quote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef Insomaniac het volgende:
Ik voel me vereerd..
*stil
*mooi
Komt hij weer om de hoek zeil hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huuuh, een teef.
Die kwamen hier toch al steeds.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef NiNi het volgende:
Teef!
Maar nu trekken we nog steeds verwarde zieltjes aan die Inso zoeken.
Dank je Boenkel.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar goed, fijne vakantie dus, Inso.
Nouja, tof en bier moet lukken. Vrouw ben ik al. En er zijn mensen die sex hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Tof. Bier. Vrouwen. Seks.![]()
![]()
As if.![]()
.
Is dit geen feedbacktopic dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die kwamen hier toch al steeds.. Zelfs zonder namen in de TT dacht men dat dit een feedbacktopic oid was.
.
Halloquote:Op maandag 31 mei 2004 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:
NiNi, lieverd!
Nee jij komt kuis over met je "Teef!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:37 schreef NiNi het volgende:
Komt hij weer om de hoek zeil hoor.
Viezerd.![]()
Oh. Sorry. Uhm...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:36 schreef NiNi het volgende:
Teef!
Maar nu trekken we nog steeds verwarde zieltjes aan die Inso zoeken.
Het zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
En er zijn mensen die sex hebben.
Omdat zoveel mods de topics openen zeker.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die kwamen hier toch al steeds.. Zelfs zonder namen in de TT dacht men dat dit een feedbacktopic oid was.
.
Even een geschikte partner vinden nog.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nini, bij telling in #wannabecrew kwamen we trouwens ook tot ergens begin 20. Maar misschien willen er nog partners mee en zo.
Nee Nini, scheld me de huid vol, zo graag als je zelf wilt.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
HalloNS
Juist.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Omdat zoveel mods de topics openen zeker.
Wat zijn we toch een succesvolle reeks.![]()
Ik voel een beperkte verbondenheid met deze reeks. Dat kan natuurlijk niet hè?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Omdat zoveel mods de topics openen zeker.
Wat zijn we toch een succesvolle reeks.![]()
En onverwacht leuke mensen. Zoals ik zeg maar.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nini, bij telling in #wannabecrew kwamen we trouwens ook tot ergens begin 20. Maar misschien willen er nog partners mee en zo.
10 illegale Oostblokhoeren wellicht om de groep aan te vullen?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kuis, kuis, bouw een huis!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee jij komt kuis over met je "Teef!!!!"
.
Ah. Dan is meteen mijn probleem opgelost.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
10 illegale Oostblokhoeren wellicht om de groep aan te vullen?.
Karboenkeltje, overlever van drie reeksen.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een succesvolle reeks. :')
Neen hoor, ik scheld je niet uit. Je mag me alleen niet zo met hartjes bekogelen, das slecht voor m'n rêp, mên!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee Nini, scheld me de huid vol, zo graag als je zelf wilt.
Ik vind je alsnog een liefdesgod!
Dat was wel de bedoeling na al die studie ja.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:42 schreef NiNi het volgende:
Kuis, kuis, bouw een huis!
Wat is er? Wat deed ik? Is het omdat ik mods zei?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist.
Is je lever al zo ernstig versleten?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Karboenkeltje, oerlever van drie reeksen.
Ja he, du-huh. Vandaar mijn uiterst snedige opmerking.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling na al die studie ja..
Smart-ass.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:45 schreef NiNi het volgende:
Ja he, du-huh. Vandaar mijn uiterst snedige opmerking.![]()
De levers in mijn familie zijn zo groot en gaan zo lang mee dat ik de mijne heb gedoneerd en zelf leef met de lever van mijn grootvader. Die is ook goed ingedronken.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Is je lever al zo ernstig versleten?.
Night Watch is veel beter!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh. Sorry. Uhm...
*Idee.*
Een van Terry Pratchetts leukste boeken is Men At Arms. Dat boek heeft alles wat een boek nodig heeft. Actie en geweld. Magie. Humor. Exploderende biljartballen. Cynisme. Een lekker wijf/teef...
Poep!
Igor!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De levers in mijn familie zijn zo groot en gaan zo lang mee dat ik de mijne heb gedoneerd en zelf leef met de lever van mijn grootvader. Die is ook goed ingedronken.
Ik bedoelde niet dat we alleen msen uit #wannabecrew telden (dan hadden we iedereen dubbel moeten tellen). En bovendien hadden we jou al meegerekend.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
En onverwacht leuke mensen. Zoals ik zeg maar.
Ik weet niet wie er in #wannabe zitten.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat we alleen msen uit #wannabecrew telden (dan hadden we iedereen dubbel moeten tellen). En bovendien hadden we jou al meegerekend.
We kwamen ongeveer op: wannabecrewers, daggla, nini, ullie, inso, annie, AH, redguy en tomtom, mamamiep, yvonne, ripley?, cynix?, isa?, muus?
Nog suggesties?
Meer lekkere chicks.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nog suggesties?
Check!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meer lekkere chicks.
QyRoZquote:Op maandag 31 mei 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er in #wannabe zitten.![]()
En dan eentje die legaal mag drinken, niet zoals jouw wijf dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:50 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Check!
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Night Watch is veel beter!
Ik heb al sinds mijn twaalfde een goede Igor-imitatie Bride of Frankensteinstijl met kussen op rug als bochel.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Igor!
Sorry. Waar wil je het over hebben?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef NiNi het volgende:
*kick to LIT
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef NiNi het volgende:
*kick to LIT
Ja. Ik zag tijdens mijn WTF-Inso-is-zwart zoektocht dat jij daar tegenwoordig dingen deed. Zo kom je nog eens in MED, hè.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]!
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Over pulp!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sorry. Waar wil je het over hebben?
Correct-a-mundoooo, we're gonna be three Fonzies here.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:10 schreef NiNi het volgende:
Over pulp!
And what is Fonzie like Yolanda?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Correct-a-mundoooo, we're gonna be three Fonzies here.
And what is Fonzie like?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet zo traag als jij iig,quote:Op maandag 31 mei 2004 22:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
And what is Fonzie like?
Wat kijk jij nu?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik slaap half, ja.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet zo traag als jij iig,.
Ik kijk niks. Mijn TV staat uit. Ik kijk niks.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Wat kijk jij nu?![]()
In die categorie heb ik nog wel wat fantasy gelezen. Robert Jordan, bijvoorbeeld. Maar eigenlijk moet ik nu andere dingen gaan doen en als ik eenmaal begin aan het afzeiken van die truukjes-gebruikende-pagina-vuller van een Jordan blijf ik nog wel even bezig.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Over pulp!
Ga dan maar helemaal weg.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik slaap half, ja..
Oh.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kijk niks. Mijn TV staat uit. Ik kijk niks.
Nu ja, mijn computermonitor dus.
Dat zou jij wel willen hè?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ga dan maar helemaal weg.
Problemen met de Untercrew? Het zal eens niet zo zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Untercrew,.
Vlens!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:37 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Problemen met de Untercrew? Het zal eens niet zo zijn..
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan heeft ze zeker geen linux.
Nouhou! Jij kan me anders ook niet helpen!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..], Heb
, je
, gezien
, hoe
, blonT
, ze
, is?
.
Jawel, je wil het gewoon niet begrijpenquote:Op maandag 31 mei 2004 22:48 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nouhou! Jij kan me anders ook niet helpen!![]()
Niet goed genoeg.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:50 schreef NiNi het volgende:
Je kent mij!
Ik heb mijn bed reeds gevonden.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Weltrusten!
Tijd om een bed op te zoeken..
Vandaar je post in het FF topic.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:39 schreef Tijn het volgende:
Ik vond The Day After Tomorrow best een vette film. Kben blij dat ik 'em in de bioscoop heb gezien. Al had van mij de hele aarde wel naar de klote mogen zijn en alle mensheid uitgeroeid.
Alles wat ik post is een reflectie van wat ik doe. Daarom heb ik geen behoefte aan een dagboek.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vandaar je post in het FF topic..
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef Tijn het volgende:
Alles wat ik post is een reflectie van wat ik doe. Daarom heb ik geen behoefte aan een dagboek.
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BEN JIJ OOK DIE ZIEKE MAN UIT JE SIG DAN?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Alles is ijs he?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:39 schreef Tijn het volgende:
Ik vond The Day After Tomorrow best een vette film. Kben blij dat ik 'em in de bioscoop heb gezien. Al had van mij de hele aarde wel naar de klote mogen zijn en alle mensheid uitgeroeid.
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn!
Kom je in me?
Wat een lieve!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[afbeelding] kee
Zo een weblogteef.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef NiNi het volgende:
![]()
Saa-let!
Jou lust ik ook wel rauw.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo een weblogteef..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef NiNi het volgende:
Wat een lieve!
Wat een leuk idee voor The Week after Tomorrow.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:39 schreef Tijn het volgende:
Rauwoverreden door een roze Bronco zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Jou lust ik ook wel rauw..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
JK, die smilies..
WHAHAHAHAHHAHAHA, :'(,
.
Hahahaha!quote:
Fijn, dan maken we toch geen liefde! Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rauwoverreden door een roze Bronco zeker?
Huuuuh!quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:07 schreef NiNi het volgende:
Hahahaha!![]()
Inseau! Wat betekent kom je in me?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn, dan maken we toch geen liefde! Wat jij wilt..
Daggla is nu in me, vraag hem maar wat het betekent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Inseau! Wat betekent kom je in me?![]()
Je was serieus?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:08 schreef Insomaniac het volgende:
Fijn, dan maken we toch geen liefde! Wat jij wilt..
Zometeen schat, eerst nog ff watquote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn!
Kom je in me?
Voor zo'n smiley doe ik alles!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je was serieus?
[@@@]? [afbeelding]
Of ik ff in dr kanaal kom.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Inseau! Wat betekent kom je in me?![]()
Nee duidelijk, dat ik dat niet wist.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daggla is nu in me, vraag hem maar wat het betekent.
Nu zit Daggla al in mn kanaal, ik hoef je niet meer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of ik ff in dr kanaal kom.
Nou! Kap nou! Te lief!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je was serieus?
[@@@]? [afbeelding]
Ok whatevaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu zit Daggla al in mn kanaal, ik hoef je niet meer!
Ik herinnerde mij opeens dat ik die site nog in mijn favorieten had staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
Voor zo'n smiley doe ik alles!. Waar heb je die opeens allemaal vandaan?
Nee Tijn, kom in me alsjeblieft!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok whateva
Eerstquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee Tijn, kom in me alsjeblieft!.
Okay.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:13 schreef NiNi het volgende:
Nou! Kap nou! Te lief!
Jam, bitterkoekjes!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eerstformulieren
Ik schiet wel ff op ermee. En drink nog wat chocomel en eet nog wat bitterkoekjes om de pijn te verzachten
Dat krijg je ervan als je allemaal mannen vraagt in je te komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
kbenhitzig.![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:17 schreef NiNi het volgende:
Ohja, werken morgen.
Naar bed, it is.
Dag.![]()
Heb je geen vingertjes van onze lieve Heer gekregen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
kbenhitzig.![]()
HOE DENK JE DAT IK ZIT TE TYPEN MÊN? MET MN TEPELS?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je geen vingertjes van onze lieve Heer gekregen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
HOE DENK JE DAT IK ZIT TE TYPEN MÊN? MET MN TEPELS?!
En dat foutloos!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HOE DENK JE DAT IK ZIT TE TYPEN MÊN? MET MN TEPELS?!
En hitzig!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Echt waar!
! Wat knap!
Ik zag net een vrouw met drie tieten, wat wil je,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:21 schreef Insomaniac het volgende:
Dom volk..
Op mijn televisie natuurlijk,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik zag net een vrouw met drie tieten, wat wil je,.
Here I come to saaaaaaaaaaaave the daaaaaaaaaaay..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
kbenhitzig.![]()
Ik praat tegen je, knaas.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Here I come to saaaaaaaaaaaave the daaaaaaaaaaay..
Fashionably late boyo,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Here I come to saaaaaaaaaaaave the daaaaaaaaaaay..
Ik word afgeleid door allemaal mensen en ik heb net een chill-pil genomen en dan ben ik wat trager van begrip..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik praat tegen je, knaas..
Fijn dat je me even laat weten hoe hoog ik sta op je prioriteitenlijstje.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik word afgeleid door allemaal mensen en ik heb net een chill-pil genomen en dan ben ik wat trager van begrip...
JE BENT MIJN NUMMER 1!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn dat je me even laat weten hoe hoog ik sta op je prioriteitenlijstje..
Die ene ja, die is ook lelijk.. Die andere is net een mini-Cameron Diazquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! NiNi! Merrie Keet en Esjlie Olsun zijn bij Oopraa. En ze zijn heel eng dun!
. Huuuuh!
Je had het niet tegen mij, maar ik ga wel kijken!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! NiNi! Merrie Keet en Esjlie Olsun zijn bij Oopraa. En ze zijn heel eng dun!
. Huuuuh!
Ik ken dr ook nog gitaar bij spele, dat is veel romatischerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*serenade zingt*
Dat heb ik vanmiddag al gezien! Ze deden me denken aan twee meisjes van 12 die aan mama's make-up hadden gezetenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! NiNi! Merrie Keet en Esjlie Olsun zijn bij Oopraa. En ze zijn heel eng dun!
. Huuuuh!
Das Ashley dacht ik. Die rechter, blonde toch? Daar moet je ook geen sloopsex mee bedrijven me dunkt. Dan breekt het arme kind doormidden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die ene ja, die is ook lelijk.. Die andere is net een mini-Cameron Diaz.
Ze mag vast meehelpen in de kantinequote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En Mary Kate wil afstuderen in iets culinairs op de universiteit, het lieve schaapke.
Ik ga vage plaatjes draaien onder d'r raam, dat is veel meer van deze tijd..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken dr ook nog gitaar bij spele, dat is veel romatischer
*uitgeluld is, niks meer weet en maar schelden gaat*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga vage plaatjes draaien onder d'r raam, dat is veel meer van deze tijd..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
Die twee lijken zo bizar veel op mn zusje. Vroegah, toen ze nog een schattige peuter waren, leken ze ook al op mn zusje en n zijn ze ook nog eens op dezelfde manier opgedroogd..
How bizarre.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:31 schreef Tijn het volgende:
Ze deden me denken aan twee meisjes van 12 die aan mama's make-up hadden gezeten
Tijn, ben je hier al voor in behandeling?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:34 schreef Tijn het volgende:
Oh kvond ze allebei wel neukbaar
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Dat zusje van 18, met die "behoeftes"?
.
Ja hallo, ze zijn bijna 18 hoor. Het mag! Je kan me niks maken! Je hebt niks tegen me in de rechtzaal!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Tijn, ben je hier al voor in behandeling?.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
*uitgeluld is, niks meer weet en maar schelden gaat*
Sukkel.
Heeft het zusje van Inso behoefte aan behoeftes dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Dat zusje van 18, met die "behoeftes"?
.
Inso vindt van wel, ze wil haar zusje alleen niet pimpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft het zusje van Inso behoefte aan behoeftes dan?.
Inso vindt van niet namelijk,.
Ik neem die blonde, dan mag jij die andere.. Okay?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, ze zijn bijna 18 hoor. Het mag! Je kan me niks maken! Je hebt niks tegen me in de rechtzaal!
Die andere past sowieso ook meer bij me qua type enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik neem die blonde, dan mag jij die andere.. Okay?.
We worden beroemd, Tijn..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die andere past sowieso ook meer bij me qua type enzo.
Dat verschilt per keer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:48 schreef -Evert- het volgende:
Wie is nou Ashley? En wie nou Mary-Kate?
De vraag is: voel je het verschil?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat verschilt per keer.
Jij bent helemaal niet skinny,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
MK is nog dunner dan ik..
Ze is nog jong, het kan nog groeien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
I've got curves.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet skinny,.
Maakt het uit dan wie van de 2 je neukt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
De vraag is: voel je het verschil?
MK is lelijker gewordenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
18, toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze is nog jong, het kan nog groeien.
Smooth curves,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I've got curves..
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maakt het uit dan wie van de 2 je neukt?.
edit:quote:
Waaraan zie je dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op die foto rechts.
Whoha....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:59 schreef DaMook het volgende:
GVD nu heb ik weer zin in sex![]()
Yet doable,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:01 schreef Seborik het volgende:
Ik vind ze allebei niet zo knap eigenlijk.
Alleen vrouwen vallen op geld en macht, Sjon.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Én ze bulken ook nog eens van het geld.
Ik schaam mij ook niet voor mijn vrouwelijke trekjes,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen vrouwen vallen op geld en macht, Sjon.
En heaumeaux.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen vrouwen vallen op geld en macht, Sjon.
Ik heb trouwens liever niet dat je me Bolli noemt,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:45 schreef bolivian het volgende:
[..]
"Dat is dan honderd euro graag."quote:Ik stel deze vraag, omdat ik van een meduim gehoord heb dat ik helderziend ben, maar dat dit waarschijnlijk pas na mijn dertigste leeftijd duidelijk zal worden.
Noodle, wat zei ik nou,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Active Topics Bolli, active topics
Ik zou eigenlijk moeten Fifa'en nu, maar hoor je mij klagen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut, ik moet eik in me bed liggen
Anders lukt het niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:53 schreef Maud_Dib het volgende:
Teef, mits bier
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Anders lukt het niet?
Om de teef te regelen of om de teef te 'regelen'?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:56 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Nee
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 03:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hond..
Ik had het nog gekeken in bed!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! NiNi! Merrie Keet en Esjlie Olsun zijn bij Oopraa. En ze zijn heel eng dun!
. Huuuuh!
Treinen wegkoppen is erg populair de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu nog iets te doen hebben.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:23 schreef QyRoZ het volgende:
Treinen wegkoppen is erg populair de laatste tijd..
Hoe kan je nou niets te doen hebben, tsk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu nog iets te doen hebben.
Ga jij maar eens werken voor de gemeente!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:36 schreef NiNi het volgende:
Hoe kan je nou niets te doen hebben, tsk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:38 schreef QyRoZ het volgende:.
Dat nooit, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ga jij maar eens werken voor de gemeente!
eerlijk gezegd werk ik er ook nooitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:45 schreef NiNi het volgende:
Dat nooit, maar toch bedankt.![]()
Je bent slechts aanwezig?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
eerlijk gezegd werk ik er ook nooit
Nee, nee, nee, ik schrijf ook uren op m'n (gewerkte) uren overzicht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:49 schreef NiNi het volgende:
Je bent slechts aanwezig?![]()
Helleau zeg, get a roooom.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..].
Alsof ik dat kan betalen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Helleau zeg, get a roooom.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:51 schreef NiNi het volgende:
Helleau zeg, get a roooom.![]()
VVachtkamer deel 20?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]een
wachtkamer
Sloebér Extraordinairé!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan betalen..
U riep?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Sloebér Extraordinairé!
Ja, werk je nou weer bij de dokter? Make up your mind, zeg.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]een
wachtkamer
En die van mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga eens aan het werk (wo)mên. Jullie moeten mijn studie betalen..
wachtkamer voor mijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:57 schreef NiNi het volgende:
Ja, werk je nou weer bij de dokter? Make up your mind, zeg.
Ga jij straks ook een uitkering nemen zodat je je lening bij de IBG niet terug hoeft te betalen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:59 schreef QyRoZ het volgende:
En die van mij.
Ik ga het niet zelf doen ofzo..
Like DUH! Waarom denk je dat ik nu maximaal leen? Al jaren?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga jij straks ook een uitkering nemen zodat je je lening bij de IBG niet terug hoeft te betalen?.
Studenten met auto's om bier te halen zijn okay.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:01 schreef QyRoZ het volgende:
Like DUH! Waarom denk je dat ik nu maximaal leen? Al jaren?.
Ik heb geen auto.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Studenten met auto's om bier te halen zijn okay..
Met korting een opwaardering van tweede naar eerste klas kopen voor de aankomende treinreis.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Studenten met auto's om bier te halen zijn okay..
Ik ben aan het werk! Hoe is dat nou een studieschuld?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga eens aan het werk (wo)mên. Jullie moeten mijn studie betalen..
Hee zeg, hoe is het met de Fulvia?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met korting een opwaardering van tweede naar eerste klas kopen voor de aankomende treinreis.![]()
Ja, ik was het niet hoor. Echt niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik weet niet wat me allemaal gebeten heeft, maar ik word helemaal GEK van de jeuk!.
*scratch*scratch
Nou, af te schuiven op de werkende klasse dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:09 schreef NiNi het volgende:
Ik ben aan het werk! Hoe is dat nou een studieschuld?
Ik geleauf je op je woord. Maar mên, wat IS dit? Het benne geen muggebulten, want die ken ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik was het niet hoor. Echt niet.
En helleau natuurlijk.![]()
Ooit ga jij ook heus wel werken, lui sekreet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, af te schuiven op de werkende klasse dus..
Heeft je hondje, je weet wel, die "natuuuuuuuurlijk nooooooit vlooien hep" ooit in jullie bed gelegen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:15 schreef Insomaniac het volgende:
Ik geleauf je op je woord. Maar mên, wat IS dit? Het benne geen muggebulten, want die ken ik. Tof joh, buiten wonen, allemaal nieuwe beesten die je op kunnen vreten.
.
Ik weet wat vlooienbeten zijn (heb altijd katten gehadquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft je hondje, je weet wel, die "natuuuuuuuurlijk nooooooit vlooien hep" ooit in jullie bed gelegen?
Dunno, ik word ook altijd door alles wat mogerlijkerwijs een angel heeft gestoken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geleauf je op je woord. Maar mên, wat IS dit? Het benne geen muggebulten, want die ken ik. Tof joh, buiten wonen, allemaal nieuwe beesten die je op kunnen vreten.
.
Mja, ik word altijd alleen door muggen gestoken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dunno, ik word ook altijd door alles wat mogerlijkerwijs een angel heeft gestoken.
Zoet bloed.
Jaja ooit whatever.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:16 schreef NiNi het volgende:
Ooit ga jij ook heus wel werken, lui sekreet.![]()
Nestosyl. Of die andere stick met ammonia dr in. Lekker prikken, joh.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, ik word altijd alleen door muggen gestoken.. DIt is nieuw voor me.
En boy, wat een fijne nieuwe ervaring..
Bodylotion!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:09 schreef Insomaniac het volgende:
*scratch*scratch
U bakt ze weer bruin vandaag, meneer van Willigenburg!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:26 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, hallo. PR van Willigenburg hier!
Het! Is! Koffie! Tijd!.
Als je geen geld verdiend, motte de vrouwtjes je niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaja ooit whatever..
Heb een bod gedaan. Deze week komen meer mensen kijken naar de auto. Daarna hoor ik meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:10 schreef NiNi het volgende:
Hee zeg, hoe is het met de Fulvia?![]()
Ik heb er net tandpasta op gesmeerd... Feels goooooooooood mênquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bodylotion!
volgens mij val ik in herhaling![]()
Ksst, hyper!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:26 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, hallo. PR van Willigenburg hier!
Het! Is! Koffie! Tijd!.
Lekker kleurtje, niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
U bakt ze weer bruin vandaag, meneer van Willigenburg!
Al het alcohol is uit je bloed?
Ik zoek dan ook gewoon een rijke vrouw die er lekker uitziet, wat te melden heeft en niet al te veel eisen stelt aan haar vent. Misschien als enige dat hij een zalvende stem moet hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef NiNi het volgende:
Als je geen geld verdiend, motte de vrouwtjes je niet.![]()
Wel gaarne, u houdt een lijst bij?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb een bod gedaan. Deze week komen meer mensen kijken naar de auto. Daarna hoor ik meer.
Zal ik je alvast inplannen voor een ritje?![]()
Sowwy.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Lekker kleurtje, niet?.
Al het alcohol uit mijn bloed? Zijn alle duiven van de dam weg?
Nou dan..
Ideaal! Nog een Red Bull en je kunt je darmen aansluiten op je slokdarm.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ksst, hyper!
Heb nu al een gat in m'n maag van de Senseo.![]()
Als je haar mannelijke tegenhanger vindt, bel mij dan even.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook gewoon een rijke vrouw die er lekker uitziet, wat te melden heeft en niet al te veel eisen stelt aan haar vent. Misschien als enige dat hij een zalvende stem moet hebben.
Moet niet al te moeilijk zijn toch?.
Ik denk: kat in het bakkie.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook gewoon een rijke vrouw die er lekker uitziet, wat te melden heeft en niet al te veel eisen stelt aan haar vent. Misschien als enige dat hij een zalvende stem moet hebben.
Moet niet al te moeilijk zijn toch?.
Of hou je niet van asielpoesjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik denk: kat in het bakkie.
Hallo JeeKa.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was er nou koffie?
Hallo PR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |