abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19614517
Psycholisch gelul van Barbara

Eeuwige gezeik van Charlie

Dat gekonkel van Barbara en Valerie om het moederschap van Charlie

Martine die weer net komt kijken een van de betrouwbaarste mensen omkoopt van Ludo

Jef die verandert is van een opvliegende ruziemaken in een stille lamme goedzak

Ludo die verandert is van een sluwe gemene schruk in een harde werker die nog alleen slecht doet om zijn vijanden te grazen te nemen

Robin die het verstandelijk niveau heeft van een kind van 6, maar nog idioter lacht dan een kind van 4.

Elke nieuwkomer komt overdreven de serie in en wordt daarna lanzamer iets milder: Charlie, Milan, Yasmin, Daantje enz

....
ga rustig verder zou ik zeggen
Een heer met stijl
pi_19614887
Waarom kijk je het dan?
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:04:43 #3
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19615005
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:00 schreef killer1979 het volgende:
Waarom kijk je het dan?
you read my mind
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_19615291
Je bent goed op de hoogte.
pi_19615412
het dramatische leven van Jeff, die zelfs zwerver is geweest, en Robert aan de coke...
pi_19615422
maar ik irriteer me er niet aan...het is juist grapig
pi_19616871
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:00 schreef killer1979 het volgende:
Waarom kijk je het dan?
Omdat er natuurlijk ook leuke dingen inzitten, en nog steeds meer leuke dan irritante dingen zijn, maar toch lijkt het mij of die irritante dingen met een factor 10 zijn toegenomen.
Een heer met stijl
pi_19617103
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Omdat er natuurlijk ook leuke dingen inzitten, en nog steeds meer leuke dan irritante dingen zijn, maar toch lijkt het mij of die irritante dingen met een factor 10 zijn toegenomen.
Dat klopt ook wel. De kijkcijfers moeten behouden worden, vandaar dat er steeds vreemdere dingen gebeuren. En het is en blijft een soap natuurlijk...
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:49:56 #9
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19617562
Yasmin die te weinig in beeld komt
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:51:58 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19617623
Ludo die nadat hij ongeneeselijk blind is verklaard weer kan zien
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:10:00 #11
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19618053
Ik denk dat hier gauw een slotje op gaat komen. Beetje onnozel topic eigenlijk.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:13:27 #12
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19621158
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:51 schreef BVO het volgende:
Ludo die nadat hij ongeneeselijk blind is verklaard weer kan zien [afbeelding]
ach, daar hebben we er wel meer van toch:

Arnie kón ooit niet meer praten, Tim (die vriend van Dian) wás blind, Robert wás ooit - na een val door 'n spiegel - verlamd.... en ja, binnenkort wandelt ook Charlie weer vrolijk rond...

Irritant? ach, een beetje.... Onwaarschijnlijk??? Behoorlijk!!!!
pi_19621862
Als er bijvoorbeeld een verhaallijn is tussen personages die niet goed met elkaar overweg kunnen worden dezelde dialogen tot in het oneindige herhaald:

Milan en Robert: Milan zeek Robert af, die met een nadenkende blik bleef staan

Milan en Morris, toen ze nog ruzie hadden: de inhoud kwam steeds op hetzelde neer

Charlie, Barbara en Jef: Charlie zeikt Barbara en Jef af en loopt kwaad weg, na ze weg begint Barbara Jef af te zeiken die daarna sullig achterblijft.

Bij sommige relaties in de werkelijkheid zal het ook wel zo zijn dat er een bepaald patroon in zit, maar in de hierboven gegeven voorbeelden zeggen ze ook vaak letterlijk steeds hetzelfde
Een heer met stijl
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:54:33 #14
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_19621907
Isabelle die Lucas het ziekenhuis in krijgt in plaats van die Nina
pi_19622292
Stel Als er bijvoorbeeld een verhaallijn is tussen personages die niet goed met elkaar overweg kunnen worden dezelde dialogen tot in het oneindige herhaald:

Milan en Robert: Milan zeek Robert af, die met een nadenkende blik bleef staan

Milan en Morris, toen ze nog ruzie hadden: de inhoud kwam steeds op hetzelde neer

Charlie, Barbara en Jef: Charlie zeikt Barbara en Jef af en loopt kwaad weg, na ze weg begint Barbara Jef af te zeiken die daarna sullig achterblijft.

Bij sommige relaties in de werkelijkheid zal het ook wel zo zijn dat er een bepaald patroon in zit, maar in de hierboven gegeven voorbeelden zeggen ze ook vaak letterlijk steeds hetzelfde
Een heer met stijl
pi_19622438
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Psycholisch gelul van Barbara
Zag 'm net pas, maar je mag 't nog wel uitleggen wat dit betekent...
pi_19622936
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:20 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Zag 'm net pas, maar je mag 't nog wel uitleggen wat dit betekent...
Valt dat nog uit te leggen, moet je maar eens kijken zou ik zeggen.
Heeft voor ieder probleem direct al een oordeel klaar en zit dan de halve psycholoog uit te hangen, zo hypocriet als het maar kan want het is nooit objectief maar altijd in haar voordeel.
Vreemdgaan is goed voor me huwelijk enz.
Een heer met stijl
pi_19623315
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:10 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat hier gauw een slotje op gaat komen. Beetje onnozel topic eigenlijk.
Ik vraag mij af of dit niet gewoon in het officiele gtst topic kan.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:19:07 #19
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19640622
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:01 schreef Dada het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of dit niet gewoon in het officiele gtst topic kan.
Dada, we zijn het gewoon met elkaar eens

vrijdag 4 juni 2004 @ 15:26:04 #20
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19640789
Chanine zorgt helemaal niet voor haar kinderen en zit zich alleen maar te bezatten en de laatste roddels te verspreiden op haar bank en in de Rozenboom.

Daniel is nog altijd verdwenen en niemand zoekt hem.

Daniel had een belachelijke achternaam

Harmsen is een oude linkse volkse zeikerd die hoognodig eens een trappetje moet gaan lopen met Robin.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:38:50 #21
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19641165
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Chanine zorgt helemaal niet voor haar kinderen en zit zich alleen maar te bezatten en de laatste roddels te verspreiden op haar bank en in de Rozenboom.
Ten eerste het is JANINE, en ik denk dat je Barbara bedoelt? Die is zich aan het bezatten en niet voor der kinderen is aan het zorgen..?
quote:
Daniel is nog altijd verdwenen en niemand zoekt hem.
Daniel is samen met zijn moeder vertrokken naar een ander land
quote:
Mee eens is!!
quote:
Harmsen is een oude linkse volkse zeikerd die hoognodig eens een trappetje moet gaan lopen met Robin.
Meneer Harmsen heeft juist al heel lang niet gezeikt en is juist te aardig laatste tijd. Hij is eerder een softie geworden. Op de paar keer naa dat ie Isabella een trut noemde
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:50:16 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19641505
quote:
Hij heeft tenminste een achternaam, die arme JP (ONM) moet het al 10 jaar zonder doen.....
pi_19648026
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:19 schreef Dizer het volgende:
Dada, we zijn het gewoon met elkaar eens

Twee grote denkers he, er is maar een waarheid moet je maar denken. EEN waarheid en EEN gtst discussie topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dada op 04-06-2004 20:25:56 ]
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_19648528
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:19 schreef Dada het volgende:

[..]

Twee grote denkers he, er is maar een waarheid moet je maar denken. EEN waarheid en EEN gtst discussie topic.
In het GTST topic wordt alleen maar over actuele onderwerpen gebeurtenissen die zich nu bezig houden, ik denk zelf dat ze het maar vervelend zouden vinden als we hierover zouden beginnen.

Maargoed als er van hogerhand besloten word dat dit topic gesloten moet worden, zo zij het.

Daniel was zijn achternaam volgens de eerste seizoenen, en zijn voornaam was onbekend hij zou gewoonlijk bij zijn achternaam worden aangesproken.
Bij de afttiteling heette hij ook gewoon Daniel.
Pas het laatste seizoen hebben ze zijn voornaam onthuld ook Daniel, dat was inderdaad een beetje een domme zet
Een heer met stijl
pi_19649109
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In het GTST topic wordt alleen maar over actuele onderwerpen gebeurtenissen die zich nu bezig houden, ik denk zelf dat ze het maar vervelend zouden vinden als we hierover zouden beginnen.
Nee hoor. Het gtst topic is voor alles dat met gtst te maken heeft. Dus meningen over de acteurs, decors, oud personages, verhaallijnen, roddels, enz. Echt het had net zo makkelijk in het gtst topic gekunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')