en daar wordt je dik van?quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:46 schreef tvlxd het volgende:
Omdat het moslims zijn, meneer Oekhoest.
Nou ja, aan hun eetgewoonte kan het niet liggen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
en daar wordt je dik van?
Dat klopt, het zijn de bomgordels die dik maken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
dus aan hun eetgewoonten zal het niet liggen.
en die pantoffels....quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:57 schreef fratsman het volgende:
Je vergeet de snor....
Kijken hoe jij er zou uitzien als jij 5 kinderen gekregen hadquote:Dat vraag ik me nou altijd af als ik ze zie. Hooguit 1.60 m, hoofddoekje natuurlijk, verweerd gezicht, leeftijd totaal niet te schatten terwijl er een paar dreinende kleuters omheen dansen, en dan inderdaad dat postuur: bijna altijd die typische corpulentie. Hoe komt dat nou toch? Hun mannen zijn bijna altijd van normaal postuur, dus aan hun eetgewoonten zal het niet liggen.
Aantrekkelijk is het allemaal niet. Je zou bijna zeggen dat die hoofddoek overbodig is....
1 woord als antwoord voor al je vragen:quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik ken wel veel vrouwen die 3 (weliswaar geen 5) kinderen hebben gekregen, maar die zien er toch echt niet zo uit.
En die snorren dan, hoe verklaar je die? Naarmate je meer zonen op de wereld zet groeit je snor evenredig mee?
Nu je het zegt, zou dat de bindende factor zijn? Op het Nederlaanse plattelaand zie je ook altijd die corpulentie bij die gebloemjurkte, Hans-Anders-bebrilde, Hema-bepantyde, kort-grijs-gepermanente vrouwen. Alleen gaat het daar om vrouwen (hoewel, het hangt tegen het onzijdige aan vaak) van middelbare leeftijd, die iig geen kleine kinderen meer hebben....quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:05 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
1 woord als antwoord voor al je vragen:
INTEELT![]()
![]()
Die verhalen heb ik ook gehoord.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:54 schreef Yakko het volgende:
Mij is verteld, door een moslim, dat dat vaak is omdat de man zo kan laten zien dat ie zijn vrouw goed verzorgt en voldoende te eten geeft.
Ze geloven in vampiers.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:04 schreef robh het volgende:
Ze stinken ook allemaal naar knoflook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |