King corn?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Slowchat hier over "vroegah", de goeie oude tijd, toen je nog jong was, opa vertelt, kortom: nostalgie, oral history.
Bijv.
Waar was jij toen Nederland van Duitsland verloor in 1940 1974 en hoe duur was toen een bruin brood?
Ik was 12, we zaten in een kroeg in Duitsland en een brood kostte toen 80 cent..
Hoe raad je het zo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:12 schreef fotoloog het volgende:
[..]
King corn?![]()
Limlollies van de Jaminquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo.. Uiteraard. En op zondag wit en bruin brood.
Ik was euh, nou jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Waar was jij toen Nederland van Duitsland verloor in 1940 1974 en hoe duur was toen een bruin brood?
Ik was 12, we zaten in een kroeg in Duitsland en een brood kostte toen 80 cent..
En krentenbrood!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo.. Uiteraard. En op zondag wit en bruin brood.
Ironside, steengoede serie vond ik dat!quote:
Acteur was iig Raymond Burr.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:30 schreef Carpenter het volgende:
Was dat niet die advocaat in een rolstoel een zekere Ryan
Raymond Burr heette Robert Ironside in de seriequote:Op woensdag 30 juni 2004 17:30 schreef Carpenter het volgende:
Was dat niet die advocaat in een rolstoel een zekere Ryan
Ik was 18, was op bezoek bij mijn toenmalig vriendinnetje in Liverpool en heb de wedstrijd niet gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
Slowchat hier over "vroegah", de goeie oude tijd, toen je nog jong was, opa vertelt, kortom: nostalgie, oral history.
Bijv.
Zonde joh. Maar ja, je was toen al met interessantere dingen bezig dus.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:37 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Ik was 18, was op bezoek bij mijn toenmalig vriendinnetje in Liverpool en heb de wedstrijd niet gezien.
Room boter!?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En krentenbrood!
Met roomboter![]()
Komen nu echt allemaal oudjes uit het "wood work" gekropen. Hee, maar hoe was dat op die camping, veel Duitsers ook? In die kroeg waar wij zaten, waren wij de enige Hollanders en wij juichen toen het eerste doelpunt viel. Dat kan ik me nog het beste herinneren. Die doelpunten van Duistland staan me minder voor de geest.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:46 schreef Idril-2 het volgende:
nostalgie, hihi
*kuch*
Ik was toen bijna 14, op een camping in Zwitserland de wedstrijd in de kantine gezien.
Wij aten altijd Tarvo Moutbrood; geen idee wat het kostte.
FBI, Zimbalist jr.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:49 schreef fotoloog het volgende:
En wie kent deze meneer nog?
Ook uit zo,n ijzersterke politieserie
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
FBI, Zimbalist jr.
To night's episode, hoorde je dan... Later begrepen dat de FBI met die serie een mediacampagne heeft bedreven. Ik vermoed dat toen net J. Edgar de pijp uit was.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:49 schreef fotoloog het volgende:
En wie kent deze meneer nog?
Ook uit zo,n ijzersterke politieserie
[afbeelding]
Best sterke serie, net als Mannix.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Baretta,high chaparel,bonanza................quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Best sterke serie, net als Mannix.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komen nu echt allemaal oudjes uit het "wood work" gekropen. Hee, maar hoe was dat op die camping, veel Duitsers ook? In die kroeg waar wij zaten, waren wij de enige Hollanders en wij juichen toen het eerste doelpunt viel. Dat kan ik me nog het beste herinneren. Die doelpunten van Duistland staan me minder voor de geest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |