Truequote:Sita!
quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:14 schreef ranja het volgende:
Als washandje gaat slapen....
wat is de officiele titel en wie zijn de uitvoerenden van de hitversie van de hamsterdance? (in nederland was het helaas (?) geen hit)
Marvin Gaye (????)quote:
druk eens op F5 man!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:34 schreef Doc het volgende:
Bobby Mc Ferrin
quote:To be honest,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.began life as something that would be an unfinished relic, a throwaway piece of fluff to play to friends, make them laugh, and then go and do something more important. For a few weeks, it did indeed languish as the Roger Miller loop, a disco beat, and very little else. Repeating itself ad nauseum, until one of us unearthed some film samples, and we realised that, by snipping and positioning them we could actually create some sort of comment - a cut and paste lyric - some sort of (shh!) situationist subversion...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The first truth that we told was that it got sent to Peel, “almost by accident”.
The 7th April, 1999, didn’t really seem like being The Day That Changed Our Lives.
Nondescript as far as we remember. We’re not even sure we tuned in to Peel that night.
But he played it.
With a comment along the lines of “The first time you hear that, it’s brilliant. The third time,
it’s the most annoying thing in the world. You’ll be hearing that again”. He also, prophetically,
proclaimed it to be “...an unreleased track that could become the most irritating hit of 1999”.
Six days later, the nation did hear it again. Then again on the 22nd of April. John was, by now,
getting requests from people desperate to hear the track again. Theom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.were taking over the Peel Show, with e-mails from the public, interspersed with e-mails from ourselves, filling the four corners of the evening broadcast.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuesday, 27th of April, and - due to popular demand - the track started John’s show. In an almost
unprecedented move, it was played again in the same week, closing the show on Thursday. “That has to be, in all honesty, the most requested song on this show since God Save The Queen” said John as his show ended at midnight. Theom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.laughed hysterically for most of the night.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je reageerde wat laat en toen had ik al een vraag gesteld.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:10 schreef ranja het volgende:
gaa we nou echt 2 vragen tegelijk doen?
ik wil het oude forum terug toen er nog normaal gespeeld werdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je vraag stond al geruime tijd stil, vandaar dat bukgeit verder ging....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:10 schreef ranja het volgende:
ik wil het oude forum terug toen er nog normaal gespeeld werdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm ja, dit wordt wat rommelig idd.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:10 schreef ranja het volgende:
ik accepteer de cookies.
sorry...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:10 schreef ranja het volgende:
ik accepteer de cookies.
Vroegah was alles beter! Ik heb geen flauw idee wat het antwoord op jouw vraag is, en dan ben ik niet de enige denk ik... En Doc had een vraag goed (zijn eerste) dus die wilde natuurlijk graag een vraag stellen...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:10 schreef ranja het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop