tjaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:56 schreef ranja het volgende:
Vooral een duidelijke OP die eigenlijk bovenaan elke pagina terugkomt waaruit blijkt wat de bedoeling is van dat topic.
Gaaf. Hebben jullie een leuke teamnaam?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:46 schreef bukgeit het volgende:
Gigantisch offtopic, maar belsen, ranja en bukgeit nemen zondag deel aan de nationale popquiz in P60 te Amstelveen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:47 schreef Z het volgende:
Ehm, ik denk dat het het makkelijkst is als gewoon alle vragen in 1 keer gepost worden. Anders moet je bij het e-mails ook nog op tijd gaan letten enzo. Of gewoon om de 3(?) uur een vraag posten. Ik weet het niet zo goed. Het is wel leuk als mensen blijven werken aan de vragen.
En misschien moet de eerste 5 punten krijgen, de tweede 3 en de derde 1. Dat is ook wat leuker denk ik
ik weet nu al dat ik geen schijn van kans maak met antwoorden maar zal ook eens een mega opgave verzinnen, iig een grote foutequote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:38 schreef ranja het volgende:
Ik ben bezig een mega puzzel in elkaar te zetten
Duurt wel lang.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:38 schreef ranja het volgende:
Ik ben bezig een mega puzzel in elkaar te zetten
Dat valt best mee gelukkigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:42 schreef belsen het volgende:
Eh, ik ben de hele avond weg, maar ik hoop dat 199 niet zo snel gaat.
Damn, daar gaan we weer!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tommy Roe - Sheila misschien?
heb je je op nog niet klaar dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Damn, daar gaan we weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |