Betekent dat dat meerdere mensen de oplossingen kunnen bekijken? Fraudegevoelig lijkt me, of niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:55 schreef belsen het volgende:
Ik heb een meeltje gestuurd naar het opnieuw opgestarte fokmuziektrivia@hotmail.com, het heeft nogsteeds hetzelfde wachtwoord, allen zijn we wel onze oude meeltjes en adresboek kwijt.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Betekent dat dat meerdere mensen de oplossingen kunnen bekijken? Fraudegevoelig lijkt me, of niet?
Jawel hoorquote:Op maandag 13 december 2004 20:52 schreef belsen het volgende:
Dat zijn er dan sowieso vier en Ranja en Bimmel trekken we ook wel over de streep, toch? [afbeelding]
Primaquote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef bukgeit het volgende:
En een Fok! Muziek Trivia-meet, is daar belangstelling voor?
Eerlijk gezegd vind ik het te vaak gebeuren. Het vorige jubileumtopic is 50 topics terug, en gezien de snelheid waarmee topics vollopen is dat echt pas geleden. Het bijzondere gaat er van af.quote:Op maandag 13 december 2004 12:14 schreef belsen het volgende:
En weer een jubileumtopic bij deel 300, op dezelfde voorwaarden als deel 250?
daar ben ik het wel mee eens, het gaat erg hard op het moment....quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het te vaak gebeuren. Het vorige jubileumtopic is 50 topics terug, en gezien de snelheid waarmee topics vollopen is dat echt pas geleden. Het bijzondere gaat er van af.
zeer evt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:56 schreef bukgeit het volgende:
En een Fok! Muziek Trivia-meet, is daar belangstelling voor?
Dan komen we wel naar Engeland!quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
En een trivia meet lijkt me ook wel leuk maar wat lastig voor mij......
strak planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |