Tsk, geile beloftes.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sowwy.. Ik zal nooit meer niet geen domme vragen stellen.
.
Duivelsche geldslet!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef NiNi het volgende:
Als je geen geld verdiend, motte de vrouwtjes je niet.![]()
Hihi.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Duivelsche geldslet!
Verdient.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als je geen geld verdiend, motte de vrouwtjes je niet.![]()
Rijk, intelligent, niet teveel eisend?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja okay PR. Heb je ook nog suggesties waar zo een vrouw te zoeken ende vinden?.
Als in "pak me, lik me"?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef NiNi het volgende:
Ah, ik wilde nog zeggen;
Hallo JK, hier ben ik!
Nee, echt hij verdient het niet. Ondankbaar schepsel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Verdient..
.
Vanaf nu wel.quote:NiNi (Duivelsche slettenkat) schreef op dinsdag 1 juni 2004 @ 10:29
Wel gaarne, u houdt een lijst bij?
Verwarring ende commotie!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee, echt hij verdient het niet. Ondankbaar schepsel.
Nou, nou, nou, niet gelijk zo vulgair.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als in "pak me, lik me"?
Dat haalde ík er zelfs nog niet uit. Terwijl ik dat toch vrij snel heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als in "pak me, lik me"?
Ik ben wel vaker in de war.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Verwarring ende commotie!.
Maar dat is niet erg..
JK aande ene vrouwmensch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja okay PR. Heb je ook nog suggesties waar zo een vrouw te zoeken ende vinden?.
Handig en verstandig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanaf nu wel.
zullen we?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef Insomaniac het volgende:
Hebben we het nu al over neuken?
M_D.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:39 schreef Maud_Dib het volgende:
JK aande ene vrouwmensch?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
M_D..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zullen we?
"Huuuuuh, die meneer praat vies tegen me."quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:37 schreef NiNi het volgende:
Nou, nou, nou, niet gelijk zo vulgair.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef NiNi het volgende:
Handig en verstandig.![]()
Ach, daar zie je niets van aan de buitenkant hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in de war.![]()
Ken je die ene film? Look who's talking, geloof ik dat hij heet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef Insomaniac het volgende:
Hebben we het nu al over neuken?
Buitenkantquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ach, daar zie je niets van aan de buitenkant hoor..
het er over hebben!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:41 schreef Insomaniac het volgende:. Kwakkie van vannacht druipt nog na. Ik sla deze keer even over.
Die ken ik wel. John Travoltaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ken je die ene film? Look who's talking, geloof ik dat hij heet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Huuuuuh, die meneer praat vies tegen me."
Cut the charade and give me some honey, honey..
Ohw. Okay.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
het er over hebben!
Ja! Ik zou nog meedoen met de audities, maar ik kon die dag niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die ken ik wel. John Travolta. Die film begint toch met een sperm-contest?
En een Fulvia. How onweerstaanbaar can one get.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]en
met
geld
Alcohol-verdoofde zaadjes zwemmen toch niet hard. Dus het geeft niets dat je het hebt gemist.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja! Ik zou nog meedoen met de audities, maar ik kon die dag niet..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef Insomaniac het volgende:
De TT!!!
Bovendien denk ik dat zo'n dwangbuisje me enig zou staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ach, daar zie je niets van aan de buitenkant hoor..
Zeg maar dag tegen je strakke poes, Jules.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Julia Roberts is in verwachting van een tweeling!
Nou en..
Toch was ik de eerste.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alcohol-verdoofde zaadjes zwemmen toch niet hard. Dus het geeft niets dat je het hebt gemist.
Ze ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Julia Roberts is in verwachting van een tweeling!
Nou en..
Valsspeler.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Toch was ik de eerste.
Nou ja, eigenlijk tweede, maar de penetrante alcohollucht heeft mijn metgezel vermoord..
.
Charming, indeed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat zo'n dwangbuisje me enig zou staan.![]()
Oja, ik kan dus ook nog goed acteren. Is dat een pluspunt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:44 schreef NiNi het volgende:
Als er iemand is die ons een facade voor heeft gehouden ben jij het wel!
Zalvende dominee, my ass.
Als je een relatie met een rijk wijf kan acteren is dat alleen maar goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, ik kan dus ook nog goed acteren. Is dat een pluspunt?.
Een orgasme facken is geen acteren JKquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik had even een visual.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je strakke poes, Jules..
Doet-ie snel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef Insomaniac het volgende:
Mike zit in me, en ik had het gewoon niet eens door.. En nu is hij al douchen.
Of zal ik mijn Gooise tennisboy weer eens van stal halen:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:48 schreef Insomaniac het volgende:
Als je een relatie met een rijk wijf kan acteren is dat alleen maar goed.
"Tuurlijk, hou ik van je, mijn duifje. Mag ik nu je creditcard?"
Wie is die hoer?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:50 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik had even een visual..
[afbeelding]
Kan ze die babies niet gewoon uitspugen? Ruimte zat.
Facken?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:49 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Een orgasme facken is geen acteren JK
Ja. Ik heb er helegaar niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doet-ie snel!
je vergeet grachtenpandquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef NiNi het volgende:
En een Fulvia. How onweerstaanbaar can one get.![]()
Scrupulusloze hoer ben je ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of zal ik mijn Gooise tennisboy weer eens van stal halen:
"Oh Gooise mevrouw van middelbare leeftijd die teveel sherry heeft gedronken, u wilt dat ik met mijn rug naar u toe uw sleutels voor u opraap die u helemaal niet opzichtig per ongeluk liet vallen? Natuurlijk doe ik dat voor u, hihihi. En wat bedoelt ermee dat ik "uw lijntje wel eens mag witten"? Heeft u thuis ook een tennisbaan? Hihihi."
De armen zitten vanzelf al vast, scheelt weer moeite.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Charming, indeed..
Kinky, wellicht zelfs.
Flikker op newbiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Facken?
Niet wéér die Gooise tennisboy, he.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, te laat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of zal ik mijn Gooise tennisboy weer eens van stal halen:
"Oh Gooise mevrouw van middelbare leeftijd die teveel sherry heeft gedronken, u wilt dat ik met mijn rug naar u toe uw sleutels voor u opraap die u helemaal niet opzichtig per ongeluk liet vallen? Natuurlijk doe ik dat voor u, hihihi. En wat bedoelt ermee dat ik "uw lijntje wel eens mag witten"? Heeft u thuis ook een tennisbaan? Hihihi."
Ik zoek nog een onbaatzuchtige pimp. Hoe zijn jouw secundaire arbeidsvoorwaarden?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef Insomaniac het volgende:
Scrupulusloze hoer ben je ook..
Goede grap.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:53 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Flikker op newbie
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:54 schreef NiNi het volgende:
Niet wéér die Gooise tennisboy, he.
Hodfr NiNi. Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:54 schreef NiNi het volgende:
Oh, te laat.
Hmm, ik hou wel van een beetje tegenstribbelen. Zo'n ding haalt de lol er een beetje uit. Kun je net zo goed necrofiel worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
De armen zitten vanzelf al vast, scheelt weer moeite.
Had ik al ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
je vergeet grachtenpand
Je mag 10% zelf houden. En ik moet je natuurlijk eerst testen en regelmatig evalueren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zoek nog een onbaatzuchtige pimp. Hoe zijn jouw secundaire arbeidsvoorwaarden?.
Ben jij ook al eens bevallen van een tweeling ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er helegaar niks van gemerkt.
WAT WIL JE HIERMEE ZEGGEN PIERRE? WILDE JE SOMS BEWEREN DAT IK EEN GROTE UITGELUBBERDE KUT HEB? NOU!!!!???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ben jij ook al eens bevallen van een tweeling ofzo?.
Ik zal hem niet inkoppen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
regelmatig evalueren.
Kun je thuisontvangen? Ik wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef Insomaniac het volgende:
Je mag 10% zelf houden. En ik moet je natuurlijk eerst testen en regelmatig evalueren.
Een grote uitgelubberde kut die nog nalekt van vannacht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WAT WIL JE HIERMEE ZEGGEN PIERRE? WILDE JE SOMS BEWEREN DAT IK EEN GROTE UITGELUBBERDE KUT HEB? NOU!!!!???.
Dank je wel. Ik ben echt tofquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Goede grap.![]()
Hihi.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Hodfr NiNi. Ik moest hardop lachen..
Best moeilijk nog hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zal hem niet inkoppen.![]()
Ach man, je hebt zelf gewoon een kleine pielemoos.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Een grote uitgelubberde kut die nog nalekt van vannacht.
JA! DAT WIL IK ZEGGEN!
Maar ik hou van enige nuance..
Nou meer van "Hahahaha" dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef NiNi het volgende:
Hihi.![]()
gelukkig maar, want patsertjes zijn hier niet welkomquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je thuisontvangen? Ik wel..
(In mijn grachtenpand dus. Maar ik poch daar niet graag mee..)
Thuis ontvangen? Je gaat bij chique zakendames langs in hun 5*en hotel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je thuisontvangen? Ik wel..
(In mijn grachtenpand dus. Maar ik poch daar niet graag mee..)
Klink saaiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik stel voor om iets ánders te gaan doen. Iets nieuws en onovertroffen!
You wouldn't know, now would you?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ach man, je hebt zelf gewoon een kleine pielemoos..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:59 schreef Maud_Dib het volgende:
JK neem een postorderbruid uit Rusland met rijke Russische mafia ouders.

Gelukkig hou jij wel van enige nuance.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:55 schreef PrivateRyan het volgende:
Kun je net zo goed necrofiel worden..
Neuken?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik stel voor om iets ánders te gaan doen. Iets nieuws en onovertroffen!
Nee, niet Sport 7.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:59 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Klink saai
Het geeft niet Pierre. Het overkomt elke man wel eens. Je hoeft je niet te schamen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You wouldn't know, now would you?.
Maakt mij het nou uit hoe ze heet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gelukkig hou jij wel van enige nuance.![]()
Ja, wil je zoiets leuks doen, mag het gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Best moeilijk nog hè?.
Jawel! Mike moet zich wél schamen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het geeft niet Pierre. Het overkomt elke man wel eens. Je hoeft je niet te schamen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, wil je zoiets leuks doen, mag het gewoon niet.![]()
You should know.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jawel! Mike moet zich wél schamen!
Ruslana!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:59 schreef Maud_Dib het volgende:
JK neem een postorderbruid uit Rusland met rijke Russische mafia ouders.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jawel! Mike moet zich wél schamen!
Tsk, hij zit in jou.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
You should know..
Neeeeeee! Je hoeft je niet te schamen! Echt niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:02 schreef Mike het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, ik mocht toch niet inkoppen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En kijk niet zo poeperig..
Van hem merk ik tenminste nog iets, van jouw aanwezigheid in mij niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tsk, hij zit in jou..
Kijk, PR! PUH!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neeeeeee! Je hoeft je niet te schamen! Echt niet!
Nance! Onthou het nou een keer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maakt mij het nou uit hoe ze heet..
Dat kan dan kloppen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Van hem merk ik tenminste nog iets, van jouw afwezigheid in mij niet.
Hij hangt inderdaad net op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef Mike het volgende:
Sorry.
*ophangt*
N-U-A-N-C-E!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nance! Onthou het nou een keer!
Tsk, ze liegt. Snap dat dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Kijk, PR! PUH!!!!!!!
*steekt tong uit*
Dat zei ik toch ook dat ik dat zou doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij hangt inderdaad net op.
Van mij had het wel gemogen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik mocht toch niet inkoppen!
Sorry!
Hallo toppoliticus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef Mike het volgende:
Sorry.
*ophangt*
Allicht. Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:08 schreef Mike het volgende:
En met| bedoel ik ook
|.
Liegen vrouwen wel een dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tsk, ze liegt. Snap dat dan..
Nee, die irritante kerel op de gang.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:08 schreef NiNi het volgende:
Hallo toppoliticus.![]()
Bijna nooit. Echt niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Liegen vrouwen wel een dan?
*gedraagt zich als echte CDA-politicus*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hallo toppoliticus.![]()
Groene, gouden of rode?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
N-U-A-N-C-E!
Yeey! Je mag twee ballen trekken..
Nog steeds niks.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Zo, ik heb 200 euro verdiend vandaag.
En jij?
Ja, die wel he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Bijna nooit. Echt niet.
Mannen daarentegen.
Gouden. Enkel gouden. Alleen het beste voor mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Groene, gouden of rode?
Wat ik zelf verdien of wat ik voor het bedrijf verdien?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Zo, ik heb 200 euro verdiend vandaag.
En jij?
Advertentie plaatsen. :').quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Nog steeds niks.
Hoe doe je dat zo snel?
Ohjee, nu ga ik je echt wel aanklagen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
*gedraagt zich als echte CDA-politicus*
*knijpt in bil NiNi*
Om haar op d'r gemak te stellen zeker.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
*gedraagt zich als echte CDA-politicus*
*knijpt in bil NiNi*
Goeie smiley ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:12 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Advertentie plaatsen..
Biertje?
Mike is toppoliticus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, die irritante kerel op de gang.
Doe maar waar je je het beste bij voelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat ik zelf verdien of wat ik voor het bedrijf verdien?![]()
Ja, dat komt vast in het nieuws enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohjee, nu ga ik je echt wel aanklagen.![]()
*bevallig bukt in kort rokje
Ja, wat IS dat? Als je dequote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Goeie smiley ook.
*plaatst 10 advertenties*
Zo, 2000 euro verdiend.
Een teken van waardering is het...dat begrijpt ze vast.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Om haar op d'r gemak te stellen zeker.
TIEN keer zoveel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dude! Dat is ehm..
Bevallig bukken doe je maar in je eigen tijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohjee, nu ga ik je echt wel aanklagen.![]()
*bevallig bukt in kort rokje
Ja, PR. Da's weer eens andere koek he?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, wat IS dat? Als je desmiley edit, wordt-ie verneukt!
.
2000!?.!
Dude! Dat is ehm..
Ik kan er morgen pas weer één plaatsen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, PR. Da's weer eens andere koek he?
*stiekem nog 13 advertenties plaatst*
Ga heen, Dokter Phil.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:14 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doe maar waar je je het beste bij voelt..
Gaat je geen bal aan. Hoezo?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Hey, Inso.. Hoe oud ben je nou?
Maar die irritante kerel op de gang niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:13 schreef NiNi het volgende:
Mike is toppoliticus.
Tekenen van waardering stort je maar op m'n rekening.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Een teken van waardering is het...dat begrijpt ze vast.
Je moet de juiste sites kennen enzo he? DC++, bittorrent, Kazaa enz.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik kan er morgen pas weer één plaatsen..
Maar ehm, als je het stiekem doet hè? Betekent het dan dat niemand die advertentie ziet?.
Tsk, ik heet Dokter Pil en je weet het.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ga heen, Dokter Phil.
Ahh, zwelgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Ik ben zo verkankerd dat ik zelfmedelijden heb...
You go Mike!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Je moet de juiste sites kennen enzo he? DC++, bittorrent, Kazaa enz.
Nee, iedereen leest het, maar niemand weet dat ik ze zet.
Wat ik zou sturen, past helemaal niet op je rekening.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tekenen van waardering stort je maar op m'n rekening.
Jezus was 33 toen hij stierf.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaat je geen bal aan. Hoezo?
Daggla.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:.
*go-t*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:20 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You go Mike!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlands is okee olee oleequote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je zus was 33 toen zij stierf..
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Dat is gemeen. Ze was 26 en ik heb het er nog moeilijk mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:21 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Nederlands is okee olee olee
Moet ik nu vragen wat ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:20 schreef PrivateRyan het volgende:
*noteert iets*
Nee...jij...met je ad-ver-ten-ties.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nerd..
Minimaal 11 keer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef Seborik het volgende:
Spuit het eruit, PR.
*noteert nog iets*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Moet ik nu vragen wat ofzo?![]()
Wat een hengst.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:23 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Minimaal 11 keer..
Zoals gewoonlijk ben ik weer confuus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat ik zou sturen, past helemaal niet op je rekening.
Pecunia non olet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee...jij...met je ad-ver-ten-ties.
En trek je broek op.
Merrie goes wild!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:24 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat een hengst.
Misschien zou je wat minder naar die Dr. Phil van Fok! moeten luisteren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ben ik weer confuus.![]()
Wellicht een idee om te melden als je niet confuus bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk ben ik weer confuus.![]()
Ja, ik wil graag preventieve opname, incluis dwangbuis.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
*noteert nog iets*
Nee, hoezo. Wil je wat vragen? Voel je de noodzaak wat te vragen? Spuit het eruit, El NiÑi.
*pecunia in retum stoppet*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Pecunia non olet..
En: nee..
Mike. Praat open en duidelijk. Geen gesubte opmerkingen, daar heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Misschien zou je wat minder naar die Dr. Phil van Fok! moeten luisteren.
Enge man...brrr...
Normaliter voldoen we niet aan dergelijke verzoeken, maar gezien de aard van de situatie en het weer heb ik net een gepantserde wagen gestuurd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag preventieve opname, incluis dwangbuis.
Ik wil ook niet luisteren. Hij brainwasht me.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Misschien zou je wat minder naar die Dr. Phil van Fok! moeten luisteren.
Enge man...brrr...
Zelfs mijn gesubte tekst is nog te verstaan voor de mensen achter in de zaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mike. Praat open en duidelijk. Geen gesubte opmerkingen, daar heeft niemand wat aan..
Ik? Visitekaartje?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:26 schreef Mike het volgende:
[..]
*pecunia in retum stoppet*
Zeg, je bent wel een visitekaartje van Onzin...dan ga je toch niet met je broek op je enkels zitten modden?
Tsja, die andere, die zwarte heeft zo gezegd haar broek weer opgetrokken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:26 schreef Mike het volgende:
[..]
*pecunia in retum stoppet*
Zeg, je bent wel een visitekaartje van Onzin...dan ga je toch niet met je broek op je enkels zitten modden?
Oh, je wilt me voorgoed weghebben? Nee, duidelijk weer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wellicht een idee om te melden als je niet confuus bent..
Hey daggla.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:27 schreef PrivateRyan het volgende:
Wie is Eva?.
Damn it!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik wil ook niet luisteren. Hij brainwasht me.
Oeh. JK in de Garden of Eden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oa JK.
Whehehehequote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat is gemeen. Ze was 26 en ik heb het er nog moeilijk mee..
En dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:28 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik? Visitekaartje?.
Dude!
Waarom?.
* voelt zich buitengesloten en gaat maar weer eens aan het werkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oa JK.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de consequenties van mijn acties.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, je wilt me voorgoed weghebben? Nee, duidelijk weer.![]()
Zo kende ik d'r nog niet eens...met een broek aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:28 schreef engessa het volgende:
[..]
Tsja, die andere, die zwarte heeft zo gezegd haar broek weer opgetrokken.
Goedemorgen trouwens, fijn hoor dat bijlezen op de vroege morgen.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo, de planning voor komende week ingevuld.
Ben bijzonder productief deze morgen.
Dat was ook een metaforische opmerking.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo kende ik d'r nog niet eens...met een broek aan.
'Gods Biggest cosmic joke - Look but don't Touch.... Touch but don't Taste... Taste but don't Swallow!....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oeh. JK in de Garden of Eden.
BLIJF VAN DIE APPEL AF! IDIEAUT!!!!
Ik solliciteer nergens naar. Maar jij solliciteert naar een flink pak slaag, jongeman!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:30 schreef Mike het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij?
Je solliciteert voor visitekaartje en nu ben je opeens verbaasd?
Als het goed is, zijn het er zometeen 3 of 4.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:31 schreef PrivateRyan het volgende:
Hey, waarom staat er een pizzagozert voor de deur? Mike, weet jij daar meer van?.
Wat de hel is een pizza Fiejot?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn het er zometeen 3 of 4.
Pizza! Lekker!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:31 schreef PrivateRyan het volgende:
Hey, waarom staat er een pizzagozert voor de deur? Mike, weet jij daar meer van?.
Dat krijg je, als je in de groep gooit dat we beter melkpoeder kunnen gebruiken. Maar heb je die nieuwe stagaire al gezien?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:31 schreef PrivateRyan het volgende:
PR,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
barb!
Missing joe alreddy.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
brb!
Do not worry..
Goed dat je even waarschuwt!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik solliciteer nergens naar. Maar jij solliciteert naar een flink pak slaag, jongeman!.
Barb!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:33 schreef Barb het volgende:
[..]
PR,.
Oei, chef vraagt of ik nog iets wil opleveren dat al lang af had moeten zijn. Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:31 schreef NiNi het volgende:
Jij ook al?![]()
Je zou toch lastig doen over de verzekering.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Goed dat je even waarschuwt!
*cv en briefje weggooit*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat ik bijna te solliciteren om in elkaar gemept te worden!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Goed dat je even waarschuwt!
*cv en briefje weggooit*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat ik bijna te solliciteren om in elkaar gemept te worden!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*veegt laatste tranen uit ogen*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Net op tijd, Mike! Hey! Mike! Net op tijd!!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
They ain't seen nothing yet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je zou toch lastig doen over de verzekering.
Idd! Beetje scheve bek!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:36 schreef Seborik het volgende:
Die knipoog PI ziet er ook uit als een loser die een ram op z'n bakkes heeft gehad.
Maar hij had wel een rode auto.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Idd! Beetje scheve bek!
Maar goed, Magnum PI was ook niet moeders mooiste..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:34 schreef PrivateRyan het volgende:
Barb!!!!.
Damn, heb ik jou lang niet gesproken..
Wassup babe?
Arme PIquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:36 schreef Seborik het volgende:
Die knipoog PI ziet er ook uit als een loser die een ram op z'n bakkes heeft gehad.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:37 schreef Mike het volgende:
Zag ik Barb ineens?![]()
Hallo Barb.
Dat is het.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:39 schreef Seborik het volgende:
[..]
Maar hij had wel een rode auto.
Nou, PR...dat ziet eruit als een slechte photoshop-grap.quote:
En een groot pistool. Zo'n magnum!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat is het.
Ik moet ook een Ferrari. That'll do the trick!
30?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:40 schreef Barb het volgende:,
,
Ja ja, 30 (slik) geworden hé,.
En eenvriendje
, een hele toffe. Dus wat minder de nerd uit hangen.
Wrom was je niet op mijn BBQ?.
[..]
Midas Dekkers die weer eens ongevraagd z'n stupide en slecht geformuleerde mening ergens over geeft.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou, PR...dat ziet eruit als een slechte photoshop-grap.
Volgens mij neemt iemand je in de maling.
Warm!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Midas Dekkers die weer eens ongevraagd z'n stupide en slecht geformuleerde mening ergens over geeft.
Dat was dus gisteren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef PrivateRyan het volgende:
Volgende keer ben ik erbij..
Robin 1quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:43 schreef engessa het volgende:
[afbeelding]
Je kan ook een rode Honda Civic uit 1980 nemen en die dan vet verlagen, met een dikke pijp eronder, en dikke 21" velgen. Dat zullen de vrouwen echt tof vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat is het.
Ik moet ook een Ferrari. That'll do the trick!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef engessa het volgende:
[..]
En een groot pistool. Zo'n magnum!
Fuck, toen was ik er ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was dus gisteren.
(Haha, niet natuurlijk, want volgende is altijd iets wat nog moet komen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ja, dan ben je echt de mên!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:44 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Je kan ook een rode Honda Civic uit 1980 nemen en die dan vet verlagen, met een dikke pijp eronder, en dikke 21" velgen. Dat zullen de vrouwen echt tof vinden.
Daar pas ik toch niet in, mallerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef engessa het volgende:
PR, kijk! Zelfs voor jou is er een ferrari!
[afbeelding]
Normaal scheld en verkanker ik de boel bij elkaar, maar daar staat tegenwoordig een ban op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef NiNi het volgende:
Anders hangt iedereen even gigantisch de Seth uit.
I'm afraid so...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daar gaat je kwakje wel van druipen.
Vergeet niet de fuzzy dice. Om het echt helemaal af te maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dan ben je echt de mên!!!
Ga meteen beginnen..
Ah, ik pak het ook helemaal verkeerd aan!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Normaal scheld en verkanker ik de boel bij elkaar, maar daar staat tegenwoordig een ban op.
En een kralenstoelbedekkingsding?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:46 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Vergeet niet de fuzzy dice. Om het echt helemaal af te maken.
En die 21" velgen moet ook draaien als je stil staat. Dan is zelfs een Civic stoerder dan een roze Bronco!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:46 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Vergeet niet de fuzzy dice. Om het echt helemaal af te maken.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
I'm afraid so....
Ja, wat lult iedereen nou dat jij zo'n kwaaie bent. Volgens mij ben je best lief!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Normaal scheld en verkanker ik de boel bij elkaar, maar daar staat tegenwoordig een ban op.
Maar.. maar.... maar....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Daar pas ik toch niet in, mallerd..
En het liefst dan nog vier spoilers er op zetten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:47 schreef engessa het volgende:
[..]
En die 21" velgen moet ook draaien als je stil staat. Dan is zelfs een Civic stoerder dan een roze Bronco!
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, wat lult iedereen nou dat jij zo'n kwaaie bent. Volgens mij ben je best lief!
*koediekoedie
Oeh, ja, van die pimpin' escalade velgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:47 schreef engessa het volgende:
[..]
En die 21" velgen moet ook draaien als je stil staat. Dan is zelfs een Civic stoerder dan een roze Bronco!
Daar was ik ook niet bij,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:43 schreef Mike het volgende:
Dat was dus gisteren.
Zo! Veel! Smilies! Sebbeau!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:47 schreef Seborik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, het zal je maar gebeuren dat je over straat loopt en een enorme plek in je broek krijgt!
![]()
![]()
![]()
Dan ben je er mooi ingekwakt!![]()
![]()
En van die Sony Xplod boxen en een aldi radiocassettespeler!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
En het liefst dan nog vier spoilers er op zetten.
Vond je het niet vreemd dat het er zo naar BBQ rook bij je thuis dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Daar was ik ook niet bij,.
Nee kerel, het is een psychose.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Zo! Veel! Smilies! Sebbeau!
Voel je je wel goed?.
Ik ook al niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Daar was ik ook niet bij,.
Wat? Dat? Wie zegt wat? Formuleer je vragen eens duidelijker, jongeman!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ja, dat laatste.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat? Dat? Wie zegt wat? Formuleer je vragen eens duidelijker, jongeman!
Of je lief bent of kwaad?
Ik dacht dat dat nog van eergisteren was,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Vond je het niet vreemd dat het er zo naar BBQ rook bij je thuis dan?.
Oh. Dat was PR. *wijstquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, dat laatste.
Geniet er maar van, jongen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:49 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee kerel, het is een psychose.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oeh, ja, van die pimpin' escalade velgen.![]()
Sociaal Wetenschappelijke Informaticaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat? Dat? Wie zegt wat? Formuleer je vragen eens duidelijker, jongeman!
Of je lief bent of kwaad?
Had Mike weer de asbak leeggegeten?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog van eergisteren was,!
Deze sociaal wetenschappelijker zegt dat jij je asociale muil moet houden tegen NINI.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Sociaal Wetenschappelijke Informatica
Die past zo in Verzin hier nieuwe studie richtingen
You bitch!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh. Dat was PR. *wijst
Oeh, maak me gek!quote:
Weet je nou al wat voor een pizza het betrof?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Had Mike weer de asbak leeggegeten?. Ik vind het altijd zó vies als hij dat doet. En het werkt op zijn darmen. Dat is het erge.
.
.
Wat is een wetenschappelijker?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Deze sociaal wetenschappelijker zegt dat jij je asociale muil moet houden tegen NINI.Pummel.
Pizza à la AsBaque.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Weet je nou al wat voor een pizza het betrof?
Whatever, Junior System Engineer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:54 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Sociaal Wetenschappelijke Informatica
Die past zo in Verzin hier nieuwe studie richtingen
Dat is m'n psychose.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat is een wetenschappelijker?.
Ga je vanaf nu alles aan je psychose wijten?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat is m'n psychose.
You've got my back, I got yours.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Deze sociaal wetenschappelijke zegt dat jij je asociale muil moet houden tegen NINI.Pummel.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Whatever, Junior System Engineer.
I don't see your name on itquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat is m'n psychose.
Alsof ik niet tot één uur slaap. Alleen die ranzige vuile betà-ers, díé staan om 7 uur op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:57 schreef Seborik het volgende:
Ja verdomme PR, je weet toch dat sociaal wetenschappers slapen tot ongeveer één uur 's middags en daarvoor niet kunnen spelen.
*mes tussen schouderbladen vandaan trektquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You bitch!!!,
.
That's Fok! baby.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef Mike het volgende:
Wat een hoop mensen hier met psychoses...![]()
Én pleinvrees!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef Mike het volgende:
Ben jij al opgebrand?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Én pleinvrees!
Dank je. Mag ik hem even lenen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
*mes tussen schouderbladen vandaan trekt
Jij bent níéts dat met een hoofdletter hoort te worden geschreven.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:59 schreef NiNi het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet Sociaal!![]()
Als een vergeten peuk op het troittor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ben jij al opgebrand?
En photophobia. Best moeilijk, internetten in een donkere ruimte met een beeldscherm wat op z'n donkerst staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Én pleinvrees!
Ben ik dan de enige?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef Mike het volgende:
Phuck.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:00 schreef Mike het volgende:
12.00 uur...speelkwartier is over.
Hahahaaha, da's niet eens een woo-oord!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Phuck..
Ja, doe jij maar of er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Seth..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |