you read my mindquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:00 schreef killer1979 het volgende:
Waarom kijk je het dan?
Omdat er natuurlijk ook leuke dingen inzitten, en nog steeds meer leuke dan irritante dingen zijn, maar toch lijkt het mij of die irritante dingen met een factor 10 zijn toegenomen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:00 schreef killer1979 het volgende:
Waarom kijk je het dan?
Dat klopt ook wel. De kijkcijfers moeten behouden worden, vandaar dat er steeds vreemdere dingen gebeuren. En het is en blijft een soap natuurlijk...quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk ook leuke dingen inzitten, en nog steeds meer leuke dan irritante dingen zijn, maar toch lijkt het mij of die irritante dingen met een factor 10 zijn toegenomen.
ach, daar hebben we er wel meer van toch:quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:51 schreef BVO het volgende:
Ludo die nadat hij ongeneeselijk blind is verklaard weer kan zien [afbeelding]
Zag 'm net pas, maar je mag 't nog wel uitleggen wat dit betekent...quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Psycholisch gelul van Barbara
Valt dat nog uit te leggen, moet je maar eens kijken zou ik zeggen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:20 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zag 'm net pas, maar je mag 't nog wel uitleggen wat dit betekent...
Ik vraag mij af of dit niet gewoon in het officiele gtst topic kan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:10 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat hier gauw een slotje op gaat komen. Beetje onnozel topic eigenlijk.
Dada, we zijn het gewoon met elkaar eensquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dit niet gewoon in het officiele gtst topic kan.
Ten eerste het is JANINE, en ik denk dat je Barbara bedoelt? Die is zich aan het bezatten en niet voor der kinderen is aan het zorgen..?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Chanine zorgt helemaal niet voor haar kinderen en zit zich alleen maar te bezatten en de laatste roddels te verspreiden op haar bank en in de Rozenboom.
Daniel is samen met zijn moeder vertrokken naar een ander landquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Daniel is nog altijd verdwenen en niemand zoekt hem.
Mee eens is!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Daniel had een belachelijke achternaam![]()
Meneer Harmsen heeft juist al heel lang niet gezeikt en is juist te aardig laatste tijd. Hij is eerder een softie geworden. Op de paar keer naa dat ie Isabella een trut noemdequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Harmsen is een oude linkse volkse zeikerd die hoognodig eens een trappetje moet gaan lopen met Robin.
Hij heeft tenminste een achternaam, die arme JP (ONM) moet het al 10 jaar zonder doen.....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Daniel had een belachelijke achternaam![]()
Twee grote denkers he, er is maar een waarheid moet je maar denken. EEN waarheid en EEN gtst discussie topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:19 schreef Dizer het volgende:
Dada, we zijn het gewoon met elkaar eens
In het GTST topic wordt alleen maar over actuele onderwerpen gebeurtenissen die zich nu bezig houden, ik denk zelf dat ze het maar vervelend zouden vinden als we hierover zouden beginnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Twee grote denkers he, er is maar een waarheid moet je maar denken. EEN waarheid en EEN gtst discussie topic.
Nee hoor. Het gtst topic is voor alles dat met gtst te maken heeft. Dus meningen over de acteurs, decors, oud personages, verhaallijnen, roddels, enz. Echt het had net zo makkelijk in het gtst topic gekunt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In het GTST topic wordt alleen maar over actuele onderwerpen gebeurtenissen die zich nu bezig houden, ik denk zelf dat ze het maar vervelend zouden vinden als we hierover zouden beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |