abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:25:18 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20116726
En dan nu: de uitslag van alweer het derde GTST-Tournament. Nadat eerder al Ludo Sanders was gekozen tot het favoriete personage ooit en Pascale Berings werd bekroond tot het vervelendste personage ooit, was het nu tijd om uit te zoeken wat het favoriete liefdespaar ooit was.
We begonnen het tournament met 126 deelnemers en na één groepsronde en vijf knock-out rondes kwamen we in de finale terecht. Daarin streden de halfbroers Ludo en Stefano Sanders, beiden samen met hun grote liefde, voor de titel.
Achteraf gezien was het gedurende het hele tournament al duidelijk wie zouden gaan winnen. Alle zes rondes hadden zij de grootste overwinning en dus waren zij de grote favoriet voor de finale. Uiteindelijk hebben ze deze verwachting ook meer dan waargemaakt. Ik heb het natuurlijk over Ludo & Janine. Het paar dat ondanks de vele leugens en buitenechtelijke relaties van Ludo een lange tijd heeft stand gehouden. Ook Janine was niet helemaal brandschoon, zij verwekte samen met Stefano (toen nog Ludo's zoon) een zoon, Lucas, terwijl Ludo op dat moment invalide was.
Aangezien hun dochter, Nina, op dit moment ontvoerd is, zijn ze weer erg vaak samen. Als beiden de spannende cliffhanger zullen overleven, kan er misschien wel weer wat moois opbloeien.
Erik de Vogel en Caroline de Bruijn hebben ook in het echte leven een relatie, al wordt beweerd dat dit over zou zijn. Toch zijn we er uiteraard van overtuigd dat zij, evenals Ludo & Janine, gewoon voor elkaar gemaakt zijn .

* Uitslag Finale

Ludo & Janine - Stefano & Bowien 29-7

Enkele reacties:
quote:
Ik vond het heel erg moeilijk. Het zijn allebei leuke koppels. Het is sneu voor Stefano dat zijn relatie's altijd gedoemd zijn om te mislukken, vaak omdat het tegenstanders van zijn vader zijn. Bowien en Stefano vond ik een heel mooi koppel, maar ik moet toch echt kiezen voor Ludo & Janine. Zij zitten er beide al heel lang in. Ze zorgen voor goede verhaallijnen en heel veel spanning en natuurlijk voor de komst van Nina! Shir

Echt het ideale koppel. Zowel ludo als janine zijn leuke gtst karakters. Samen zijn ze geweldig. Dada

Het stel wat veel van elkaar tolereerde,waar ik zwijmelend voor de TV hing tijdens hun passionele tango´s. Haat en liefde over en weer bekeek ik week aan week weer met veel plezier. En het allerleukste vind ik nog wel dat ook irl de vonk tussen beide is overgeslagen. Melonovy
.

[ Bericht 8% gewijzigd door BVO op 23-06-2004 11:31:50 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 23 juni 2004 @ 11:53:30 #127
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20117626
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20117668
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:53 schreef Dizer het volgende:
"
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:43:15 #129
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20122993
Om het te vieren doen ze, met dank aan Frey, nog één keer die beroemde tango .

Ludo en Janine
pi_20123043
goude oude.. die tange
pi_20123131
Jeeeeee een quote van mij!
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_20150290
de absolute nummero uno
pi_20150369
Wat wordt het nieuwe tournament?
pi_20150401
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:00 schreef Shir het volgende:
Wat wordt het nieuwe tournament?
Je loopt achter die is al lang bezig
  donderdag 24 juni 2004 @ 13:04:21 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20150466
Ook in dit topic dan maar even de link .
Het nieuwe tournament is begonnen, zie: [Ronde 1] GTST Tournament: Miss GTST 2004.
Stem uiteraard allemaal mee .
pi_20150483
Overduidelijke overwinning.

Gefeliciteerd, Ludo en Janine. .

Bedankt BVO voor al het tellen enzo. .
pi_20150590
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:02 schreef Riann het volgende:

[..]

Je loopt achter die is al lang bezig
Sorry, ga nu even stemmen. (ik kijk vaak alleen in my active topics, dus mis ik nieuwe interessante topics)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')