Elke dag verbaas ik me er weer over;
beeld je het volgende in : " je fietst rustig over je fietspadje genietend van het zonnetje op weg naar de supermarkt. "
IIIIEEEEEEEEEEE Plotseling word je op geschrikt door 8 stel piepende banden! je kijkt verschrikt achter je meteen zie je 2 BMW weet ik veel serie's met veel toeters en bellen de hoek omkomen, muziek hard aan etc. ach iedreen kent het wel.
![]()
Als de stof is opgetrokken zijn de 2 bolides al verdwenen, wanneer jij 5 minuten later aankomt bij de super markt zie je daar een groep hangjongeren staan met de 2 bekende bmw's.
Aangezien je er toch langs moet lopen besluit je toch terwijl je naar de deuren van de super toe loopt de 2 auto's stiekum eens te bekijken., je komt tot de conclusie dat er meer ' bling bling' in de autol's zit dan jij kunt betalen van je maanderlijkse 'vobis' bijbaantje als HBO Student.
Dan bekijk je de trotse bestuurder eens die trots als een 'aap' tegen z'n auto staat, staat? hangt kun je beter zeggen. je schat hem een jaar of 19-20 en een nederlander is het zeker niet. Maar dat is een ander topic
Hoe is het mogelijk, dat zulke ventjes in zulke auto's kunnen rijden? er vanuit gaande dat ze niet van papa zijn..
wat doe ik verkeerd?
[ Bericht 2% gewijzigd door Peter_Griffin22 op 01-07-2004 16:26:25 ]