abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20493704
lees hier: Man beboet voor opzettelijk overrijden zwaan

ik heb me ontzettend zitten ergeren aan de reacties hierop, algemene conclusie was zo'n beetje dat een boete veel te lichte celstraf is en de meeste toch liever een celstraf zien voor deze man.

hieruit mag ik concluderen dat 85% van fok vegetarisch is zou je denken...
Maar helaas, ik durf er wel op te wedden dat bij diegene met die uitspraken over celstraffen en moord hier en daar vanavond weer lekker een biefstukje oid op bord ligt...
als je het mij vraagt... moord met voorbedachte rade, als jullie geen dagelijks biefstukje willen is er geen vraag en worden die dieren niet met opzet geslacht.
Ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat jullie een erg vervelende wesp niet uit de lucht slaan zo mogelijk. ik denk dat ik nog wel even door kan gaan met voorbeeldjes.

(en begin nou niet meteen te huilen over dat die dieren een goed leven hebben gehad, dat hebben ze namelijk niet, en er worden ook ontzettend veel jongeren geslacht)

Tot zo ver mijn beklaag over de 'o zo correcte' fokkers hier

"Je presteert zelf niets maar levert wel kritiek" om Ali Babba even te quoten

[edit]
schopje klaagbak maybe?
[/edit]
pi_20493852
Die kutzwaan moest gewoon uitkijken
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_20493881
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef street011 het volgende:
-Gelul.-
RECHTSE BAL!!! !
It's easier to get forgiveness than permission.
  donderdag 8 juli 2004 @ 17:54:34 #4
15600 BB-King
Long live the King!
pi_20493885
Zielig voor die zwaan.

Ik ga straks trouwens wel genieten van mijn stukje vlees.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_20493905
Oneens met de moderaties daar? [FP] Centraal topic voor moderaties

En klaagbaak is niet bedoeld voor dit soort dingen, klagen over Fok. Dan wordt het een kickje FB, maar ik denk eerder iets anders.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 8 juli 2004 @ 17:59:24 #6
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20493989
quote:
lees hier: Man beboet voor opzettelijk overrijden zwaan

bla bla bla ik ben stoer verhaal

[edit]
schopje klaagbak maybe?
[/edit]
Jij bent dus van mening dat zomaar voor niets doodrijden van een weerloze zwaan hetzelfde is als een koe slachten voor het vlees...... Dat is pas kort door de bocht. Jij zegt dus feitelijk dat je het volkomen normaal vindt om een dier op gruwelijke manier te doden puur omdat "Je je er aan ergert". Stoer orr.

En Nee ik ben niet vegetarisch, ben zelfs echt een vleesliefhebber.
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_20493997
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:54 schreef Glacius het volgende:

[..]

RECHTSE BAL!!! !
gore bomenknuffelaar
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:00:55 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20494025
Bedenk ineens dat ik nog een ganzen lever heb liggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:06:13 #9
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_20494118
Ik zat dat verhaal zo te lezen

Die boer is maar een lompe boer.. En opzettelijk aanrijden van zo;n beest is dan ook een hufter daad.

Een FLINKE GROTE boete is dan ook wel degelijk op zijn plaats. Cellstraf is gelul zo erg is het nou ook weer niet.

Dat is mijn mening iig

En dan ff op verdere post reageren. Ik snap niet echt wat je bedoeld vind je cellstraf nu wel of niet terecht? En eet je nou wel of geen vlees?
Denial isnt that a river in egypt ?
pi_20494251
quote:
[knip, tirade]
Als die kerel nou die zwaan overreed om hem op te eten... Maar nee, die kerel moest zijn lagere instincten bevredigen. Persoonlijk zou ik zeggen dat die kerel daardoor heeft aangegeven dat het in zijn hoofd niet helemaal goed zit. En dat soort mensen behoren zich niet los in de samenleving te mogen bewegen. Wie weet wat er nog meer voor zieke kronkels in zijn hoofd zitten?

Een hond die voor zijn plezier schapen aanvalt en doodbijt hoort afgemaakt te worden volgens de wet. Terwijl als hij één schaap doodt om er van te kunnen leven, er niets aan de hand is. Geldt hetzelfde dan niet voor mensen?

Of kom je nu met de aloude misvatting dat de mens de baas is van de natuur, dat de mens alles mag doen met de natuur, dat de natuur gedienstig is aan de mens? Er zijn heel wat slachtoffers van natuurrampen die wel beter weten...
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:15:46 #11
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_20494315
Ik snap het hele probleem niet.. Dieren zijn er toch voor om de mensheid te voeden en voor vertier te zorgen..

Als die boer er nou zin in heeft om zo'n beest dood te rijden moet ie dat vooral doen, hij zegt er toch ook niks van als mensen een lekker kipkluifje tot zich nemen?

Krijgt ie nog een boete daarvoor ook.. pff, kan je heel Nederland wel bekeuren..
pi_20494457
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:15 schreef Spina1 het volgende:
pff, kan je heel Nederland wel bekeuren..
Nee, alleen de Christenen, Moslims en Darwinisten
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:26:50 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20494527
quote:
er worden ook ontzettend veel jongeren geslacht
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:27:40 #14
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20494542
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:15 schreef Spina1 het volgende:
Ontzettend dom gelul
Euhm nee want ik rijd bijvoorbeeld al geen zwanen dood voor de fun. En jij meneer met je stoer verhaal: Nee dieren zijn niet alleen maar om op te vreten en voor vertier te zorgen!. Jij bent op zich al zielig genoeg als je zwanen doodrijden "vertier" noemt.

Gelukkig maak je jezelf belachelijk genoeg met dat trieste stoere jongen verhaaltje van je
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:30:20 #15
62182 Georges
That's the shit
pi_20494601
Ik vind het wel een belachelijke en walgelijke daad. Alsof doodrijden de enige optie is om die dieren weg te jagen.
En los daarvan, het bleek dat de uitwerpselen maar een paar vierkante meter verspreid lagen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_20494721
ik vindt het schandalig wat die boer heeft gedaan, ben zelf toevallig wel vegetarisch...
en ja ik vergelijk slachtvee met die zwaan ja, geef me een goede reden om dat niet te doen...?
het blijft nutteloos dieren vermoorden...!

was straks alleen even goed geirriteerd door de heiligeboontjes reacties op de FP
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:41:42 #17
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_20494823
Mja rollertje naar de KLB kan wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 8 juli 2004 @ 19:17:26 #18
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_20495446
Bij nader inzien is een dik stuk hangijzer beter
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen