Lijkt me niet meer dan logisch gezien waar GTST over gaat op dit momentquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef Kimmster het volgende:
![]()
Weer een topic over Nina, Ludo en Janine.........![]()
Dat zal afkicken worden tijdens de zomerstopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
In hemelsnaam, wat HEB jij met Yasmin?.
Buiten haar borsten, dus.
Wees blij dat ik geen plaatje van d'r heb neergezetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
In hemelsnaam, wat HEB jij met Yasmin?.
Buiten haar borsten, dus.
Ja maar daar hebben we al meerdere topictitels over gehad de laatste tijd...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch gezien waar GTST over gaat op dit moment.
Ja Rodney, Amerikaanse Basketballer. Zijn samen naar de VS gegaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Suzanne is toch met een Amerikaan getrouwd he? Rodney, kan dat niet?
Suzanne vind ik intrigerend.
Maak dat de katten van Tania18 maar wijs.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef BVO het volgende:
Wees blij dat ik geen plaatje van d'r heb neergezet.
Met haar borsten heb ik niks, dat vind ik het minste deel van haar lichaam.
De rest is![]()
![]()
.
.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maak dat de katten van Tania18 maar wijs..
[afbeelding]
Kom op zeg, er zijn nog talloze andere super gave verhaallijnen momenteel:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch gezien waar GTST over gaat op dit moment.
Echt waarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij bent al aan het oefenen voor mod zie ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef Riann het volgende:
Zeur toch is niet zo over de topictitel en ga gewoon ontopic
Misschien is dat wel een lelijk krengquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt waar.
Ik heb trouwens nog meer met Lotje Alberts.
Weet je nu al wie haar gaat spelen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt waar.
Ik heb trouwens nog meer met Lotje Alberts.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent al aan het oefenen voor mod zie ik?.
Ja BVO, vertel eens!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:10 schreef Kimmster het volgende:
Weet je nu al wie haar gaat spelen ?
Laat maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef Riann het volgende:
Zeur toch is niet zo over de topictitel en ga gewoon ontopic
Het is eigenlijk onmogelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja BVO, vertel eens!
En waarom, waarom leeft Lotje nu ineens weer?.
Ik heb nog zwijgplicht.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja BVO, vertel eens!
Elisaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:12 schreef BVO het volgende:
Ik heb'een vermoeden, heb de persoon in kwestie alleen nog niet kunnen spreken.
Sssst..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Elisaar?.
Of wie had jij ook alweer in je MSN? Shno?.
Het is wel een bekend iemand ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:12 schreef BVO het volgende:
Isabella is cool en lekker en ook met haar punkeruiterlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:12 schreef BVO het volgende:
Ik vind sowieso dat er weinig leuks zit in GTST. Isabella met haar punkeruiterlijk, Sjors haar uitstraling alleen al vind ik om teen dan hebben we alleen nog Charlie, mwah die is wel aardig
. Blijft alleen Yasmin over
.
Ja, en Valerie, Barbara, Laura, Janine... maar die zijn net wat te oud.
Vandaar dat ik het topic eigenlijk van je naar SHO moest kicken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
Sssst..![]()
Zijn toch allebei van Idols 2 of niet ???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Elisaar?.
Of wie had jij ook alweer in je MSN? Shno?.
Riann wordt weer hitsig geloof ikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:14 schreef Riann het volgende:
[..]
Isabella is cool en lekker en ook met haar punkeruiterlijk
En charlie is ook zeer lekker
En janine ook wel ondanks haar leeftijd![]()
Nou ja zeg ik zeg alleen maar wie ik lekker vind.... En zeg nou eerlijk IK HEB SMAAKquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Riann wordt weer hitsig geloof ik.
Janine vind ik echt niks, qua uiterlijk. Voor haar leeftijd ziet ze er nog wel goed uit overigens. Isabella was vroeger wel leuk, maar ze wordt steeds meer.... tja, hoe zal ik het noemen...
Ik weet het nog niet zeker hoor, ik weet alleen dat ze auditie heeft moeten doen. Voor de rest is het vooral "hoop doet leven"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het topic eigenlijk van je naar SHO moest kicken..
Nou, nu alleen Arnie nog opgraven uit de jungle..
Ik vind haar een beetje mannelijk uitzien, of ligt dat aan mij ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Isabella was vroeger wel leuk, maar ze wordt steeds meer.... tja, hoe zal ik het noemen...
Kom dan wel met een leuke fotoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dit is Elisaar.
Die rechtse foto vind ik heel mooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:16 schreef BVO het volgende:
Kom dan wel met een leuke foto.
Wacht even.
Post het onder ene kloon ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb nog zwijgplicht.
Maar er zijn hier op Fok! maar een paar vrouwen waarbij ikheb gebruikt toch?
.
Alweer iemand gecast op uiterlijk maar met (waarschijnlijk) 0,0 % acteertalent..... zal leuk worden zeg....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker hoor, ik weet alleen dat ze auditie heeft moeten doen. Voor de rest is het vooral "hoop doet leven".
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die rechtse foto vind ik heel mooi..
Iieeuuuw!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Dizer het volgende:
ik zie het helemaal voor me, Jef en Laura iets samen.
We waren ontopicquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:18 schreef Dizer het volgende:
En ja hoor... de moderator himself moest zo nodig off-topic.
Mensen....hou Idols aub buiten deze topic!!!
Het is hartstikke ontopic hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:18 schreef Dizer het volgende:
En ja hoor... de moderator himself moest zo nodig off-topic.
Mensen....hou Idols aub buiten deze topic!!!
wat je mooi uiterlijk vindquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:18 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Alweer iemand gecast op uiterlijk maar met (waarschijnlijk) 0,0 % acteertalent..... zal leuk worden zeg....
Nou ik las anders net op het GTST forum (www.gtst.nl) datquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Dizer het volgende:
Daniel terug.... laat me niet lachen....nee toch?? Zou wel leuk zijn!!!
Dan gaat hij natuurlijk een soort van een vader spelen voor Sjors. Dat zie ik helemaal zitten!!!
En Lotte terug is leuk. En inderdaad, ik zie het helemaal voor me, Jef en Laura iets samen.
Daar krijgen ze Robert en Barbara goed kwaad mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een verhouding krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kimmster op 22-06-2004 16:24:31 (even spoilertag toegevoegd) ]
DAT heb ik niet gezegd.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat je mooi uiterlijk vind![]()
Ze is héél mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat je mooi uiterlijk vind![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:22 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Nou ik las anders net op het GTST forum (www.gtst.nl) datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een verhouding krijgenOp dat forum klopt nooit watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Maar zij is dus degene die je bedoelde ???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is héél mooi.
En ik heb smaak.
Heb er net pas voor het eerst een kijkje op genomen, stond bij dat het voor 95% waar was...maar goed dat wil niets zeggen natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Op dat forum klopt nooit wat.
Ze is toentertijd benaderd om eens een auditie af te leggen. Ben de laatste tijd niet veel op msn geweest, maar zal vragen wat er van geworden isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:25 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Maar zij is dus degene die je bedoelde ???
Beter dan die oude taart van een Janinequote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:40 schreef Dizer het volgende:
Elisaar
Nou nou nouquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Beter dan die oude taart van een Janine![]()
.
Janine is best leuk hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:09 schreef Riann het volgende:
[..]
Nou nou nou
janine![]()
Die mogen wel weg.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Betty Luijendijk
Charlie Fischer 2 (Toncy van Eersel)
Inge Berkhout (een van oom Goverts flings)
Leila Azalaia (zus van Che)
We zijn het iig eens!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
Charlie Fischer 2
Inge Berkhout
Madeleine DuPont
Betty Luijendijk
Kunnen die 4 weg?
Het is Sophia Sanders.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Ik ben mbv alle tournaments die we gedaan hebben tot deze lijst gekomen. Als er wat ontbreekt of fout staat moet je het maar even melden.
Nou de personen hierboven kan ik me of niet meer herinneren of me geen gezicht bij voorstellen....wordt leuk tijdens tournament...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Ik ben mbv alle tournaments die we gedaan hebben tot deze lijst gekomen. Als er wat ontbreekt of fout staat moet je het maar even melden.
Alexandra Verduyn-Popescu
Alice de Boer
Cilia de Ridder
Connie Dekker (zus van Peter)
Fatima Yilmaz
Gerda Kelder-Timmer (moeder van Peter)
Gwen Faber
Inge Berkhout (een van oom Goverts flings)
Jeanne Daniël-Dekker
Koossie Siebrandy
Leida Schimmelpenninckx
Lisette de Boer
Meta Morfose
Mira Brandts Buijs
Nora Daniël
Sonja de Wijs
Stephanie Stenders-Kreeft
Tessel Selmhorst
Trix Gerritse
Dank jequote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:14 schreef BVO het volgende:
Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te vinden. De minste bekende vallen sowieso al snel af.
Meta moet er niet in das een manquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:44 schreef BVO het volgende:
Ik zag het net. Het was Meta van Baak.
De loting is trouwens net geweest, zitten een paar mooie duels in.
Eensquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Meta moet er niet in das een man
Wat ben jij een sexist!! Echt lullig gewoon hoor!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Meta moet er niet in das een man
tja het word gezegt op het gtst forum.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dit topic effe vluchtig doorgelezen, heb GTST gemist. Maar wat lees ik nou, komt Daniel terug??
Wat een lief broertje heb je danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:29 schreef Dizer het volgende:
Lamaar mijn lieve [lees: meestal irritant] broer gaat hem voor me opnemen
Tis dat je het zelf zegt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is héél mooi.
En ik heb smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:56 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren ook alquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
Huh hoe kan dat nu....
Yasmin heeft weer krul haar... vaag hoor...
Ja.. maar vorige week had ze het nog steil toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteren ook al.
"vijftig cent"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
"Eemineem.".
Ik hou van dat soort vrouwen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
LOL @ vrouw bij Laura. Das iemand voor Jeffie.
Misschien heeft Lotje haar wel gezegd dat Arnie nog leeft, en waar hij is... komt Arnie straks nog terugquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
Lotje komt wel terug hoor.
Bij GTST gebeurt nooit iets voor niks.
Die vrouw was trouwens wel erg leuk.
Lotje en Arnie komen samen in opstand tegen Laura!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef DaMart het volgende:
Misschien heeft Lotje haar wel gezegd dat Arnie nog leeft, en waar hij is... komt Arnie straks nog terug![]()
Aan het einde van het voorstukje gaf ze ook een knipoog aan Jef !!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:34 schreef pberends het volgende:
LOL @ vrouw bij Laura. Das iemand voor Jeffie.
weet je het 100 % zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
Lotje komt wel terug hoor.
Bij GTST gebeurt nooit iets voor niks.
Die vrouw was trouwens wel erg leuk.
Dat moest natuurlijk van Sylviaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:41 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Aan het einde van het voorstukje gaf ze ook een knipoog aan Jef !!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lotje en Arnie komen samen in opstand tegen Laura!.
Hun missie is: Laura dood!
Gaat goed hoor, dat sarcasme !!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:45 schreef Zhenar het volgende:
Oh my God, wat een spannend voorstukje voor morgen! Catch&Match krijgt een klant!! En ze knipoogt naar Jef!!! Dat we dit nog mogen meemaken zo vlak tegen de zomercliffhanger aan!!!! Nu weet ik zeker dat het de komende aflevering extreem super mega ultiem gaaf gaat worden!!!!!
(Ik heb net geleerd sarcastisch te zijn)
[..]
PS: Denkt iemand ook dat Charlie en Nick zijn vergeten dat ze getrouwd zijn?
Je vergat te vermelden dat er in het voorstukje voor morgen een klant van Catch&Match knipoogt naar Jef! Bruut!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:54 schreef Kimmster het volgende:
Dit was het wel geloof ik in vogelvlucht..
Nick en Charlie zijn:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:30 schreef _bigmac_ het volgende:
haha Nick en Charlie zijn echt tof
Staat vast wel ergens onderaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Hoe kunnen ze erachter komen, door middel van een foto dat een Engelse krant in Nederland is gedrukt?
Supergoede onderzoekers... dat mag ook wel... ze zijn er dag en nacht mee bezigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Hoe kunnen ze erachter komen, door middel van een foto dat een Engelse krant in Nederland is gedrukt?
Mega cool dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nick en Charlie zijn:
- Ongelooflijk kinderachtig
- Enorm nep
- Totaal niet realistisch
- Super ongeloofwaardig
.....
.....
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:56 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja als jij dat mega cool vindquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Mega cool dus
Het is niet allemaal realistisch he!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Isabella hebben we nou wel gehad met die wrat op haar lipquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:14 schreef Riann het volgende:
[..]
Isabella is cool en lekker en ook met haar punkeruiterlijk
En charlie is ook zeer lekker
En janine ook wel ondanks haar leeftijd![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergat te vermelden dat er in het voorstukje voor morgen een klant van Catch&Match knipoogt naar Jef! Bruut!
Oh, en Stefano heeft Benjamin om geld gevraagd, maar Benjamin couldn't care less en nu vindt Stefano hem stom. En Dennis heeft op aanraden van Harmsen aan Benji voorgesteld om het graf van Pascalle te bezoeken, maar Benjamin wilde niet. En Nina is meer dood dan levend; ze lust niet eens meer de lekkere jam broodjes van Isabella!
Nog lang niet.... haar rol is vet leuk!!.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Isabella hebben we nou wel gehad met die wrat op haar lip.
Ze zegt ook achter elke zin "hoor". Dat irriteert mij.
OEHH spannend!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Je vergat te vermelden dat er in het voorstukje voor morgen een klant van Catch&Match knipoogt naar Jef! Bruut!
Precies het tegenovergestelde van Barbar en Jefquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nick en Charlie zijn:
- Ongelooflijk kinderachtig
- Enorm nep
- Totaal niet realistisch
- Super ongeloofwaardig
.....
.....
Met jou kan ik praten... de volgende keer gaan we een Isabella TT eisenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
OEHH spannend!![]()
En verder is Isabella wel cool en Nick en Charlie niet zo..
maar dat is mijn mening natuurlijk
Wat is normaal?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
Isabelle moet haar haar is normaal doen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
Als isabella in de TT komt stuur ik 10000000 topic raports
Ga vooral je gang...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Paar weken geleden viel het me niet op dus toen was het normaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat is normaal?
Laten we het dan combineren met die vrouw die Laura ontmoet:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
Ook goed.. als ze er maar in staatquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laten we het dan combineren met die vrouw die Laura ontmoet:
Isabella: Heel erg van Lotje getikt
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laten we het dan combineren met die vrouw die Laura ontmoet:
Isabella: Heel erg van Lotje getikt
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:08 schreef pberends het volgende:
Laura is pas letterlijk en figuurlijk Lotje getikt.
Ik vond Yasmin dr haar weer stukken beter! Mooie meid..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat die negerin van het voorstukje een vaste rol krijgt, ze was echt tof
En Yasmin d'r haar was weer minder, leek net of ze een zwabber op haar kop had.
Ja idd... maar ik vind Barbara ook tien keer niks..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde van Barbar en Jef
Ik vond het steil ook leuk.. maar dan zonder die blonde kleurspoeling..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vond Yasmin dr haar weer stukken beter! Mooie meid..![]()
Jef zit ook op Fok, onder de schuilnaam "Bef_Brombeer".quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja idd... maar ik vind Barbara ook tien keer niks..
Jef is wel cool
Nee, denk niet dat het serieus isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:04 schreef dunn0w het volgende:
Serieus?
Komt door de spraakmakende afleveringen van GTST...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:7 pagina's vol op 1 dag en gewoon alleen maar ontopic
Ik ben trots op jullie
![]()
lijkt mij ook niet...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat het serieus is![]()
Om te beginnen normale kleuren. Niet de zogenaamde "coole" kleuren zoals fel oranje, groen of roodquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat is normaal?
LOLquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:04 schreef dunn0w het volgende:
Serieus?
Dat moet haast wel, waarom anders zo lang voorstukje van haar!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat die negerin van het voorstukje een vaste rol krijgt, ze was echt tof
En Yasmin d'r haar was weer minder, leek net of ze een zwabber op haar kop had.
Die heeft Dizer...quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:13 schreef BVO het volgende:
Ik heb een foto nodig van de volgende vrouwen:
Sophia Sanders
Iemand die er een of meerderen weet te vinden?
Groen?? dat heeft ze nooit gehad....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om te beginnen normale kleuren. Niet de zogenaamde "coole" kleuren zoals fel oranje, groen of rood
Ziet er naar mijn idee een beetje volwassen uit...klopt iets niet, vond ik gister ook al...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:40 schreef DaMart het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:40 schreef DaMart het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:13 schreef BVO het volgende:
Sophia Sanders
Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
en dan nog even fotosoepen
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:13 schreef BVO het volgende:
Connie Kelder
Cilia de Ridder
Alexandra-Verduyn Popescu
Inge Berkhout (gestoorde vriendin Harmsen)
Sophia Sanders
Helen Helmink 2 (Marlous Fluitsma)
Mira Brandts Buijs
Leida Schimmelpenninckx
Nora Daniël
Hennie Harmsen
Trix Gerritse
Jeanne Daniël-Dekker
Lisette de Boer
Gerda Kelder-Timmer
Lotje Alberts
Sonja de Wijs
Tessel Selmhorst
Bebe
Betty Luijendijk
Hannie van der Kroeft
Fatima Yilmaz
Marieke Vollaards
Hoe groot wil je hem hebben?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?![]()
.
marlous fluitsma was helen helmink 1 btwquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:13 schreef BVO het volgende:
Connie Kelder
Cilia de Ridder
Alice de Boer
Sophia Sanders
Mira Brandts Buijs
Leida Schimmelpenninckx
Nora Daniël
Hennie Harmsen
Trix Gerritse
Jeanne Daniël-Dekker
Lisette de Boer
Gerda Kelder-Timmer
Lotje Alberts
Sonja de Wijs
Tessel Selmhorst
Bebe
Betty Luijendijk
Hannie van der Kroeft
Fatima Yilmaz
Marieke Vollaards
114 breed en 138 hoogquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe groot wil je hem hebben?
Idd, ik zag het net ook. Het was Tessel van Benthem.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
marlous fluitsma was helen helmink 1 btw
en volgens mij heet tessel geen selmhorst. (zo heet laura toch?)
godsamme, hoe krijgen ze dat nou weer verzonnen, wat een idioot verhaalquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:21 schreef Dizer het volgende:
......
Ok mensen ik weet wie Lotje gaat spelen. Het zit zo in elkaar:
Liesbeth Kamerling keert terug naar GTST. Lotje blijkt eigenlijk Daantje te zijn. De moeder van Daantje heeft gelogen tegen iedereen. Daantje is niet haar echte dochter. Toen de moeder van Daantje (Lotje) jaloers was op Laura omdat Robert toendertijd voor Laura had gekozen en van Robert niet zwanger was geraakt heeft ze toen Lotje omgewisseld met een andere baby toen Lotje in het ziekenhuis lag en heeft toen de echte Lotje meegenomen en de andere doodzieke baby ahtergelaten alsof het Lotje is. Dit allemaal omdat ze graag de baby van Robert wou hebben. Dit blijkt dus uit een onderzoek en Laura raakt in de war. Hoe kan Daantje nou haar dochter zijn. Daantje is dus Lotje en Milan is dus haar halfbroer want de moeder van Milan bleek dus later wel zwanger te zijn van Robert. Uiteindelijk was dat Milan maar omdat ze Daantje(Lotje) had moest ze eigenlijk Milan wegdoen.
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:47 schreef BVO het volgende:
[..]
114 breed en 138 hoog.
Het zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
godsamme, hoe krijgen ze dat nou weer verzonnen, wat een idioot verhaal![]()
![]()
![]()
dit is toch niet serieus waar he?
Ja lekker....je gaat hem maar gebruiken...heb hem nu gemaakt!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:05 schreef BVO het volgende:
Laat dat plaatje van Sophia trouwens maar, heb er nu wel genoeg.
Dan kan nu iedereen gaan stemmen in het ONM-Tournamentquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:32 schreef BVO het volgende:
De uitslag van het tournament.
[Finale] GTST Tournament: Favoriete Liefdespaar.
Vrijdag 21:00 uur..quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
Het "Miss GTST"-tournament staat klaar, het begint wanneer jullie willen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef Svensational het volgende:
Ja, idd doe maar vrijdag als Benjamin zijn laatste adem heeft uitgeblozen...
Wie denk jij dat er dood gaat dan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Weeknie.. maar kwil niet dat Benjamin dood gaat.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er dood gaat dan?
Google image search is your friend: http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q=quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:13 schreef BVO het volgende:
Connie Kelder
Cilia de Ridder
Alice de Boer
Sophia Sanders
Mira Brandts Buijs
Leida Schimmelpenninckx
Nora Daniël
Hennie Harmsen
Trix Gerritse
Jeanne Daniël-Dekker
Lisette de Boer
Gerda Kelder-Timmer
Lotje Alberts
Sonja de Wijs
Tessel Selmhorst
Bebe
Betty Luijendijk
Hannie van der Kroeft
Fatima Yilmaz
Marieke Vollaards
Gaat Harmsen niet dood, met die rare hoofdpijnen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Weeknie.. maar kwil niet dat Benjamin dood gaat..
Yep, ben alleen nog niemand tegengekomen die in jouw lijstje met namen voorkomt (behalve Marieke dus). Ik heb 'm van http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/. Is een forum, ben daar gewoon wat rond gaan spitten. Wie weet vind ik nog meer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:41 schreef BVO het volgende:
Dank je. Op de site waar die foto vandaan komt, stan daar ook nog andere ex-GTST'ers?
Deze:quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:48 schreef Dizer het volgende:
Beev....wie heb je nog meer nodig?
ZOu ook nog kunnen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gaat Harmsen niet dood, met die rare hoofdpijnen?
Ja, maar dat wil niets zeggen natuurlijk, aangezien wij allemaal denken dat Benjamin dood gaat en hij ook op de foto's staat.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ZOu ook nog kunnen...
Staat hij op de fotos?
Ja dat is waar...quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:14 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niets zeggen natuurlijk, aangezien wij allemaal denken dat Benjamin dood gaat en hij ook op de foto's staat.
Kan je niet gewoon een random baby foto nemenquote:Lotje Alberts (Fiona Wolzak)
Ja, ze was vrij jong he toen ze dood ging?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een random baby foto nemen
Was gevonden .quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:36 schreef Dizer het volgende:
Ok nu weet ik het zeker!!!!
Bowien aan de afgrond en ludo kijkt toe is toch echt wel de beste Cliffhanger ooit (toepassenlijk naam)
Maar nu nog Vrijdag afwachten.
Trouwens, is Bowien der lichaam toen gevonden? Want eigenlijk was ze in het water gevallen denk ik....
Het is al Quicktime, kan ik niet veranderen, of iemand moet een converter hebben. Download anders gewoon Quicktime.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Doe ze eens in mediaplayer er zijn ook mensen die geen quiktime hebben
Bij mij werken ze ook nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Zijn dat dezelfde van toennet?quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:43 schreef Frey het volgende:
10e zomerclif
10e zomerclif vervolg
Vooral de muziek bij deze 2 geeft me koude rillingen![]()
Ludo en Janine
En Ludo en Janine horen gewoon bij elkaar
Ik heb nu geen foto maar ik zweer dat mijn kat er precies zo uit ziet!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Cliffhanger met een groot Lion King-gehaltequote:Op woensdag 23 juni 2004 14:23 schreef Frey het volgende:
Ik heb een progje gevonden en nu zijn ze voor media player
De filmpjes zijn nu ook kleiner, dus in het vervolg nog meer filmpjes
10e zomerclif
10e zomerclif vervolg
Quicktime is prima hoor, beter dan realplayer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:49 schreef _bigmac_ het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:10 schreef BVO het volgende:
Ik open het nieuwe tournament straks maar alvast, dan kunnen de rondes vanwege de vakantie enzo wat langer duren.
Er passen er niet meer op mijn server, morgen komen er weer nieuwe. Maar dan gaan deze ook weg, dus sla ze snel opquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:29 schreef inasras het volgende:
ik wil meer filmpjes!!
de vrouw onderaan in het midden in het rood (voor laura en naast jef) dat is toch hannie?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:23 schreef BVO het volgende:
Dank je.
Weet iemand of een van de volgende mensen:
Connie Kelder
Mira Brandts Buys
Nora Daniël
Trix Gerritse
Cilia de Ridder
Gerda Kelder-Timmer
Lotje Alberts
Sonja de Wijs
Bebe
Hannie van der Kroeft
Fatima Yilmaz
Op een van de volgende foto's te zien is?
[afbeelding]
Nee dat is de eerste Dianquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de vrouw onderaan in het midden in het rood (voor laura en naast jef) dat is toch hannie?
Nee, da's Dian 1.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef lady-wrb het volgende:
de vrouw onderaan in het midden in het rood (voor laura en naast jef) dat is toch hannie?
Ik was eerderquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, da's Dian 1.
Had ik maar niks gezegdquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:08 schreef Tania18 het volgende:
Ik loop echt achter maar gaat Elisaar Lotje spelen?!?!?![]()
![]()
Zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Had ik maar niks gezegd.
Ik weet het niet, ik weet alleen dat ze een tijdje terug gevraagd is door die GTST-man (ben z'n naam even kwijt) om auditie te komen doen, aangezien ze voldeed aan een nieuwe rol.
Of het uiteindelijk wat geworden is weet ik niet, kan me alleen niet voorstellen dat ze haar bij GTST zomaar laten gaan.
Ze zal wel gewoon auditie moeten doen lijkt mequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Had ik maar niks gezegd.
Ik weet het niet, ik weet alleen dat ze een tijdje terug gevraagd is door die GTST-man (ben z'n naam even kwijt) om auditie te komen doen, aangezien ze voldeed aan een nieuwe rol.
Of het uiteindelijk wat geworden is weet ik niet, kan me alleen niet voorstellen dat ze haar bij GTST zomaar laten gaan.
haha geweldig die bruiloftquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Will de Smet zingt lekker vals mee
frey je verdient een award!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef Frey het volgende:
Ok, ik heb nog even alle filmpjes op een rij gezet voor de mensen die het hebben gemist:
8e zomerclif
8e zomerclif vervolg
9e zomerclif
9e zomerclif vervolg
10e zomerclif
10e zomerclif vervolg
Bruiloft
Pete Jensens
Pete Jensens 2
Ludo's eerste scéne
Ludo en Janine
Volgens mij waren er al voorstanders voor:quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:56 schreef Dizer het volgende:
GTST #71: Nina, levend of dood?
mail het brennie eventjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
frey je verdient een award!!
gtst award ofzo
Jaa! Ik ben ook voor dezequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij waren er al voorstanders voor:
GTST #71 - Isabella en Laura, beiden van Lotje getikt
Ze is geweldig.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:15 schreef BVO het volgende:
Die dikke negerin moet een vaste rol krijgen.
Reinout zegt altijd dat Arnie echt dood is en nooit terugkomt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:18 schreef DaMart het volgende:
Zou die negerin meer weten, en gaan we Arnie terug zien ?
Daarna zei ze, " hij leeft in u "quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:18 schreef DaMart het volgende:
'Oh wat leuk, u heeft zelfs een kleinkind'![]()
![]()
En dus geen Lotje terug in GTST... maar wat bedoelde die vrouw met 'Hij leeft' over Arnie ? Ik heb zo'n idee dat ze er een beetje omheen praatte toen Laura haar verbaasd aankeek. Zou die negerin meer weten, en gaan we Arnie terug zien ?
Tja, misschien om zich niet meteen belachelijk te maken bij Laura... die keek al zo vreemd...quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:22 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Daarna zei ze, " hij leeft in u "
Ja dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, misschien om zich niet meteen belachelijk te maken bij Laura... die keek al zo vreemd...
Ja die was goed he !quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Oh wat leuk, u heeft zelfs een kleinkind'
Vertel vertel, ik heb het deel na de reclame moeten missen !!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
En toch is die verhaallijn nog niet klaar. Ze doen dat heus niet voor niks.
Of Gerda Havertong.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:47 schreef _bigmac_ het volgende:
Ze deed mij denken aan Jurgen Rayman
Ja nu je het zegt.........quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:47 schreef _bigmac_ het volgende:
Ze deed mij denken aan Jurgen Rayman
Dorothea Grantsaan wordt gespeeld door Chris Comvalius en was eerder te zien in:quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:41 schreef Kimmster het volgende:
Trouwens die vrouw lijkt me geen onbekende in de tv wereld, ze komt me bekend voor....
Ik hoop het!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Dorothea 'tegen een kleine vergoeding' Grantsaan niet deugt...
Bedoelt ze dat Arnie vader is of zo?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:18 schreef DaMart het volgende:
'Oh wat leuk, u heeft zelfs een kleinkind'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |