quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
Zeg Robh:
Kinderen van 5 jaar weten meer van sex dan ik denk.
Laatst was ik mijn vriendin aan het neuken toen mijn 5 jarige neefje plotseling binnenkwam.
Hij meteen: "lik aan haar oor, je ritme is niet synchroon, probeer eens een ander standje".
Gek werd ik er van
© Xebro
Je moet blij zijn als je neefje je niet van je vriendin afgooid en zegt dat hij het wel even voor zal doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
Zeg Robh:
Laatst was ik mijn vriendin aan het neuken toen mijn 5 jarige neefje plotseling binnenkwam.
Hij meteen: "lik aan haar oor, je ritme is niet synchroon, probeer eens een ander standje".
Gek werd ik er van
© Xebro
Wacht, ik delete het ff.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
Zeg Robh:
Gek werd ik er van
© Xebro
ja want stel je voor dat men er door offtopoic gaat!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:17 schreef robh het volgende:
[..]
Wacht, ik delete het ff.
Ja robh, vertel eens. Wat wilde je ermee gaan doen?quote:Vertel eens robh, wat wilde jij dan met die andere oude topics gaan doen?
Valt me mee dat je je 5 jarige neefje niet aan het neuken was MM.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
Zeg Robh:
Gek werd ik er van
© Xebro
het was nog voor sesamstraat, hij is altijd na sesamstraat aan de beurtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Valt me mee dat je je 5 jarige neefje niet aan het neuken was MM.
Uitprinten en m'n 5 jarige neefje er mee penereren. Duh!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:54 schreef Snakey het volgende:
Ja robh, vertel eens. Wat wilde je ermee gaan doen? [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |