Mooie titel, BVO.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:20 schreef BVO het volgende:
Yasmin verdient het ook om in de titel te staan, zij heeft de hoofdrol vanavond.
Deze is vanavond toch al vol hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:20 schreef DaMart het volgende:
*zucht*
Schuiven we mijn Isabella titel dan door naar # 73 ?
Ok... maar kan dat wel... twee keer hetzelfde personage in de titel ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze is vanavond toch al vol hoor.
Als je de hoofdrol hebt in de zomercliff mag dat zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok... maar kan dat wel... twee keer hetzelfde personage in de titel ?
Jaaa!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef DaMart het volgende:
Ik zal vanavond trouwens wel weer wat captures maken en hier posten.... voor de liefhebbers
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je de hoofdrol hebt in de zomercliff mag dat zeker![]()
.
Wat heb jij een klote icoonquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef dunn0w het volgende:
Isabella topic!!!!!!!! Gewelidig BVO.
Hij wordt volgepost met verwachtingen voor na de zomer en opgevolgd door #73quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:40 schreef Miss_S het volgende:
Spannend, wat gebeurt er eigenlijk met dit topic na vanavond?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat heb jij een klote icoon![]()
mwahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:11 schreef babette21 het volgende:
Nina is ontsnapt...... jammer.......
vond ik ook wel komisch!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Dure confetti
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Oeh dat was spannend! Maar ja nu weten we nog niks...
Was dat echt het geld?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Dure confetti
Geweldig!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Dure confetti
Jawel er vallen 2 doden: Benjamin en Isabellaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Oeh dat was spannend! Maar ja nu weten we nog niks...
in soap land kan allesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Was dat echt het geld?
Hoe kon dat zo snel door een papiermachine?
Nu kan Stefano helemaal Scala niet meer verkopenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geweldig!
Maar:
1). Wie gaat er dood?
2). Waar is Nina?
3). Wat blijft er van Scala over?
Nee... maandag maar doen dan... wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:31 schreef teig het volgende:
iemand 222 aangehad? ondertiteling ging door waar gtst stopte!!!
LOLquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
in soap land kan alles
Daar dat vast die Maria Duerte.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe kon dat zo snel door een papiermachine?
1 en 2 weet je nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geweldig!
Maar:
1). Wie gaat er dood?
2). Waar is Nina?
3). Wat blijft er van Scala over?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Was dat echt het geld?
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Niets wijst erop dat Benjamin deze brand niet zal overleven en de rest wel. Wel alles wijst erop dat Jasmine of Isabella het loodje leggen.
Fajah zal nog minimaal een jaar in GTST spelen zei ze pas geleden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht eerder dat het Bejamin is die dood gaat, maar na de aflevering van vanavond kan het ook weleens Jasmine zijn.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar dat vast die Maria Duerte.
Die zat in de Rozenboom?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar dat vast die Maria Duerte.
Wel mooi groepsfoto-moment, het einde.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef karoltje het volgende:
Bout-cliff zeg.
Ach, gelukkig worden de zomerstops ieder jaar korter... volgend jaar gaan ze gewoon doorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef Riann het volgende:
En nu kunnen we gaan huilen omdat we tot 30 aug moeten wachten
Een atoombomquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
Hopelijk gaan ze allemaal dood, en verwisselen ze de gehele kast voor een andere familie.
Ging over Martine, Volgens mij in het hotel. Of ze op haar kamer was, maar dat was ze niet maar ze had dr sleutel ook niet ingeleverd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee... maandag maar doen dan... wat zeiden ze?.
Nee... ze hebben alleen samen in de gevangenis gezeten....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh wacht, dan heb ik het niet goed begrepen...
Martine is Maria?
O ik d8 dat zij 't wasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ze hebben alleen samen in de gevangenis gezeten....
Dan begreep ik het wel goed, dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef DaMart het volgende:
Nee... ze hebben alleen samen in de gevangenis gezeten....
Ik vrees ook voor Isabellaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:
Benjamin gaat uit de serie dus legt vast 't loodje...
en Isabella kan moeilijk voor 'n tweede keer opgelosten dus gaat ook de pijp uit...
Yasmin gaat gtst voorlopig nog niet verlaten
Nee, Martine heeft vastgezeten met die Maria..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Martine is Maria?
Als dat is dan heb ik het ook niet goed begrepenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Martine is Maria?
Ja, en volwassenen schreeuwen niet om spokenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt vaag trouwens dat niemand in Scala merkte dat er brand was. Nee hoor, brand ruik je echt niet vanaf 1 meter afstand.Verder een goede aflevering, maar er zijn wel eens spannendere geweest.
ja ik ook alquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef --Globe-- het volgende:
ik heb medelijden met ludo..
Ik denk niet dat het echt zijn geld was.... die lift moest niet voor niets vastgezet worden op de 8e etage... daar staat hij vast nog wel... met geld erin. En als het geld wel weg is, dan krijgen we volgend seizoen tenminste een leuke oorlog, waarbij Ludo Martine keihard gaat terugpakken, let maar op mijn woordenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef --Globe-- het volgende:
ik heb medelijden met ludo..
Robin: "Waren heb m'n worstjes?"quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt vaag trouwens dat niemand in Scala merkte dat er brand was. Nee hoor, brand ruik je echt niet vanaf 1 meter afstand.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop ook voor Isabella.
Yasmin is het niet, ben alleen benieuwd hoe ze hier uit gaat ontsnappen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt vaag trouwens dat niemand in Scala merkte dat er brand was. Nee hoor, brand ruik je echt niet vanaf 1 meter afstand.Verder een goede aflevering, maar er zijn wel eens spannendere geweest.
Nee zeker toen ze stoppen gingen vervangen, dat was toch naast die kelder waar de brand begon??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
vond ik ook!! En vind 't ook knap dat ze 100.000.000 euro in 2 koffertje kwijt konden!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar er gaat ook iemand dood die dan naar het graf wordt gedragen door die 4 jongens. Dat moet Benjamin zijn.... Het enige andere alternatief zou Jasmine zijn...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan begreep ik het wel goed, dus.
Isabella zou ook goed dood kunnen gaan. Ze moet sowieso weg uit Meerdijk, nu iedereen weet dat zij Nina heeft ontvoerd.
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Robin: "Waren heb m'n worstjes?"
Onze enige echte Psycho-girl mag er niet uit... absoluut niet!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:
Benjamin gaat uit de serie dus legt vast 't loodje...
en Isabella kan moeilijk voor 'n tweede keer opgelosten dus gaat ook de pijp uit...
Yasmin gaat gtst voorlopig nog niet verlaten
Ja, die heeft zo weer 100 miljoen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo heeft nina terug en dat geld heeft hij toch zo weer.
Het was net alsof Ludo en Janine op vakantie gingen, met die 2 grote koffers met geld.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
vond ik ook!! En vind 't ook knap dat ze 100.000.000 euro in 2 koffertje kwijt konden!!
Goed voor zuurstofverneuking.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef Kylee het volgende:
En de kaarsen lieten ze gewoon branden..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef Kylee het volgende:
En de kaarsen lieten ze gewoon branden..
Yasmin niet... ik zal de bron even opzoeken, ze zal minimnaal nog een jaar blijvenb.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef liane het volgende:
benjamin gaat er pas in november uit dus hij zal niet doodgaan en ik denk dat sjors ook doodgaat samen met yasmin
ohja da's waar: op die foto zag ik Isabella tussen de mensen staan dus ze overleeft 't wél...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Maar er gaat ook iemand dood die dan naar het graf wordt gedragen door die 4 jongens. Dat moet Benjamin zijn.... Het enige andere alternatief zou Jasmine zijn...
idd ze moeten dat een maand vervroegenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef MaddiieY het volgende:
Kvind het toch wel irritant dat we nu tot 30 augustus moeten wachten tot we weten waar nina gebleven is..
ja ja...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Yasmin niet... ik zal de bron even opzoeken, ze zal minimnaal nog een jaar blijvenb.
En anders stop ik met kijken.
Sowieso snapte ik niet dat hij zei dat hij het geld weer snel terug zou hebben en dus ook terug zou betalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef RedGuy het volgende:
Ja, die heeft zo weer 100 miljoen..
Haha, daar moest ik echt om lachenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Robin: "Waren heb m'n worstjes?"
Ja, ze rende het vuur voorbij, en toen zagen we d'r niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef MaddiieY het volgende:
Kvind het toch wel irritant dat we nu tot 30 augustus moeten wachten tot we weten waar nina gebleven is..
nee hoor, op gewone tv heeft ie ook een dikke pens!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Chara het volgende:
Viel me de laatste tijd trouwens op dat Harmsen zo dik was...
of is het mijn breedbeeld![]()
Jefquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ze rende het vuur voorbij, en toen zagen we d'r niet meer.
Misschien gaat ze zwerven..
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ja ja...
nou ja zeg...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Als z m'n hele top 3 favoriete persoanges uitroeien, hoeft het van mij niet meer.
Omdat de politie 'de criminelen' natuurlijk zo gevonden had als ze het geld waren komen ophalen. Maar dat deden ze nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso snapte ik niet dat hij zei dat hij het geld weer snel terug zou hebben en dus ook terug zou betalen.
Nu wordt dat helemaal moeilijk..
En Barb over de grond kruipen en bijna de kaars omver stoten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad..
Laura: "Jongens, laag op de grond blijven!"
Doe dan de kaarsjes uit, simpele ziel..
tegen die tijd heb je al lang weer een nieuwe top 3 denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Als z m'n hele top 3 favoriete persoanges uitroeien, hoeft het van mij niet meer.
Bowien en Dian staan er ook al een paar jaar inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:43 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
tegen die tijd heb je al lang weer een nieuwe top 3 denk ik
ik bedoel maar..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Bowien en Dian staan er ook al een paar jaar in.
En het is ineens weer goed tussen Charlie en Babs.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:43 schreef Kylee het volgende:
En Barb over de grond kruipen en bijna de kaars omver stoten..
Nu is er geen enkel bewijs dat Martine het is, behalve dat ene wat Ray heeft gevonden, maar dat zegt in principe niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martine is trouwens wel dom, ze kon toch wel minstens 1 miljoen van die 100 houden, ipv het allemaal vernietigen?
Ik had het wel geweten hoor
Er zit geen bobbel in de kist, dus Yasmin is het niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
Stefano, Milan, Harmsen en Dennis overleven de brand in ieder geval:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef -Jean- het volgende:
Nick en Issabella volgens mij ook
die roodhaar rechtsachter die kist is haar voilgens mij en aan de linkerkant nick
Zie ik daar ook dat roodharige sletje niet lopen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Goed geacteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:
Ik vond Benjamin iig vreselijk..... :x
Ook: Milan, Isabella, Laura en Nick. Hun bovenkanten van hun hoofden herken ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Veel te link om het geld op te halen. Je had de police force zeker nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martine is trouwens wel dom, ze kon toch wel minstens 1 miljoen van die 100 houden, ipv het allemaal vernietigen?
Ik had het wel geweten hoor
Hier staat Yasmin bij Ray.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:48 schreef --Globe-- het volgende:
ik denk dat het er toch misschien wel in zit dat yasmin dood gaat, want ik zie haar niet op 1 van die foto's..
Ja, hij zat te gniiffelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij lachtte hij ook stiekem...![]()
Naakte vrouwen die afgelikt worden door een koe.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk Morris. Ar-me Morris, nu hij net zo goed op gang is bij A&A.
is dat benjamin naast Barbara ??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
Barbara heeft ook geen outfit aan om in 'n kist te gaan liggen... Benjamin daarentegen....???
[afbeelding]
Benjamin is wel het typ dat voor z'n vrienden door het vuur gaat ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef janimie het volgende:
ook geen yasmin ? dan is het Benjamin
hij had al zelfmoordplannen en voert ze nu uit nu hij de kans heeft
Benjamin zie ik inderdaad niet op de foto en de kist is te groot voor Nina!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef janimie het volgende:
ook geen yasmin ? dan is het Benjamin
hij had al zelfmoordplannen en voert ze nu uit nu hij de kans heeft
1. Bowien Doodquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
Wat is je top 3dan Bvo??
die ze gaan uitroeien?
Ja, en Isabella ook.quote:
Jimmy Geduld is er zo te zien ook weerquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
Benjamin is wel het typ dat voor z'n vrienden door het vuur gaat ja.
Ray en Robin staan voorin, dus het zal Benjamin wel zijn.quote:
Nee, dat is een man.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:53 schreef MaddiieY het volgende:
Er loopt ook iemand op krukken, wie is dat dan?? Laura ofzo??
nee iddquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
Dat 't Benjamin was wist ik al.....
Maar ik heb Sjors ook nog niet tussen de zwartgeklede treurende gtst- ers kunnen vinden
Benjamin heeft wel engelen-kleren aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
Barbara heeft ook geen outfit aan om in 'n kist te gaan liggen... Benjamin daarentegen....???
[afbeelding]
Maakt me niet veel uit of zij erin blijft ofnie..... voor veel spanning zorgt ze niet.. wel sneu voor Milan als ze dood gaat....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
Dat 't Benjamin was wist ik al.....
Maar ik heb Sjors ook nog niet tussen de zwartgeklede treurende gtst- ers kunnen vinden
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
Nah die is blond togquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is dat niet Martine![]()
als dat ff zou kunnenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef pberends het volgende:
Ik weet het al; Sjors heeft Nick het vuur ingeduwd, nadat ze weer een van haar verkrachtings-aanvallen had.
Morris???quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:53 schreef MaddiieY het volgende:
Er loopt ook iemand op krukken, wie is dat dan?? Laura ofzo??
(die mag trouwens ook wel weg van my..)
dus het is benjamin, ach werd ook wel tijdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Benjamin heeft wel engelen-kleren aan.
Lijkt me toch wel duidelijk dat het om benjamin gaat daar... waarom ga je er anders bij liggen op een begrafenis ?quote:
Nog zoiets: beneden wordt de brand ontdekt, en nog geen 1 seconde later zijn er al uitslaande vlammen op de eerste verdieping.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat yasmin zal sterven. Zou de aanwezigheid van isabella bij de begrafenis verklaren.
Verder vond ik een ding zo onoverkomelijk irritant. Namelijk: dat nina ontsnapt en dus uiteindelijk in de danszaal van scala terecht moet komen. Ze ontsnapt in het begin van de uitzending, als de brand net is ontstaan, en als bijna op het eind stefano nog even zijn spookimitatie doet is ze nergens te zien. Zo ongeloofwaardig dat nina niet gevonden is of om hulp roept in een vol scala. Deze uitzending zal gewoon vol met fouten. Zoals al eerder werd gezegd, waarom rook niemand die brand. En het personeel van scala had toch ook de rook moeten zien die onder de deur door kwam? Nee die fouten waren erg vervelend maar afgezien van die fouten vond ik het wel een leuke uitzending.
Ik lig er ook niet wakker van als ze 't niet red, zelfde geldt trouwens voor Benjamin...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
Maakt me niet veel uit of zij erin blijft ofnie..... voor veel spanning zorgt ze niet.. wel sneu voor Milan als ze dood gaat....![]()
.
Benjamin heeft wel dezelfde kleren aan als in Scala en de anderen hebben allemaal andere kleren aan, dus het zou kunnen dat hy op z'n laatste draaidag nog daar was maar dat hy wel begraven word..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef janimie het volgende:
[..]
dus het is benjamin, ach werd ook wel tijd![]()
Maar niemand weet dat Yasmin en Isabella in de kelder zitten....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef DusDat het volgende:
ik vond het wel jammer dat ze in een groep bleven, had liever het hele zooitje in verschillende ruimtes gezien van scala
Borstvergrotingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:57 schreef DusDat het volgende:
Yasmin gaat niet dood, les net een interview van d'r in een krantje: ik zal volgend jaar een grotere verhaallijn krijgen
Alleen Nina, maar die is kwijt en die gaat heus niet vertellen waar haar ontvoerster zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:58 schreef DaMart het volgende:
Maar niemand weet dat Yasmin en Isabella in de kelder zitten....
Ze roken de aangebrande koekjes van Robin..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef Dada het volgende:
Ik denk dat yasmin zal sterven. Zou de aanwezigheid van isabella bij de begrafenis verklaren.
Verder vond ik een ding zo onoverkomelijk irritant. Namelijk: dat nina ontsnapt en dus uiteindelijk in de danszaal van scala terecht moet komen. Ze ontsnapt in het begin van de uitzending, als de brand net is ontstaan, en als bijna op het eind stefano nog even zijn spookimitatie doet is ze nergens te zien. Zo ongeloofwaardig dat nina niet gevonden is of om hulp roept in een vol scala. Deze uitzending zal gewoon vol met fouten. Zoals al eerder werd gezegd, waarom rook niemand die brand. En het personeel van scala had toch ook de rook moeten zien die onder de deur door kwam? Nee die fouten waren erg vervelend maar afgezien van die fouten vond ik het wel een leuke uitzending.
ja zou kunnen maar nick is er ook willen ze de verkrachter op de begravenis hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:59 schreef RedGuy het volgende:
Milan en Ray hebben een reden om Sjors te dragen, en Sjors is natuurlijk ook het kindermeisje van Lucas, de zoon van Stefano.
Morris loopt met krukken dus kan hij het niet dragen, vandaar dat sterke Dennis draagt. En de aanwezigheid van Robin is ook te verklaren: Hij heeft voor het laatst worstjes gebakken met Sjors.
Dat dacht ik ook ja,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat Nina in paniek naar huis rent, en dat Ray dus als eerste Nina weer zal zien.
Ik dacht Benjamin te zien van achteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ray en Robin staan voorin, dus het zal Benjamin wel zijn.
Maar hij zou er pas uitgaan in november, zei BVO in dit topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:03 schreef janimie het volgende:
tis benjamin, hij kon met iedereen goed opschieten, de belangrijkste mensen dragen z'n kist
Zo moet het ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En het is ineens weer goed tussen Charlie en Babs..
Dat zei Winston op de Radio.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar hij zou er pas uitgaan in november, zei BVO in dit topic.
daarachter zie ik iig milan staan..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:05 schreef DusDat het volgende:
Die kist is wel erg klein voor Benjamin he, want Ray & Stefano houden hem vast, en daar achter loopt al Harmsen, [deze situatie niet goed voor zijn stress...hihi]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef Kylee het volgende:
Het is vast Sjors,, Hoop ik
.
Tjah... over een week ben je GTST al weer vergeten..... als het mooi weer is tenminstequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef Riann het volgende:
We zien het 30 aug![]()
Of iemand is zo lief om spoilers te vertellen dan weten wij het eerder.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef Riann het volgende:
We zien het 30 aug![]()
Dat denk jij GTST VERGETEN NOOITquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:08 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tjah... over een week ben je GTST al weer vergeten..... als het mooi weer is tenminste.
ja daar baaal ik vanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:07 schreef Riann het volgende:
We zien het 30 aug![]()
Ja... iemand kwam toen aanzetten met de Zomercliffhanger-spoilers... wie was dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:09 schreef Kylee het volgende:
[..]
Of iemand is zo lief om spoilers te vertellen dan weten wij het eerder..
ik ooooooookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:10 schreef janimie het volgende:
[..]
ja daar baaal ik van![]()
Ik zat eens te denken hequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Sjors doodgaat.
hij máákt er geen einde aan, maar er kómt wel een einde aan....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:11 schreef MaddiieY het volgende:
Ik denk dat Benjamin er alsnog een eind aan maakt
Martine is haar echte moeder.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:12 schreef Riann het volgende:
Ik zat eens te denken he
Als je sjors dood gaat.... Waar zijn haar echte ouders dan????? Dat zou ik wel erg slecht vinden van gtst als ze die dan niet bij de begravenis laten zijn.
Tja mijn eerste gedachten zijn toch benjamin en yasmin. En waarom zou wendela eruit gaan? Is dacht ik toch heel populair bij de kijkers. Velen vinden haar mooi en "lekker". Met haar acteren is ook niet echt iets mis. Dus ik zie niet in waarom de gtst schrijvers/bazen haar eruit zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Sjors doodgaat.
Pleegouders danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Martine is haar echte moeder.
Ene Marc D. uit Belgie vind dat ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef UFOtje het volgende:
Sjors!![]()
Ik ben toch niet de enige die vind dat Sjors moet blijven?!![]()
Velen vinden ook Benjamin en Yasmin mooi en lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja mijn eerste gedachten zijn toch benjamin en yasmin. En waarom zou wendela eruit gaan? Is dacht ik toch heel populair bij de kijkers. Velen vinden haar mooi en "lekker". Met haar acteren is ook niet echt iets mis. Dus ik zie niet in waarom de gtst schrijvers/bazen haar eruit zouden willen hebben.
Omdat ze dat misschien zelf wilquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja mijn eerste gedachten zijn toch benjamin en yasmin. En waarom zou wendela eruit gaan? Is dacht ik toch heel populair bij de kijkers. Velen vinden haar mooi en "lekker". Met haar acteren is ook niet echt iets mis. Dus ik zie niet in waarom de gtst schrijvers/bazen haar eruit zouden willen hebben.
Benjamin is het echt getrouwdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Velen vinden ook Benjamin en Yasmin mooi en lekker![]()
GTST-acteurs zijn over het algemeen koopwaar die verhandeld worden tussen de verschillende zenders als slaven.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Omdat ze dat misschien zelf wil
Waarom lieten de schrijvers Sjors dan niet alvast wennen aan die kelder, i.p.v. Yasmin en Isabella.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ene Marc D. uit Belgie vind dat ook.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Velen vinden ook Benjamin en Yasmin mooi en lekker![]()
Tja dat zie ik eigenlijk ook niet echt. Ze zit er net bij. Weet iemand of ze al wat buiten gtst heeft gedaan? Qua acteerwerk zeg maar, costa ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:15 schreef Riann het volgende:
Omdat ze dat misschien zelf wil
Maar waarom ligt Benjamin dan op de grond, ter hoogte van de rest van de crew, en staat hij niet tussen de andere aanwezigen ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef liane het volgende:
ik denk sjors omdat martine ook op de foto staat en martine zal alleen komen voor sjors isabella en yasmin
daar zit wat in, martine kent benjamin nieteens dus wat zou ze daar anders te doen hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef liane het volgende:
ik denk sjors omdat martine ook op de foto staat en martine zal alleen komen voor sjors isabella en yasmin
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Waarom lieten de schrijvers Sjors dan niet alvast wennen aan die kelder, i.p.v. Yasmin en Isabella.![]()
Bij sjors slijmenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:18 schreef janimie het volgende:
[..]
daar zit wat in, martine kent benjamin nieteens dus wat zou ze daar anders te doen hebben
ACTEERWERK in Costa??????quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef Dada het volgende:
Tja dat zie ik eigenlijk ook niet echt. Ze zit er net bij. Weet iemand of ze al wat buiten gtst heeft gedaan? Qua acteerwerk zeg maar, costa ofzo?
?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
ACTEERWERK in Costa??????![]()
![]()
![]()
Ik ook nie... altijd irritant zo'n zomerstopquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:21 schreef Riann het volgende:
We zien het allemaal 30 aug. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARch ik kan niet wachten
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef DaMart het volgende:
De cliff was trouwens nog beter geweest wanneer je buiten Jef, Robert en Valerie zag staan, en ineens was er een grote explosie binnen scala of zo... zodat Jef, Robert en Val omver worden geblazen, en het pand grotendeels instort...
Ja, dat had ik ook gelezen. Haar rol wordt volgend jaar nog groter dan dat 'ie nu wasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:57 schreef DusDat het volgende:
Yasmin gaat niet dood, les net een interview van d'r in een krantje: ik zal volgend jaar een grotere verhaallijn krijgen
Ze heeft de smaak van het vergroten goed te pakken danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gelezen. Haar rol wordt volgend jaar nog groter dan dat 'ie nu was.
Dan zou het wel raar zijn dat (bijna) die hele groep die instorting overleeftquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef DaMart het volgende:
De cliff was trouwens nog beter geweest wanneer je buiten Jef, Robert en Valerie zag staan, en ineens was er een grote explosie binnen scala of zo... zodat Jef, Robert en Val omver worden geblazen, en het pand grotendeels instort...
Vallen er zeker weten wel 2 doden dan??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:23 schreef Mr.Trelawney het volgende:
En ik zie nergens een bewijs dat de beide doden bij de brand vallen...
En dat zal hij niet voor SJors doen... neem ik aan?..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:26 schreef Riann het volgende:
Ik denk toch dat het de begravenis van Benjamin is, Robin staat daar ook met papiertjes dus die leest vast iets voor of iets dergelijks.
Idd en ik zie geen janine en geen pleeg ouders van sjorsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dat zal hij niet voor SJors doen... neem ik aan?..
Ik wil niet dat Benjamin eruit gaat![]()
Yeahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
Nog maar 32 posts en we hebben er echt een topic doorheen gejaagd in een paar uur.
Ik heb al een nieuwe Openingspost klaarstaan... nu alleen nog een titelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:29 schreef dunn0w het volgende:
Nog maar 32 posts en we hebben er echt een topic doorheen gejaagd in een paar uur.
Ja die je al van Isabella toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe Openingspost klaarstaan... nu alleen nog een titel
Uit het raam springen, bovenop Jef belanden, zijn benen breken en de nek van Jef ? Hee, weer een dooiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef Frey het volgende:
Morris staat op de foto met krukken. Wat zal hij doen![]()
ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:31 schreef DusDat het volgende:
ik wou eiglijk wel een dubbel afl.
Oh ja... even een beetje die OP aanpassen danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja die je al van Isabella toch?.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Zolang de linkjes er bij staan is het goed..
Hoop ik ook, Ludo en Janine horen gewoon bij elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef Noa-lynn het volgende:
De scène van Ludo en Janine was echt super!Ik hoop dat ze vologend jaar weer bij elkaar komen.
Als het goed is wel ja... heb gewoon alle links van de OP van deze topic gekopieerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Zolang de linkjes er bij staan is het goed..
Goed zoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja... heb gewoon alle links van de OP van deze topic gekopieerd
Nee Stefano kwam pas later tochquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef DusDat het volgende:
Ik vind het nog steeds raar van nina, dat ze nog niet ergens is gevonden/gezien. Ze rend uit die kamer, en dan :S de brand was toen nog niet super heftig. En hele scala zat vol en Stefano was er ook.
Flodder 3!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef UFOtje het volgende:
"Ludo" is ook een goede (soap)acteur.![]()
Toch eigenlijk gek dat je die man helemaal niet in andere series of films tegenkomt?!![]()
Je moet eerst op de quote-knop drukken en ze van daaruit kopiëren...als je ze rechtstreeks uit de OP kopieert heb je alleen de naam, niet de url..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja... heb gewoon alle links van de OP van deze topic gekopieerd
Dat weet ik... heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet eerst op de quote-knop drukken en ze van daaruit kopiëren...als je ze rechtstreeks uit de OP kopieert heb je alleen de naam, niet de url..
Misschien rende ze weg toen Stefano nog boven was, en aangezien ze aan niemand mochten vertellen dat Nina ontvoerd was, wisten al die mensen in Scala het niet en vonden ze het dus ook niet raar of zo dat ze daar rende..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:36 schreef DusDat het volgende:
Ik vind het nog steeds raar van nina, dat ze nog niet ergens is gevonden/gezien. Ze rend uit die kamer, en dan :S de brand was toen nog niet super heftig. En hele scala zat vol en Stefano was er ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |