Add messagequote:Op zondag 4 juli 2004 17:27 schreef Svensation2004 het volgende:
Hallo,
Ik probeer een internationale gratis en reclamevrije shoutbox-service voor webmasters op te zetten. Internationaal, dus ik wil de mogelijkheid aanbieden om eigen talen te selecteren. Op FOK! zijn er vast wel wat mensen met een 2e of zelfs eerste taal die de volgende woordjes voor mij kunnen vertalen. Alvast bedankt!
De woordjes:
Bericht toevoegen
Naam
Bericht
Website / Link / URL
Zeg / Shout / Toevoegen
Reset
Pagina herladen / vernieuwen
Meer smilies...
Als je een voorbeeldje wil hebben van hoe de woorden gebruikt woorden kun je even hier kijken: knip
Alle talen zijn welkom! Alvast bedankt voor jullie bijdrage!
Zou dit dan niet Smilies moeten zijn?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..knip..]
Meer smilies... More Smileys
Smileys?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Bericht toevoegen Add post
Naam Name
Bericht Post
Website / Link / URL Website / Link / URL
Email E-mail
Zeg / Shout / Toevoegen Shout
Reset Reset
Pagina herladen / vernieuwen Refresh page
Meer smilies... More Smileys
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:29 schreef LifeTap het volgende:
[..]
Smileys?
Emoticons of smilies.
Waarom ga ik nou altijd met dat woord in de fout?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:28 schreef Afrodite het volgende:
[..]
Zou dit dan niet Smilies moeten zijn?
Suomi toch? Hangt ook af van de context. Net als met Tsjechisch. Dat kan ervoor zorgen dat de uitgangen van woorden veranderen.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef Svensation2004 het volgende:
En hoe zeg je dan Fins in het Fins?
Je kan česky wel met hoofdletter schrijven als je alleen dat woord gebruikt. Maar in een zin is het met een kleine letter.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:40 schreef Svensation2004 het volgende:
Praag echt bedankt he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |