geinige titel, mooi geshoptquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:18 schreef sweek het volgende:
Mijn nieuwe:
[afbeelding]
Lola Rennt, Belgische versie..
Bij de MediaMarkt in Hasselt.
Dankje... ben niet helemaal blij met de shop hoor, maargoed.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geinige titel, mooi geshopt
waar ligt in Hasselt n MediaMarkt?? wist ik niet eens
[offtopic]Kweet hoe ik bij de Kinepolis (ff buiten Hasselt) moet komen, hoe ik op de Ring rond Hasselt en bij t busstation moet komen maar daar houdt t ver opquote:
quote:Special Features
*Limited edition with 'Mr Blonde' style slipcase packaging
Disc One:
Audio commentary by writer/director Quentin Tarantino, producer Lawrence Bender and select cast and crew
Trailer
Disc Two:
Deleted scenes
Original interviews with Chris Penn, Kirk Baltz, Michael Madsen, Lawrence Bender, Tim Roth and writer/director Quentin Tarantino
Class of '92 interviews and Sundance Institute Filmmakers Lab
Scenes of Reservoir Dogs
Tributes and dedications
Film Noir Files
Securing the Shot
Location scouting with Billy Fox
nee heb m nog niet besteld, maar dat gaat wel gebeuren. Alleen dan bij www.cdwow.com want daar ligt ie voor 11,99 pondquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Reservoir Dogs - Mr Blonde Special Edition (2 Discs) (Limited!)
[..]
[afbeelding]
Voor 23.99 eurootjes bij Play.com, maar ik ben vast niet de enige die 'm gehaald heeft.
12,99, maar nog 2 pond goedkoper dan bij Play...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee heb m nog niet besteld, maar dat gaat wel gebeuren. Alleen dan bij www.cdwow.com want daar ligt ie voor 11,99 pond![]()
CDWOW
dvds importeren=geld besparenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef yohan.nl het volgende:
Aan Timo20 nog even het antwoord op de vraag waarom ik geen R1 dvd's wil:
- Dvd-speler is niet regiovrij
- Die zooi is in Nederland nauwelijks verkrijgbaar (altijd importeren)
- Geen NL ondertiteling!
Voor anderen misschien onzinnige argumenten, voor mij redenen om R2's te kopen
Ik wilde er nog enkele kopen, maar ik had niet genoeg geld bij. En alle bankautomaten die ik tegenkwam waren defect.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef California het volgende:
[..]
Why so glum?
Dat probleem heb ik ook ontzettend vaak in België.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wilde er nog enkele kopen, maar ik had niet genoeg geld bij. En alle bankautomaten die ik tegenkwam waren defect.
Wat is glum dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef California het volgende:
[..]
Why so glum?
Glum -> somber, triestquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is glum dan?
Aan zijn antwoord te zien iets van weinig ofzo? Maar hoe kom je dan aan die term?
glum ( P ) Pronunciation Key (glm)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is glum dan?
Aan zijn antwoord te zien iets van weinig ofzo? Maar hoe kom je dan aan die term?
http://www.m-w.com/quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:55 schreef Hare het volgende:
Wat is glum dan?
Kennis van de Engelse taalquote:Maar hoe kom je dan aan die term?
ok, want op de FRS site kun je er een bestellen maar daar staat een plaatje van de DTS-versie voor 7 euro. Maar als je dana slnog de crappyass versie krijgt..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:51 schreef sweek het volgende:
Hij was veertien euro MikeyMo, maar ik vond het hem wel waard... bij de Belgische FRS hadden ze de NL'se versie ook voor 7 ofzo.
Die site van Frs is wat dat betreft echt bout idd. Staat echt helemaal geen reet info over de uitgave van de film. Terwijl er van sommige films toch echt wel meer dan één is.quote:Op zondag 6 juni 2004 07:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ok, want op de FRS site kun je er een bestellen maar daar staat een plaatje van de DTS-versie voor 7 euro. Maar als je dana slnog de crappyass versie krijgt..
als ik moeite heb om in slaap te vallen zet ik hem wel even aan, dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef yohan.nl het volgende:
Nu begint overigens '2001: A Space Odessey' (voor de liefhebbers, 71 op imdb top250)
Op een kanaal dat geen hond kan ontvangen...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef yohan.nl het volgende:
Nu begint overigens '2001: A Space Odyssey' (voor de liefhebbers, 71 op imdb top250)
Lol... een medestander!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als ik moeite heb om in slaap te vallen zet ik hem wel even aan, dank je
En niet ZOMAAR iemand...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Lol... een medestander!
Nee?? Ik welquote:Op zondag 6 juni 2004 21:22 schreef Eluc het volgende:
[..]
Op een kanaal dat geen hond kan ontvangen...
Ach, ga toch Die Hard kijkenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... een medestander!
Alweer? Ik kijk zo 'Full metal jacket' nog een keer. Blijf ik toch bij Kubrickquote:Op zondag 6 juni 2004 21:28 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ach, ga toch Die Hard kijken
Maak eens wat screenshots van het beeld als je wil en zet ze dan in één van de dead topics:quote:Op zondag 6 juni 2004 08:02 schreef Kptelmo het volgende:
en
(helaas zonder plaatje, wegens mijn uitgeleende digicam)
George A. Romero's Trilogy of the Dead
4 DVD box met Night of the Living Dead, Dawn of the Dead, Day of the Dead en Bonusdisc of the Dead ( met daarop o.a. de Europese cut van Dawn of the Dead ).
www.trilogyofthedead.nlquote:Op zondag 6 juni 2004 21:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Maak eens wat screenshots van het beeld als je wil en zet ze dan in één van de dead topics:
Dawn of the Dead (origineel, niet de remake)
Day of the Dead
Het gaat me niet zozeer om screenshots van de films maar om kwaliteit van het beeld ben benieuwd of dat veranderd is.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
www.trilogyofthedead.nl
Klik een titel aan en kies 'Screenshots'
Of A Clockwork Orange!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alweer? Ik kijk zo 'Full metal jacket' nog een keer. Blijf ik toch bij Kubrick
Voor hoeveel heb je die gekocht?quote:Op zondag 6 juni 2004 08:02 schreef Kptelmo het volgende:
Mijn laatste aanwinsten :
[afbeelding]
en
(helaas zonder plaatje, wegens mijn uitgeleende digicam)
George A. Romero's Trilogy of the Dead
4 DVD box met Night of the Living Dead, Dawn of the Dead, Day of the Dead en Bonusdisc of the Dead ( met daarop o.a. de Europese cut van Dawn of the Dead ).
Goede hint! Die ga ik ook halenquote:Op maandag 7 juni 2004 01:12 schreef wolfrolf het volgende:
Lang geroepen dat ik het niet zou kopen, maar voor 53,99 Euro bij FRS kon ik em niet laten liggen (59,99 Euro zonder Free ID)
[afbeelding]
![]()
Als ik klaar ben met mijn Buffy en Angel verzameling. Ga ik aan X-Files beginnen!!! De prijzen beginnen nu wel leuk(er) te worden!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Goede hint! Die ga ik ook halen
quote:Despite their different family backgrounds, four friends grew up together in the wearisome years of the 70s. But as time goes by, each of them takes a different life path. After enrolling in college, Sang-taek and Joong-ho return to visit Dong-su (Jang Dong-gun) and Joon-suk (Yoo Oh-sung), only to find one of them in jail and the other on drugs. Slowly life takes difficult turns where friends become rivals in the crime world.
10 augustusquote:Weet al iemand wanneer Simpsons S4 uitkomt in NL?
vind ik opzich n goed argumentquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef yohan.nl het volgende:
Aan Timo20 nog even het antwoord op de vraag waarom ik geen R1 dvd's wil:
- Dvd-speler is niet regiovrij
nederlandse sub kan ik begrijpen maar een dvd speler kun je zo regiovrij makenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind ik opzich n goed argument
er staat me bij dat dit begin jaren 90 elke ochtend te zien wa sop rtl 4 en dat ik er vaak om moest lachenquote:
Ik heb het gezien in de jaren 70, maar het kan zijn dat Soap een keer herhaald is ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er staat me bij dat dit begin jaren 90 elke ochtend te zien wa sop rtl 4 en dat ik er vaak om moest lachen
das knapquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
Day of the Dead Trilogy box-set.
Die ja, bijdehand.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:50 schreef AntiChrist het volgende:
das knaper komt binnenkort pas een onnofficieel (niet door Romero gemaakt) deel 2 van Day of the Dead
of bedoel je de dead trilogy box set?
wat is absurd weinigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:27 schreef California het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Out of Sight, Seven SE, Gangs of New York SE, The Nightmare Before Christmas SE. Voor absurd weinig.
waar is absurd weinigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:27 schreef California het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Out of Sight, Seven SE, Gangs of New York SE, The Nightmare Before Christmas SE. Voor absurd weinig.
Gemiddeld ¤ 8,75.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is absurd weinig
kweet dus niet of je iedere dvd speler regiovrij kan maken. Maar dat je Engels niet goed begrijpt: je kunt altijd nog de Engelse ondertitels aanzetten. Werkt best (voor mij althans). Of je moet (zoals m`n ouders) Engels al niet zo goed begrijpenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nederlandse sub kan ik begrijpen maar een dvd speler kun je zo regiovrij maken![]()
Vind je dat mooi, zo'n Koreaanse opdruk?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:43 schreef Hare het volgende:
Die koreanen doen ook om alles een slipcase he
Wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Vind je dat mooi, zo'n Koreaanse opdruk?
Film is wel goed btw
En dat zegt wel watquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:16 schreef kinky_queen het volgende:
Mooie film hoor Hare!
Een van de beste die ik ken
Thanks!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:16 schreef kinky_queen het volgende:
Mooie film hoor Hare!
Een van de beste die ik ken
ach, er zal heus nog wel eens een special 2 disc edition komen, btw de nederlandse rcv uitgave heeft onaards scherp beeldquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Thanks!
Baal er alleen een beetje van dat ik niet voor de R1 ben gegaan met een Retrospective Cast & Crew interview van 30 minuten.![]()
Nouja, de R1 release is ook pas een jaartje oud. Volgens mij is dat toch wel de definitieve versie ervan. Maar ja, we zullen zien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ach, er zal heus nog wel eens een special 2 disc edition komen, btw de nederlandse rcv uitgave heeft onaards scherp beeld
Is dat dan ook de R3?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
met kartonnetje
[afbeelding]
Geweldige film! Ik weet nog dat hij een diepe indruk maakte toen ik hem voor het eerst zag. Als je hem nog niet gezien hebt dan ga je hem zeker fantastisch vinden.quote:
Heb hem al wel gezien. Ik heb bijna nog geen enkele film gekocht die ik nog niet gezien heb. Eerst ff divx kijken, is het een geweldige film, dan koop ik hem.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Geweldige film! Ik weet nog dat hij een diepe indruk maakte toen ik hem voor het eerst zag. Als je hem nog niet gezien hebt dan ga je hem zeker fantastisch vinden.
Wat zijn die andere drie dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:55 schreef Sai het volgende:
Vandaag:
The Searchers
Nightmare Before Christmas S.E.
Night and Fog (Criterion)
The Good, The Bad and the Ugly S.E.
En de Indy box. Tweedehands voor 12,50.. Jammer genoeg bevat mijn collectie met Temple of Doom nu wel een vierde matige film.
.
FRS?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:44 schreef SODA het volgende:
Blow-up, Down By Law SE, Blue Velvet SE
Ik heb ze gepost, hopelijk heb je er iets aan.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Maak eens wat screenshots van het beeld als je wil en zet ze dan in één van de dead topics:
Dawn of the Dead (origineel, niet de remake)
Day of the Dead
Voor ¤ 29,99 bij de MediaMarkt. Fame is hier in het zuiden niet te vinden en die 4,99 maken me ook niet zoveel uit. Hij is gewoon ¤ 30 waard.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je die gekocht?
Je weet dat ie 25 euro kost bij de Fame?
3 voor 33 bij meneer van leest. Het aanbod valt me niet tegen daar..quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:50 schreef California het volgende:
FRS?. Heb Down by Law ook net, en binnenkort ook Blow-Up.
Films die ik echt goed vind en al gezien heb, koop ik inderdaad ook. Maar ik koop ook vaak films die gewoon goedkoop zijn en die ik nog niet gezien heb. Net voor 6,49 euro Raging Bull besteld. Heb de film nog niet gezien, maar zoveel betaal ik er ook voor als ik hem wil huren. Naja, bijna dan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb hem al wel gezien. Ik heb bijna nog geen enkele film gekocht die ik nog niet gezien heb. Eerst ff divx kijken, is het een geweldige film, dan koop ik hem.
Zo zorg je ervoor dat je geen prut in je collectie hebt en je spaart er ook nog eens een hoop geld mee uit![]()
Die is übercoolquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:42 schreef Seborik het volgende:
Richard Linklater's 'Waking Life'
Viel gisteren in de bus.
Hij is ook maar een half uurtje lang...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:11 schreef Hare het volgende:
Die Night en Fog is trouwens wel een erg goedkope criterion.
Meteen maar ff gekocht!!
Nee, ok, voor die prijzen kun je het niet laten liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:04 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Films die ik echt goed vind en al gezien heb, koop ik inderdaad ook. Maar ik koop ook vaak films die gewoon goedkoop zijn en die ik nog niet gezien heb. Net voor 6,49 euro Raging Bull besteld. Heb de film nog niet gezien, maar zoveel betaal ik er ook voor als ik hem wil huren. Naja, bijna dan.
dat heb ik ook gedaan, blij dat ik die niet blind gekocht hebquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, ok, voor die prijzen kun je het niet laten liggen.
Maar een film als laten we zeggen: seven samurai kost toch al gauw zo'n 25 euro. Die download ik dan toch echt eerst liever even
Dat ligt er aan welke versie je wilt hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, ok, voor die prijzen kun je het niet laten liggen.
Maar een film als laten we zeggen: seven samurai kost toch al gauw zo'n 25 euro. Die download ik dan toch echt eerst liever even
Ok, ok, maar als ik een film mooi vind wil ik wel de beste versie ervan in huis hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke versie je wilt hebben.
De standaard Mei-Ah release (R3) heb je voor zo'n ¤ 5,50 in huis. En dat is incl.verzendkosten vanuit Hong Kong.
Inderdaad, ik kon me ookal niet inhoudenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:56 schreef SODA het volgende:
[..]
3 voor 33 bij meneer van leest. Het aanbod valt me niet tegen daar..
Maar wel 'the best movie ever made' volgens Truffaut.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:25 schreef sweek het volgende:
[..]
Hij is ook maar een half uurtje lang...
Afwisselend geheel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:17 schreef Eric82 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kon me ookal niet inhouden
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die van mij is vandaag verstuurd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
Bij de frs voor 9.99quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd
waar gehaald/besteld?
Hebben deze ook ondertiteling? (engels is al goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:13 schreef Timo20 het volgende:
Zojuist opgehaald op t postkantoor:
Cold Feet - The Complete 1st Series
[afbeelding]
Cold Feet - The Complete 2nd Series
[afbeelding]![]()
oeh mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:45 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Die voorkant (maar dan alleen van Cary en Grace samen, geen achtergrond) heb ik ook op een supermooie 20*25 cm foto.
Toen ik deze film zag moest ik hem dus meteen hebben
Nee wat ik uit de hoesjes kan opmaken, zijn hier geen ondertitels bij. Is niet zo erg (voor mij), me Engels is goed. Maar soms kan je door dat typisch vet Engelsche het wat moeilijker volgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Hebben deze ook ondertiteling? (engels is al goed)
Dvdoutlet, 12.48 inclquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oeh mooi![]()
waar heb je m gehaald?? deze wil ik nl. ook hebben
alhoewel ik eik. al veels te veel geld uit geef aan dvd`s
[..]
Is ook niet voor mij, zou er zelf ook geen problemen mee hebben. Is voor mijn moeder en die wilt toch nog wel graag ottquote:Nee wat ik uit de hoesjes kan opmaken, zijn hier geen ondertitels bij. Is niet zo erg (voor mij), me Engels is goed. Maar soms kan je door dat typisch vet Engelsche het wat moeilijker volgen.
So be it
Jawel hoor, dotje. Beter kijken in het vervolg.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:24 schreef Timo20 het volgende:
Bovendien staat op deze dvd n audiocommentaar met Francis Ford Coppola en die staat op de Trilogy box niet
ik zou even hebben gewacht tot de s.e uitkomtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Onder de noemer klassieker:
[afbeelding
Die heb je hoop ik toch wel met tinnen case?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:25 schreef kinky_queen het volgende:
En voor m'n vriendin:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:55 schreef Hare het volgende:
Die heb je hoop ik toch wel met tinnen case?
Heb je in ieder geval iets hards om naar de kop van je vriendin te gooien als ze die klere Mickey Mouse tekenfilmpjes niet wil afzetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:24 schreef Timo20 het volgende:
Eergisteren gehaald bij MediaMarkt:
[afbeelding]
Heb de Trilogy box al, maar wil ze ook nog apart hebben. Bovendien staat op deze dvd n audiocommentaar met Francis Ford Coppola en die staat op de Trilogy box niet
Yup.. De site is al een dag of twee niet bereikbaar. Er zijn wel mensen die het gelukt is om via Dvdsoon.ca op de site te komen, maar dat werkt momenteel niet voor mij. Ik had vanochtend wel een mailtje dat een order bij DvdSoon is verzonden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:00 schreef Hare het volgende:
Ik heb geen idee waar dit te posten, maar ik denk dat ik hier de meeste mensen kan vinden die ook wel eens bij dvdsoon bestellen.
Doet deze site het bij jullie soms ook zo slecht of helemaal niet? Ik krijg echt zeer vaak de laatste tijd dat ie de pagina niet kan vinden, msn zoeken of dat ie gewoon supertraag is.
Ben ik de enige of hebben meer mensen er last van?
quote:Op zondag 13 juni 2004 01:30 schreef Wepeel2 het volgende:
Heb je in ieder geval iets hards om naar de kop van je vriendin te gooien als ze die klere Mickey Mouse tekenfilmpjes niet wil afzetten.![]()
Waar besteld en voor hoeveel ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:25 schreef kinky_queen het volgende:
En voor m'n vriendin:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hm, volgens de site zijn ze niet meer leverbaarquote:Op zondag 13 juni 2004 13:46 schreef kinky_queen het volgende:
Gekocht bij de frs voor 15 euri per stuk
de Van Leest in Almere heeft ze nog zag ikquote:Op zondag 13 juni 2004 13:59 schreef Eluc het volgende:
Hm, volgens de site zijn ze niet meer leverbaar
Toch bedankt!
Dank, jammer dat ik nooit in Almere komquote:Op zondag 13 juni 2004 14:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
de Van Leest in Almere heeft ze nog zag ik
www.vanleest.nl ?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:08 schreef Eluc het volgende:
[..]
Dank, jammer dat ik nooit in Almere kom
ja heb m gelezen dank u dank uquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:58 schreef kinky_queen het volgende:
timo20 heeft mail
![]()
ja??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:21 schreef Sai het volgende:
[..]
Jawel hoor, dotje. Beter kijken in het vervolg..
idd. ja anders krijg ik dalijk afkick verschijnselen en daar heb ik geen zin in, uiteraardquote:Op zondag 13 juni 2004 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ach, je moet een reden hebben om een dvd aan te schaffen.
Als jullie eens wisten wat voor dvd Timo20 nu besteld heeft....quote:Op maandag 14 juni 2004 00:49 schreef Timo20 het volgende:
idd. ja anders krijg ik dalijk afkick verschijnselen en daar heb ik geen zin in, uiteraard![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als jullie eens wisten wat voor dvd Timo20 nu besteld heeft....
[afbeelding]
Willen we het wel weten?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als jullie eens wisten wat voor dvd Timo20 nu besteld heeft....
[afbeelding]
Ik heb ze gister bij MM Rijswijk gezien voor 12,99 per stuk. Niet meegenomen, ik vind die tin cases niet eens zo mooi.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:08 schreef Eluc het volgende:
[..]
Dank, jammer dat ik nooit in Almere kom
vertel dan gelijk waar je dat gehaald hebt voor dat geldquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:54 schreef yohan.nl het volgende:
[afbeelding]
Murder on the Orient Express, nooit gezien maar Agathe Christie is meestal wel cool
En dan nog 2 dodelijk komische films:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Totaal ¤ 0,99
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:15 schreef Eluc het volgende:
[..]
Willen we het wel weten?
ok het heeft ff geduurd, maar heb t eergisteren gechecked en de dvd`s hebben geen ondertiteling, ook geen Engelse. Op zich niet zo erg, ware t niet dat je Adam soms niet kan verstaan door z`n ultiem sterke accentquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:30 schreef Hare het volgende:
Is ook niet voor mij, zou er zelf ook geen problemen mee hebben. Is voor mijn moeder en die wilt toch nog wel graag ott
Zou je het anders eens kunnen checken?
FreeRecordShop. Had nog een lading waardebonnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:36 schreef mooiegek het volgende:
[..]
vertel dan gelijk waar je dat gehaald hebt voor dat geld![]()
Die cadeaugever heeft smaak!!!!quote:
Ok, thanks, zal het ff doorgevenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok het heeft ff geduurd, maar heb t eergisteren gechecked en de dvd`s hebben geen ondertiteling, ook geen Engelse. Op zich niet zo erg, ware t niet dat je Adam soms niet kan verstaan door z`n ultiem sterke accent
Heeft die dvd van First Blood ook een DTS track? Ik heb zelf de Rambo Trilogy set uit America en daar hebben alle 3 films een DTS track.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:04 schreef MikeyMo het volgende:
Gekocht:
[afbeelding]
Gedownload:
[afbeelding]
Oe!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Ok, thanks, zal het ff doorgeven
Deze gister binnen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oe!
Die ga ik ook maar eens bestellen denk ik.
Ik had de uitslag verkeerdquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
ff kortingslinkje, ff voucher van je voorspelling gebruiken en je bent weer 5 euro goedkoper uit
Yupquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:53 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Heeft die dvd van First Blood ook een DTS track? Ik heb zelf de Rambo Trilogy set uit America en daar hebben alle 3 films een DTS track.
nou daar ben ik blij omquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:42 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Nee okee dan is het goed![]()
Issie dan goedkoper dan de 13,5 pleuro die hij standaard bij dvdsoon kost?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had de uitslag verkeerd(en m'n kortingsvoucher van 0,50 niet bij de hand).
Dus ik heb die kortingslink van 1,50 pond weer ff mis gebruikt
yup:quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Issie dan goedkoper dan de 13,5 pleuro die hij standaard bij dvdsoon kost?
nicequote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef Hare het volgende:
2 heerlijke comedies
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze ook besteldquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:36 schreef pascalheister het volgende:
deze 2 beauty`s erbij
[afbeelding]
je bedoelt met een voucher van 2 pondquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Fritz Lang's M.
Met 1,50 kortingslink en 2 euro (footy predictor) voucher. Kom hem dus voor 4,50 pond afrekenen bij de aardige mensen van cdwow.![]()
![]()
Dat merk ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:42 schreef mooiegek het volgende:
[..]
je bedoelt met een voucher van 2 pondhoop voor je dat je hem krijgt...dit soort grote kortingen, weigeren ze wel eens (dan wordt hij gewoon gecanceld)
Jij ook altijd met je downloadsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:13 schreef MikeyMo het volgende:
-edit: alleen 'echte' dvd's hier-
hehe eindelijk binnenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:20 schreef kinky_queen het volgende:
EINDELIJK!!!
[afbeelding]
* thanx Antichrist!
Bestel season 2 ook maar alvast, want als je eenmaal begint met kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]Alias season 1 (6 DVD, R1, NTSC)
Donderdag bericht gekregen van verzending door DVDsoon, vandaag afgeleverd.
Eerst Babylon 5, season 5. Dan Alias season 1.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
Bestel season 2 ook maar alvast, want als je eenmaal begint met kijken.
das snelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]Alias season 1 (6 DVD, R1, NTSC)
Donderdag bericht gekregen van verzending door DVDsoon, vandaag afgeleverd.
quote:Op zondag 20 juni 2004 15:43 schreef furanku het volgende:
Een aantal oudjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In totaal een 15 euro..
Cube isquote:Op zondag 20 juni 2004 15:45 schreef furanku het volgende:
Hoezo? Leuke titels?
Dude, Crossroadsquote:
Bij DVDsoon moet je niet de standaard post kiezen, dat duurt echt weken voordat het hier is. Gewoon die paar Euro extra betalen, en priority mail gebruiken. Meestal is het dan vanaf het moment dat je het mailtje krijgt dat het pakket verstuurd is, binnen een week binnen. Ze versturen vanuit Canada overigens.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
das snelis die site altijd zo snel met leveren? en waarvandaan leveren ze??
nogal handig om te weten ivm met douane perikelen
zeker wel ja, hoeveel is t dan extra voor priority mail en je kan ook met CC betalen neem ik aan??quote:Op zondag 20 juni 2004 15:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die was dus erg snel binnen, en geen rekening van de douane. Misschien toeval, maar toch het proberen waard.
ach voor dat geld...quote:Op zondag 20 juni 2004 15:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Cube is
[..]
Dude, Crossroads![]()
http://www.dvdsoon.com/shipping-international.xmlquote:Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zeker wel ja, hoeveel is t dan extra voor priority mail
UIteraard.quote:en je kan ook met CC betalen neem ik aan??
Ik heb tot nu toe anders altijd de dvd's gratis laten versturen en heb de dvd's altijd dezelfde week nog binnen gehadquote:Op zondag 20 juni 2004 15:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bij DVDsoon moet je niet de standaard post kiezen, dat duurt echt weken voordat het hier is. Gewoon die paar Euro extra betalen, en priority mail gebruiken. Meestal is het dan vanaf het moment dat je het mailtje krijgt dat het pakket verstuurd is, binnen een week binnen. Ze versturen vanuit Canada overigens.
Laatst Babylon 5 season 5 besteld en met standaard mail laten versturen. Dat duurde dus idd erg lang, en er zat een rekening bij. Die Alias box heb ik met priority mail laten versturen. Die was dus erg snel binnen, en geen rekening van de douane. Misschien toeval, maar toch het proberen waard.
Dan heb je toevallig DVDs besteld die 'In Stock' waren, want als de status van het item 'On Order' is, dan kan het weken of zelfs maanden duren. Zo heb ik bijvoorbeeld een maand mogen wachten op Before Sunrise (Gratis verstuurd).quote:Op zondag 20 juni 2004 21:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe anders altijd de dvd's gratis laten versturen en heb de dvd's altijd dezelfde week nog binnen gehad
Daar heb je idd ook weer helemaal gelijk in. Vanaf bestellen tot levering duurt bij die zaak redelijk lang, maar als het pakketje eenmaal op weg is heb je hem zoquote:Op zondag 20 juni 2004 23:34 schreef Joppe het volgende:
[..]
Dan heb je toevallig DVDs besteld die 'In Stock' waren, want als de status van het item 'On Order' is, dan kan het weken of zelfs maanden duren. Zo heb ik bijvoorbeeld een maand mogen wachten op Before Sunrise (Gratis verstuurd).
Mijn ervaring is dat wanneer de DVD is verstuurd, deze binnen zeer korte tijd wordt afgeleverd (ook met de gratis-verzendwijze). Maar het duurt over het algemeen dus behoorlijk lang voordat ze verstuurd worden.
quote:Op maandag 21 juni 2004 00:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Volgens mij heeft bij mij gewoon de douane erg lang met haar dikke reet op het pakje gezeten. Het heeft echt weken geduurd tussen het mailtje dat het verzonden was, en dat ik het daadwerkelijk binnenkreeg.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:34 schreef Joppe het volgende:
[..]
Dan heb je toevallig DVDs besteld die 'In Stock' waren, want als de status van het item 'On Order' is, dan kan het weken of zelfs maanden duren. Zo heb ik bijvoorbeeld een maand mogen wachten op Before Sunrise (Gratis verstuurd).
Mijn ervaring is dat wanneer de DVD is verstuurd, deze binnen zeer korte tijd wordt afgeleverd (ook met de gratis-verzendwijze). Maar het duurt over het algemeen dus behoorlijk lang voordat ze verstuurd worden.
Oe. Ziet er gelikt uit.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:09 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Zojuist besteld bij bol.com.
de rcv uitgavequote:Op maandag 21 juni 2004 17:09 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Zojuist besteld bij bol.com.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de rcv uitgave
lees dit maar is op dvd.nl forum, het is gewoon niet zo`n geweldige uitgave, wat we ook wel gewend zijn van RCVquote:Op maandag 21 juni 2004 17:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Tja... Afwachten maar, Ik zit er gewoon mee dat ik, net als de meeste bezoekers van dat forum, niet in het bezit ben van een regiovrije DVD-speler. Dus vanuit Amerika bestellen is ook geen optie. En PF is gewoon een van mijn favoriete films en die wil ik nou eenmaal in een mooie CE hebben....quote:Op maandag 21 juni 2004 17:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lees dit maar is op dvd.nl forum, het is gewoon niet zo`n geweldige uitgave, wat we ook wel gewend zijn van RCV
http://www.dvd.nl/forum/v(...)ostorder=asc&start=0
elke dvdspeler schijnt regio vrij te maken zijnquote:Op maandag 21 juni 2004 17:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tja... Afwachten maar, Ik zit er gewoon mee dat ik, net als de meeste bezoekers van dat forum, niet in het bezit ben van een regiovrije DVD-speler. Dus vanuit Amerika bestellen is ook geen optie. En PF is gewoon een van mijn favoriete films en die wil ik nou eenmaal in een mooie CE hebben....
UK is gewoon R2 hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 17:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tja... Afwachten maar, Ik zit er gewoon mee dat ik, net als de meeste bezoekers van dat forum, niet in het bezit ben van een regiovrije DVD-speler. Dus vanuit Amerika bestellen is ook geen optie. En PF is gewoon een van mijn favoriete films en die wil ik nou eenmaal in een mooie CE hebben....
Bij mij ook. En wél degelijk met DTS.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:52 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Binnen een week geleverd door CD-wow
Waar ik net zo naar uit kijkquote:Op maandag 21 juni 2004 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had nog ff gewacht met deze
eind dit jaar komt er een s.e. uit
die versie staat wel bekend om zijn gereframede scene, niet dat de meesten het doorhebben maar okquote:Op maandag 21 juni 2004 19:04 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
UK is gewoon R2 hoor![]()
kutquote:Op maandag 21 juni 2004 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had nog ff gewacht met deze
eind dit jaar komt er een s.e. uit
Als je niet weet dat RCV 9 van de 10 keer troep levert, dan weet je zoiets ook nietquote:Op maandag 21 juni 2004 22:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die versie staat wel bekend om zijn gereframede scene, niet dat de meesten het doorhebben maar ok
als je m besteld op play.com ,krijg je gewoon de R2 versie want die heb ik nl. ook daar besteldquote:Op maandag 21 juni 2004 17:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
mooie hoes dat rode kruisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:27 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
Zo doet hij het welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooie hoes dat rode kruis
Ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:26 schreef Sai het volgende:
The Adventures of Priscilla: Queen of the Desert
Check die docu!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:27 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
ah je poste ook al op het dvd.nl forumquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen gekocht:
Indiana Jones Trilogy
[afbeelding]
Pearl Harbor Director`s Cut 4disc set
[afbeelding]
voor ¤ 24,99![]()
alleen die van Pearl Harbor natuurlijk
Ben ik weer ff zoet
Guy Pearce is geweldig in die film...quote:
Hemels zelfsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:26 schreef California het volgende:
Plaatjes zijn okay.
Is ie cool ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:30 schreef sweek het volgende:
[..]
Check die docu!.
Ja, die is erg leuk...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Is ie cool ja?
Ik kijk vooral uit naar die bloopers. Lijkt me echt gaaf bij zo'n film
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah je poste ook al op het dvd.nl forum
Waar heb je trouwens die verzamel gehaald van Monty? Ben ook erg geinteresseerd hierin namelijk..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:46 schreef Crook het volgende:
Afgelopen weekend mezelf even gekieteld
[afbeelding]
Ligt gewoon bij de FRS voor 39,99 ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:01 schreef Neptun3 het volgende:
[..]
Waar heb je trouwens die verzamel gehaald van Monty? Ben ook erg geinteresseerd hierin namelijk..
ja of hopen dat de totaal waarde minder als 22 pleuro is hequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:27 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ferris Bueller's Day Off
[afbeelding]
via kortingslink en footy predictor voor slecht 2,49
Alleen ik heb nu 3 DVD's in een week bij CDWOW besteld![]()
....nu maar hopen dat de douane zit te slapen
Inderdaad "gewoon" bij FRS, voor Eur. 49,90 trouwens. Hij zal vast elders goedkoper zijn, maar op dat moment WILDE ik 'm gewoon hebben! Is een raar trekje van me als het op DVD's aankomtquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:01 schreef Neptun3 het volgende:
[..]
Waar heb je trouwens die verzamel gehaald van Monty? Ben ook erg geinteresseerd hierin namelijk..
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:33 schreef Joppe het volgende:
Nope, geen extra's. Het schijnt dat de R2 editie van The Twilight Samurai wel een klein aantal extra's heeft (ik geloof van het trailer/teaser niveau) maar die editie is veel duurder dan deze R3. En daarnaast heeft de R3 een mooiere cover, dus de keuze was snel gemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:31 schreef California het volgende:
[..]Wow. Geen extra's?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
2 keer High Fidelity.
[afbeelding] [afbeelding]
Nu heeft ze vast genoeg van die film.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef Timo20 het volgende:2x??
Is die echt alleen in het Nederlands of staat er misschien toch nog een engelse audiotrack op?quote:
klopt!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:09 schreef mark_03 het volgende:
Hier kreeg je toch een gratis mok bij?
die komt er niet naar mijn wetenquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:16 schreef yohan.nl het volgende:
Iemand ook een idee of, en zoja wanneer, de R2NL box uitkomt van de volledige Hannibal Lecter trilogy?
Deze dus, maar dan NL:
[afbeelding]
Engels, Nederlands, Frans en Spaansquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Is die echt alleen in het Nederlands of staat er misschien toch nog een engelse audiotrack op?
Waar? Hoeveel? Duits boekje?quote:
hij is nu OOP maar hij was te koop oa op www.amazon.de ik heb hem gekocht op www.dvdforum.nlquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:12 schreef Sai het volgende:
Delicatessen en (waarschijnlijk morgen binnen, als de douane niet gaat zeiken) Naked Lunch (Criterion)..
Waar? Hoeveel? Duits boekje?
Das nog niet eens zo'n gek ideequote:Op donderdag 24 juni 2004 07:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die komt er niet naar mijn weten
wat je ook kunt doen is de box bestellen en de films weer verkopen en je losse R2NL delen erin zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |