Dag JK, hoe is het mën?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi M_D..
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef engessa het volgende:
Slowchat M_D, slowchat!
Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
Ik houd niet zo van moeilijk doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef jogy het volgende:
Ja, zo kan het ook.
Nee hoor, niks gemist.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?![]()
Sorry, hadden het er vier moeten zijn dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?![]()
Ze leeft nog! Gelukkig!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Dag JK, hoe is het mën?
Waarom was haar naam bruin?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze leeft nog! Gelukkig!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik houd niet zo van moeilijk doen
Insert random OP-Gezeik?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef Maud_Dib het volgende:
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! .
Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.
Blablabla
[insert random OP-gezeik]
Vorige deel:
[@@@] Het leven is goed!
Hier verder enzo
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Insert random OP-Gezeik?
Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:12 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom was haar naam bruin?
Ik ook!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:13 schreef Maud_Dib het volgende:
Oh ja, ik ben tof
Waarom is ze zo weinig online?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
ik ook!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ook!
Duidelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook!
Nee, achterhoeks. Ik kom net uit Groenlo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Malawi het volgende:
[..]
Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?![]()
Ja toch? is toch duidelijk, of zal ik het anders formuleren...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ze vind Fok! kut.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom is ze zo weinig online?
Doe maar nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Ik ben immer duidelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Duidelijk!
Wie?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze vind Fok! kut.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze vind Fok! kut.
Als jij net zo tof bedoelt als dat springen roze breezah sletje, laat dan maar zitten hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Sazzefrazquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wie?
Wat?
Waar?
Waarom?
Neen. Denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef Maud_Dib het volgende:Vindt ze ons dan ook kut?
Wat een kutwijf, zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Sazzefraz
Lang afwezig
Nou, hier.
Omdat ze Fok! kut vindt.
Ga je eens inlezen, klotenewbie!
irc isquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen. Denk ik.
Ze was ook druk. Met "dingen".
Enzo.
Ze is nog wel eens op IRC!.!
IRC is voor stinkende kut-nerds.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze is nog wel eens op IRC!.!
Neen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
irc is
Neen, ik ben niet tof.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Et tu, Veluwsche Vrind? Et tu?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
IRC is voor stinkende kut-nerds.
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Et tu, Veluwsche Vrind? Et tu?
Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
Maar gelukkig ben je wel tof enzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat een kutwijf, zeg..
Ik heb geen tijd om me in te lezen.
Ik ook.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
Q... Als je jezelf zo haat kun je toch net zo goed een religie nemen, jongen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
IRC is voor stinkende kut-nerds.
Pas op voor lichtgevende kastjes waar beelden uitkomen. Daar zit Den Duivel in!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
Ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers.....quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
Een gloeilamp?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pas op voor lichtgevende kastjes waar beelden uitkomen. Daar zit Den Duivel in!
Zoals opeens "Poep!" zeggen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Collega's zitten ringtones testen. Ik ga hier gauw weg voordat ik ongeoorloofde dingen ga doen.
Die heb ik reeds. Het Satanisme.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Q... Als je jezelf zo haat kun je toch net zo goed een religie nemen, jongen...
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:28 schreef Maud_Dib het volgende:
Zoals opeens "Poep!" zeggen?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
Als in het aanbidden van de Gevallen Engel of als in het aanbidden van je eigen behoeften het het bevredigen daarvan. Oh nee, wacht. Het eerste dus...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die heb ik reeds. Het Satanisme.
Dag VACquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
Ik vind het keifijn dat je dat doet. Keigoed, ga zo door.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
Wat is de 3e optie?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Als in het aanbidden van de Gevallen Engel of als in het aanbidden van je eigen behoeften het het bevredigen daarvan.
Jezelf opblazen in een bus en dan hopen dat je iedere dag 14 maagden krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat is de 3e optie?
Gewoon rebels roepen dat je satanist bent zodat je lekker christenen in je omgeving kunt schokken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat is de 3e optie?
Dan ga ik dat maar eens proberen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:35 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Jezelf opblazen in een bus en dan hopen dat je iedere dag 14 maagden krijgt.
In Enschede heeft nog een tijdje zo'n fabriek gestaan.....quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar eens proberen.
Heeft iemand een adresje voor explosieven?
Mag ik ze ook afschieten onder die vlag?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Gewoon rebels roepen dat je satanist bent zodat je lekker christenen in je omgeving kunt schokken.
Nihilisme kost weinig moeite.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
Een broeder!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:38 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels erafquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:38 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
De laatste keer dat ik daar was zag het er zo uit:quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
In Enschede heeft nog een tijdje zo'n fabriek gestaan.....
Ja. Als je dan "Hahaaa! Zuig mijn Duistere Meesters doornige pik in het naleven, stelletje hostieknabbelaars en sterf!" roept maak je ook nog wel kans op T.B.S. proefverlof over een maand of twee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mag ik ze ook afschieten onder die vlag?
Die zit er al lang in!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf.
Promises, promisesquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf.
T.B.S. klinkt eng. Het klinkt als een politieke partij zonder programma die afhankelijk is van een dode Leider.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja. Als je dan "Hahaaa! Zuig mijn Duistere Meesters doornige pik in het naleven, stelletje hostieknabbelaars en sterf!" roept maak je ook nog wel kans op T.B.S. proefverlof over een maand of twee.
Jaja. die ene keer in het ziekenhuis zeiden ze dat ze een kleine zwelling moesten verwijderen in m'n hoofd, naast m'n elfde ruggenwervel en in mijn maagwand.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Die zit er al lang in!
Ook ene in je maag waarschijnlijk , om vast te stellen wat je eet en dan kunnen grote bedrijven er mooi op inspelen!
I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:45 schreef jogy het volgende:
*Fluorsnoepje eet*
Tsss , de koude oorlog is al voorbij man.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids.
Ach, je moet toch een hobby hebben, dan maar als hobby je leven verneuken door onredelijke angsten en paranoïde gedachtes en een huiskamer van lood.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als je hele leven in het teken staat van lood en aluminiumfolie om de chips geen kans te geven informatie te verzenden ( en andere radarcontrolevoiceactiveteddingetjes!!! ) is
ook geen pretje hoor.
Als je het maar uit je hoofd laat om er mee te gaan rommelen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Dat proberen ze je wijs te maken!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Tsss , de koude oorlog is al voorbij man.
Het is net mijn leven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Ik zal al mijn modpowers gebruiken om je TT te veranderen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om er mee te gaan rommelen.
Doe dr wat aan dan! Oh, wacht.. da wil nie..quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Dag Inso. Hoe gaat het met Tijns sokken?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Die hebben het goed naar hun zin aan mijn poezelige voetjes.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dag Inso. Hoe gaat het met Tijns sokken?
Nog steeds?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
Die hebben het goed naar hun zin aan mijn poezelige voetjes..
Bang voor insozweet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:13 schreef Tijn het volgende:
Inso?
Wil je ze misschien houden?
Dude. Ik wek misschien een andere indruk, maar ik was m'n kleren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Bang voor insozweet?
Weet je wat je ook met ranzige koffie kunt doen? Wegpleuren. Dan hou je nog prima whisky over.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:18 schreef Tijn het volgende:
Ik sta trouwens weer helemaal te shaken hier. We hebben net een grote bak koffie gemaakt, maar we vonden 'em wat slap. Dus toen hebben we er nog wat oploskoffie bij gegooid. Maar toen werd het vies. Dus hebben we er heel veel suiker in gedonderd, maar toen werd het vies en zoet. En toen hebben we er een sloot whiskey bij gegooid en toen ging het wel.
Ja, dat hebben we overwogen. Maar ja. He.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Weet je wat je ook met ranzige koffie kunt doen? Wegpleuren. Dan hou je nog prima whisky over.
Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we overwogen. Maar ja. He.
Ketchup (of curry) werkt altijd goed. Drank niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.
Ik ben nog jong, naïef en kneedbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.
Ja nee met eten ben ik een held tijdens een goeie dronken bui rond een uurtje of 03:00.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:25 schreef engessa het volgende:
[..]
Ketchup (of curry) werkt altijd goed. Drank niet.
Ik wens je spijsverteringsstelsel alvast veel succes toe.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, naïef en kneedbaar.
Goede toevoeging, toch wel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:35 schreef Tijn het volgende:
Ik doe alsof ik het niet snap.
Daar denk je wel anders over als je het uiteinde van de slang tegen je maagwand voelt kriebelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:20 schreef Seborik het volgende:
Het ziet eruit als een pneumatische hamer.
Als iets in je maag zit, kun je uberhaupt weinig zeggen over hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar denk je wel anders over als je het uiteinde van de slang tegen je maagwand voelt kriebelen.
Runtger foto laten makenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als iets in je maag zit, kun je uberhaupt weinig zeggen over hoe het eruit ziet.
Wie is Runtger en waarom zou ik hem een foto van me laten maken?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Runtger foto laten maken![]()
Kan hij zien wat jij in je buikje hebtquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie is Runtger en waarom zou ik hem een foto van me laten maken?
Enge gast, die Runtger.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Kan hij zien wat jij in je buikje hebt![]()
Mmmmmmquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu zou je toch denken dat hier genoeg mensen met lijntjes met boven/achter posten om [desbetreffende user] te laten unpermbannen.
Das waar alles wat uit Duitsland komt is eng.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Enge gast, die Runtger.
Het klinkt ook Duits.
Figures.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef Tijn het volgende:
Mmmmmm
Lijntjes
Dat zijn mooie lijntjes iddquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als mede-(semi)kunstenaar kan ik niet achterblijven:
[afbeelding]
Op vakantie met z'n vrienden.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is dat Sphere?
Wel iemand die nauwe sociale contacten heeft opgebouwd.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is dat Sphere?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kan natuurlijk ook.
Muuuuuusquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Ik heb de sokken van Tijn aan. Wanna touch me? Huh? Nou? Het mag.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Oh geloof me, niet zó'n bak koffiequote:Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ook koffie op, Tijn
Ze was natgeregend.quote:en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
Nou, ik was halfnaakt en mijn sokken waren nat. Das toch logisch.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Hoi Inso.
Hoi DE.
Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
taptaptaptap, afwacht.....taptaptaptapquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Hoi Inso.
Hoi DE.
Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
Rot op enge stalkertquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
taptaptaptap, afwacht.....taptaptaptap
Thuis JK.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ben je geweest MUUS?
Ik ben godverdomde ziek geweest JK.quote:Wat heb je gedaan MUUS?
Nee JK.quote:Was het leuk MUUS?
Niet zo leuk en da's een understatement JK.quote:Of niet zo leuk MUUS?
Toch gedaan JKquote:Je hoeft het niet te vertellen MUUS.
Thanks JK.quote:Fijn dat je er weer bent MUUS.
Hoi JK.quote:Hoi MUUS..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
Wat doe jij in een keer naar tegen mij???quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rot op enge stalkert.
Misschien moet je jezelf niet zo opdringen en gewoon even netjes je plaats kennen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
Ik hoef nu niet meer te doen alsof ik je aardig vind.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte liefde!
O ja, ik was degene die zo opdringt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf niet zo opdringen en gewoon even netjes je plaats kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Val dood, kutwijf
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is dit? O*
Nou? Nou? Nou?Haha die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg inso ben je al bezig met de member review??
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:Krijg jij eerst maar de vinketering triangeljosti!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Val dood, kutwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte liefde!
Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad! Maar dat gaat helemaal goed komen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Haha die is leuk![]()
Zeg inso ben je al bezig met de member review??
Oke danquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad! Maar dat gaat helemaal goed komen..
Ik moet van mijn benen zeggen dat je een klootzak bent.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind jou ook lief, MUUS
Op een coole manier natuurlijk. Terwijl ik naar je tieten kijk.
Uiteraard.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind jou ook lief, MUUS
Op een coole manier natuurlijk.
Doe ik ook altijd bij jou.quote:Terwijl ik naar je tieten kijk.
Tis een kwestie van geven en nemen. I understand.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij jou.
*vul hier ordinaire grap over sex in*quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tis een kwestie van geven en nemen. I understand.
*buldert van het lachen, zoals mannen dat doen*quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
*vul hier ordinaire grap over sex in*
Bedankt voor je lieve smsje terug Sjanien.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:Inso
We gaan nu de stad in.
Neeee! We waren echt bedroefd! Je verdient het niet!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve smsje terug Sjanien..
Ik kijk Amsterdamned. Passen jullie op met die grachten?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
We kijken nu nog patty.
Nouja ik eik alleen.
Tjoo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vamos. Tjuus.
Wacht maar tot jullie horen wat er is! Dan gaan jullie alleen nog maar lief tegen me doen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neeee! We waren echt bedroefd! Je verdient het niet!
*knaag
*kras
![]()
Daggla ging voor Nien en mij koken. En ik ben er niet. Dus.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef MUUS het volgende:
Daggla, NiNi, 'we'?
Mis ik iets?
NiNi is bij Daggla en post onder zijn account.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef MUUS het volgende:
Daggla, NiNi, 'we'?
Mis ik iets?
Het schijnt te kunnen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Puur vriendschappelijk dus?
Tjonge..
Weet ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen.
Dat is wat ze ons doen geloven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Puur vriendschappelijk dus?
Tjonge..
Maar goed: Inso zou dus meegaan. Nu niet. Dus Daggla en NiNi hebben met hun tweetjes gegeten en zijn met hun tweetjes de stad in. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef MUUS het volgende:
Weet ik.
Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
Ah.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wat ze ons doen geloven.
Nee, ik heb een kwebbelkous aan de telefoonquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:01 schreef Tijn het volgende:
Wat? Stink ik ofzo?
En dat werkt niet met mijn firewall. Ofzo. Maar ik ben er al achter, het is nu 1:10!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:09 schreef Seborik het volgende:
Je hebt internet. Je hebt een computerklok. Je hebt een computerklok die kan synchroniseren met een of andere all fucking knowing tijdsapparaat.
Ik heb nog Grolsch 2.5 Lemon. Het heeft zelfs een nieuwe verpakking gekregen terwijl ik meende dat het niet meer gemaakt zou worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef Stranger het volgende:
Het is tijd voor een biertje en een sigaretje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik
steun
Xebro.
Unban!
Unban!
Unban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wijd verspreid is deze aktie eigenlijk? Tot nu toe heb ik alleen jij, Kasta en ik gezien. En ene Pom_pom.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:21 schreef Stranger het volgende:
Ligt Nikky al met stuiptrekkingen voor haar beeldscherm?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik
steun
Xebro.
Unban!
Unban!
Unban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je smiley's zijn goed maar de tekst is verkeerd. Nepperd!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef Seborik het volgende:
Ik begin al te schuimbekken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
John
Zorn
is
mijn
ultra-supergave
held!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent jaloers op mijn John Zorn-held.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Je smiley's zijn goed maar de tekst is verkeerd. Nepperd!
Weet ik veel, ik doe het gewoon omdat ik het totaal niet eens ben met de ban van xebro.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Hoe wijd verspreid is deze aktie eigenlijk? Tot nu toe heb ik alleen jij, Kasta en ik gezien. En ene Pom_pom.
Er doe al meer mensen mee. Stug volhouden, misschien word het wel net zo'n 'succes' als dat kontebonken oid.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik doe het gewoon omdat ik het totaal niet eens ben met de ban van xebro.
En om te irriteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik
steun
Xebro.
Unban!
Unban!
Unban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben absoluut niet jaloers op Jorn Zorn! Maar jij doet niet gezellig mee en gaat dwars liggen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:23 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je bent jaloers op mijn John Zorn-held.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
John
Zorn
is
mijn
ultra-supergave
held!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan me allemaal niets schelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:26 schreef engessa het volgende:
[..]
Er doe al meer mensen mee. Stug volhouden, misschien word het wel net zo'n 'succes' als dat kontebonken oid.
Alles om te irriteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:27 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet jaloers op Jorn Zorn! Maar jij doet niet gezellig mee en gaat dwars liggen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik
steun
Xebro.
Unban!
Unban!
Unban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep. Nu nog de goede tekst. Of niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit
![]()
is
![]()
best
![]()
tof
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de tijd stond stil.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:36 schreef Stranger het volgende:
Sebbo?
Escape indrukken helpt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik
steun
Xebro.
Unban!
Unban!
Unban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al dat tension building en dan zo'n anticlimax...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, geen namen. Ik wil het zo snel mogelijk achter mij laten.
Deze sla ik even opquote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahaha, stappen met je homey is een garante voor een dope avond, YOOOOOO!
Nu m'n roes uitslapiejn
Please !!! al dat rose doet pijn aan mijn hoofdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Al dat tension building en dan zo'n anticlimax...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik
steun
Xebro.
Unban!
Unban!
Unban!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow ja, er is natuurlijk dat ene.. Dat eeueh.. Uhm...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Spring niet!
Je hebt nog zoveel om voor te leven!!.
Koffie!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow ja, er is natuurlijk dat ene.. Dat eeueh.. Uhm...
Waarom moet ik ook alweer niet springen?
Zo gelukkig wel !!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:53 schreef PPL het volgende:
Goeiemorgen al te saam.
Bijna weekend !
Owjah, dude.. Je hept mun leefe geret.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Koffie!
En Tjsakkatsjikki!
Tsjechië is okay !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Zo gelukkig wel !!
eindelijk vrij![]()
Ga volgende week de hele week op kamp naar Tsjechie
Schoolkamp .quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Tsjechië is okay !
Vorig jaar september naar Praag geweest.
Aardige mensen, lekker bier met gunstige prijzen en mooie vrouwen.
Tsjechië ->
Wat voor kamp en hoe lang ga je ?
ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:02 schreef Maud_Dib het volgende:
Anders gaan jullie even alle topics verbaggeren door een post met 100 xerin
Whehehe, maar ik ben wel tof!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID,.
En dat nog wel vlak voor het weekend...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je CAPS Lock staat trouwens aanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee sufkut, ik hield m'n shifttoets ingedrukt,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Je CAPS Lock staat trouwens aan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Je CAPS Lock staat trouwens aan
[afbeelding]
Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee sufkut, ik hield m'n shifttoets ingedrukt,.
Wooohooo!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Owjah, dude.. Je hept mun leefe geret.!!!11111
Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wooohooo!
En dat zonder dat ik aan mijn koffie was begonnen..
.
Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op...
Dit is net zoveel espresso als dat vliegtuigkoffie, echte koffie is..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.
Kan je niet van die oplos-zakjes meenemen ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.
Het moet altijd nog beter zijn dan dat slootwater wat er hier uit komt. Als dat koffie is, ben ik Ghandi.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is net zoveel espresso als dat vliegtuigkoffie, echte koffie is...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op...
Dat is al helemaal niet te zuipenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan je niet van die oplos-zakjes meenemen ?
't is idd niet de beste oplossing nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Dat is al helemaal niet te zuipen
Dan ga je vanzelf welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef jogy het volgende:
[..]Jaaaa! 3 bekertjes dubbele espresso met suiker
![]()
Ja, en straks na de pauze schijten als een meleijerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan ga je vanzelf wel-en idd..
.
Handgeschakeld is inderdaad lekkerderquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef QyRoZ het volgende:
Automatenkoffie.... [afbeelding].
Helemaal als je er dan nog een paar peuken bij rookt. Dan heb je al die energie wel nodig om naar de pot te rennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en straks na de pauze schijten als een meleijer.
Dude... you for real?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:32 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Handgeschakeld is inderdaad lekkerder
Goedermorgen Tijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude... you for real?
En neem die van mij dan ook even mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand hier de tuin en het huis komen opruimen, mijn ouders komen straks terug van vakantie.
En jij ook enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef PrivateRyan het volgende:
En Tijn!
En Daggla!
En zo!
Hey, hallo daar..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef PrivateRyan het volgende:
En Tijn!
En Daggla!
En zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |