Eh...quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:36 schreef ranja het volgende:
Je bedoelt natuurlijk CC
XX is 20
Doen we het hele topic over franse bands en artiestenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit in Frankrijk dan.
We gaan iig niet alleen maar foute vragen stellenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:49 schreef Mark het volgende:
Ik denk nog even
A-ah...quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:51 schreef Z het volgende:
[..]
We gaan iig niet alleen maar foute vragen stellen
Ik zit toch ziekjes thuis dus kan vandaag al beginnen. Allemaal tegelijkertijd is niet slim idd. Het probleem bij een opsommingsvraag is dat er vaak zoveel gepost wordt dat het topic zo vol is. Misschien moet daar nog wat op gevonden worden. Een slowchat topic bij dat topic ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:23 schreef ranja het volgende:
Leuk idee Z maar niet allemaal tegelijk dan... wel om de beurt, maar dus niet van 'wie het goed heeft mag de volgende vraag doen'. Moeten we trouwens wel allemaal een paar vrije dagen nemen
quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[sarcastimode]Lijkt me een goede reden om die onzin te stoppen[/sarcastimode]
Ranglijst reset is pas in januari. Dan krijgen we de eindstand. Ik kan misschien wel een top 200 maken...quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:41 schreef bigshadow het volgende:
Alleen maar mooie vragen van Lucille![]()
oh ja, en ranglijst reset
Ook, lijkt me wel weer eens leuk om een introvraag te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:09 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben ook voor Z's idee!
Een vriend van mij gooide van het weekend per ongeluk een vol bierflesje in mijn gezicht. Ik heb wat hechtingen in mijn lippen en een beugeltje. Alles komt goed, maar het is allemaal erg vervelend...quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:09 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben ook voor Z's idee!
Wat mankeer je trouwens, Z?
Het is eigenlijk wel een leuk idee dat mensen er aan gaan werken en dus antwoorden ergens naar mailen want dan blijven de mensen bezig met de vragen en stoppen ze niet als de juiste antwoorden zijn gegeven. En dat zorgt er ook voor dat het topic niet zo snel vol komt! En dan werk je met rondes, en per ronde mail je je uitslag, en aan het einde wordt de winnaar bekend gemaakt!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef belsen het volgende:
Na, beetje loos idee, nog even over nadenken.
Sucks.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Z het volgende:
[..]
Een vriend van mij gooide van het weekend per ongeluk een vol bierflesje in mijn gezicht. Ik heb wat hechtingen in mijn lippen en een beugeltje. Alles komt goed, maar het is allemaal erg vervelend...
Is tweehonderd niet te veel?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:33 schreef bukgeit het volgende:
En ik wil net als Z een hoezenvraag maken. Tweehonderd hoezen, is dat voldoende?
Ok!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:35 schreef Z het volgende:
[..]
Is tweehonderd niet te veel?Maak jij maar een hoezen vraag. Dan maak ik wel een bandfotovraag. Ik heb daar een ideetje voor.
laat jullie "onze" trivia maar vertegenwoordigen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:46 schreef bukgeit het volgende:
Gigantisch offtopic, maar belsen, ranja en bukgeit nemen zondag deel aan de nationale popquiz in P60 te Amstelveen.
Leuk, ik zou wel even komen kijken, maar heb al een afspraak helaas. Jullie zouden toch een eind moeten kunnen komen! Succes iig!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:46 schreef bukgeit het volgende:
Gigantisch offtopic, maar belsen, ranja en bukgeit nemen zondag deel aan de nationale popquiz in P60 te Amstelveen.
Tanks! Het is 's middags van 1 tot 6.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef Z het volgende:
[..]
Leuk, ik zou wel even komen kijken, maar heb al een afspraak helaas. Jullie zouden toch een eind moeten kunnen komen! Succes iig!
Cool. Veel plezierquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:46 schreef bukgeit het volgende:
Uiteraard. Volgende keer nemen we jou ook mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef Mark het volgende:
Heel veel succes, heren! Laten jullie nog even weten hoe het gegaan is?
tjaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:56 schreef ranja het volgende:
Vooral een duidelijke OP die eigenlijk bovenaan elke pagina terugkomt waaruit blijkt wat de bedoeling is van dat topic.
Gaaf. Hebben jullie een leuke teamnaam?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:46 schreef bukgeit het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:47 schreef Z het volgende:
Ehm, ik denk dat het het makkelijkst is als gewoon alle vragen in 1 keer gepost worden. Anders moet je bij het e-mails ook nog op tijd gaan letten enzo. Of gewoon om de 3(?) uur een vraag posten. Ik weet het niet zo goed. Het is wel leuk als mensen blijven werken aan de vragen.
En misschien moet de eerste 5 punten krijgen, de tweede 3 en de derde 1. Dat is ook wat leuker denk ik
ik weet nu al dat ik geen schijn van kans maak met antwoorden maar zal ook eens een mega opgave verzinnen, iig een grote foutequote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:38 schreef ranja het volgende:
Ik ben bezig een mega puzzel in elkaar te zetten
Duurt wel lang.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:38 schreef ranja het volgende:
Ik ben bezig een mega puzzel in elkaar te zetten
Dat valt best mee gelukkigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:42 schreef belsen het volgende:
Eh, ik ben de hele avond weg, maar ik hoop dat 199 niet zo snel gaat.
Damn, daar gaan we weer!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tommy Roe - Sheila misschien?
heb je je op nog niet klaar dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Damn, daar gaan we weer!
Heb ik hem express laten liggen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:14 schreef bukgeit het volgende:
Door tijdgebrek lukt het me niet de hoezenvraag te voltooien, dus die vraag kan door iemand anders gesteld worden. Ik ga nu voor een extra lange opsomvraag.
Morgen maak ik het goed met jequote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Heb ik hem express laten liggen...
Trouwens, ik denk dat het ook wel leuk is om niet alleen de eindantwoorden te mailen maar ook de deeloplossingen (of bij Belsen's vraag een jpg van de ingevulde puzzel).quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:43 schreef belsen het volgende:
Als iedereen even in zijn vraag zet dat het antwoord moet worden doorgemeeld in plaats van gepost!
Ja, je kunt je vraag nu gewoon al dumpen. Dan bepalen we een openingstijd en vervolgens mag er een X tijd gereageerd worden. Als die tijd voorbij is delen we de punten uit en kan het topic, wat mij betreft, dicht.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:50 schreef ranja het volgende:
Eerste rits? komen er meerdere ritsen dan![]()
Ik bedoel... hoe gaan we verder, iedereen stelt nu een vraag, vervolgens worden de antwoorden gemaild maar hoe komen we aan 300 posts? Is het de bedoeling dat we met z'n allen meerdere vragen gaan stellen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
zow, mijn quizje staat er ook
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:05 schreef ranja het volgende:
Dit zijn juist vragen nav die openingspost
Dus er wordt in 1 keer een aantal vargen gesteld, die worden per mail beantwoord en dan is het einde 200e topic?
Ik zal m'n vraag er ook bij zetten
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef ranja het volgende:
Ook geplaatst
Ik ben stiekem al wel begonnen met de vraag van d_hquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:24 schreef ranja het volgende:
Klopt het trouwens dat we nog niet mogen beginnen met oplossen of heb ik mezelf nu al een achterstand gegeven?
Trouwens, morgen overdag kan iederen een voorsprong nemen qua oplossen op Bukgeit, Belsen en mij....
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:50 schreef bartrid het volgende:
ik ben helaas de komende dagen niet in staat om een vraag in elkaar te draaien of de andere vragen te beantwoorden helaas. Wel heel veel succes morgen, ranja, bukgeit en belsen!!
Dank jullie welquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:26 schreef zlapelooz het volgende:
Ook ik wens Bukgeit, Belsen en Ranja morgen veel succes toe!!! Ik loop nog maar pas rond hier, maar ik heb 't idee dat jullie elkaars muzikale interesses wel aardig aanvullen.. Zet 'm op!!!
On-topic: ik ben erg benieuwd naar de vragen!
Volgens mij 18 van de 35, ofzow...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
18e van de hoeveel
Yesquote:Op zondag 6 juni 2004 21:13 schreef belsen het volgende:
Het antwoord van de laatste vraag in deel 199 is dat toevallig niet Mark Sandman van Morphine...
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yes
Bij deze dan nog even belsen + 1
You sick fuck. Net thuis na een lange reis en dan lees je dit.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:27 schreef belsen het volgende:
[..]Dat zei Bukgeit vanmiddag...
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
You sick fuck. Net thuis na een lange reis en dan lees je dit.
Ik heb er nu 5, puzzeltje kom ik nog wel uit, nog 2 pvdt-ers.... jahoor, primaquote:Op maandag 7 juni 2004 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
Dat is een mooi idee, GP.
Mits instemming van belsen, Z en ranja: ok!
Dank voor dit hart onder de riem...ik heb al één eindoplossing...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:26 schreef ranja het volgende:
Ik heb nu van 3 puzzels alle of bijna alle letters en nog van geen een de eindoplossing
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:30 schreef bartrid het volgende:
ok, dan ga ik daar vanavond mee aan de slag. Waarschijnlijk alleen songteksten denk ik.
De letters uit mijn vraag hoef je niet te husselen: ze staan al in de juiste volgorde.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:26 schreef ranja het volgende:
Ik heb nu van 3 puzzels alle of bijna alle letters en nog van geen een de eindoplossing
Dan heb ik er een paar fout denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De letters uit mijn vraag hoef je niet te husselen: ze staan al in de juiste volgorde.
Hoever ben jij al met mijn vraag?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:49 schreef bukgeit het volgende:
41.67%
Dat we nog 18de zijn geworden...
ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Bukgeit mist het dagelijkse muziektrivia-regime
hier ook. WErk is een stuk saaier....quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ik ook.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
hier ook. WErk is een stuk saaier....
vind ik eigenlijk wel een goed plan. Als het mag van de modjes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:49 schreef bukgeit het volgende:
We kunnen gewoon doorgaan met deel 201 en deel 200 voorlopig openlaten.
Top. Heb allemaal zwarte vierkantjes voor mijn ogen dansen van Belsen's crypto.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:49 schreef bukgeit het volgende:
We kunnen gewoon doorgaan met deel 201 en deel 200 voorlopig openlaten.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:52 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Op het stuur in de file, hoever kan je doorslaan
mailen naar mijn eigen hutmail lukte wel.quote:Hi. This is the qmail-send program at quickhost.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<fokmuziektrivia@hotmail.com>:
64.4.50.239 does not like recipient.
Remote host said: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
Giving up on 64.4.50.239.
Hmmz, dat is gek... Ik zal eens inloggen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:38 schreef Berkery het volgende:
Ligt dit aan mij? Ik probeerde de eerste antwoorden te mailen, maar:
[..]
mailen naar mijn eigen hutmail lukte wel.
Idemquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:58 schreef Z het volgende:
Ik heb nog geen enkele 'jubleum' vraag bekeken, druk. Ga er vandaag eens naar kijken!
Succes! Er zxijn nog punten te verdienen. Er is ook een nieuwe opgave van Batrid.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Idemallemaal
Ben weer aan het werk, dus het gaat wel weer goed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:19 schreef bukgeit het volgende:
Nobel
Hoest met de gezondheid?
Minder? Meer uitgebreid liever. Meer vragen door meer mensen en vooral meer antwoordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:45 schreef Z het volgende:
In principe was het toch wel leuk wat er bij deel 200 gebeurde. Misschien kunnen we dat nu ook doen, maar dan wat minder uitgebreid ofzo...
Is ook goed. Meer mensen moeten dus vragen maken! Eventueel wil ik wel 'spelleider' zijn, dan kan de rest fijn puzzelen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:47 schreef ranja het volgende:
Straks deel 250
[..]
Minder? Meer uitgebreid liever. Meer vragen door meer mensen en vooral meer antwoorden
Mensen misten hun trivia!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:05 schreef Z het volgende:
Maar waarom viel het stil? Misschien omdat er geen duidelijke einddatum was ofzo? Als we van tevoren afspreken dat er twee (oid) weken de tijd is om de puzzels op te lossen moet het toch lukken!
Niet als je de normale reeks laat doorlopen. De jubileumvragen kun je dan in je 'eigen tijd' oplossen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:15 schreef Z het volgende:
Maar dan valt het juist stil of wat?
Idem hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:27 schreef bukgeit het volgende:
Nee, net als vorige keer een apart topic, maar met dit verschil dat de normale reeks doorloopt. Daar zou ik voor zijn.
En ik vond het juist weer zo lekker actueel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:11 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil ook wel een vraag maken, maar alleen als belsen zijn signature aanpast.
Dan opteer ik dat we van 500 iets moois maken en 300 ook overslaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:56 schreef belsen het volgende:
Ik ben trouwens bang dat er geen tijd meer is, want 249 staat al boven de 200 posts. Misschien dit idee in de koelkast tot deel 300?
Ik heb vandaag namelijk sowieso geen tijd meer.
Z, ik ben ervan uitgegaan dat jij gewoon spelleider wilt zijn. Kun je mij nog even melen over het hoe en wat dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:00 schreef Z het volgende:
[..]
Is ook goed. Meer mensen moeten dus vragen maken! Eventueel wil ik wel 'spelleider' zijn, dan kan de rest fijn puzzelen!
Betekent dat dat meerdere mensen de oplossingen kunnen bekijken? Fraudegevoelig lijkt me, of niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:55 schreef belsen het volgende:
Ik heb een meeltje gestuurd naar het opnieuw opgestarte fokmuziektrivia@hotmail.com, het heeft nogsteeds hetzelfde wachtwoord, allen zijn we wel onze oude meeltjes en adresboek kwijt.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Betekent dat dat meerdere mensen de oplossingen kunnen bekijken? Fraudegevoelig lijkt me, of niet?
Jawel hoorquote:Op maandag 13 december 2004 20:52 schreef belsen het volgende:
Dat zijn er dan sowieso vier en Ranja en Bimmel trekken we ook wel over de streep, toch? [afbeelding]
Primaquote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef bukgeit het volgende:
En een Fok! Muziek Trivia-meet, is daar belangstelling voor?
Eerlijk gezegd vind ik het te vaak gebeuren. Het vorige jubileumtopic is 50 topics terug, en gezien de snelheid waarmee topics vollopen is dat echt pas geleden. Het bijzondere gaat er van af.quote:Op maandag 13 december 2004 12:14 schreef belsen het volgende:
En weer een jubileumtopic bij deel 300, op dezelfde voorwaarden als deel 250?
daar ben ik het wel mee eens, het gaat erg hard op het moment....quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het te vaak gebeuren. Het vorige jubileumtopic is 50 topics terug, en gezien de snelheid waarmee topics vollopen is dat echt pas geleden. Het bijzondere gaat er van af.
zeer evt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef bukgeit het volgende:
Dan komen we wel naar Engeland!quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
En een trivia meet lijkt me ook wel leuk maar wat lastig voor mij......
strak planquote:
ohja, met z'n allen in de cd winkel, cdtje kopen, vingertjes over de titel: welke cd heb ik net gekocht?quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
strak plan
De FOK Londen trivia en cd plunder meet
Ik wil jullie grootheden wel eens ontmoetenquote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef bukgeit het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2004 02:00 schreef bukgeit het volgende:
Als we nou na dit jubileumtopic doorcrossen naar de 400 - daar doen we een half jaar over.
Aansteller...Het is bij jou een uur vroeger dus jij hebt alle tijd om hier op tijd te komen voor een meet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, het gaat erg hard op het moment....
En een trivia meet lijkt me ook wel leuk maar wat lastig voor mij......
Prima, gezien de periode waarin 300 zou vallen (waarschijnlijk tussen kerst en oud&nieuw) zou ik het toch moeten missen....quote:Op woensdag 15 december 2004 02:00 schreef bukgeit het volgende:
Als we nou na dit jubileumtopic doorcrossen naar de 400 - daar doen we een half jaar over.
quote:Op woensdag 15 december 2004 09:13 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Aansteller...Het is bij jou een uur vroeger dus jij hebt alle tijd om hier op tijd te komen voor een meet.
Hmm.. ik wilde 300 juist niet overslaan. Mijn voorstel is om al die halve jubilea eruit te flikkeren en alleen nog de centuries te vieren.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:14 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Prima, gezien de periode waarin 300 zou vallen (waarschijnlijk tussen kerst en oud&nieuw) zou ik het toch moeten missen....
Dan maar op naar de 400
Uitbuiken en de wijn laten bezinken *HIK*quote:
Ik nietquote:Op zondag 26 december 2004 08:08 schreef dolle_hond het volgende:
ik dacht al: waar is 300
nou ikke snappe
Ik kom hier op terug...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:07 schreef bukgeit het volgende:
Als belsen er zat van is, dan wil ik in 2005 wel de telling voor m'n rekening nemen. Ik heb alleen geen eigen webspace voor het plaatsen van de OP.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:13 schreef Z het volgende:
MIsschien is het een idee om, iedereen die dat wil, een vraag voor te laten bereiden. En mooie plaatjes vraag, of een mooie opsommings vraag, en die allemaal tegelijkertijd te stellen. Een stuk of 10 mooie vragen. Het lijkt mij best leuk om een 40-platenhoezen-vraag te maken oid.
Daar hoef je zelfs geen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie tekening voor te maken. Ik denk dat er liefhebbers genoeg zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie tekening maak, mag ik dan een mega-metalvraag stellen?
Nou ja, stel dat ik besluit om wel mee te doen deze keer, maar net op het moment dat de vragen worden gepresenteerd zit ik ineens met een hoop werk voor mijn studie (essays e.d.), of ik zit net in een drukke periode. Hoeveel nut heeft het dan om een deadline van een maand of zo te handhaven als degene die het snelst een goede oplossing inlevert toch voorrang krijgt? Niet iedereen heeft evenveel tijd ter beschikking, en alhoewel snelheid uiteraard een belangrijke factor is in het normale topic, heb je die ruime deadline toch voor een bepaalde reden, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:21 schreef belsen het volgende:
De vraag is: moet naast het aantal goed ook de tijd moet meetellen, of dat iedereen die een vraag compleet inleverd het maximum aantal punten moet krijgen.
Ik ben het hier op zich wel mee eens, mits het een vraag is, die niet per definitie direct goed of fout is, dus een meerledige vraag. Het zou namelijk best gek zijn als op één vraag 10 of 15 spelers plots 3 punten krijgen.
Gek dat ik 'm niet terugzie in mijn active topicsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:25 schreef belsen het volgende:
Best een leuk topic om weer eens terug te lezen overigens.
Ik ben het hier ook wel mee eens. De ervaring leert dat het toch niet zovaak voorkomt dat veel mensen evenveel punten scoren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:21 schreef belsen het volgende:
De vraag is: moet naast het aantal goed ook de tijd moet meetellen, of dat iedereen die een vraag compleet inleverd het maximum aantal punten moet krijgen.
Ben je het eens met de vraag?¿quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook wel mee eens. De ervaring leert dat het toch niet zovaak voorkomt dat veel mensen evenveel punten scoren.
inquote:En valt er dan nog wel wat te verdienen dan?
Maar natuurlijk. Er zijn gewoon weer punten te verdelen. De eerste die een puzzel goed heeft, krijgt hiervoor 3 punten, de tweede 2 punten en de derde 1 punt. Aangezien de punten pas in het nieuwe jaar verdeeld worden, houdt dit in dat ze niet meer meetellen voor de eindstand van 2004.
Ik kan er erg mee leven dat met de 'nieuwe' regelgeving er meerdere nummers 1, 2 of 3 komen. Als dit tenminste inhoudt dat we geen vragen krijgen waarbij we 20 nummer 1's hebben.quote:En valt er dan nog wel wat te verdienen dan?
Maar natuurlijk. Er zijn gewoon weer punten te verdelen. Stuur je complete antwoord, dus ook met de deelantwoorden, op. Het meest complete antwoord krijgt namelijk de meeste punten. Voor de winnaar liggen 3 gouden punten klaar, voor de tweede 2 zilveren en voor de nummer 3 toch nog 1 bronzen punt.
Of is twee en een halve week te kort (kan ook drie en een halve week)?quote:En hoelang gaat die onzin duren?
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 13e meide tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot 27 mei, zodat in het weekend van 18-29 mei de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Mee eensch. En dan nog steeds vanuit de invalshoek om zo veel mogelijk inzendingen te krijgen, niet om iedereen nu zoveel mogelijk punten toe te bedelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, stel dat ik besluit om wel mee te doen deze keer, maar net op het moment dat de vragen worden gepresenteerd zit ik ineens met een hoop werk voor mijn studie (essays e.d.), of ik zit net in een drukke periode. Hoeveel nut heeft het dan om een deadline van een maand of zo te handhaven als degene die het snelst een goede oplossing inlevert toch voorrang krijgt? Niet iedereen heeft evenveel tijd ter beschikking, en alhoewel snelheid uiteraard een belangrijke factor is in het normale topic, heb je die ruime deadline toch voor een bepaalde reden, lijkt me zo.
Lijkt me héél onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:02 schreef belsen het volgende:
Ik kan er erg mee leven dat met de 'nieuwe' regelgeving er meerdere nummers 1, 2 of 3 komen. Als dit tenminste inhoudt dat we geen vragen krijgen waarbij we 20 nummer 1's hebben.
Daarom juist.quote:En vergeet ook niet: het gaat om het spel niet om de knikkers.
Amenquote:Laten we er vooral een heel gezellig topic van maken.
Ik wel.quote:Is iedereen het ook eens met deze clausule?
Lijkt me lang genoeg, alhoewel we vorige jubileum er nog langer over hebben gedaan...quote:Of is twee en een halve week te kort (kan ook drie en een halve week)?
Je kunt ook nu alvast je vraag in elkaar zetten, mag je hem melen naar Bigshadow op fokmuziektrivia@hotmail.com...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef bartrid het volgende:
helemaal ok!
helaas volgende week geen tijd om een vraag in elkaar te draaien....
Ja, je mag zelf je vragen posten als het topic geopend is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:15 schreef peaceman het volgende:
lijkt me prima Belsen, 3 en een halve week is prima en doen we dan zelf onze vragen posten?
Ja, en snelheid met een slag om de arm, het kan mogelijk zijn dat er meerdere nummers 1, 2 of 3 zijn bij een vraag, mits dat niet uit de hand loopt.quote:en als ik het goed begrepen heb is dus nu eerst de antwoorden en dan de snelheid bij de eindbeoordeling?
quote:Mag je trouwens zelf gradaties aanbrengen in de puntentelling van je eigen vraag?
En omdat ik toch weinig te doen heb vandaag ga ik er eens over nadenkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Je kunt ook nu alvast je vraag in elkaar zetten, mag je hem melen naar Bigshadow op fokmuziektrivia@hotmail.com...
Oke duidelijk... wat betreft die gradaties in je eigen vraag bedoel ik dit: Ik heb zelf 3 verschillende onderdelen die ik afzonderlijk punten wil toekenne, wat natuurlijk weer leidt tot een eindscore per persoon. Bij de eindscore geldt dan 3, 2 en 1 punt. Maar de 'interne' beoordeling van de vraag, die mag ik toch zelf beoordelen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:28 schreef belsen het volgende:
]De beste krijgt 3 punten. De tweede krijgt 2 punten. De derde krijgt 1 punt.
Je kijkt zelf je vraag na, nadat Bigshadow alle gemeelde antwoorden in het topic heeft gepost.
Vergeet ook niet duidelijk en bold in de vraag het emailadres te vermelden:
fokmuziektrivia@hotmail.com
Eh, ja, maar maak het niet te gek. Zelf maak ik ook (net als in deel 250) twee vragen, met dus ook twee keer een putentelling.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke duidelijk... wat betreft die gradaties in je eigen vraag bedoel ik dit: Ik heb zelf 3 verschillende onderdelen die ik afzonderlijk punten wil toekenne, wat natuurlijk weer leidt tot een eindscore per persoon. Bij de eindscore geldt dan 3, 2 en 1 punt. Maar de 'interne' beoordeling van de vraag, die mag ik toch zelf beoordelen?
Zie je wel dat je hem snapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik snap het niet.
Of wel?
Ik post zelf mijn hele megavetcoolsupergave vraag, maar de antwoorden worden naar foktrivia@hotmail.com gemaild?
Bigshadow zal bij het sluiten van de markt alle gemailde antwoorden uit de mailbox halen en in het topic posten, dan kun je de vragen zelf nakijken. Snappez vous?quote:En hoe krijg ik als vraagstelster dan de antwoorden?
Oui, je comprend. Ik kan niet wachten...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Zie je wel dat je hem snapt.
[..]
Bigshadow zal bij het sluiten van de markt alle gemailde antwoorden uit de mailbox halen en in het topic posten, dan kun je de vragen zelf nakijken. Snappez vous?
Bij die vragen zou ik dus niet gaan voor meerdere nummers 1.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voordat degene die het eerste instuurt meer punten krijgt. Neem nou mijn vraag: als je maar genoeg geduld hebt kan iedereen de laatste vraag halen, gewoon een kwestie van geduld en alles een keer proberen. Ik vind het niet meer dan logisch dat degenen die snel zijn en dus waarschijnlijk niet gokken, maar weten meer punten zullen krijgen.
Dat is een vraag waarbij waarschijnlijk niet 15 mensen het totaal correcte antwoord insturen, hierbij zou je meerdere nummers 1 kunnen aanwijzen.quote:En ook bij de vraag als die van TSE ben/was ik tegen Neva aan het 'racen' die aangaf ook bijna klaar te zijn met die vraag, dat vind ik wel wat hebben eerlijk gezegd. Als je een beetje extra druk opgelegt krijgt.
Dat zou misschien iets zijn, ware het niet dat de ervaring leert dat op sommige vragen maar een paar mensen een antwoord insturen.quote:Maar aan de andere kant vind ik 3 puntenontvangers per vraag ook wel weinig. Vooral omdat, als ik bigshadow goed begrijp, dit jublileumtopic veel beter loopt dan vorigen en er dus meer inzendigen zijn. Dan is het lullig als de meesten voor Jan L. hebben ingezonden, wetende dat 't vaste kliekje toch wel completere oplossingen heeft en er met de punten vandoor gaat.
Misschien moeten we dus gewoon de eerste 5 ipv van de eerste 3 punten gaan geven, maar dat zou dan inhouden dat de winnaar 5 punten zou krijgen, dat gaat de verhoudingen natuurlijk helemaal schreef trekken. Een middenweg zou zijn: nr. 1 > 3 punten. nr 2 & nr. 3> 2 punten. nr 4. en nr.5 >1 punt?
Wie schiet?
Ik; hier boven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie schiet?
Kan me volledig vinden in SB zijn punten... EN zoals eerder gezegd: het is toch het eerlijkste dat eerst telt wie de meeste goede antwoorden geeft en dan de snelheid? Want stel dat je 8 mensen met alle goede antwoorden op de vraag hebt.. dan zou je dus 8*3 pnt moeten uitdelen, dat lijkt me een beetje onzin... eerlijker zou zijn dat dan van die 8 de 1e 3 (of 5) op volgorde van inzending hiervan punten zouden krijgen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voordat degene die het eerste instuurt meer punten krijgt. Neem nou mijn vraag: als je maar genoeg geduld hebt kan iedereen de laatste vraag halen, gewoon een kwestie van geduld en alles een keer proberen. Ik vind het niet meer dan logisch dat degenen die snel zijn en dus waarschijnlijk niet gokken, maar weten meer punten zullen krijgen.
En ook bij de vraag als die van TSE ben/was ik tegen Neva aan het 'racen' die aangaf ook bijna klaar te zijn met die vraag, dat vind ik wel wat hebben eerlijk gezegd. Als je een beetje extra druk opgelegt krijgt.
Maar aan de andere kant vind ik 3 puntenontvangers per vraag ook wel weinig. Vooral omdat, als ik bigshadow goed begrijp, dit jublileumtopic veel beter loopt dan vorigen en er dus meer inzendigen zijn. Dan is het lullig als de meesten voor Jan L. hebben ingezonden, wetende dat 't vaste kliekje toch wel completere oplossingen heeft en er met de punten vandoor gaat.
Misschien moeten we dus gewoon de eerste 5 ipv van de eerste 3 punten gaan geven, maar dat zou dan inhouden dat de winnaar 5 punten zou krijgen, dat gaat de verhoudingen natuurlijk helemaal schreef trekken. Een middenweg zou zijn: nr. 1 > 3 punten. nr 2 & nr. 3> 2 punten. nr 4. en nr.5 >1 punt?
Wie schiet?
Zo lijkt 't net alsof je een glazen bol hebt belsenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Bij die vragen zou ik dus niet gaan voor meerdere nummers 1.
[..]
Dat is een vraag waarbij waarschijnlijk niet 15 mensen het totaal correcte antwoord insturen, hierbij zou je meerdere nummers 1 kunnen aanwijzen.
[..]
Dat zou misschien iets zijn, ware het niet dat de ervaring leert dat op sommige vragen maar een paar mensen een antwoord insturen.
Daarnaast het gaat om het spel en niet om de knikkers.
Ja, maar Sack:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo lijkt 't net alsof je een glazen bol hebt belsen
Maar ik zie je punt(en). Misschien moeten de vragenstellers zelfs anders gewoon beslissen of ze meerdere nummers 1 doen. Afhankelijk van de vraag. Dan wel voordat de knikkers verdeeld worden natuurlijk, om geouwehoer achteraf te voorkomen.
Wordt het niet erg verwarrend als je iedereen zelf laat bepalen of ie meerdere nummers 1 toelaat?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo lijkt 't net alsof je een glazen bol hebt belsen
Maar ik zie je punt(en). Misschien moeten de vragenstellers zelfs anders gewoon beslissen of ze meerdere nummers 1 doen. Afhankelijk van de vraag. Dan wel voordat de knikkers verdeeld worden natuurlijk, om geouwehoer achteraf te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |