Moet je toch eens doen.quote:Op maandag 26 april 2004 13:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb Day of the Dead nog steeds niet gezien.![]()
Ja maar ik heb niet lang geleden al een aantal dvd's bij de betere internetwinkel besteld en ik wil toch een beetje op mijn geld letten.quote:Op maandag 26 april 2004 13:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Moet je toch eens doen.Hij is ook wel bij de betere internetwinkel verkrijgbaar.
Pazuzu vind het ook de beste, maar ik vind het dan weer de minstequote:Op maandag 26 april 2004 13:44 schreef kamagurka het volgende:
IMO verreweg het beste deel van de drie. Maar dat schijnt niet iedereen met me eens te zijn.
Dat bedoelde ikquote:Op maandag 26 april 2004 14:16 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of hij niet gewoon via internet te vinden is.
Dat sowieso!!!quote:Op maandag 26 april 2004 14:17 schreef kinky_queen het volgende:
en die remake?
Laten ze ons maar weer eens verwennen!!
![]()
Night heeft al ontelbare remakes gehadquote:Op maandag 26 april 2004 14:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat sowieso!!!
Je kunt er namelijk nog wel wat mee denk ik..
Het is wel het deel wat het MINSTE aan een remake toe is, maar dat terzijde... kom op met die remake
quote:Op maandag 26 april 2004 14:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ikmaar je weet wel die bekende internetwinkel die installeer je en dan krijg je zo`n icoontje met een K op je desktop.
PFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:53 schreef Shogo het volgende:
Eindelijk details over de nieuwe Dead trilogie box van DFW:
http://www.dvd-home.nl/pers/dutchf.htm#10
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
wat is dit dan nou weer![]()
DAY OFF THE DEAD
Een kort animatiefilmpje dusquote:DAY OFF The Dead, done via CGI, will follow the humorous day-to-day adventures of dead souls as they struggle to get through the Afterlife. It is expected to be completed by the end of this year.
Dat is het pas met "Death of the dead"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er na night, dawn en day ook nog een Dusk of the Dead moet komen. Dan is de cirkel rond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |