Eik heten we tegenwoordig Informatiekunde.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:57 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]Dat mag ook wel, als je nog bezig bent met het afronden van je opleiding. Maar ik bedoelde het niet gemeen
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:03 schreef NiNi het volgende:
Eik heten we tegenwoordig Informatiekunde.
Egoïst.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef NiNi het volgende:
Neen, je mag m'n mes niet, PR-liefje!![]()
Mijn opleiding!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef Barb het volgende:
[..]
Huh?
Jij en je psychose?
Oh! Het is om je polsen door te snijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Egoïst.
*knaag.
That's my girl.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh! Het is om je polsen door te snijden.
Hier, heb je het!![]()
Jij bent nimmer alert?quote:
Leesze, pruimpje.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
Dit rozijntje gaat even terug lezen, stelletje slowchathoeren.
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij bent nimmer alert?![]()
Matig.quote:
Oh ja. Wat een amateur op die foto.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Matig.
Down the road, remember?
Niet, geheel naar waarheid.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Sociaal wenselijk invullen hè?.
Hoeveel alcohol had jij gisteren op?
*opnieuw doet
Oei, onze pieken liggen iets achter elkaar.quote:
Daar moeten we nog even aan werken. Ik heb er alle vertrouwen in, though.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oei, onze pieken liggen iets achter elkaar.![]()
Het leek me best goed eik. Mits ik eerst piek natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even aan werken. Ik heb er alle vertrouwen in, though..
Ja, bedankt, het viel me net op dat m'n buik knorde.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef Insomaniac het volgende:
Tosti!
Ja, maar dat gebeurde dus niet. Toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het leek me best goed eik. Mits ik eerst piek natuurlijk.![]()
Ga dan lunchen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, bedankt, het viel me net op dat m'n buik knorde.![]()
Hmz.. klinkt als Nien haar buik..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:20 schreef PrivateRyan het volgende:
Hey, wat hoor ik toch?
Dat kan niet, de tafel is nog niet gedekt!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga dan lunchen!.
*Beyonce luistert
Of een rioleringsput die open staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hmz.. klinkt als Nien haar buik..
Zie vorige topicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef engessa het volgende:
Ik heb nog een koele spoiler voor je civic:
[afbeelding]
Missie geslaagd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:28 schreef Insomaniac het volgende:
Nu je zin Pierre? Je hebt iedereen weer weggejaagd! Knaas!!
Mits bierquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Missie geslaagd..
Nu jij nog weg.
Ik heb me bedacht. Ik ga toch voor een auto met wat meer klasse.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:30 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Zulke chix kan je straks wel scoren in je Civic, PR
Okay.. Ik ga al.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Missie geslaagd..
Nu jij nog weg.
Oh, een standaard Golf, maar dan met van die opplak GTI stickers erop. Dat is wel stijl ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht. Ik ga toch voor een auto met wat meer klasse..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okay.. Ik ga al.
Juist!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:38 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Oh, een standaard Golf, maar dan met van die opplak GTI stickers erop. Dat is wel stijl ja.
Ben weer terug!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef engessa het volgende:
Iedereen is ineens lunchen?
Wat heb jij vandaag voor wegjagerigs!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
.
Niets. Ik initieer niets. Ik juich enkel toe.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag voor wegjagerigs!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Juist!!!.
Ik ga nu!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:41 schreef PrivateRyan het volgende:
Lekker geluncht?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan lelijker..
Kan dat?
Anders bouw je hem zelfquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:46 schreef PrivateRyan het volgende:
Smakelijk, NiÑi!
*langs randjes uitknipt*.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:52 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Anders bouw je hem zelf
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Helaas is de handleiding in het Sweuts. Klote Ikea.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:53 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
*langs randjes uitknipt*.
Joe is vorgetting som thing:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:52 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Anders bouw je hem zelf
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Ja, kutsweuts.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:54 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Helaas is de handleiding in het Sweuts. Klote Ikea.
Die bouw je natuurlijk ook zelfquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Joe is vorgetting som thing:
[afbeelding]
Vast weer die wormen en maden smeerbrij,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ga nu!
Food!![]()
Het bier is daar veel te duurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, kutsweuts..
Het ís dat de vrouwen er zo okay zijn..
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast weer die wormen en maden smeerbrij,.
En er mist altijd een onderdeel!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:04 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Het bier is daar veel te duur
En als je daar in de kroeg aan een tafeltje wil zitten, moet je die eerst zelf in elkaar zetten. Met zo'n kloteslingertje![]()
Een tiet, een clit, het is altijd wat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:05 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En er mist altijd een onderdeel!!
En het ziet er nooit zo uit als in de showroom. En die homonamenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:05 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Een tiet, een clit, het is altijd wat..
Idd!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:07 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
En het ziet er nooit zo uit als in de showroom. En die homonamen
De Benny, de Bjorn, de Botvejh
Dank je. Nu heb ik jeuk aan mijn aarsch.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vast weer die wormen en maden smeerbrij,.
Ja, niet, wel, zeker, hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:09 schreef FlyingFox het volgende:
Goh, leuk gespreksonderwerp.
Ik heb vaak genoeg gezegd dat je Filet Americain meuk niet moet eten,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:09 schreef engessa het volgende:
[..]
Dank je. Nu heb ik jeuk aan mijn aarsch.
Laatst eentje, had ik een poes en een oor teveel. Er toch maar aan gezet. Zag er best geil uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:09 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Idd!
Maar het neukt altijd lekker weg!.
* heeft barkrukken genaamd Dennisquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:07 schreef Maud_Dib het volgende:
En het ziet er nooit zo uit als in de showroom. En die homonamen
De Benny, de Bjorn, de Botvejh
Jij weet je wel te redden met bouwpakketten is het niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:11 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Laatst eentje, had ik een poes en een oor teveel. Er toch maar aan gezet. Zag er best geil uit.
Zo'n oor bij d'r kont en een poes bij haar oksel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:11 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Laatst eentje, had ik een poes en een oor teveel. Er toch maar aan gezet. Zag er best geil uit.
Hoi terugquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef PrivateRyan het volgende:.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:35 schreef Insomaniac het volgende:Dago
vraag je dat aan inso, of meer algemeen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef Dagonet het volgende:Inso
Ik ga zo weer stapels boeken kopenNog suggesties?
Vertel! Foto's, beschrijvingen, date ervaringen, naam, adres, telefoonnummer, maten, alles!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
ik ben trouwens verliefd
weer een opmerking om het gesprek wat op gang te helpen
Foto!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
ik ben trouwens verliefd
weer een opmerking om het gesprek wat op gang te helpen
Algemeen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
vraag je dat aan inso, of meer algemeen?
Net gedaan, met gebakken uitjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gezegd dat je Filet Americain meuk niet moet eten,.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
Vandaar ook dat je gillend gek wordt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Net gedaan, met gebakken uitjes.![]()
Rustig maar, de verliefdheid kan van korte duur zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef NiNi het volgende:
Ik word gillend gek!!!!!!! RHAAAAAAAAAA
Haren uit hoofd trekt!!!!!!!!!!!
Johanna Awad-Geissler, De muze van Bagdadquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]Inso
Ik ga zo weer stapels boeken kopenNog suggesties?
Douglas Adams - The Hitchhiker's Guide To The Galaxyquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef Dagonet het volgende:
Algemeen!
Vind je het erg als ik je donderdag geen hand geef,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Net gedaan, met gebakken uitjes.![]()
ALLES, ALLES, ALLES, keilt er om de zoveel tijd uit. De mailbox, het systeem, m'n internet..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je gillend gek wordt?
Kun je niet een college de haren uit het hoofd trekken?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef NiNi het volgende:
Ik word gillend gek!!!!!!! RHAAAAAAAAAA
Haren uit hoofd trekt!!!!!!!!!!!
Binnenkort meer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:40 schreef Dagonet het volgende:
Vertel! Foto's, beschrijvingen, date ervaringen, naam, adres, telefoonnummer, maten, alles!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Douglas Adams - The Hitchhiker's Guide To The Galaxy
Stephen Fry - The Star's Tennis Balls
Tony Hawks - Door Ierland met een koelkast
Dat is zó agressie opwekkend.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
ALLES, ALLES, ALLES, keilt er om de zoveel tijd uit. De mailbox, het systeem, m'n internet..
*trekt!
Huuuuh!
Als je nou eens niet trekt en de kabels gewoon met rust laat, blijven de dingen het dan wel doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
ALLES, ALLES, ALLES, keilt er om de zoveel tijd uit. De mailbox, het systeem, m'n internet..
*trekt!
Huuuuh!
Inconceivable!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
Dago!
Heb je al boeken van Ben Elton in je collectie? Is een pop-art achtige schrijver, geen hoogstaande literatuur, maar het leest lekker weg..
Ja, die kanslosers van IT zijn bezig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kun je niet een college de haren uit het hoofd trekken?.
Niet veel, wel watquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
Dago!
Heb je al boeken van Ben Elton in je collectie? Is een pop-art achtige schrijver, geen hoogstaande literatuur, maar het leest lekker weg..
Oké, alle andere boeken van Stephen Fry al gelezen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
Boeken die ik niet ken zouden handig zijn
Pinkeltje? Pinkeltje is zoo cool, leest heerlijk voor het slapen gaan. En de Kameleon, Snuf en Kruistocht in spijkerbroek. Mijn favoriet is nog steeds Op blote voeten naar Moskou waar ik helaas de schrijver niet van weet. De hoofdpersoon had een fantastische naam alleen verkeerd gescheven. Met dubbel t en dat is niet okee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lees je mijn eerdere tip ook nog even?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet veel, wel wat
Ik ga zo eens kijken, zit nu op 5 minuten hinkelen van grote boekwinkels
Die staat op de lijstquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees je mijn eerdere tip ook nog even?
Heb net Thomas Ross, De zesde mei uit en nu Thomas Rosenboom, Publieke werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die staat op de lijst
Kruistocht in Spijkerbroek heb ik een paar weken geleden op een druilerige zaterdagochtend weer eens gelezen, Pinkeltje las ik toen ik 4 was en kameleon en snuf heb ik ook nog wel ergens in een kastquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Pinkeltje? Pinkeltje is zoo cool, leest heerlijk voor het slapen gaan. En de Kameleon, Snuf en Kruistocht in spijkerbroek. Mijn favoriet is nog steeds Op blote voeten naar Moskou waar ik helaas de schrijver niet van weet. De hoofdpersoon had een fantastische naam alleen verkeerd gescheven. Met dubbel t en dat is niet okee.
Ieuw, nederlandstalig, duurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heb net Thomas Ross, De zesde mei uit en nu Thomas Rosenboom, Publieke werken.
Leuk ook.
Guus Kuijer! Die had altijd van die fantastisch Amnesty International-achtige boeken. Volgestopt met boodschappen over de slechte wereld en dat wij daar wat aan moesten doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Laatstelijk Guus Kuijer - Eend voor eend gekocht. Was mijn favoriete kinderboek. Las hem in een uurtje uit. Geweldig.
Bier!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef Maud_Dib het volgende:
Lang leve topics waar je je niet in hoeft te lezen
En dat al meer dan 51 topics lang. Geweldig!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef Maud_Dib het volgende:
Lang leve topics waar je je niet in hoeft te lezen
DaVinci Code, Digital Fortress, Angels & Demons en welke was de tweede?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef NiNi het volgende:
Ohoh, en natuurlijk Dan Brown!
Beide titels!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
DaVinci Code, Digital Fortress, Angels & Demons en welke was de tweede?
Ik koop m'n boeken altijd in het Engels, goedkoper, sneller uitgebracht, beter (handzamer) formaat en veelal geen vertaalfouten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
DaVinci Code en Bernini mysterie.
Dan Brown is goed te doenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:00 schreef engessa het volgende:
Volgens mij hebben mijn ouders ook Dan Brown in de boekenkast staan. Das dus leuk?
Oh ja, Feist is ook goed. Tenminste als je van Fantasy houd. Net als Eddings maar die is ietwat simplistisch maar leest daardoor heeeerlijk weg.
Karl Hiaassen - Sick Puppy? Het hilarische relaas van een ziek hondje, een eco-terrorist, een huurmoordenaar en een louche vastgoedhandelaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Check, ga ik zo naar kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Karl Hiaassen - Sick Puppy? Het hilarische relaas van een ziek hondje, een eco-terrorist, een huurmoordenaar en een louche vastgoedhandelaar.
Oh, ik kan Nederlandse literatuur ook goed waarderen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik koop m'n boeken altijd in het Engels, goedkoper, sneller uitgebracht, beter (handzamer) formaat en veelal geen vertaalfouten.
Nee, dat is namelijk rotzooi. Behalve Pratchett natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
En ik lees uiteraard geen fantasy.
Mits QyRoZquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bier!
Check ook de rest van Karl. Tourist Season bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:12 schreef Dagonet het volgende:
Check, ga ik zo naar kijken.
Troep, troep! Dat is het!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk rotzooi. Behalve Pratchett natuurlijk.
Pré-WOII kan ik het ook wel waarderen daarna vind ik het snel in kwaliteit dalen vaak. Ik lees het wel maar niet alles even snelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, ik kan Nederlandse literatuur ook goed waarderen hoor.
Ik lees allesquote:En ik lees uiteraard geen fantasy.
Heb je De vernuftige edelman Don Quichot van La Mancha toevallig al gelezen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik lees alles
Van Buffy zijn ook boeken!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:17 schreef NiNi het volgende:
Grrr
Wie niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Heb je De vernuftige edelman Don Quichot van La Mancha toevallig al gelezen?
Hm nee, ben ik toch niet eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pré-WOII kan ik het ook wel waarderen daarna vind ik het snel in kwaliteit dalen vaak. Ik lees het wel maar niet alles even snel
Ik lees ook vrijwel alles wat ik in handen krijg, lees wat mams koopt.quote:Ik lees alles
Veel plezier!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie niet?
* Shoppen gaat!
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen jullie niet naar de LIT slowchat of zo.
Ik wil helemaal niet inhoudelijk doen hier,.
Maar helaas wel onzichtbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:25 schreef PrivateRyan het volgende:
Net De Onzichtbaren uit van Karel Glastra van Loon. Vrij okay.
Dat was een leugen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:26 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Maar helaas wel onzichtbaar
Houd je bek,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
JIJ MOET HELEMAAL OPROTTEN :RRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:27 schreef NiNi het volgende:
Wat Inso zegt, piemel.
Ow jolly..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:27 schreef PrivateRyan het volgende:
Piemels worden het helemaal deze zeaumer!
Good fella!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow jolly...
Waarom ik nou weer HELEMAAL? HE? NOU?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JIJ MOET HELEMAAL OPROTTEN :RRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
* uit de buurt van PR blijft deze zomerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:27 schreef PrivateRyan het volgende:
Piemels worden het helemaal deze zeaumer!
Nee, dat was een gerucht. Testikels zijn sinds 1988 niet meer echt in geweest.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh ja, Pierre? Vertel meer! Ik dacht dat 2004 het jaar van de testikel zou worden.
De mijne heet Odyseus.. De zoon van de oppergod,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:28 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Good fella!
Zo noem ik hem altijd..
Omdat je geen tzadikkie lust..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer HELEMAAL? HE? NOU?
Achilles was wat pijnlijk geweest, idd. Dan kun je het ding net zo goed Brad noemen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De mijne heet Odyseus.. De zoon van de oppergod,.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat je geen tzadikkie lust...
Het hele jaar door zou ik willen adviseren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
* uit de buurt van PR blijft deze zomer
Ik ga boodschappen doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen jullie niet naar de SEX slowchat of zo.
Ik wil helemaal niet inhoudelijk doen hier,.
die 20 jaar lang niet thuis kwam?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
De mijne heet Odyseus.. De zoon van de oppergod,.
Dan ben ik dit jaar gewoon hip en retro met mijn testikel-revival.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, dat was een gerucht. Testikels zijn sinds 1988 niet meer echt in geweest.
Sick he,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]!!!!!!!
Niet?.
Dude..
Ohja, sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat je geen tzadikkie lust...
Het oog van Zeus ziet alles,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
die 20 jaar lang niet thuis kwam?
Bemoei je er voor één keer eens niet mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]!!!!!!!
Niet?.
Dude..
Ik moet het allemaal nog even verwerken.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohja, sorry nog daarvoor.![]()
Dat zou je wel willen hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het hele jaar door zou ik willen adviseren.
Ik had het dan ook over Odyseusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het oog van Zeus ziet alles,.
Look who's talking, miss wanna-know-it-all..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Bemoei je er voor één keer eens niet mee.![]()
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik dit jaar gewoon hip en retro met mijn testikel-revival.
Meaui.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog even verwerken......
Maarre, alles is geregeld btw..
Tsk, zoiets moet nu tussen subtags.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Inso komt dus naakt?
T-shirt met opdruk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?. Gaatjes in je jeans?
.
Hè, K. Boenkel toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
T-shirt met afruk.
Gezonde nieuwsgierigheid zou ik het eerder noemen, zuurpruimpje van me.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Look who's talking, miss wanna-know-it-all...
Gezond? GEZOND? EEN FRIKANDEL VAN ZEEHOND! DAT IS PAS GEZOND!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gezonde nieuwsgierigheid zou ik het eerder noemen, zuurpruimpje van me.![]()
Erkenning is de eerste stap.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik moet echt minder koffie gaan drinken..
Drink dan van die decaf meuk,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik moet echt minder koffie gaan drinken..
Dude! Ik ga jou toch ook niet zeggen dat je Grieks uit de magnetron moet eten!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Drink dan van die decaf meuk,.
Das hetzelfde als Malt bier, gek.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Drink dan van die decaf meuk,.
Juist!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Das hetzelfde als Malt bier, gek.
Ewl, we waren het eens met elkaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Juist!!!
Sorry, ik wist niet wat ik zei..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dude! Ik ga jou toch ook niet zeggen dat je Grieks uit de magnetron moet eten!!
.
Huillie.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wat ik zei..
Ik ben vandaag niet mezelf.. Ik ben ook al ziek naar huis gegaan..
Ik kende hem. Is het niet fantastisch?quote:Over ziek gesproken... Britney de hoer heeft subliminal messages in d'r liedje....
http://www.anothersite.co.uk/news.php?artc=65 <----
Wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ewl, we waren het eens met elkaar..
Mijn hemel, knager. If you can't take the heat...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wat ik zei..
Ik ben vandaag niet mezelf.. Ik ben ook al ziek naar huis gegaan..
Over ziek gesproken... Britney de hoer heeft subliminal messages in d'r liedje....
http://www.anothersite.co.uk/news.php?artc=65 <----
Nou normaal, normaal. Erg veel problemen heb ik er niet mee nee! Jij blijkbaar wel! Care to explain?quote:
Nou. Het is zo... zo.. confronterend.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou normaal, normaal. Erg veel problemen heb ik er niet mee nee! Jij blijkbaar wel! Care to explain?![]()
Ik settle wel voor briljant & lekker.quote:
You'd like that, now wouldn't you?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik settle wel voor briljant & lekker.
Stand, blonTje.. STAND!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Mijn hemel, knager. If you can't take the heat...
En ik heb geen boxen.
Je bent gewoon zelf in de war.quote:
BlonT, onwetend en zedelijk ook okay?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik settle wel voor briljant & lekker.
De stand? Ik voorspel 2-1 voor Duitsland.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stand, blonTje.. STAND!!!
Ach, met two out of three ben ik best tevree.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You'd like that, now wouldn't you?
Gelukkig is die keuze ook niet aan jou..
Ja, ga je eigen problemen even op mijn projecteren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je bent gewoon zelf in de war.
Oh, dat boeie. Take ken ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stand, blonTje.. STAND!!!
Een kinderhand...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach, met two out of three ben ik best tevree.![]()
Hoe weet je dat je ze in de Aldi bent kwijt geraakt dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Update:
Ook na een week zijn mijn sleutels nogsteeds zoek in de Aldi.
Ook hallo trouwens.
Blond EN Onwetend? Het zit je wel hoog he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
BlonT, onwetend en zedelijk ook okay?.
Manipulator.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, dat boeie. Take ken ook.
Ik haat je, dat heb ik al gezegd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Blond EN Onwetend? Het zit je wel hoog he?
Omdat ik mijn fiets op slot zette VOOR de Aldi, de Aldi IN ging, en toen ik er weer UIT kwam, had ik geen sleutels meer. Fiets heb ik overigens nog wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je ze in de Aldi bent kwijt geraakt dan?
Sleutels laten jatten, okee, maar wie laat nou z'n fiets jatten ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik haat je, dat heb ik al gezegd.
Je hebt er voor gezorgd dat m'n fiets is gejat, je lust geen feta en tzadikki..
Sterf!!.
Kleine stapjes Nien, kleine stapjes..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef NiNi het volgende:
Jezusa ik word gek
Agos, hij slaat door.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sterf!!.
Een ander slot is misschien ook wel handig. Nu weten ze dat je je sleutels kwijt bent en je een fiets hebt..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Omdat ik mijn fiets op slot zette VOOR de Aldi, de Aldi IN ging, en toen ik er weer UIT kwam, had ik geen sleutels meer. Fiets heb ik overigens nog wel.. Resevesleutels.
.
Uhm, ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sleutels laten jatten, okee, maar wie laat nou z'n fiets jatten ?
HET WAS DE SCHULD VAN NIEN EN VAN TROY!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, ik..
Check.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een ander slot is misschien ook wel handig. Nu weten ze dat je je sleutels kwijt bent en je een fiets hebt...
Niet waar, lul de behanger!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HET WAS DE SCHULD VAN NIEN EN VAN TROY!!.
Uit je woede maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sterf!!.
D'r netwerk is aan het flippen, naar het schijnt..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat ist dan?
vraag het aan het aanwezige winkelpersoneelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Omdat ik mijn fiets op slot zette VOOR de Aldi, de Aldi IN ging, en toen ik er weer UIT kwam, had ik geen sleutels meer. Fiets heb ik overigens nog wel.. Resevesleutels.
.
Dat zuigt. Heb het zelf nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
D'r netwerk is aan het flippen, naar het schijnt..
Tof, in Amsterdam zijn de sloten sowieso veel beter,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Check.
Ik ging namelijk een hele dag winkelen in Amsterdam, en kwam terug met... * tromgeroffel *. Een fietsslot.
.
Het netwerk pingpongt. Leuk joh, je moet alles vijf keer verversen wil je iets te zien krijgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat ist dan?
Het lucht op.. Misschien moet ik ook maar is wat minder koffie drinken,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Uit je woede maar..
Daar is de dokter al, Daggla!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Uit je woede maar..
sorry, liet me even gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
vraag het aan het aanwezige winkelpersoneel:')
![]()
Do tell.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef Dagonet het volgende:
Zooooo, 95 euro armer en 6 boeken rijker
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
vraag het aan het aanwezige winkelpersoneel![]()
![]()
![]()
lijst?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:25 schreef Dagonet het volgende:
Zooooo, 95 euro armer en 6 boeken rijker
NOU EN.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tof, in Amsterdam zijn de sloten sowieso veel beter,.
Ik ben mijn sleu-tels kwijt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik geloof dat dat Aldipersoneel niet bevoegd is om drielettergreepwoorden te begrijpen ofzo.
Of ze hadden m niet gevonden..
De volgende keer neem ik een vertaalcomputer mee, okee ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben mijn sleu-tels kwijt.
Moet lukken,.
*niet inkopt*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het netwerk pingpongt. Leuk joh, je moet alles vijf keer verversen wil je iets te zien krijgen.![]()
*iets kalmerends inspuit
Ik heb net een nieuwe verse kan gezet. Bakkie doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het lucht op.. Misschien moet ik ook maar is wat minder koffie drinken,.
*crosspost:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Do tell.
Of pluk een Arabier van straat die alles kan vertalen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De volgende keer neem ik een vertaalcomputer mee, okee ?.
4 suiker en een wolkje melk..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe verse kan gezet. Bakkie doen?.
Natuurlijk, ik zie de inkopper niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
*niet inkopt*
Maar ga eens wat IT-ers kicken dan!
Djeez, kan je nou ook al geen koffie drinken!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
4 suiker en een wolkje melk..
Lekker,.
Ik doe er voor de zekerheid 6 suiker in.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
4 suiker en een wolkje melk..
Lekker,.
Hmm.. hij was toch niet echt ver gezocht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zie de inkopper niet.
Heb ik al gedaan, "we kunnen er niets aan doen".
Ik wil graag suiker in m'n koffie, niet koffie in m'n suiker..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik doe er voor de zekerheid 6 suiker in..
Asje..
Als het lepeltje kan blijven staan, is het teveel. Zoals de boem in ho.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil graag suiker in m'n koffie, niet koffie in m'n suiker...
Ja, ze hebben er zelf ook last van. Maaaar we krijgen bijna nieuwe servers en een nieuw systeem. Joy.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hmm.. hij was toch niet echt ver gezocht..
Anyway, IT-ers zeggen altijd dat ze er niets aan kunnen doen. Kick some ass! Show some boobs! Doe wat!.
Gooi er gewoon wat geile computertermen tegenaan en show a little leg..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:38 schreef PrivateRyan het volgende:
Kick some ass! Show some boobs! Doe wat!.
Vertaling: De IT'ers wilden nieuw speelgoed en hebben het systeem verkloot en 'kunnen er echt niets meer aan doen'.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ze hebben er zelf ook last van. Maaaar we krijgen bijna nieuwe servers en een nieuw systeem. Joy.
Blijf je aan de gang.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:40 schreef PrivateRyan het volgende:
Zoals de boem in ho.
Wat nu dan weer?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Blijf je aan de gang.![]()
Ah, nu mag ik je dood wensen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:44 schreef Maud_Dib het volgende:
18812 h@x3r
Kijk mij, ik ben een Tweaker
Ik al eens gevraagd. Slot! UTFS RTFFAQquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Als je een digitale camera koopt van liefst €12,99 en er staat op de doos: "Ook! Als! Web! Cam! Te! Ge! Brui! Ken!, dan mag je toch verwachten dat dat ding het meteen doet? Ik bedoel, vroeger was dat wel mooi hfl. 28,63!
Wacht maar. Gaan we Counterstrike spelen en dan frag ik je. Want ik ben 18812quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, nu mag ik je dood wensen.
Sterf!
Ik trek me niets aan van mensen die niet eens de zeven verschillend OSI layers uit hun hoofd op kunnen noemen. N00bquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, nu mag ik je dood wensen.
Sterf!
Dan heb je troep gekocht, gier.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Als je een digitale camera koopt van liefst �12,99
http://www.tweakers.net/pricewatchquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je troep gekocht, gier..
Neen. Het is een echte SiPix, van wel 0,3 MPixel! En er zit een heel mooi koordje bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dan heb je troep gekocht, gier..
Het zijn niet echt mijn types.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gooi er gewoon wat geile computertermen tegenaan en show a little leg...
Principes schmincipes. Wil je nou lekker kunnen Fok!ken op je werk of niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef NiNi het volgende:
Het zijn niet echt mijn types.
Met onbegrijpelijke dingen uitkramen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat nu dan weer?.
.
Met onbegrijpelijk dingen uikramen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat nu dan weer?.
.
Dan moet je ook niet zeuren,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het zijn niet echt mijn types.
Wie zeurt, is niet 18812quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren,.
Ze kenne het niet hellepe!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Principes schmincipes. Wil je nou lekker kunnen Fok!ken op je werk of niet?
Ik ga door, totdat je me begrijpt en ik je NiÑi Spinoza zal noemen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Met onbegrijpelijke dingen uitkramen.![]()
Dude! Dat hele gebouw? Voor minder dan 13 E?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kijk toch eens wat een qualiteitje, en dat voor maar €`12,99. Het is bijna te geef lieve mensen!
[afbeelding]
Maak opnames!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef NiNi het volgende:
DINGEN MOETEN STUK, NU!
IK WIL ZE STUK SLAAN, MET ONZE RELATIEGESCHENKKNUPPEL!
Vooral doorgaan ja. Zeker met mijn huidige humeur! Heeeel verstandig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik ga door, totdat je me begrijpt en ik je NiÑi Spinoza zal noemen..
Opnames van NiNi die haar boobs flasht om dingen gedaan te krijgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:00 schreef PrivateRyan het volgende:
Of vraag JK! Die schijnt een goeie cam te hebben!!
See if I care. Je bent vrouws genoeg om dat te kunnen handlen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vooral doorgaan ja. Zeker met mijn huidige humeur! Heeeel verstandig.![]()
Iemand met een cam?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Opnames van NiNi die haar boobs flasht om dingen gedaan te krijgen?
Waar zie je me wel niet wel voor aan?.
Sidder ende beef, Pierre..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vooral doorgaan ja. Zeker met mijn huidige humeur! Heeeel verstandig.![]()
Ik zit hier op hete kolen, Daggla, hete kolen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sidder ende beef, Pierre..
Ze lust je rauw,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |