quote:Op maandag 21 juni 2004 14:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen .
De Koning word verkocht
Scala brand af.
straks zijn er geen uitgaan's gebeuren meer in Meerdijk.
Maar aan de andere kant ze komen dan vast wel weer met iets nieuws de shoarma tent met dikke turk Mohamed ofzo.
Als Fatima weer terug komt kan ze Stan ook wel meenemen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabische familie erin. Met Fatima, Lila en Achemd Bin Mohammed
Ja dat lijkt me echt coolquote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Arabische familie erin. Met Fatima, Lila en Achemd Bin Mohammed
Ja, en dat andere kind heet Yousuf; dan heb je de poppen pas echt aan het dansen!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En dan is het andere kind van de shoarma boer verliefd op moris ofzo.
OEH! Klinkt vet spannend! Helemaal wanneer er Jihad tegen de familie Sanders gevoerd gaat worden!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:43 schreef _bigmac_ het volgende:
en er is ook een 14 jarige crimineel broertje bij.
Die dan natuurlijk date met de 13 jarige Nina .
En dan krijg je natuurlijk LUDO en JANINE VS Marokaanse gemeenschap.
Waar vechten Martine&Ludo nu om de laatse maanden,quote:Op maandag 21 juni 2004 14:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen .
De Koning word verkocht
Scala brand af.
straks zijn er geen uitgaan's gebeuren meer in Meerdijk.
Maar aan de andere kant ze komen dan vast wel weer met iets nieuws de shoarma tent met dikke turk Mohamed ofzo.
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Je moet schrijver worden
Je moet het wat meer promoten, ik zag net pas dat de finale begonnen wasquote:Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
Mensen, hou het tournament eens een beetje spannend.
[Finale] GTST Tournament: Favoriete Liefdespaar.
Het volgende tournament begint trouwens pas na de zomer, het stemmen voor de keuze van het tournament begint wel al binnenkort.
Heb trouwens wel weer zin om vanavond te gaan kijken.
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2004 17:22 schreef Dizer het volgende:
na de zomer? Waarom???
favoriete cliffhanger wil ik hebben als tournement
Omdat veel mensen in de zomer op vakantie zijn enzo. En omdat we nu al 2 tournaments snel achter elkaar hebben gedaan..quote:Op maandag 21 juni 2004 17:22 schreef Dizer het volgende:
na de zomer? Waarom???
favoriete cliffhanger wil ik hebben als tournement
Maar dan komt Svensational weer met het gezeur dat ik het te vaak zegquote:Op maandag 21 juni 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je moet het wat meer promoten, ik zag net pas dat de finale begonnen was![]()
Ik zal even een polltje makenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook
Dus BVO, volgende week kan je beginnen met het volgende tournament
En sinds wanneer trekken we wat aan van wat Svurno zegt?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan komt Svensational weer met het gezeur dat ik het te vaak zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |