Maar er moet toch bij stefano een belletje gaan rinkelen als die zo 1 van de kelders ziet. En hopen dat isabella zo slim is om naar het ziekenhuis te gaan met nina maar dat denk ik niet dat ze dat doet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Ludo zijn mannetjes nou eens de opdracht gaf mensen af te luisteren wist hij al veel meer, in de Rozeboom hebben Yasmin en Martine weleens hele gesprekken.
Ludo moet gewoon winnen!!! Als hij verliest of 'kapot' wordt gemaakt, zoek ik ook een Yasmin, Martine en Isabella om GTST kapot te maken![]()
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Ludo zijn mannetjes nou eens de opdracht gaf mensen af te luisteren wist hij al veel meer, in de Rozeboom hebben Yasmin en Martine weleens hele gesprekken.
Hahah...jij wel ja....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef TFD het volgende:
mooie op ik d8 eerst aan cup-a qua omvang zeg maar, Maar met Thee ook goed
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:39 schreef -Eddow- het volgende:Er ontstaat brand en Charlie kan er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Volgens mij gaat het meer zo:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Er ontstaat brand en Charlie kan er niet uit
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:45 schreef Zhenar het volgende:
Wie had dat gedacht: als Charlie geil wordt, gaan haar benen weer werken! Zal Nick haar nu in dildo therapie gaan stoppen ofzo?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:39 schreef -Eddow- het volgende:Bitchfight anyway!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
nee, denk niet dat het door hun tweeen ontstaat..
Waar?quote:Op zondag 20 juni 2004 11:58 schreef RealStevi0w het volgende:
Jawel dat is wel dat heb ik ergens gelezen .. Btw FIJNE VADERDAG![]()
Dat verband zie ik ook niet nee..quote:Op zondag 20 juni 2004 12:14 schreef dunn0w het volgende:
Nick super lekker?....
.
Stanquote:Op zondag 20 juni 2004 13:11 schreef Frey het volgende:
Weer een paar foto's
[afbeelding]
Martine
[afbeelding]
Stan
[afbeelding]
Remco
[afbeelding]
Pete
[afbeelding]
Philip
[afbeelding]
Morris
[afbeelding]
Job en Charlie
[afbeelding]
Meike
[afbeelding]
Hennie
[afbeelding]
Marcus
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer zo:
Er breekt brand uit, en de deur is zodanig geblokkeerd, dat Charlie er niet uit kan. In paniek springt ze op, en rent naar buiten. Als ze bijna buiten is bedenkt ze zich dat als ze nu naar buiten rent, iedereen door zal hebben dat ze maar deed alsof ze niet kon lopen, omdat ze aandacht wilde krijgen door zielig te doen. Ze rent naar binnen om haar rolstoel te halen, maar ziet dat dat ding al in de fik staat. In blinde paniek rent ze verder het pand in, en struikelt en valt bewusteloos. Nina heeft zichzelf ondertussen weten te bevrijden uit de kelder, en als ze naar boven rent, ziet ze Charlie liggen. Ze bedenkt zich geen minuut, en sleept Charlie aan haar haren naar buiten, en redt zo het leven van Charlie.
Wat is er mis met een beetje filosoferen over verhaallijnen ?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ja hoor
Niks maar doe het dan serieus,quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje filosoferen over verhaallijnen ?
Niets mis mee; en hoeft van mij ook niet serieus trouwens. Een goede dosis creativiteit kan nooit kwaad!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje filosoferen over verhaallijnen ?
Ik was vrij serieus hoor. Volgens mij zou de verhaallijn die ik beschreef best gebruikt kunnen worden. Zo ongeloofwaardig vond ik hem nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Niks maar doe het dan serieus,
Effe wat anders is het niet eens tijd voor Nick in de topic titel ??
Hij is de coolste newbie van dit siezoen![]()
Inderdaad, en wie weet lezen er wel schrijvers van GTSt hier mee en brengen we ze op ideeënquote:Op zondag 20 juni 2004 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niets mis mee; en hoeft van mij ook niet serieus trouwens. Een goede dosis creativiteit kan nooit kwaad!
Sillquote:Op zondag 20 juni 2004 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was vrij serieus hoor. Volgens mij zou de verhaallijn die ik beschreef best gebruikt kunnen worden. Zo ongeloofwaardig vond ik hem nou ook weer niet.
En waarom geen Isabella in de topictitel:
'De Rooie Rus draait weer door'
'Isabella: niet alleen prettig gestoord'
'Isabella: wil je mij ook eens ontvoeren ?'
En het is niet moeilijk voor Nick om de coolste, saaiste en irritantste newbie van het seizoen te zijn: voor zover ik me kan herinneren uis hij de enige...
Cool! Werkte prima bij mij. Meerrrrrrrr!!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:57 schreef Frey het volgende:
Ik wil proberen om gtst filmpjes online te krijgen, maar mensen kunnen het niet zien of soms alleen maar horen. Ik zet de link hier even neer als test.
*klik*
Werkt bij mij niet...quote:Op zondag 20 juni 2004 19:57 schreef Frey het volgende:
Ik wil proberen om gtst filmpjes online te krijgen, maar mensen kunnen het niet zien of soms alleen maar horen. Ik zet de link hier even neer als test.
*klik*
Bij mij ook nietquote:Op zondag 20 juni 2004 20:19 schreef Dizer het volgende:
Die ene doet het niet eens bij mij
Bij mij ook nietquote:Op zondag 20 juni 2004 20:19 schreef Dizer het volgende:
Die ene doet het niet eens bij mij
Ik had de url veranderd, zie mijn post hierbovenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet...![]()
Dan werkt het nog niet bij mijquote:Op zondag 20 juni 2004 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had de url veranderd, zie mijn post hierboven
Ben het aan het downloadenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:28 schreef Frey het volgende:
Je hebt Quicktime nodig voor de filmpjes.
Ik heb het ook al een paar keer gevraagd.. maar blijkbaar nietquote:Op zondag 20 juni 2004 20:41 schreef Dizer het volgende:
P.s. heeft iemand een leuke cap van de nieuwe Nina???
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Niks maar doe het dan serieus,
Ze hebben me van clubs uit nog steeds niet mijn wachtwoord gemaild dus nog eventjes wachtenquote:Op zondag 20 juni 2004 21:06 schreef Svensational het volgende:
http://tv.clubs.nl/goedetijden
Hier staan ook nog filmpjes...
Heb je hem weerquote:Op zondag 20 juni 2004 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Zegt Mr. Niet-Serieus him self
Echt heel stoer! Zomercliffs... you gotta love 'em!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:19 schreef Frey het volgende:
Hier zijn de eerste 2 filmpjes dan
8e Zomerclif
9e Zomerclif
Ze blijven 3 dagen staan en daarna worden ze vervangen door nieuwe
Ja, ik wil graag een klaagbalk topicquote:Op zondag 20 juni 2004 21:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Heb je hem weer![]()
Eikelquote:Op zondag 20 juni 2004 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag een klaagbalk topic
Heb je misschien een link? Dan hoef ik niet te zoeken...quote:Op zondag 20 juni 2004 21:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Eikel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Wie zou het zijn?
quote:Op zondag 20 juni 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is er al gespeculeerd overik zelf lees nooit in de gids in vorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Wie zou het zijn?![]()
Is er al gespeculeerd overChar: Het medium??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Wie zou het zijn?
Nee ik heb geen enkel idee..
ben wel benieuwd.. mayb eindelijk weer een leuke verhaallijn voor Laura.. we zullen het zien.
Is er al gespeculeerd overHaar lesbian lover TesselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Wie zou het zijn?I was killed by a toilet seat from outer space
Tessel was toch die lesbische vriendinquote:Op zondag 20 juni 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht Tessel. Of Mira.
Dat zou leuk zijn.
Het zou wel leuk zijn als het Kim is of zo... die komt vertellen dat ze Lotje in Amerika is tegengekomenquote:Op zondag 20 juni 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht Tessel. Of Mira.
Dat zou leuk zijn.
Ik denk niet dat het een bekende is, maar het zou wel leuk zijn om een oude bekende weer eens te zien natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
Moet het perse iemand zijn die ze kent van vroeger dan?
Nee, maar dat denk ik. Dat denk ik gewoon. Geen idee waarom.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
Moet het perse iemand zijn die ze kent van vroeger dan?
En ze vond Mira toch zo kut omdat die iets met Robert had gehad ?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mira was ook een advocate. En een ex van Jef (toch?). Oh nee, Mira was de moeder van Kim. En kent Laura van haar werk. En Laura haat(te) haar. Toen Laura erachter kwam dat Mira haar moeder was, wilde ze dat niet aan Kim vertellen, omdat ze Mira zo kut vond.
oeoeoehquote:Op zondag 20 juni 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Mira heeft zowel Jef als Robert gehad.
Dank u Dank uquote:Op zondag 20 juni 2004 21:30 schreef Riann het volgende:
Dizer Top icoontje![]()
Albertsquote:Op zondag 20 juni 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, Robert, dat kan ook.
Ik wist dat het iets met een Albers-broer te maken had.
Dat is me ook nooit duidelijk geworden. Ik geloof dat er meer is gebeurd...quote:Op maandag 21 juni 2004 08:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Kim en Julian hebben toch alleen bij elkaar in bed gelegen ??
Ooh ja! En toen kon Kim heel goed overweg met d'r opa! Nu weet ik het weer.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mira was namelijk door haar vader stelselmatig misbruikt Julian en Mira hadden ook dezelfde vader.
Kim was verliefd op Julian, en toen wisten ze nog niet dat ze broer en zus waren. En die hebben geloof ik seks gehad. En toen ze er langzaam achter kwamen dat ze familiebanden hadden hebben ze geloof ik toch nog seks gehad. Ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:34 schreef Dizer het volgende:
Dat is me ook nooit duidelijk geworden. Ik geloof dat er meer is gebeurd...
Volgens mij wisten ze wel (net) dat ze broer en zus waren, maar was Kim toch verliefd, en Julian heel dronken ofzo, en toen hebben ze gesekst. En daarna was Julian boos op Kim.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kim was verliefd op Julian, en toen wisten ze nog niet dat ze broer en zus waren. En die hebben geloof ik seks gehad. En toen ze er langzaam achter kwamen dat ze familiebanden hadden hebben ze geloof ik toch nog seks gehad. Ofzo.
Juist zo was het...quote:Op maandag 21 juni 2004 10:58 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Volgens mij wisten ze wel (net) dat ze broer en zus waren, maar was Kim toch verliefd, en Julian heel dronken ofzo, en toen hebben ze gesekst. En daarna was Julian boos op Kim.
Yasmin staat er ook op hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:38 schreef Inca het volgende:
yasmin uit gtst?
die staat niet op de foto's wel die rooie rotrus![]()
Nou dat mag wel met iets meer respectquote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef Vivi het volgende:
HoiDizer
Wat ziet Isabella eruit zeg! Ze wordt vet en aan heur haar te zien heeft ze de hele dag boven de frituurpan gehangen!
Tevens TVP![]()
Zit ik dat allemaal uit het diepste van mijn geheugen te tikken en niemand wil het lezenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef Svensational het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dat ga lezen he
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef Vivi het volgende:
HoiDizer
Waaromquote:Op maandag 21 juni 2004 12:26 schreef Kylee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Maria_Kooistra.html.
.
Misschien omdat ze haar kind Lorca Normandie heeft genoemd?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom????
Is toch een leuke vrouw? Acteren kan ze niet maar leuk is ze wel!!!
En wees nou eerlijk, door haar dood in gtst heeft ze wel voor een stukje spanning gezordg!!
TT..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind Isabella ook gaaf, maar ze heeft haar haren nu zo punker-achtig, dat vind ik niet mooi.
Maar haar rol is wel heel gaaf, ze draait lekker door! Volgende keer Isabella in de topic-titel![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Misschien omdat ze haar kind Lorca Normandie heeft genoemd?![]()
Dat vind ik ook wel leuk ja.:). Maar normandie voor een jongen,quote:Op maandag 21 juni 2004 12:44 schreef dunn0w het volgende:
Oh ik vind die aparte namen wel leuk.
'Storm' voor een meisje.....
En ook niet naar de wc geweest, maar ja als je niet eet hoef je ook niet naar de plee.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:50 schreef farfavour het volgende:
tsja smaken verschillen.
Ik vind het wel zielig voor Nina trouwens,heeft ze dat ding op haar hoofd gekregen.
En ze heeft al een paar dagen niks gegeten.Nina is stoer!!!!!!!
Ja het is zeker zielig... maar dat ze nu bewusteloos op de grond ligt.. heeft ze zelf gedaan..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:50 schreef farfavour het volgende:
tsja smaken verschillen.
Ik vind het wel zielig voor Nina trouwens,heeft ze dat ding op haar hoofd gekregen.
En ze heeft al een paar dagen niks gegeten.Nina is stoer!!!!!!!
Argh! Lorca Normandië Kooistra en Storm Kooistra!????? Wat een freak. Arme kinderen...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:26 schreef Kylee het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Maria_Kooistra.html.
.
Sinds anderhalve maand.. vanaf 12 jaar.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef Riann het volgende:
vanaf welke leeftijd mogen ze dan wel naar GTST kijken???
*proest*quote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Sinds anderhalve maand.. vanaf 12 jaar.
M.i. missen ze dan grotendeels hun doelgroep.... maar ik vind het niet erg hoor... zit er tenminste iets meer actie in de serie.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef Riann het volgende:
[..]
*proest*
goh zeg, heb je je vriendin nu nóg niet onder de duim MM,quote:Op maandag 21 juni 2004 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
Ik dacht dat Gtst zijn zomerstop al had bereikt..
Shit nog een week, moet ik vanavond weer verplicht plaatjes mixen omdat mijn vriendin Gtst wilt zien...
Jawelquote:Op maandag 21 juni 2004 13:22 schreef Kylee het volgende:
[..]
goh zeg, heb je je vriendin nu nóg niet onder de duim MM,.
![]()
Zeur dan niet zo joh,quote:Op maandag 21 juni 2004 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar ze mag wel even kijken, heb ik tijd voor mijn mix
Die goede oude tijdquote:Op maandag 21 juni 2004 13:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oooh ja, Julian's zelfmoordpoging! Ik weet het weer..
Stef Willemsquote:Op maandag 21 juni 2004 14:01 schreef farfavour het volgende:
Hoe heette die bokser ook al weer,die door Rik invalide werd geslagen en later als geest terugkwam?
Gladys Bloemquote:En hoe heette Georgina Kwakye in de serie?
Stef.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:01 schreef farfavour het volgende:
Hoe heette die bokser ook al weer,die door Rik invalide werd geslagen en later als geest terugkwam?
Gladys Bloem.quote:En hoe heette Georgina Kwakye in de serie?
Ha, 2x dezelfde antwoorden. Nu gelooft 'ie het vast wel.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:02 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Stef Willems
[..]
Gladys Bloem
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen .
De Koning word verkocht
Scala brand af.
straks zijn er geen uitgaan's gebeuren meer in Meerdijk.
Maar aan de andere kant ze komen dan vast wel weer met iets nieuws de shoarma tent met dikke turk Mohamed ofzo.
Als Fatima weer terug komt kan ze Stan ook wel meenemen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabische familie erin. Met Fatima, Lila en Achemd Bin Mohammed
Ja dat lijkt me echt coolquote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabische familie erin. Met Fatima, Lila en Achemd Bin Mohammed
Ja, en dat andere kind heet Yousuf; dan heb je de poppen pas echt aan het dansen!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En dan is het andere kind van de shoarma boer verliefd op moris ofzo.
OEH! Klinkt vet spannend! Helemaal wanneer er Jihad tegen de familie Sanders gevoerd gaat worden!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:43 schreef _bigmac_ het volgende:
en er is ook een 14 jarige crimineel broertje bij.
Die dan natuurlijk date met de 13 jarige Nina .
En dan krijg je natuurlijk LUDO en JANINE VS Marokaanse gemeenschap.
Waar vechten Martine&Ludo nu om de laatse maanden,quote:Op maandag 21 juni 2004 14:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen .
De Koning word verkocht
Scala brand af.
straks zijn er geen uitgaan's gebeuren meer in Meerdijk.
Maar aan de andere kant ze komen dan vast wel weer met iets nieuws de shoarma tent met dikke turk Mohamed ofzo.
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Je moet schrijver worden
Je moet het wat meer promoten, ik zag net pas dat de finale begonnen wasquote:Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
Mensen, hou het tournament eens een beetje spannend.
[Finale] GTST Tournament: Favoriete Liefdespaar.
Het volgende tournament begint trouwens pas na de zomer, het stemmen voor de keuze van het tournament begint wel al binnenkort.
Heb trouwens wel weer zin om vanavond te gaan kijken.
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2004 17:22 schreef Dizer het volgende:
na de zomer? Waarom???
favoriete cliffhanger wil ik hebben als tournement
Omdat veel mensen in de zomer op vakantie zijn enzo. En omdat we nu al 2 tournaments snel achter elkaar hebben gedaan..quote:Op maandag 21 juni 2004 17:22 schreef Dizer het volgende:
na de zomer? Waarom???
favoriete cliffhanger wil ik hebben als tournement
Maar dan komt Svensational weer met het gezeur dat ik het te vaak zegquote:Op maandag 21 juni 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je moet het wat meer promoten, ik zag net pas dat de finale begonnen was![]()
Ik zal even een polltje makenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook
Dus BVO, volgende week kan je beginnen met het volgende tournament
En sinds wanneer trekken we wat aan van wat Svurno zegt?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan komt Svensational weer met het gezeur dat ik het te vaak zeg.
Ik denk dat die tussen Yasmin, Janine en Martine zal gaan... is btw ook mijn keuzequote:Op maandag 21 juni 2004 18:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Favoriete vrouwelijke personage.
Dan kan Sylvia toch nog winnen..
Janinequote:Op maandag 21 juni 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat die tussen Yasmin, Janine en Martine zal gaan... is btw ook mijn keuze.
We hebben er sowiezo al 13.. grotequote:Op maandag 21 juni 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar zo'n cliffhangertournament. Dat is echt zo klein. Zo weinig keus heb je dan. Want de meeste gewone cliffhangers blijven niet echt hangen.
Dat vond ik ook al.. heb net beetje op gtst.nl gekeken bij het archief en je kan per zomercliff ongeveer 4/5 verschillende cliffs onderscheiden (vorig jaar bijv. aanreiding Charlie, Laura die van Sil bevalt, enz.)quote:Op maandag 21 juni 2004 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar zo'n cliffhangertournament. Dat is echt zo klein. Zo weinig keus heb je dan. Want de meeste gewone cliffhangers blijven niet echt hangen.
Mijn top 3 favoriete personages ooit isquote:Op maandag 21 juni 2004 19:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dian![]()
en sylvia natuurlijk![]()
Nou nou, je hebt het wel over Isabella.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:
DIE GORE ACHTERBAKSE KUT RUS!!! #@$$@R@$@#$
Ja Nick voor president !!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:35 schreef Dizer het volgende:
OMG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een gave aflevering!!!![]()
![]()
Nick![]()
![]()
Dat was een natuurlijke lach!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Die lach van Charlie![]()
![]()
.
Telepathiequote:Op maandag 21 juni 2004 20:41 schreef Dizer het volgende:
Ooooooooooooh PLEASE heeft iemand caps van vandaag? Zo een gave aflevering!!
Ik wil caps van dooie Nina, Rode Rus, Ludo en Janine samen en NICK en CHARLIE
Vast niet.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
NINA is niet dood toch ??
Tss...quote:Op maandag 21 juni 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Nadat Ludo Stefano en Janine met haar klaar zijn
[afbeelding]
Ludo en Janine zijn niet heilig hoor... en ze kunnen allebei wel tegen een stootje..quote:Op maandag 21 juni 2004 20:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Ze maakt Ludo en Janine verdrietig dan is ze niet liev
Belive me als jou kind ontvoert word praat je echt niet over een stootje.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ludo en Janine zijn niet heilig hoor... en ze kunnen allebei wel tegen een stootje...
Het is wel een leuke verhaallijn zo..
Laten we ff onthouden dat het Soap is he....quote:Op maandag 21 juni 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Belive me als jou kind ontvoert word praat je echt niet over een stootje.
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Nadat Ludo Stefano en Janine met haar klaar zijn
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Telepathie
Ik hou nog hoop dat het Favoriete Vrouwelijke Personage aan een inhaalslag gaat beginnenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:31 schreef Svensational het volgende:
Dat lijkt me duidelijk...Maar dat wordt wel een klein tournament dan...
Was op zich natuurlijk een goed cliff, maar als we het alleen over zomercliffs doen valt 'ie er buiten..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef Zhenar het volgende:
Als het volgende tournament over de zomercliffs gaat, dan kan Frey ze misschien allemaal online zetten? Kunnen we een beter afweging maken...
(*wil gewoon gave cliffhanger filmpjes zien!*)
Hoe zit het trouwens met de schietpartij op de bruiloft van Simon en dat stomme wijf, toen Ludo blind was en Tony Stefano probeerde te raken? Dat was ook een spannende cliff! (Maar geen zomercliff) Telt die dan ook mee?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:43 schreef BVO het volgende:
Ja, de poll is erg duidelijk. Sowieso is dat tournament wel toepasselijk nu natuurlijk
.
Het is heel onbeleefd om het over een 40-jarige vrouw te zeggen. Maar je hebt gewoon gelijk. Janine is echt een vrouw met uitstraling en klasse. Net als Nicole Kidman.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:20 schreef Dizer het volgende:
JanineZeg nou eerlijk, dat mens ziet er met het jaar lekkerder uit..
Is dat alweer 2 jaar geleden, Isabella en Charlie?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:42 schreef BVO het volgende:
Seizoen 11 was een erg duffe cliff. Je had
Terra
die zelfmoord probeerde te plegen en daarnaast een hoop zoetsappig gedoe. Rik en Anita in Nepal die weer verliefd aan het worden waren, Robert en Laura die weer iets leken te krijgen, Isabella met Charlie weer en Gladys die Job zoende.
Oh, daar hangt me ook vaag nog iets van bij ja.quote:Seizoen 9 was de entree van Stefano, met die maffia toen. Weet het ook niet meer precies, weet alleen nog dat Ludo en Janine in de haven waren en daar Stefano kregen in de ruil voor geld ofzo en dat er een of ander ding tegen Stefano's hoofd werd aangegooid. Roos heeft hem later verzorgd.
Nee, foutje van mij, Isabella en Charlie was vij de cliff van seizoen 12.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is dat alweer 2 jaar geleden, Isabella en Charlie?. Dat was leuk!
.
Sylvester en Charlie kregen toen wat. Terra had het daar vrij moeilijk mee blijkbaarquote:Waarom deed Terra (O+.) een zelfmoordpoging?
Oh ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:47 schreef BVO het volgende:
Sylvester en Charlie kregen toen wat. Terra had het daar vrij moeilijk mee blijkbaar.
Ik vond ze allebei verschrikkelijk. Vooral Terra, een variant op Daantje. Had dan wel niet zo'n vieze baard, maar dat gezeik met die sieraden enzoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik vond Terra altijd heel erg leuk.. Zeker in vergelijking met dat schepsel van een Gladys.
.
Mijne ook geloof ik (ik weet al die andere niet meer zo goed)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:00 schreef BVO het volgende:
Mijn favoriete cliff (al waren de gevolgen erg vervelend)
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijne ook geloof ik (ik weet al die andere niet meer zo goed)
Jullie wilden het cliffhangertournamentquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:05 schreef dunn0w het volgende:
Ik weet alleen vanaf seizoen 11 de cliff......
Ligt allemaal aan onze tv... want voor 1999/2000 hadden we nog geen rtl4.
Ik kijk GTST al sinds de eerste aflevering, dus ik zou het wel moeten weten. Als jullie netjes de verhaallijnen opzoeken weet ik het vast wel weerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:06 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Jullie wilden het cliffhangertournament.
Die vond ik helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:00 schreef BVO het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die vond ik helemaal niet leuk.
Wel goed, maar niet leuk. Omdat Bowien gewoon echt rockte. En dat ze dood ging vond ik echt gewoon te stom.. Nog steeds trouwens.
Haar mini-comeback was wel erg leuk.
Ook mijn favoriete...tenzij aankomende vrijdag dit overtreftquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:00 schreef BVO het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Dan is het zeer makkelijk, Dian van Houten Alberts!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:16 schreef BVO het volgende:
[..].
Daarom hoopte ik op het favoriete vrouwelijke personage tournament, ik zie de finale al voor me:
Bowien Galema - Dian Alberts.
Dian!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:16 schreef BVO het volgende:.
Daarom hoopte ik op het favoriete vrouwelijke personage tournament, ik zie de finale al voor me:
Bowien Galema - Dian Alberts.
Dian is samen met Huib onder een valse identiteit vertrokken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dian!.
.
Is ze dood, of is Dian gewoon weg?
Dian leeft nog!!! Zij en Huib zijn naar Cuba of Domicaanse Rep. gereisd. Weet je dat niet meer?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dian!.
.
Is ze dood, of is Dian gewoon weg?
Mijn geheugen is slecht.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:23 schreef Dizer het volgende:
Dian leeft nog!!! Zij en Huib zijn naar Cuba of Domicaanse Rep. gereisd. Weet je dat niet meer?
Deze 2 staken er wat boven uit dus ik dacht we zetten ze tegenover elkaarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef Dizer het volgende:
Huh? We hadden toch al een poll
Nieuwe polluiterlijk...
Ziet er leuk uit
Je gaat er vanauit dat ik de nieuwe openquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:40 schreef BVO het volgende:
Als je zo het nieuwe topic opent, kan je die poll er dan in zetten?
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat er vanauit dat ik de nieuwe open
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja..
Ik heb niks klaarstaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:53 schreef BVO het volgende:
Mathilde niet hoor.
Ik heb trouwens een nieuw topic klaarstaan, ik weet niet of ik de enige ben alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |