Hey Z!!quote:Op maandag 23 februari 2004 22:40 schreef Z het volgende:
Ik kan het vorige deel niet vinden... Als iemand dat wel kan, post dan even het linkje, dan kunnen we doortellen in de topic titel, en de vorige delen posten!
En ik heb een paar uur geleden al geantwoord. A Hard Day's Nightquote:Op maandag 23 februari 2004 23:11 schreef bukgeit het volgende:
Openstaande vraag van belsen:
In welke film maakte Phil Collins zijn acteerdebuut?
fout antwoord: Buster
later toegevoegde tip: het was in 1964
Ik denk dat je ziek wordt, jongen! Pers lekker een sinaasappeltje uit, neem een warme douche en kruip lekker onder wol. En vooral niet nadenken over de fok!frustraties!!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:07 schreef Mark het volgende:
Ik tril en heb het koud, en dan toch zweten. Hebben jullie dat ook?
Aaaah... dan ging deel CXLVII direct daarna niet alleen op slot, maar verdween het ook meteen. Helemaal niet gezien dus.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik heb een paar uur geleden al geantwoord. A Hard Day's Nightom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.fok!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mijn weten is TheSilentEnigma aan de beurt. Ben eigenlijk wel benieuwd welke band het nu was, waar ik Stone Temple Pilots gokte.....quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:15 schreef againstthegrain het volgende:
Lekker rommeltje hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Staat er nog een vraag open of is de beurt aan TheSilentEnigma?
Bimmel's bulderende Bookmark:quote:Op maandag 23 februari 2004 22:40 schreef Z het volgende:
Ik kan het vorige deel niet vinden... Als iemand dat wel kan, post dan even het linkje, dan kunnen we doortellen in de topic titel, en de vorige delen posten!
Ook goedemorgen bukgeitquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:46 schreef bukgeit het volgende:
Lucifer
Ha Bimmel.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:48 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ook goedemorgen bukgeitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan ook bookmarken hé !quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
tvp ik deze maar eens, voor als mijn actieve topics in de lucht komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ha Bimmel.
Welke rockster bekende onlangs aan de dood te zijn ontsnapt in 1988?
wat hij zeiquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
tvp ik deze maar eens, voor als mijn actieve topics in de lucht komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die ontsnapte elke aflevering aan de doodquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:30 schreef Z het volgende:
David Hasselhoff?
Deze rockster miste het vliegtuig dat boven Lockerbie ontplofte omdat zijn vrouw te veel tijd nodig voor het inpakken van de koffers.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
die ontsnapte elke aflevering aan de doodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had iets met zijn bijdrage aan de val van de Berlijnse muur te maken denk ik, en hij maakte natuurlijk fantastische muziekquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
die ontsnapte elke aflevering aan de doodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop