Tsk, geile beloftes.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sowwy.. Ik zal nooit meer niet geen domme vragen stellen.
.
Duivelsche geldslet!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef NiNi het volgende:
Als je geen geld verdiend, motte de vrouwtjes je niet.![]()
Hihi.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Duivelsche geldslet!
Verdient.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als je geen geld verdiend, motte de vrouwtjes je niet.![]()
Rijk, intelligent, niet teveel eisend?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja okay PR. Heb je ook nog suggesties waar zo een vrouw te zoeken ende vinden?.
Als in "pak me, lik me"?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef NiNi het volgende:
Ah, ik wilde nog zeggen;
Hallo JK, hier ben ik!
Nee, echt hij verdient het niet. Ondankbaar schepsel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Verdient..
.
Vanaf nu wel.quote:NiNi (Duivelsche slettenkat) schreef op dinsdag 1 juni 2004 @ 10:29
Wel gaarne, u houdt een lijst bij?
Verwarring ende commotie!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee, echt hij verdient het niet. Ondankbaar schepsel.
Nou, nou, nou, niet gelijk zo vulgair.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als in "pak me, lik me"?
Dat haalde ík er zelfs nog niet uit. Terwijl ik dat toch vrij snel heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als in "pak me, lik me"?
Ik ben wel vaker in de war.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Verwarring ende commotie!.
Maar dat is niet erg..
JK aande ene vrouwmensch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja okay PR. Heb je ook nog suggesties waar zo een vrouw te zoeken ende vinden?.
Handig en verstandig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanaf nu wel.
zullen we?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef Insomaniac het volgende:
Hebben we het nu al over neuken?
M_D.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:39 schreef Maud_Dib het volgende:
JK aande ene vrouwmensch?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
M_D..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
zullen we?
"Huuuuuh, die meneer praat vies tegen me."quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:37 schreef NiNi het volgende:
Nou, nou, nou, niet gelijk zo vulgair.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef NiNi het volgende:
Handig en verstandig.![]()
Ach, daar zie je niets van aan de buitenkant hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker in de war.![]()
Ken je die ene film? Look who's talking, geloof ik dat hij heet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef Insomaniac het volgende:
Hebben we het nu al over neuken?
Buitenkantquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ach, daar zie je niets van aan de buitenkant hoor..
het er over hebben!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:41 schreef Insomaniac het volgende:. Kwakkie van vannacht druipt nog na. Ik sla deze keer even over.
Die ken ik wel. John Travoltaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ken je die ene film? Look who's talking, geloof ik dat hij heet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Huuuuuh, die meneer praat vies tegen me."
Cut the charade and give me some honey, honey..
Ohw. Okay.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
het er over hebben!
Ja! Ik zou nog meedoen met de audities, maar ik kon die dag niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die ken ik wel. John Travolta. Die film begint toch met een sperm-contest?
En een Fulvia. How onweerstaanbaar can one get.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]en
met
geld
Alcohol-verdoofde zaadjes zwemmen toch niet hard. Dus het geeft niets dat je het hebt gemist.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja! Ik zou nog meedoen met de audities, maar ik kon die dag niet..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef Insomaniac het volgende:
De TT!!!
Bovendien denk ik dat zo'n dwangbuisje me enig zou staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ach, daar zie je niets van aan de buitenkant hoor..
Zeg maar dag tegen je strakke poes, Jules.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Julia Roberts is in verwachting van een tweeling!
Nou en..
Toch was ik de eerste.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alcohol-verdoofde zaadjes zwemmen toch niet hard. Dus het geeft niets dat je het hebt gemist.
Ze ziet er toch niet uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Julia Roberts is in verwachting van een tweeling!
Nou en..
Valsspeler.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Toch was ik de eerste.
Nou ja, eigenlijk tweede, maar de penetrante alcohollucht heeft mijn metgezel vermoord..
.
Charming, indeed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat zo'n dwangbuisje me enig zou staan.![]()
Oja, ik kan dus ook nog goed acteren. Is dat een pluspunt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:44 schreef NiNi het volgende:
Als er iemand is die ons een facade voor heeft gehouden ben jij het wel!
Zalvende dominee, my ass.
Als je een relatie met een rijk wijf kan acteren is dat alleen maar goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, ik kan dus ook nog goed acteren. Is dat een pluspunt?.
Een orgasme facken is geen acteren JKquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, ik kan dus ook nog goed acteren. Is dat een pluspunt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |