Ik heb er maar even een X achter gezet, aangezien simpletons als jij het anders niet snappen :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:06 schreef hellmondunited het volgende:
volgens mij blijft dit topic in ieder geval niet lang open aangezien de TS prive dingen gaat posten (is volgens mij niet toegestaan)
Dit had best een boze fan kunnen zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:07 schreef Lucille het volgende:
En jij belt je fans niet terug? Neem een voorbeeld aan Frans Bauer, die is zijn fans wel heel trouw en belt ze gewoon terug.
ah dat vind ik lief van je en t nut van dit topic is?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:08 schreef robh het volgende:
[..]
Ik heb er maar even een X achter gezet, aangezien simpletons als jij het anders niet snappen :\\\')
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:10 schreef detulp050 het volgende:
0000000000 en toen ik terug belde bleek het nummer niet te bestaan
Of je lid wou worden van het EO magzine. Datzelfde nummer belt mij ook steeds rond etenstijdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:10 schreef detulp050 het volgende:
0000000000 en toen ik terug belde bleek het nummer niet te bestaan
Kan het nog verkapterquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:10 schreef Snakey het volgende:
Hee, dat is een bekend nummer... Volgens mij konden er twee even wieberen vorige week dinsdag nadat ze dat nr plaatsten...![]()
![]()
Juist boze fans moet je te woord staan robh.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:08 schreef robh het volgende:
[..]
Dit had best een boze fan kunnen zijn, natuurlijk.![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:13 schreef Lucille het volgende:
Juist boze fans moet je te woord staan robh. [afbeelding]
Dan laat je zien dat je echt om je fans geeft.
Mên, jij laat je op de kast jagen door een stel Hagezen die een beetje rappen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:14 schreef robh het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
Maar voor hetzelfde geld was het een Ayaan-Hirsi-Ali-rapper![]()
Wacht maar tot jij wereldberoemd bentquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:17 schreef Lucille het volgende:
Mên, jij laat je op de kast jagen door een stel Hagezen die een beetje rappen? [afbeelding]
wmb wel, want ik heb geen idee welk nummer het is......laat staan van wiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:12 schreef robh het volgende:
[..]
Kan het nog verkapter![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:23 schreef robh het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij wereldberoemd bent![]()
Een hijger die z\'n stem kwijt is. Erg vervelend.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
laatste keer was iemand die anoniem belden en niets zei toen ik opnam
Wat een deugnietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:42 schreef nixxx het volgende:
Zat laatst met een paar vrienden op terras, werd er eentje steeds gebeld door iemand die niets zei, maar die niet zijn nummer had afgeschermd. Hij terug bellen... word er niet opgenomen, ik bellen en voicemeel inspreken \\\\\\\\\\\\\\\" kom gerust ook naar de beestenmarkt en drink een biertje mee, das veel gezelliger dan bellen en niets zeggen\\\\\\\\\\\\\\\" Blijkt de volgende dag dat het zijn moeder was die dr nieuwe telefoon niet snapte :\\\\\\\')
En nu moet ik ze zeker alle 10 af gaan bellen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:01 schreef robh het volgende:
Bij mij 06-3621543X
Geen idee wie het is. Zag het op de nummermelder. Vast een fan![]()
Dat betekent # en * tegelijk indrukkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:18 schreef Silven het volgende:
Vreemd... Op mijn telefoon zit geen X![]()
Ga het nu proberen!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat betekent # en * tegelijk indrukken
k, succesquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:22 schreef Silven het volgende:
[..]
Ga het nu proberen!![]()
# + * Werkt nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
k, succes
En laat ff weten wie het nou was he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |