en zelfs voor die kinderspeeltuin ben je te jong
ooh, doe geen moeite, het is hier immers toch een kinderspeeltuin. Wil je vast niemand van kennen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:16 schreef nl05828 het volgende:
Bedankt voor het compliment!![]()
Ik doelde op de wijze van het modden, niet zozeer op de commenters, heb nog geen kans gekregen daar kennis mee te maken.
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wij wel
Zie ook het tweede slotje van HeatWave:
[..]
Gewoon rustig mee gaan doen met Fok! en je bent zo op de hoogte.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, doe geen moeite, het is hier immers toch een kinderspeeltuin. Wil je vast niemand van kennen.
Ook daar kun je achter komen door gewoon zelf rond te kijken op het forum, daar is echt geen apart topic voor nodig.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:17 schreef nl05828 het volgende:
Ik vroeg nergens om een samenvatting van de afgelopen vier jaar, ik vroeg alleen of de helden van vandaag zich even wilden melden! Daar hoeven de mods verder toch niets voor te doen?
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ook daar kun je achter komen door gewoon zelf rond te kijken op het forum, daar is echt geen apart topic voor nodig.
Overigens is niet echt duidelijk wat jij nou bedoeld met 'helden' dus is het toch veel handiger om dat voor jezelf te bepalen ipv de mensen dat te laten zeggen...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:22 schreef indahnesia.com het volgende:
De helden hebben zich gemeld en je topic gesloten
de kans niet krijgen... je hebt nu wat... 11 posts waarvan 10 de laatste 20 minuten, ga zo door zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:23 schreef nl05828 het volgende:
Als jullie me de kans niet geven om dat verder uit te leggen tja, dan houdt het inderdaad snel op.
[..]
Dan moet je ook zelf maar voor een goede openingspost zorgenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:23 schreef nl05828 het volgende:
Als jullie me de kans niet geven om dat verder uit te leggen tja, dan houdt het inderdaad snel op.
[..]
Nou oke. En dan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:12 schreef ChrisJX het volgende:
Nostalgie
Zeg Calv, het gaat niet om het eten an sich, maar om het feit dat Klene nog guldenaanduidingen gebruikt ipv euro's. Met iets culinairs heeft het dus helemaal niets te maken.
Mja, het is ook niet mijn favoriete topic, maar ik zie nog niet genoeg reden om het op slot te gooien.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:14 schreef Monidique het volgende:
Heb je dat topic al es bekeken, calvobbes? Het staat vol met onzin!. Tevens was het slechts een opmerking naar jou toe,
.
Hmokayquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:17 schreef Kletz het volgende:
eej calvobbes, kan je die eendagsvlieg topic op muziek sluiten dan? Deze is dan overbodig. alvast bedankt
Dan gooi je hem in Onzin, ook best.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:15 schreef calvobbes het volgende:
[Nou oke. En dan?
Ook GC is bedoeld als discussie forum. En die discussie zag ik niet echt ontstaan met die mededeling.
Onzin is geen dumpforum.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:21 schreef ChrisJX het volgende:
Dan gooi je hem in Onzin, ook best.
Ik weet het. Maar het is wel een waarschuwing dat er opgelet word en dat onzin in dat topic niet gewenst is.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:31 schreef robh het volgende:
Het is geen kijk al die "offtopic: " gewiste posts.
Nou, nee. Enkel dat offtopic (?) reacties door jou gewist worden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:33 schreef calvobbes het volgende:
Ik weet het. Maar het is wel een waarschuwing dat er opgelet word en dat onzin in dat topic niet gewenst is.
Geil hè, knopjes ...quote:Je wilt toch niet dat ik dat topic straks op slot moet gooien he
Het gaat niet om het eten! Dat is gewoon toeval. Als het ging om computerriksen of t-shirtriksen e.d. was de strekking hetzelfde, maar gooi je het toch ook niet culquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:31 schreef calvobbes het volgende:
Onzin is geen dumpforum.
Wat is er mis met CUL?
Nee dan zou ik het naar DIG of LIF gooien.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
Het gaat niet om het eten! Dat is gewoon toeval. Als het ging om computerriksen of t-shirtriksen e.d. was de strekking hetzelfde, maar gooi je het toch ook niet cul
Nou ik zit echt ie-de-re keer weer met een stijve als ik op die edit knop drukquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:41 schreef robh het volgende:
Geil hè, knopjes ...![]()
Verwijder de ONZIN gewoon, ja. Niet iedere enigsinds offtopic scheet behoeft een "edit: offtopic edit door calvobbes" te hebben. Dat irriteert en verneukt het topic net zo hard.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:50 schreef calvobbes het volgende:
Nou ik zit echt ie-de-re keer weer met een stijve als ik op die edit knop druk
Maar wat zit je nou te mopperen? Laatst klaagde je dat ik een topic niet op slot moest doen, maar de onzin reacties moest verwijderen, nu doe ik dat, is het nog niet goed genoeg voor meneer...
Ik blijf het niet uitleggen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef calvobbes het volgende:
Maar het gaat toch over eten/snoep?
quote:ik ga niet al mijn modacties met jou uitgebreid doornemen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het gaat niet om het eten! Dat is gewoon toeval. Als het ging om computerriksen of t-shirtriksen e.d. was de strekking hetzelfde, maar gooi je het toch ook niet cul
Nee... Net zoals anderen niet willen snappen dat het net zo hard niet in GC past.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:03 schreef milagro het volgende:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH die man wil het maar niet snappen, hè
![]()
Calvobbes , het GAAT NIET over KOKEN of ETEN, dat is niet het main punt van dat topic.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee... Net zoals anderen niet willen snappen dat het niet in GC past..
Pfff... Had er beter een slotje op kunnen gooien... Wat een gezeik zeg....
Nee dat is niet moeilijk. Maar wat is er nou zo moeilijk om te begrijpen dat het geen GC is?quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:07 schreef milagro het volgende:
Is het nu zo moeilijk om te zeggen : oeps foutje, je hebt gelijk, ik zet hem terug?
Je bent echt niet goed, hèquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Maar wat is er nou zo moeilijk om te begrijpen dat het geen GC is?
Het is (of was) gewoon een mededeling. En in GC willen we wel een beetje discussie. Daarnaast zijn er al talrijke topics over de euro.
Dus eik had ik het ook net zo makkelijk op slot kunnen tiefen. Maar nee, dat doe ik niet, ik geef het nog een kans in CUL, daar staan immers meer topic over favoriete snoepjes e.d.
Maar goed, ik zal het de volgende keer dus gewoon op slot tiefen, kunnen jullie DAAR weer over zeiken.
Wacht, ik ben erg behulpzaam. Immer vriendelijk. En ik heb mn uiterlijk mee:quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:13 schreef shmoopy het volgende:
TS heeft de OP verwijderd, schiet lekker op.
Hij is iig dicht nu.
quote:De waarde van de 'Riks' vind je terug op de Salmiakriks, F2.50. Net als de authentieke smaak, is Klene niet van plan om de oude waarden te veranderen. Geen euro's op de Riks
Mja... Als jij nou iemand was, die altijd objectief over mij oordeeld, dan zou ik me daar misschien nog wat van aantrekken. Maar aangezien jij alleen maar op mij kunt zeiken, neem ik jouw kritiek echt niet serieusquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:14 schreef milagro het volgende:
Je bent echt niet goed, hè![]()
Ik had het gelezen, beeb.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:16 schreef robh het volgende:
[..]
Wacht, ik ben erg behulpzaam. Immer vriendelijk. En ik heb mn uiterlijk mee:
De Salmiakriksen van Klene heten nog altijd Salmiakriksen En geen salmiakeuro's ofzo
[afbeelding]
Van de site van Klene:
[..]![]()
Nee, stel je voor zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja... Als jij nou iemand was, die altijd objectief over mij oordeeld, dan zou ik me daar misschien nog wat van aantrekken. Maar aangezien jij alleen maar op mij kunt zeiken, neem ik jouw kritiek echt niet serieus
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef milagro het volgende:
Oh je moeder komt je te hulp, ik ben snel weg, anders roept ze me binnen !
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef milagro het volgende:
Oh je moeder komt je te hulp, ik ben snel weg, anders roept ze me binnen !
Je hád em natuurlijk gewoon in Onz kunnen zetten, zoals ik voorstelde...quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Maar wat is er nou zo moeilijk om te begrijpen dat het geen GC is?
Het is (of was) gewoon een mededeling. En in GC willen we wel een beetje discussie. Daarnaast zijn er al talrijke topics over de euro.
Dus eik had ik het ook net zo makkelijk op slot kunnen tiefen. Maar nee, dat doe ik niet, ik geef het nog een kans in CUL, daar staan immers meer topic over favoriete snoepjes e.d.
Maar goed, ik zal het de volgende keer dus gewoon op slot tiefen, kunnen jullie DAAR weer over zeiken.
Heb ik gevraagd aan knut. Maar die wilde 'm niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:25 schreef ChrisJX het volgende:
Je hád em natuurlijk gewoon in Onz kunnen zetten, zoals ik voorstelde...
Maar dat zei je nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:26 schreef calvobbes het volgende:
Heb ik gevraagd aan knut. Maar die wilde 'm niet.
Ik dacht laat ik niet zo bruut zijn en zeggen dat niemand het topic wilquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:27 schreef ChrisJX het volgende:
Maar dat zei je niet
als je stijl hebt plaats je hem gewoon idd gewoon in MEDquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:28 schreef Cynix ® het volgende:
Is het iets voor MED? Lijkt me toch wel belangrijk dat iedereen weet dat Klene erg aan oude waarden hangt. Alleen kan er dan niet meer in gereageerd worden, maar dat kan nu toch ook al niet vanwege het slotje.
quote:TPG Post bezorgt ook op zaterdag tenzij het gaat om rembours of ongefrankeerd.
Mja kan, maar users kunnen ook zelf wat uitzoeken. Niet alles hoeft voorgekauwd te wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:49 schreef detulp050 het volgende:
Had dat dan in het topic gezet
In dit geval heb je idd gelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:20 schreef BlueEyed het volgende:
Hey, Dr_Flash , ik zag dat je dit topic had dichtgegooid, met als sluitpost dat mn reactie een onnodige kick was.
Nu had ik in eerste instantie niet gezien dat het al een ouder topic betrof, maar buiten dat, wat is eigenlijk de reden dat je niet in een oud topic mag reageren? Lijkt mij zinvoller en handiger dan bv. een nieuw topic openen. Thnx voor je reactie alvast!
Opzich schoppen we niet naar ONZ, maar goed ik geef hem wel een 2de kans dan.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:41 schreef tvlxd het volgende:
Pim der Nederlanden
Doe 'm maar gewoon in ONZ. Het is inderdaad niet grappig, ik ben bloedserieus, maar ik denk dat men het daar wel zal waarderen.
Hijs weer normaalquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen (Deel 40)
Kon Roel_Jewel niet met zijn vingers van wat knopjes afblijven? O.a. het slothangknopje? Of was het iemand anders?![]()
Dat is discriminatie, dus die regel heb ik nooit de zin van ingezien.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Lees de FAQ maar. We doen geen allochtonentopics in GC. Maar die regel is je natuurlijk volkomen nieuw
Mja, zo zou je het kunnen zien...quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is discriminatie
Je kan ook gewoon normaal doenquote:
En hier hebben we de essentie van de meeste modjes te pakken op fok.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Basta. Net alsof het ook maar IETS boeit verder
Alsof jij trouwens de link weet tussen kontebonke en fokradioquote:Op zondag 25 juli 2004 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ik heb de meest normale opengelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |