abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19619657
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! Yeah, right .

Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.

Blablabla

[insert random OP-gezeik]

Vorige deel:
Inso
Tijn? Daggla? JeeKaa? Vork? Sjonnie? Pierre? STRANGER?
[@@@] #3
[@@@] #4
[@@@] #5 Kookai geile snol!
[@@@] #6 Pierre?
[@@@] #7 Dago?
[@@@] #8 Fibe dollah
[@@@] #9 JK?
[@@@] #10 Jubileum!
[@@@] #11 nueke?
[@@@] #12 Iedereen is welkom O+
[@@@]#13 ongeluk enzo
[@@@] #14 Nummering zuigt slapeloze maniakken :{w.
[@@@] Ik weiger een nummer in te voeren :{w.
[@@@] #16 Luie kutusers
[@@@] #17 Ruggengraat verzocht
[@@@] #18 Tijn?
[@@@]#19 Hodfr!
[@@@] #20 Het leven is Croupouque. Croupouque is het leven.
[@@@] # 21 Static? Dago?
[@@@] # 22 Brak
[@@@] #23 Inso 14:9-12
[@@@] #24 drikne! vrouewe!
[@@@] #25 The son of brak
[@@@] Deel 26: Too slow, too drunk
[@@@] Deel 27: As if
[@@@] #28: Dingen
[@@@] Flikker op met je nummer }:|, :{w!
[@@@] #30 Nu met nummers voor Joog..
[@@@] 31 Conflict is lief!
[@@@] #32 Daggla is een Griekse liefdesgod
[@@@] #33 De blinde vlek van Tijn
[@@@] #34 Hardgeworden haar.
[@@@] #35 Omdat niemand anders het durft..
Geen reeks @@@
@@@ geen geile mail
3*@ : Wat een jolijt!
[@@@] Dubbele topics en een nummer.
[@³] En nu weer vrolijk doen *O*. Owja, FF!
[GPD]Waar is nou die kutreeks met die [@@@]?
[@@@] goes GPD
[GPD][@@@] Tijns beurt (whehehe)
[@@@] [GPD] Makkelijker te vinden :')
[@@@] Endeldarmtrekken met Daggla
[@@@] Weer een topic met Daggla in de titel, belachelijk
[@@@] Nien..
[@@@] Zeg, IR...
[@@@] 48: We zijn immers tof
@@@ 49 : goedmaaksex is altijd goed 8-)
[@@@] Fijn dat jullie me missen
[@@@] Nu met een zwarte Inso, de weblogteef
[@@@] Kwakkie van vannacht druipt nog na.
[@@@] Oh, I didn't realize it was happy, hopping moron day!
[@@@] Flashing boobs and failing networks... 2 3 4 5
[@@@] Het leven is goed!

Hier verder enzo

[ Bericht 73% gewijzigd door Knut op 03-06-2004 17:19:24 ]
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619686
Hoi M_D.
.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:06:30 #3
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_19619708
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:06:53 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19619721
Ja, zo kan het ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:07:14 #5
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19619736
Slowchat M_D, slowchat!

Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
pi_19619739
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi M_D.
.
Dag JK, hoe is het mën?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619758
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef engessa het volgende:
Slowchat M_D, slowchat!

Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619773
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef jogy het volgende:
Ja, zo kan het ook.
Ik houd niet zo van moeilijk doen
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619793
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:10:39 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19619815
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
Nee hoor, niks gemist.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_19619829
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
Sorry, hadden het er vier moeten zijn dan?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619849
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Dag JK, hoe is het mën?
Ze leeft nog! Gelukkig!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19619861
*berichtje neerpleurt
pi_19619863
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ze leeft nog! Gelukkig!
Waarom was haar naam bruin?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619877
Oh ja, ik ben tof
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619891
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik houd niet zo van moeilijk doen
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
pi_19619895
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef Maud_Dib het volgende:
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! .

Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.

Blablabla

[insert random OP-gezeik]

Vorige deel:

[@@@] Het leven is goed!

Hier verder enzo
Insert random OP-Gezeik?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_19619907
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Insert random OP-Gezeik?
gymnocalycium saglione in m'n hol
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 17:14:37 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_19619911
*** meldt zich wederom present ***
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_19619919
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:12 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom was haar naam bruin?
Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:15:04 #21
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19619923
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:13 schreef Maud_Dib het volgende:
Oh ja, ik ben tof
Ik ook!
For great justice!
pi_19619947
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
Waarom is ze zo weinig online?

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19619948
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ook!
ik ook!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_19619956
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ook!
Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
pi_19619964
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ook!
Duidelijk!
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:16:54 #26
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19619968
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:17:15 #27
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19619974
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Malawi het volgende:

[..]

Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?
Nee, achterhoeks. Ik kom net uit Groenlo.
For great justice!
pi_19619981
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ja toch? is toch duidelijk, of zal ik het anders formuleren...
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_19619988
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom is ze zo weinig online?

Ze vind Fok! kut.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19619990
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Doe maar niet
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:17:49 #31
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19619994
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ik ben immer duidelijk.
For great justice!
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:18:13 #32
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19619999
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ze vind Fok! kut.
Wie?
Wat?
Waar?
Waarom?
For great justice!
pi_19620005
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ze vind Fok! kut.
Vindt ze ons dan ook kut?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620009
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Als jij net zo tof bedoelt als dat springen roze breezah sletje, laat dan maar zitten hoor
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_19620029
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wie?
Wat?
Waar?
Waarom?
Sazzefraz
Lang afwezig
Nou, hier.
Omdat ze Fok! kut vindt.

Ga je eens inlezen, klotenewbie!
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620037
Weet iemand hoe dat ding heet wat er aan het uiteinde van je veter zit ?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_19620052
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef Maud_Dib het volgende:
Vindt ze ons dan ook kut?
Neen. Denk ik.
Ze was ook druk. Met "dingen".
Enzo.

Ze is nog wel eens op IRC!. !
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:20:25 #38
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620065
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Sazzefraz
Lang afwezig
Nou, hier.
Omdat ze Fok! kut vindt.

Ga je eens inlezen, klotenewbie!
Wat een kutwijf, zeg. .
Ik heb geen tijd om me in te lezen.
For great justice!
pi_19620068
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Neen. Denk ik.
Ze was ook druk. Met "dingen".
Enzo.

Ze is nog wel eens op IRC!. !
irc is
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:21:36 #40
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620096
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]


Ze is nog wel eens op IRC!. !
IRC is voor stinkende kut-nerds.
For great justice!
pi_19620099
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
irc is
Neen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 17:22:05 #42
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_19620106
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Neen, ik ben niet tof.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_19620126
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
IRC is voor stinkende kut-nerds.
Et tu, Veluwsche Vrind? Et tu?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:23:28 #44
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620144
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Et tu, Veluwsche Vrind? Et tu?
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
For great justice!
pi_19620166
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19620173
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wat een kutwijf, zeg. .
Ik heb geen tijd om me in te lezen.
Maar gelukkig ben je wel tof enzo
gymnocalycium saglione in m'n hol
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 17:25:10 #47
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_19620182
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
Ik ook.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_19620197
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

IRC is voor stinkende kut-nerds.
Q... Als je jezelf zo haat kun je toch net zo goed een religie nemen, jongen...
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:25:57 #49
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620199
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
Pas op voor lichtgevende kastjes waar beelden uitkomen. Daar zit Den Duivel in!
For great justice!
pi_19620208
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
Ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers.....
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620226
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:25 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Pas op voor lichtgevende kastjes waar beelden uitkomen. Daar zit Den Duivel in!
Een gloeilamp?
gymnocalycium saglione in m'n hol
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 17:27:18 #52
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_19620238
Collega's zitten ringtones testen. Ik ga hier gauw weg voordat ik ongeoorloofde dingen ga doen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_19620274
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Collega's zitten ringtones testen. Ik ga hier gauw weg voordat ik ongeoorloofde dingen ga doen.
Zoals opeens "Poep!" zeggen?
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:29:38 #54
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620293
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:25 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Q... Als je jezelf zo haat kun je toch net zo goed een religie nemen, jongen...
Die heb ik reeds. Het Satanisme.
For great justice!
  Moderator donderdag 3 juni 2004 @ 17:30:23 #55
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_19620304
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:28 schreef Maud_Dib het volgende:
Zoals opeens "Poep!" zeggen?
bijvoorbeeld
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_19620321
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

bijvoorbeeld
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620322
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_19620333
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:29 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Die heb ik reeds. Het Satanisme.
Als in het aanbidden van de Gevallen Engel of als in het aanbidden van je eigen behoeften het het bevredigen daarvan. Oh nee, wacht. Het eerste dus...
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_19620340
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
Dag VAC
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620356
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
Ik vind het keifijn dat je dat doet. Keigoed, ga zo door.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:33:38 #61
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620369
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Als in het aanbidden van de Gevallen Engel of als in het aanbidden van je eigen behoeften het het bevredigen daarvan.
Wat is de 3e optie?
For great justice!
pi_19620432
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wat is de 3e optie?
Jezelf opblazen in een bus en dan hopen dat je iedere dag 14 maagden krijgt.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620445
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wat is de 3e optie?
Gewoon rebels roepen dat je satanist bent zodat je lekker christenen in je omgeving kunt schokken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:36:37 #64
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620451
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:35 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Jezelf opblazen in een bus en dan hopen dat je iedere dag 14 maagden krijgt.
Dan ga ik dat maar eens proberen.
Heeft iemand een adresje voor explosieven?
For great justice!
pi_19620455
Ik ga zo naar huis. En ik ben tof.
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:37:25 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19620462
Het schijnen tegenwoordig wel veel Chinese maagden te zijn, iets met voorkeur enzo .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_19620466
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:36 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dan ga ik dat maar eens proberen.
Heeft iemand een adresje voor explosieven?
In Enschede heeft nog een tijdje zo'n fabriek gestaan.....
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620467
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:37:53 #69
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620470
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:36 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Gewoon rebels roepen dat je satanist bent zodat je lekker christenen in je omgeving kunt schokken.
Mag ik ze ook afschieten onder die vlag?
For great justice!
pi_19620480
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
Nihilisme kost weinig moeite.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_19620481
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620501
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:38 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
Een broeder!
Gegroet vrijmetselaar.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:40:16 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19620510
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:38 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:40:18 #74
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620511
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

In Enschede heeft nog een tijdje zo'n fabriek gestaan.....
De laatste keer dat ik daar was zag het er zo uit:



Uitverkocht. .
For great justice!
pi_19620512
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Mag ik ze ook afschieten onder die vlag?
Ja. Als je dan "Hahaaa! Zuig mijn Duistere Meesters doornige pik in het naleven, stelletje hostieknabbelaars en sterf!" roept maak je ook nog wel kans op T.B.S. proefverlof over een maand of twee.

[ Bericht 13% gewijzigd door Karboenkeltje op 03-06-2004 17:42:12 (Citeerongeluk.) ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_19620522
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19620542
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf .
Die zit er al lang in!
Ook ene in je maag waarschijnlijk , om vast te stellen wat je eet en dan kunnen grote bedrijven er mooi op inspelen!
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_19620543
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf .
Promises, promises
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:44:17 #79
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620584
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ja. Als je dan "Hahaaa! Zuig mijn Duistere Meesters doornige pik in het naleven, stelletje hostieknabbelaars en sterf!" roept maak je ook nog wel kans op T.B.S. proefverlof over een maand of twee.
T.B.S. klinkt eng. Het klinkt als een politieke partij zonder programma die afhankelijk is van een dode Leider.
For great justice!
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:44:30 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19620587
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Die zit er al lang in!
Ook ene in je maag waarschijnlijk , om vast te stellen wat je eet en dan kunnen grote bedrijven er mooi op inspelen!
Jaja. die ene keer in het ziekenhuis zeiden ze dat ze een kleine zwelling moesten verwijderen in m'n hoofd, naast m'n elfde ruggenwervel en in mijn maagwand.

Beetje vreemd dat ze dat zomaar wisten zonder onderzoek, maar waarom zouden ze liegen? .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:45:15 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19620611
*Fluorsnoepje eet*
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:46:29 #82
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620642
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:45 schreef jogy het volgende:
*Fluorsnoepje eet*
I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids.
For great justice!
pi_19620650
Als je hele leven in het teken staat van lood en aluminiumfolie om de chips geen kans te geven informatie te verzenden ( en andere radarcontrolevoiceactiveteddingetjes!!! ) is
ook geen pretje hoor.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_19620672
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:46 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids.
Tsss , de koude oorlog is al voorbij man.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_19620675
Wat een waardeloze TT.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19620682
Nu ga ik naar huis. Be good, you crazy kids!
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:48:47 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19620695
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als je hele leven in het teken staat van lood en aluminiumfolie om de chips geen kans te geven informatie te verzenden ( en andere radarcontrolevoiceactiveteddingetjes!!! ) is
ook geen pretje hoor.
Ach, je moet toch een hobby hebben, dan maar als hobby je leven verneuken door onredelijke angsten en paranoïde gedachtes en een huiskamer van lood.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_19620701
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Als je het maar uit je hoofd laat om er mee te gaan rommelen.
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:49:47 #89
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620719
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Tsss , de koude oorlog is al voorbij man.
Dat proberen ze je wijs te maken!
Het is allemaal onderdeel van De Samenzwering!
For great justice!
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:50:00 #90
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19620725
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Het is net mijn leven.
For great justice!
pi_19620729
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Als je het maar uit je hoofd laat om er mee te gaan rommelen.
Ik zal al mijn modpowers gebruiken om je TT te veranderen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:50:30 #92
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19620736
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Doe dr wat aan dan! Oh, wacht.. da wil nie..
pi_19620752
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Dag Inso. Hoe gaat het met Tijns sokken?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19620761
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dag Inso. Hoe gaat het met Tijns sokken?
Die hebben het goed naar hun zin aan mijn poezelige voetjes. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19620852
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
Die hebben het goed naar hun zin aan mijn poezelige voetjes. .
Nog steeds? ! Wat een slettesokken!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:13:18 #96
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19622285
Inso?

Wil je ze misschien houden?
pi_19622325
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:13 schreef Tijn het volgende:
Inso?

Wil je ze misschien houden?
Bang voor insozweet?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:16:37 #98
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19622352
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:15 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Bang voor insozweet?
Dude. Ik wek misschien een andere indruk, maar ik was m'n kleren.

Maar ze lijkt er zo blij mee te zijn, dus ik wil dat haar niet afnemen

  donderdag 3 juni 2004 @ 19:18:00 #99
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19622383
Ik sta trouwens weer helemaal te shaken hier. We hebben net een grote bak koffie gemaakt, maar we vonden 'em wat slap. Dus toen hebben we er nog wat oploskoffie bij gegooid. Maar toen werd het vies. Dus hebben we er heel veel suiker in gedonderd, maar toen werd het vies en zoet. En toen hebben we er een sloot whiskey bij gegooid en toen ging het wel.
pi_19622389
Wat lief en onbaatzuchtig van je, Tijn!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_19622410
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:18 schreef Tijn het volgende:
Ik sta trouwens weer helemaal te shaken hier. We hebben net een grote bak koffie gemaakt, maar we vonden 'em wat slap. Dus toen hebben we er nog wat oploskoffie bij gegooid. Maar toen werd het vies. Dus hebben we er heel veel suiker in gedonderd, maar toen werd het vies en zoet. En toen hebben we er een sloot whiskey bij gegooid en toen ging het wel.
Weet je wat je ook met ranzige koffie kunt doen? Wegpleuren. Dan hou je nog prima whisky over.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:19:53 #102
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19622420
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Weet je wat je ook met ranzige koffie kunt doen? Wegpleuren. Dan hou je nog prima whisky over.
Ja, dat hebben we overwogen. Maar ja. He.
pi_19622511
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we overwogen. Maar ja. He.
Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Karboenkeltje op 03-06-2004 19:24:23 (Nog niet klaar.) ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:25:19 #104
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19622550
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.
Ketchup (of curry) werkt altijd goed. Drank niet.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:25:36 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19622556
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.
Ik ben nog jong, naïef en kneedbaar.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:25:54 #106
64288 Bensel
Ladderzat
pi_19622564
ik uberhaupt met recepten...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_19622630
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:25 schreef engessa het volgende:

[..]

Ketchup (of curry) werkt altijd goed. Drank niet.
Ja nee met eten ben ik een held tijdens een goeie dronken bui rond een uurtje of 03:00.
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:25 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik ben nog jong, naïef en kneedbaar.
Ik wens je spijsverteringsstelsel alvast veel succes toe.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:34:19 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19622744
Hier heb je alvast een voorproefje van wat je nog vaak gaat zien, Tijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:35:33 #109
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19622777
Een fietspomp?

Ik doe alsof ik het niet snap.
pi_19622801
Typisch, Jogy. Ik ga *nu* mijn band plakken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:36:48 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19622804
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:35 schreef Tijn het volgende:
Ik doe alsof ik het niet snap.
Goede toevoeging, toch wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:20:29 #112
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19623688
Het ziet eruit als een pneumatische hamer.
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:21:28 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19623706
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:20 schreef Seborik het volgende:
Het ziet eruit als een pneumatische hamer.
Daar denk je wel anders over als je het uiteinde van de slang tegen je maagwand voelt kriebelen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:22:51 #114
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19623738
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar denk je wel anders over als je het uiteinde van de slang tegen je maagwand voelt kriebelen .
Als iets in je maag zit, kun je uberhaupt weinig zeggen over hoe het eruit ziet.
pi_19625314
[insert virtual tumbleweed]
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:34:40 #116
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625331
*windgeluidje doet*
pi_19625349
* voorbijwaaiende hooibaal nadoet *



ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  donderdag 3 juni 2004 @ 21:36:04 #118
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19625368
Heeft iemand Stranger gezien?
For great justice!
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:36:54 #119
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625382
Ondanks dat ik niet van die hyperactieve smileys onder elke post ga plaatsen, steun in de unban van Xebro ook
pi_19625390
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:

[..]

Als iets in je maag zit, kun je uberhaupt weinig zeggen over hoe het eruit ziet.
Runtger foto laten maken
pi_19625393
Had ik toch dat reflecterende gips moeten nemen.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  donderdag 3 juni 2004 @ 21:37:48 #122
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625416
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Runtger foto laten maken
Wie is Runtger en waarom zou ik hem een foto van me laten maken?
pi_19625448
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wie is Runtger en waarom zou ik hem een foto van me laten maken?
Kan hij zien wat jij in je buikje hebt
pi_19625469
Nu zou je toch denken dat hier genoeg mensen met lijntjes met boven/achter posten om [desbetreffende user] te laten unpermbannen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:39:23 #125
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625476
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Kan hij zien wat jij in je buikje hebt
Enge gast, die Runtger.

Het klinkt ook Duits.

Figures.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:39:57 #126
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625496
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu zou je toch denken dat hier genoeg mensen met lijntjes met boven/achter posten om [desbetreffende user] te laten unpermbannen.
Mmmmmm

Lijntjes
pi_19625502
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef Tijn het volgende:

[..]

Enge gast, die Runtger.

Het klinkt ook Duits.

Figures.
Das waar alles wat uit Duitsland komt is eng.
Behalve het bier
pi_19625539
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef Tijn het volgende:
Mmmmmm

Lijntjes


Lijntjes. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:44:26 #129
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625607
Ik, als kunstenaar, werk natuurlijk ontzettend veel met lijntjes.

pi_19625632

Lijntje
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:46:05 #131
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625658
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Lijntje
Haha, ja, dat kan natuurlijk ook.

pi_19625673
Als mede-(semi)kunstenaar kan ik niet achterblijven:
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19625688
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als mede-(semi)kunstenaar kan ik niet achterblijven:
[afbeelding]
Dat zijn mooie lijntjes idd
pi_19625736




Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  donderdag 3 juni 2004 @ 21:49:25 #135
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19625767
Is dat Sphere?
For great justice!
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:50:26 #136
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625801
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is dat Sphere?
Op vakantie met z'n vrienden.
pi_19625815
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is dat Sphere?
Wel iemand die nauwe sociale contacten heeft opgebouwd.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

pi_19625902
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Haha, ja, dat kan natuurlijk ook.

.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:54:26 #139
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19625935
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:53 schreef MUUS het volgende:

[..]

:').
MUUS!!!!!!!
pi_19625945
Zo, ik duik de kroeg in, heb immers nog maar 4 weken 'vakantie'.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

pi_19625961
MUUS !
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19626048
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19626059
MUUS!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:59:53 #144
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626066
Ik miste je al, MUUS!!

Wat leuk!!

Ik ben helemaal hyper

Maar dat komt denk ik nog steeds door die rare bak koffie van net
pi_19626077
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19626081
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Muuuuuus
pi_19626088
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Ik heb de sokken van Tijn aan. Wanna touch me? Huh? Nou? Het mag. .

[Cartman] I said; WHO WANTS TO TOUCH ME! [/Cartman]
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:02:17 #148
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626131
Ok, I'm cool now
pi_19626137
Hoi Inso.
Hoi DE.

Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19626144
Waar ben je geweest MUUS? Wat heb je gedaan MUUS? Was het leuk MUUS? Of niet zo leuk MUUS? Je hoeft het niet te vertellen MUUS. Fijn dat je er weer bent MUUS. Hoi MUUS. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19626159
Tijn, je sig. .

Memoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies.

Okay, hardop zingen is geen goed idee, maar het idee is wel leuk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:03:48 #152
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626169
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:

Ik heb ook koffie op, Tijn
Oh geloof me, niet zó'n bak koffie
quote:
en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
Ze was natgeregend.
pi_19626172
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Hoi Inso.
Hoi DE.

Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
Nou, ik was halfnaakt en mijn sokken waren nat. Das toch logisch. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:04:16 #154
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19626188
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! .
For great justice!
pi_19626191
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Hoi Inso.
Hoi DE.

Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
taptaptaptap, afwacht.....taptaptaptap
pi_19626208
hoi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19626216
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:04 schreef Dirkh het volgende:

[..]

taptaptaptap, afwacht.....taptaptaptap
Rot op enge stalkert .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626248
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ben je geweest MUUS?
Thuis JK.
quote:
Wat heb je gedaan MUUS?
Ik ben godverdomde ziek geweest JK.
quote:
Was het leuk MUUS?
Nee JK.
quote:
Of niet zo leuk MUUS?
Niet zo leuk en da's een understatement JK.
quote:
Je hoeft het niet te vertellen MUUS.
Toch gedaan JK
quote:
Fijn dat je er weer bent MUUS.
Thanks JK.
quote:
Hoi MUUS. .
Hoi JK. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19626258
Wat is dit? O*

Nou? Nou? Nou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626266
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:05 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Rot op enge stalkert .
Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
pi_19626272
arme muus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:07:15 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626275
Beterschap met terugwerkende kracht, MUUS
pi_19626300
Hoi QyRoZ.


Ga ik die 500 mails vandaag nog beantwoorden of doe ik dat toch maar morgen? Oeh, oeh, ik weet het antwoord!!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:08:06 #164
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626304
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
Misschien moet je jezelf niet zo opdringen en gewoon even netjes je plaats kennen.
pi_19626327
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
Ik hoef nu niet meer te doen alsof ik je aardig vind. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626329
Ik val in herhaling, maar: MUUS .

Fijn dat je weer beter bent.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19626337
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef Tijn het volgende:

[..]

Misschien moet je jezelf niet zo opdringen en gewoon even netjes je plaats kennen.
O ja, ik was degene die zo opdringt.
pi_19626347
En ook hier beterschap met terugwerkende kracht MUUS. Fijn dat je er weder bent. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626362
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val dood, kutwijf
pi_19626368
Jullie zijn allemaal lief.

Nou ja. Bijna allemaal.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19626371
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is dit? O*

Nou? Nou? Nou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha die is leuk

Zeg inso ben je al bezig met de member review??
pi_19626398
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Val dood, kutwijf
Krijg jij eerst maar de vinketering triangeljosti!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626412
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:10 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Haha die is leuk

Zeg inso ben je al bezig met de member review??
Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad! Maar dat gaat helemaal goed komen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:11:52 #174
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626415
Ik vind jou ook lief, MUUS

Op een coole manier natuurlijk. Terwijl ik naar je tieten kijk.
pi_19626431
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad! Maar dat gaat helemaal goed komen. .
Oke dan
pi_19626441
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind jou ook lief, MUUS

Op een coole manier natuurlijk. Terwijl ik naar je tieten kijk.
Ik moet van mijn benen zeggen dat je een klootzak bent. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626460
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind jou ook lief, MUUS

Op een coole manier natuurlijk.
Uiteraard.
quote:
Terwijl ik naar je tieten kijk.
Doe ik ook altijd bij jou.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:15:31 #178
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626493
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd bij jou.
Tis een kwestie van geven en nemen. I understand.
pi_19626633
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:15 schreef Tijn het volgende:

[..]

Tis een kwestie van geven en nemen. I understand.
*vul hier ordinaire grap over sex in*
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:22:33 #180
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626681
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

*vul hier ordinaire grap over sex in*
*buldert van het lachen, zoals mannen dat doen*
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:23:09 #181
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19626707
Inso

We gaan nu de stad in.
-
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:23:32 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19626714
Oh wacht, ik ben het.
-
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:24:52 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626743
Gaat het T?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:25:37 #185
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19626751
Hallo men!

Daglla heeft een mpd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Daggla op 03-06-2004 22:27:02 (ofzo) ]
-
pi_19626765
Wel hodfr. Een schier eindeloze stroom pulp op TV en jij gaat uit met T?

Shame on you J. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19626786
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inso

We gaan nu de stad in.
Bedankt voor je lieve smsje terug Sjanien. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:27:26 #188
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19626787
We kijken nu nog patty.

Nouja ik eik alleen.
-
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:28:06 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19626805
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:27 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Bedankt voor je lieve smsje terug Sjanien. .
Neeee! We waren echt bedroefd! Je verdient het niet!

*knaag

*kras

-
pi_19626815
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
We kijken nu nog patty.

Nouja ik eik alleen.
Ik kijk Amsterdamned. Passen jullie op met die grachten?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626816
Daggla, NiNi, 'we'?

Mis ik iets?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:28:54 #192
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19626822
Vamos. Tjuus.
-
pi_19626849
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vamos. Tjuus.
Tjoo.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19626867
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Neeee! We waren echt bedroefd! Je verdient het niet!

*knaag

*kras

Wacht maar tot jullie horen wat er is! Dan gaan jullie alleen nog maar lief tegen me doen. .

of jullie vinden me zo'n überfreak dat jullie nooit meer iets met me te maken willen hebben

*knaag
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19626878
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef MUUS het volgende:
Daggla, NiNi, 'we'?

Mis ik iets?
Daggla ging voor Nien en mij koken. En ik ben er niet. Dus. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:33:25 #196
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19626916
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef MUUS het volgende:
Daggla, NiNi, 'we'?

Mis ik iets?
NiNi is bij Daggla en post onder zijn account.
pi_19626965
Puur vriendschappelijk dus?


Tjonge. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19626982
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Puur vriendschappelijk dus?


Tjonge. .
Het schijnt te kunnen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19627008
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het schijnt te kunnen.
Weet ik.

Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:38:43 #200
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19627022
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Puur vriendschappelijk dus?


Tjonge. .
Dat is wat ze ons doen geloven.
pi_19627052
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef MUUS het volgende:
Weet ik.

Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
Maar goed: Inso zou dus meegaan. Nu niet. Dus Daggla en NiNi hebben met hun tweetjes gegeten en zijn met hun tweetjes de stad in. Dat dan weer wel.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19627064
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef MUUS het volgende:

[..]


Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat is wat ze ons doen geloven.
Ah. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_19627121
Maar goed. Culturelesque dingen doen en bier. Platonisch. Ofzo.

Tjoo!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:53:07 #204
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19627438
Nou MUUS.

Det liefs djust joe ent mie.
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:57:59 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19627564
Hoi.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:58:27 #206
12221 Tijn
Powered by MS Paint
  donderdag 3 juni 2004 @ 22:58:36 #207
12221 Tijn
Powered by MS Paint
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:01:38 #208
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19627686
Wat? Stink ik ofzo?
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:04:12 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19627753
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:01 schreef Tijn het volgende:
Wat? Stink ik ofzo?
Nee, ik heb een kwebbelkous aan de telefoon
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_19627799
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:01 schreef Tijn het volgende:
Wat? Stink ik ofzo?
Wélneeeeee.
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:12:15 #211
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19627983
Hallo Tijn. Je stinkt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:12:40 #212
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19627997
Sticks and stones, sticks and stones
  vrijdag 4 juni 2004 @ 00:43:44 #213
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19630087
Hebben Daggla en Nien nog genueckt?
For great justice!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 00:54:27 #214
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630298
Hoe laat is het eigenlijk? De fukking stroom is kapot gegaan vanavond en nu weet ik niet hoe laat het is.

Ook natuurlijk nog een warm en welgemeend 'hoi' van mij!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:09:17 #215
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19630545
Je hebt internet. Je hebt een computerklok. Je hebt een computerklok die kan synchroniseren met een of andere all fucking knowing tijdsapparaat.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:10:27 #216
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630570
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:09 schreef Seborik het volgende:
Je hebt internet. Je hebt een computerklok. Je hebt een computerklok die kan synchroniseren met een of andere all fucking knowing tijdsapparaat.
En dat werkt niet met mijn firewall. Ofzo. Maar ik ben er al achter, het is nu 1:10!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

pi_19630580
Het is tijd voor een biertje en een sigaretje




Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

pi_19630598
Ik ga zondag naar Shirley !
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:12:13 #219
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630601
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef Stranger het volgende:
Het is tijd voor een biertje en een sigaretje




Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Ik heb nog Grolsch 2.5 Lemon. Het heeft zelfs een nieuwe verpakking gekregen terwijl ik meende dat het niet meer gemaakt zou worden.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:19:21 #220
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19630719
Wat een gave actie om mensen psychotisch te krijgen.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

pi_19630756
Ligt Nikky al met stuiptrekkingen voor haar beeldscherm?



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:22:25 #222
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630769
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:21 schreef Stranger het volgende:
Ligt Nikky al met stuiptrekkingen voor haar beeldscherm?



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Hoe wijd verspreid is deze aktie eigenlijk? Tot nu toe heb ik alleen jij, Kasta en ik gezien. En ene Pom_pom.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:22:31 #223
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19630771
Ik begin al te schuimbekken.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:23:13 #224
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630783
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef Seborik het volgende:
Ik begin al te schuimbekken.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

Je smiley's zijn goed maar de tekst is verkeerd. Nepperd!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:23:55 #225
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19630791
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:23 schreef engessa het volgende:

[..]

Je smiley's zijn goed maar de tekst is verkeerd. Nepperd!
Je bent jaloers op mijn John Zorn-held.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

pi_19630809
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef engessa het volgende:

[..]

Hoe wijd verspreid is deze aktie eigenlijk? Tot nu toe heb ik alleen jij, Kasta en ik gezien. En ene Pom_pom.
Weet ik veel, ik doe het gewoon omdat ik het totaal niet eens ben met de ban van xebro.

En om te irriteren



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:26:13 #227
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630825
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:24 schreef Stranger het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik doe het gewoon omdat ik het totaal niet eens ben met de ban van xebro.

En om te irriteren



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Er doe al meer mensen mee. Stug volhouden, misschien word het wel net zo'n 'succes' als dat kontebonken oid.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:27:00 #228
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630840
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:23 schreef Seborik het volgende:

[..]

Je bent jaloers op mijn John Zorn-held.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

Ik ben absoluut niet jaloers op Jorn Zorn! Maar jij doet niet gezellig mee en gaat dwars liggen!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

pi_19630850
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:26 schreef engessa het volgende:

[..]

Er doe al meer mensen mee. Stug volhouden, misschien word het wel net zo'n 'succes' als dat kontebonken oid.
Dat kan me allemaal niets schelen.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:29:13 #230
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19630866
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:27 schreef engessa het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet jaloers op Jorn Zorn! Maar jij doet niet gezellig mee en gaat dwars liggen!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Alles om te irriteren.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:33:15 #231
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19630917
Damn, van al die bewegende shit wordt je echt misselijk.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:34:25 #232
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19630934


Dit is best tof

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:36:43 #233
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630967
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:


Dit is best tof

Jep. Nu nog de goede tekst. Of niet.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

pi_19630968
Sebbo?
Escape indrukken helpt!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:38:18 #235
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19630979
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:36 schreef Stranger het volgende:
Sebbo?
Escape indrukken helpt!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

En de tijd stond stil.

Das best eng..



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

pi_19631405
Huuuh, volgens mij heb ik vanavond nog een Fok!ster gezien. En ik was nog wel incognito bier aan het drinken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 02:41:27 #237
55651 JaWi
Shalom.
pi_19631415
You're kidding !
slettebak [@] gmail.com
pi_19631425
Niet over die Fok!ster. En ook niet over het bier.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19631433
Namen wil ik zien, namen!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 02:45:08 #240
55651 JaWi
Shalom.
pi_19631434
Ok, ik ga mezelf in een linguistische sleap verwerpen
slettebak [@] gmail.com
pi_19631447
Nee, geen namen. Ik wil het zo snel mogelijk achter mij laten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 02:53:46 #242
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19631478
der is geen hol te beleven meer op dit tijdstip

ik ga pitten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 4 juni 2004 @ 02:54:39 #243
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19631484
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 02:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, geen namen. Ik wil het zo snel mogelijk achter mij laten.
Al dat tension building en dan zo'n anticlimax...



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

  vrijdag 4 juni 2004 @ 02:55:46 #244
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19631497
smilies !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 4 juni 2004 @ 03:21:56 #245
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19631641
Whahaha, stappen met je homey is een garante voor een dope avond, YOOOOOO!
Nu m'n roes uitslapiejn
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 03:28:09 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19631665
JEeaNiNi r0xx0r.
I'm off to deamland. .
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 03:41:52 #247
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19631780
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 03:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahaha, stappen met je homey is een garante voor een dope avond, YOOOOOO!
Nu m'n roes uitslapiejn
Deze sla ik even op
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:11:46 #248
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19632803
Werken .
Hoofdpijn .
Bijna weekend .
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:12:56 #249
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19632815
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 03:41 schreef Tijn het volgende:

[..]

Deze sla ik even op
, , .
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:16:03 #250
24209 Malawi
*POINK!*
pi_19632837
Goedemorgen deze morgen.
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:17:49 #251
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_19632858
morgen, beter dat zebro gebant is!!!

ban
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:23:16 #252
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19632909
Baggerreeks!

En wie de fuck is Xebro?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19633198
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 02:54 schreef engessa het volgende:

[..]

Al dat tension building en dan zo'n anticlimax...



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Please !!! al dat rose doet pijn aan mijn hoofd
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:48:31 #255
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634003
Ja, vanaf de 8ste etage zeg ik hallo PR.
-
pi_19634023
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 09:23 schreef Maud_Dib het volgende:


En wie de fuck is Xebro?
pi_19634026
Spring niet!

Je hebt nog zoveel om voor te leven!! .
pi_19634033
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]
OFFTOPIC!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:51:01 #259
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634051
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Spring niet!

Je hebt nog zoveel om voor te leven!! .
Ow ja, er is natuurlijk dat ene.. Dat eeueh.. Uhm...
Waarom moet ik ook alweer niet springen?
-
pi_19634065
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ow ja, er is natuurlijk dat ene.. Dat eeueh.. Uhm...
Waarom moet ik ook alweer niet springen?
Koffie!

En Tjsakkatsjikki!
pi_19634071
En ik, natuurlijk. .
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:53:18 #262
35623 PPL
#control
pi_19634090
Goeiemorgen al te saam.
Bijna weekend !
Burnt to the core but not broken
pi_19634115
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:53 schreef PPL het volgende:
Goeiemorgen al te saam.
Bijna weekend !
Zo gelukkig wel !!
eindelijk vrij

Ga volgende week de hele week op kamp naar Tsjechie
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:55:37 #264
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634133
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Koffie!

En Tjsakkatsjikki!
Owjah, dude.. Je hept mun leefe geret. !!!11111
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:56:47 #265
35623 PPL
#control
pi_19634155
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:54 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Zo gelukkig wel !!
eindelijk vrij

Ga volgende week de hele week op kamp naar Tsjechie
Tsjechië is okay !
Vorig jaar september naar Praag geweest.

Aardige mensen, lekker bier met gunstige prijzen en mooie vrouwen.
Tsjechië ->

Wat voor kamp en hoe lang ga je ?
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:58:08 #266
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634189
Ga eens even ergens anders slowchatten bicmac en PPL ajb, .
Niet interessant wat en waar jullie heen gaan, .
.
-
pi_19634198
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:56 schreef PPL het volgende:

[..]

Tsjechië is okay !
Vorig jaar september naar Praag geweest.

Aardige mensen, lekker bier met gunstige prijzen en mooie vrouwen.
Tsjechië ->

Wat voor kamp en hoe lang ga je ?
Schoolkamp .
Ga voor een week.
Maandag al om 6uur opstaan
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:01:10 #268
35623 PPL
#control
pi_19634249
Have fun,
Maar laten we er verder over ophouden.

Sorry, Dr. D. I got carried away
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:02:34 #269
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19634283
Anders gaan jullie even alle topics verbaggeren door een post met 100 x erin
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:04:32 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634333
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:02 schreef Maud_Dib het volgende:
Anders gaan jullie even alle topics verbaggeren door een post met 100 x erin
ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:05:24 #271
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19634351
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
Whehehe, maar ik ben wel tof!

Goedemorgen trouwens
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:05:46 #272
35623 PPL
#control
pi_19634364
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
En dat nog wel vlak voor het weekend...
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:07:38 #273
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19634400
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
Je CAPS Lock staat trouwens aan

gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:08:30 #274
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634420
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Je CAPS Lock staat trouwens aan

[afbeelding]
Nee sufkut, ik hield m'n shifttoets ingedrukt, .
-
pi_19634425
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Je CAPS Lock staat trouwens aan

[afbeelding]
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:10:27 #276
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19634467
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee sufkut, ik hield m'n shifttoets ingedrukt, .
Dan is het goed

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_19634544
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Owjah, dude.. Je hept mun leefe geret. !!!11111
Wooohooo!

En dat zonder dat ik aan mijn koffie was begonnen. .

.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:14:16 #278
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634565
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:13 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Wooohooo!

En dat zonder dat ik aan mijn koffie was begonnen. .

.
Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op.. .
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:15:28 #279
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19634597
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op.. .
Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.

gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:16:35 #280
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634619
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.

Dit is net zoveel espresso als dat vliegtuigkoffie, echte koffie is.. .
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:18:05 #281
35623 PPL
#control
pi_19634644
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.

Kan je niet van die oplos-zakjes meenemen ?
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:18:26 #282
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19634655
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit is net zoveel espresso als dat vliegtuigkoffie, echte koffie is.. .
Het moet altijd nog beter zijn dan dat slootwater wat er hier uit komt. Als dat koffie is, ben ik Ghandi.
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:18:33 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19634657
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op.. .
Jaaaa! 3 bekertjes dubbele espresso met suiker
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:20:14 #284
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_19634691
zit aan mijn 2e kop koffie!!!

met suiker
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:20:30 #285
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19634695
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef PPL het volgende:

[..]

Kan je niet van die oplos-zakjes meenemen ?
Dat is al helemaal niet te zuipen
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:22:19 #286
35623 PPL
#control
pi_19634741
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Dat is al helemaal niet te zuipen
't is idd niet de beste oplossing nee.
Maar ja, smaken verschillen en vroeg me af of het wellicht voor jou een aceeptabele oplossing had kunnen zijn.

Nou.... niet dus.
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:23:20 #287
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19634772
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Jaaaa! 3 bekertjes dubbele espresso met suiker
Dan ga je vanzelf wel -en idd.. .
-
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:26:54 #288
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_19634848
Automatenkoffie.... .
For great justice!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:28:50 #289
55651 JaWi
Shalom.
pi_19634903
Kan iemand hier de tuin en het huis komen opruimen, mijn ouders komen straks terug van vakantie .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:29:08 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19634909
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan ga je vanzelf wel -en idd.. .
Ja, en straks na de pauze schijten als een meleijer .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:29:13 #291
12221 Tijn
Powered by MS Paint
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:32:50 #292
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19635027
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef QyRoZ het volgende:
Automatenkoffie.... [afbeelding].
Handgeschakeld is inderdaad lekkerder
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:33:32 #293
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19635047
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, en straks na de pauze schijten als een meleijer .
Helemaal als je er dan nog een paar peuken bij rookt. Dan heb je al die energie wel nodig om naar de pot te rennen.
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:33:34 #294
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19635050
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:32 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Handgeschakeld is inderdaad lekkerder
Dude... you for real?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:34:41 #295
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19635069
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dude... you for real?
Goedermorgen Tijn
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:35:03 #296
35623 PPL
#control
pi_19635083
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand hier de tuin en het huis komen opruimen, mijn ouders komen straks terug van vakantie .
En neem die van mij dan ook even mee.
M'n vriendin is een week op vakantie geweest en komt morgen terug.
Burnt to the core but not broken
pi_19635341
Nog niet!

Dan wil ik nog snel even de groetjes doen aan mijn moeder, onze hond en die teef die telkens verkeerd telt bij het aanbellen! .
pi_19635348
En Tijn!

En Daggla!

En zo!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:45:24 #300
55651 JaWi
Shalom.
pi_19635373
Gedraag je!
slettebak [@] gmail.com
pi_19635374
Nee?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:45:27 #302
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_19635376
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef PrivateRyan het volgende:
En Tijn!

En Daggla!

En zo!
En jij ook enzo
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:45:44 #303
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19635387
Hallo, PR! !
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:52:52 #304
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19635611
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef PrivateRyan het volgende:
En Tijn!

En Daggla!

En zo!
Hey, hallo daar..
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')