Wat hij zegt. Wel voorzichtig doen hoor! Ik zie het maar al te vaak fout gaan bij beginners.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:40 schreef keeper het volgende:
2 delen graanjenever
3 delen rode wodka
Aftoppen met een kersje.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:40 schreef keeper het volgende:
2 delen graanjenever
3 delen rode wodka
Aftoppen met een kersje.
Die heb ik vroeger ook nog weleens gemaakt, bedenk ik opeens. Fles vullen met wasbenzine, stukje laken erin, aansteken en weggooienquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:39 schreef speedfreakssj het volgende:
Nav Escape from absolom vroeg ik me af wat er in een molotov cocktail zat. in de film werd een rood en geel goedje in een fles met een stuk stof. gewoon aansteken en weggooien was de instructie maar ik denk dat het spul eerst goed moet mengen alvorens het echt explosief word, echter dan zal je er wel eerst mee moeten schudden en ik betwijvel of dat veilig is...
Kikkequote:Op donderdag 8 juli 2004 23:46 schreef Loedertje het volgende:
http://users.pandora.be/pedro.alexandra/PR_FC_Molotov.htm
Een plasje vuur
Maar niet alle jongetjes zijn zo slimquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, vroeger hebben 3 vriendjes van me er ook eens eentje gemaak, een had alleen zijn been verbrand, de ander zijn romp en een arm, en de derde een been, zijn romp en beide armen, die heeft het dan ook niet overleeft.
Als mod zou je je als zodanig moeten gedragenquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar niet alle jongetjes zijn zo slim
kijk dit zijn de tipsquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:55 schreef mighty_myte het volgende:
benzine gaat veel te snel uit en geeft geen rook.
je moet de helft benzine en de helft (diesel) olie gebruiken.
dan brandt het langer, heter en met meer rook.
bovendien blijft het wat meer plakken op straat.
Iedereen kan bij google het woord molotov intypen, zelfs speedfreaksjjj.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Als mod zou je je als zodanig moeten gedragen
Jij gaat voor de darwin award merk ik wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:55 schreef mighty_myte het volgende:
benzine gaat veel te snel uit en geeft geen rook.
je moet de helft benzine en de helft (diesel) olie gebruiken.
dan brandt het langer, heter en met meer rook.
bovendien blijft het wat meer plakken op straat.
Goedkoop excuus, TS vraagt hoe hij een zwaar wapen moet maken, en jij bent niet te beroerd te helpen. Dat maakt jouw medeplichtig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iedereen kan bij google het woord molotov intypen, zelfs speedfreaksjjj.
Daarnaast ben ik geen mod van GC en vraagt de TS-er om info die hij blijkbaar zelf niet kan vinden.
hij kan beter op cookbook zoeken, dan vind ie ook hoe die bommen kan maken. dat is veel stoerderquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iedereen kan bij google het woord molotov intypen, zelfs speedfreaksjjj.
Hm, leuke discussie.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Goedkoop excuus, TS vraagt hoe hij een zwaar wapen moet maken, en jij bent niet te beroerd te helpen. Dat maakt jouw medeplichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |