Idem hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:27 schreef bukgeit het volgende:
Nee, net als vorige keer een apart topic, maar met dit verschil dat de normale reeks doorloopt. Daar zou ik voor zijn.
En ik vond het juist weer zo lekker actueel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:11 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil ook wel een vraag maken, maar alleen als belsen zijn signature aanpast.
Dan opteer ik dat we van 500 iets moois maken en 300 ook overslaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:56 schreef belsen het volgende:
Ik ben trouwens bang dat er geen tijd meer is, want 249 staat al boven de 200 posts. Misschien dit idee in de koelkast tot deel 300?
Ik heb vandaag namelijk sowieso geen tijd meer.
Z, ik ben ervan uitgegaan dat jij gewoon spelleider wilt zijn. Kun je mij nog even melen over het hoe en wat dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:00 schreef Z het volgende:
[..]
Is ook goed. Meer mensen moeten dus vragen maken! Eventueel wil ik wel 'spelleider' zijn, dan kan de rest fijn puzzelen!
Betekent dat dat meerdere mensen de oplossingen kunnen bekijken? Fraudegevoelig lijkt me, of niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:55 schreef belsen het volgende:
Ik heb een meeltje gestuurd naar het opnieuw opgestarte fokmuziektrivia@hotmail.com, het heeft nogsteeds hetzelfde wachtwoord, allen zijn we wel onze oude meeltjes en adresboek kwijt.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Betekent dat dat meerdere mensen de oplossingen kunnen bekijken? Fraudegevoelig lijkt me, of niet?
Jawel hoorquote:Op maandag 13 december 2004 20:52 schreef belsen het volgende:
Dat zijn er dan sowieso vier en Ranja en Bimmel trekken we ook wel over de streep, toch? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |