Vertelleeeeeeee!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:39 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, ik ken nog een mop.
van de kast af zo het bed in?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:39 schreef Insomaniac het volgende:
Les eenėndertig Spring eens van die kast af en zie alles weer eens in perspectief knul
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:39 schreef nikky het volgende:
kom we gaan allemaal sexen
Jij maakt je nog steeds met de minuut belachelijker.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:36 schreef SalvaD0R het volgende:
Ik ben niet blond, ik ben grijs. En ik heb zeker geen cassettebandje nodig om te ademen.
ah, dat verklaart een hoop.
Hoeveel decennia heb jij al geen lekkere lul in je droge spleet gehad?
Kijk dat zijn u eens goede voorstellen..quote:Op maandag 31 mei 2004 03:39 schreef nikky het volgende:
VERTELLUH !!!!!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:39 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, ik ken nog een mop.
Komt een Nederlander, een Belg en een Duitser een café binnen. Zegt de barman "Jezus, wat is dit, een mop ofzo?".quote:Op maandag 31 mei 2004 03:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vertelleeeeeeee!
Begin maar vast, ik kom er zo aanquote:Op maandag 31 mei 2004 03:39 schreef nikky het volgende:
Nog 1 en we hebben ons eerste jubileumtopic te pakken.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:40 schreef livEliveD het volgende:
Met dit tempo zitten we over 3 dagen op deel 100 [afbeelding]
Ken je geen andere moppen?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Komt een Nederlander, een Belg en een Duitser een café binnen. Zegt de barman "Jezus, wat is dit, een mop ofzo?".
IK GA DIT TEGEN EMMY ZEGGEN OOOOOHHHquote:Op maandag 31 mei 2004 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
het is dat ik een vriendin heb,
anders zou ik engessa tot bloedens toe in haar reet willen neuken.
een vriendinquote:Op maandag 31 mei 2004 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
het is dat ik een vriendin heb,
anders zou ik engessa tot bloedens toe in haar reet willen neuken.
Daar is niks mis mee toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:40 schreef livEliveD het volgende:
Met dit tempo zitten we over 3 dagen op deel 100 [afbeelding]
Ken je die ene mop al, die van die megalomane moderator en die huiluser?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ken je geen andere moppen?
Hoe noem je een neger achter een piano?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Komt een Nederlander, een Belg en een Duitser een café binnen. Zegt de barman "Jezus, wat is dit, een mop ofzo?".
Nee tochquote:Op maandag 31 mei 2004 03:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee toch?
Een pianistquote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger achter een piano?
Een pianist.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger achter een piano?
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Quote *hier* grappige verhaaltjes van bash.org
quote:<preda> hehe my penis slowly rolling off my desk and when it falls off its going to hit my cat
<preda> err pen is
Ik bescheur me!quote:<Nydus> hey whatsup
<Zoom> GAY
<Nydus> ok...
<Zoom> GAY
<Nydus> dude whats wrong with you
<Zoom> GAY
<Nydus> i just wanna talk
<Zoom> GAY
<Nydus> you know, a rumor is going around that you are...
<Zoom> GAY
<Zoom> CRAP
en ik op Insoquote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef Caesu het volgende:
ik zit dus gvd al best wel een paar uur op die sex te wachten![]()
SalvaD0R weet nog steeds niet tegen wie hij het heeft. Misschien is het een idee dat hij eens op zo'n knop rechtsboven mijn reaktie klikt. De eerste van het rijtje wel te verstaan. Dan mag hij nogmaals eens over mij in de reet neuken praten.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:41 schreef nikky het volgende:
engessa en SalvaD0R
dit is een sextopic een goedmaaksextopic ...
Flauwe moppen maken, beetje mensen pesten en dingen enzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef sig000 het volgende:
Ik ben hier min of meer toevallig terecht gekomen door de topic titel en wat nu?.
Kleed U zich *daar maar vast uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef sig000 het volgende:
Ik ben hier min of meer toevallig terecht gekomen door de topic titel en wat nu?.
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Een pianist
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een pianist.
Ik ben toch zeker geen racist.
Heb jij nog een bed vrijquote:Op maandag 31 mei 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Flauwe moppen maken, beetje mensen pesten en dingen enzo..
ELke keer opnieuw als ik dat topic lees lach ik me ongans!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bescheur me!
LOL!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:45 schreef NiNi het volgende:
Wheeee! Ik lach hardop!![]()
En als je dinge heb! Klik dan hier!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat doe ik al een halfuur!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:45 schreef NiNi het volgende:
Wheeee! Ik lach hardop!![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:45 schreef nikky het volgende:
Wolkenkrabber
Een Belg staat in New York tegen een wolkenkrabber op te kijken, vraagt hij aan een inwoner: "Wat voor hoog gebouw is dat? "Zegt de Newyorker: "Een wolkenkrabber." Belg: "zet 'm eens aan..."
wel leuk enzoquote:Op maandag 31 mei 2004 03:45 schreef nikky het volgende:
Wolkenkrabber
Een Belg staat in New York tegen een wolkenkrabber op te kijken, vraagt hij aan een inwoner: "Wat voor hoog gebouw is dat? "Zegt de Newyorker: "Een wolkenkrabber." Belg: "zet 'm eens aan..."
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:46 schreef Mayhem het volgende:
Ik zit nu naakt achter mijn pc
6,7,6,7,6,7,6,7.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:46 schreef Mayhem het volgende:
Ik zit nu naakt achter mijn pc
Wanneer begint die sex nu?
Ik heb steeds weer moeite om bijv. dat pesten goed te doorgronden.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Zolang je niet aan mij denkt, mag het, stinkie.
Lees de vorige twee topics maar goed door.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb steeds weer moeite om bijv. dat pesten goed te doorgronden..
Ik vertel er toch niet bij dat ik net me zak geschoren heb ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:46 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]teveel info weer dude
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:47 schreef nikky het volgende:
Een Afrikaan een Belg en een Nederlander zitten samen in de trein. Een rondvliegende vlieg land op de knie van de Nederlander en deze veegt hem direct weg. De vlieg land vrijwel direct op het been van de Belg, waarop deze hem ook wegveegt. Als het insect op de knie van de Afrikaan land, vangt deze hem en eet hem op. De Belg en de Nederlander kijken elkaar verbaasd aan. Als er even later weer een vlieg op het been van de Belg land, veegt deze hem van zijn been. Waarop de vlieg op de knie van de Nederlander land. Deze pakt de vlieg snel beet. "Vliegje kopen?" vraagt hij aan de Afrikaan.
Geschoren ballenquote:Op maandag 31 mei 2004 03:48 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ik vertel er toch niet bij dat ik net me zak geschoren heb ofzo?
o, je bent een gozer ..quote:Op maandag 31 mei 2004 03:44 schreef engessa het volgende:
[..]
SalvaD0R weet nog steeds niet tegen wie hij het heeft. Misschien is het een idee dat hij eens op zo'n knop rechtsboven mijn reaktie klikt. De eerste van het rijtje wel te verstaan. Dan mag hij nogmaals eens over mij in de reet neuken praten.
Veelste veel tekstquote:Op maandag 31 mei 2004 03:47 schreef nikky het volgende:
Een Afrikaan een Belg en een Nederlander zitten samen in de trein. Een rondvliegende vlieg land op de knie van de Nederlander en deze veegt hem direct weg. De vlieg land vrijwel direct op het been van de Belg, waarop deze hem ook wegveegt. Als het insect op de knie van de Afrikaan land, vangt deze hem en eet hem op. De Belg en de Nederlander kijken elkaar verbaasd aan. Als er even later weer een vlieg op het been van de Belg land, veegt deze hem van zijn been. Waarop de vlieg op de knie van de Nederlander land. Deze pakt de vlieg snel beet. "Vliegje kopen?" vraagt hij aan de Afrikaan.
Doe eens?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:46 schreef engessa het volgende:
[..]
6,7,6,7,6,7,6,7.
Als je hem niet snapt zal ik de bijbehorende mop vertellen.
Dudequote:Op maandag 31 mei 2004 03:48 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ik vertel er toch niet bij dat ik net me zak geschoren heb ofzo?
Ow dit is een reeks.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Lees de vorige twee topics maar goed door.
ik heb er 1 met nog veel meer tekst maar deze moet je lezen die is geweldig gewoonquote:Op maandag 31 mei 2004 03:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Veelste veel tekst
chechquote:Op maandag 31 mei 2004 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geschoren ballen.
HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEELSTE veel tekstquote:Op maandag 31 mei 2004 03:50 schreef nikky het volgende:
[..]
*knip*
Schiet de kat dood en koop een paard!
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Geschoren ballen.
lees hem nou hij is echt leukquote:Op maandag 31 mei 2004 03:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEELSTE veel tekst
quote:<SO|Razor> treize do you believe in other intelligent life?
<SO|Treize> in the universe?
<SO|Treize> or on forums?
<SO|Razor> .............
quote:Er leefde eens, veel wer veg in een krachtig pasteel een scheel hoon meisje, en dat meisje heette Weeuwsnitje. Maar in dat krachtig pasteel woonde nog iemand, de moze biefstoeder van Weeuwsnitje. En iedere dag trok zij haar kloonste scheetje aan en dan sping ze voor het giegeltje staan en dan zei ze:"Wiegeltje, wiegeltje aan de spand, wie is de vroonste schouw van lans het gand?"En dan antwoordde dat wiegeltje:"Miefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is nog muizendschaal doner dan gij". En dan werd die moze biefstoeder nog mozer.
En op dekere zag ging zij naar de joze bager. Hij had jeven zaren op een slip gescheten, maar woonde nu op een klein greepje strond in het wonkere doud . Zij dopte op het kleurtje en zei:"Joze bager, jij moet Weeuwsnitje nidkappen en haar biep in het dos achterlaten ." En de joze bager, de leersmap, had een klare zijk op de kaak. Hij pakte zijn wietgescheer, sprong op zijn perk staard en zette Weeuwsnitje er van opter ach. Met zijn klatte zoten smeet hij Weeuwsnitje in het wuikgestras. En Weeuwsnitje, ocharme, zat daar te schruilen van de hik, want het zat daar vol met woute stolven. En toen kwamen daar uit het heupelkrout, de dweven zergjes die ergens in het wichte doud een harig kutje bewoonden. Zij zagen Weeuwsnitje liggen en met verkrachte eenden brachten zij haar naar hun haddestoelen puisje.
Op een dag vonden ze daar hood. Ze had zich verklist in een fruk stuit van de houte steks. Ze legden haar in een kazen glist en treenden wittere banen. Toen kwam daar opeens een prone schins op een zimmelpaard gescheten. Hij zag Weeuwnitje liggen en werd tanuurlijk meteen zapelstot op haar. Hij papte van zijn staard, streek haar kak in de ogen en muste haar recht op haar kont. Hij nam haar mee, zij trouwden en gaven een groot kannepoekenfeest. Ze leefden nog veel en kregen lange kinderen
Ik heb gedronkenquote:Op maandag 31 mei 2004 03:51 schreef nikky het volgende:
[..]
lees hem nou hij is echt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
LOL !quote:Op maandag 31 mei 2004 03:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
ik woon een beetje ver weg denk ikquote:Op maandag 31 mei 2004 03:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gedronken
heb jij nog een slapplek over![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:52 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Ik heb een autoquote:Op maandag 31 mei 2004 03:52 schreef nikky het volgende:
[..]
ik woon een beetje ver weg denk ik
Die 6,7,6,7,6,7 klopt niet helemaal meer.. Moet eigenlijk 3,5,3,5,3,5 zijn. Mop komt er zo aan.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Doe eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:54 schreef Tijn het volgende:
Ok ok ok, ik post ook nog wel ff een mop dan
KOM ER ALVAST MAAR VOOR IN DE STEMMING!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZEGT EEN DOM BLONDJE TEGEN EEN ANDER DOM BLONDJE ZO IK BEN BLIJ DAT IK NIET IN CHINA GEBOREN BEN ZEG!!!!!! VRAAGT DAT ANDERE BLONDJE HOEZO DAN? ZEGT ZE JA IK KEN HELEMAAL GEEN CHINEES!!!!! WHAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:55 schreef Zenith4ever het volgende:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn twee lada's op de top van een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn drie lada's op de top van een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn vier lada's op de top van een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Hoe komt een dom blondje aan een gebroken neusschotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:'(
!
We'll keep on whispering our mantras.![]()
quote:<Bugaboo> So I was in the halls today, some jerk yells "I wanna fuck your dad"
<Bugaboo> I shout back "hes dead"
<Bugaboo> moment of ackward silence, as they think of what to do
<Bugaboo> It made up for all the grief I had at killing the old guy.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:55 schreef Zenith4ever het volgende:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels? (nee geen dubbelpost)Stiekem toch een dubbelpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:56 schreef nikky het volgende:
Wat is één lada op de top van een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn twee lada's op de top van een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn drie lada's op de top van een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn vier lada's op de top van een berg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe komt een dom blondje aan een gebroken neusschotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;'(
!
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe komt een dom blondje aan een gebroken neusschotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een autoThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Het is wit, je kan het eten en het ontploftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit een man in een restaurant en hij bestelt escargots. "Wilt u Franse of illegale?" vraagt de ober. "Franse of illegale?" vraagt de klant, "wat is het verschil?" Zegt de ober: "In de Franse zit er een slak in een huisje, in de illegale zitten d'r tien."
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Waarom zoek je een logeerplek dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:58 schreef DaMook het volgende:
[..]Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Je kan toch in de auto slapen?Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:58 schreef nikky het volgende:
Er zit een man in een restaurant en hij bestelt escargots. "Wilt u Franse of illegale?" vraagt de ober. "Franse of illegale?" vraagt de klant, "wat is het verschil?" Zegt de ober: "In de Franse zit er een slak in een huisje, in de illegale zitten d'r tien."![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een man, Derec, en die heeft door een dom ongeluk met een trein die hij wel even zou koppen zijn geheugen verloren. Hierdoor moet hij alles opnieuw leren inclusief het plassen. Op een dag is het zover en neemt zijn vader hem mee naar de wc en legt het hem in een simpel stappenplan uit:
1: Doe je gulp los.
2: Haal je piemel uit de broek.
3: Trek het velletje naar achteren.
4: Richt op het glazuur en laat alles lopen.
5: Doe het velletje terug
6: Stop je piemel terug in je broek.
7: Doe je gulp dicht.
Zo uitgelegd, zo gedaan. Vader maakt even een ommetje om zijn zoon alle tijd te geven en komt na een paar minuten weer terug alleen is zoon nog niet klaar. Vader wacht nog enkele minuten maar nog steeds geen zoon. Vader loopt richting de deur en luistert eens aan de deur: '3,5,3,5,3,5,3,5,3....'![]()
Ik heb zeg maar het hele huis alleenquote:Op maandag 31 mei 2004 03:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom zoek je een logeerplek dan?maar dat is niet gezellig
De directeur ontslaat zijn secretaresse (een dom blondje) en zegt dat ze maandag niet terug hoeft te komen!
Antwoordt het domme blondje: "Nou tot dinsdag dan!"![]()
![]()
![]()
![]()
:;'(!!!
Niet in elke.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:59 schreef Dagonet het volgende:
Je kan toch in de auto slapen?.
![]()
Bier en een forum, de hoop in bange dagenquote:Op maandag 31 mei 2004 04:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar het hele huis alleenmaar dat is niet gezellig
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Als je kan zitten kan je slapen.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet in elke..
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:59 schreef engessa het volgende:
Er is een man, Derec, en die heeft door een dom ongeluk met een trein die hij wel even zou koppen zijn geheugen verloren. Hierdoor moet hij alles opnieuw leren inclusief het plassen. Op een dag is het zover en neemt zijn vader hem mee naar de wc en legt het hem in een simpel stappenplan uit:
Zo uitgelegd, zo gedaan. Vader maakt even een ommetje om zijn zoon alle tijd te geven en komt na een paar minuten weer terug alleen is zoon nog niet klaar. Vader wacht nog enkele minuten maar nog steeds geen zoon. Vader loopt richting de deur en luistert eens aan de deur: '3,5,3,5,3,5,3,5,3....'![]()
![]()
Jantje komt thuis en begint te lachen. Vraagt zijn vader: "Waarom lach je?" Waarop Jantje zegt: "Ik moet 500 keer neerzetten: "Ik ben een rund."
Vader: "Wat is daar zo grappig aan?"
Jantje: "Jij moet hem ondertekenen!"👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
JAMAAR bier, forum en Bekende van het forum is nog beter [14.gif]quote:Op maandag 31 mei 2004 04:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bier en een forum, de hoop in bange dagen
En ik heb zin om auto te rijden
Tappen jullie altijd een paar goeie moppen voordat je gaat neuken of begrijp ik de TT niet helemaal?"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."![]()
Die kende ik alquote:Op maandag 31 mei 2004 03:59 schreef engessa het volgende:
![]()
quote:< SnPz> skal jeg gå inn på den siden??
< SnPz> er du norsk??
< [Mosh]> I dont have my secret decoder ring on
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Dan gok ik 't 1e.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je kan zitten kan je slapen..
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:02 schreef nikky het volgende:
Jantje komt thuis en begint te lachen. Vraagt zijn vader: "Waarom lach je?" Waarop Jantje zegt: "Ik moet 500 keer neerzetten: "Ik ben een rund."
Vader: "Wat is daar zo grappig aan?"
Jantje: "Jij moet hem ondertekenen!"![]()
!
Maar mijn creatieve toevoegingen zijn subtiel maar wel origineel!quote:Op maandag 31 mei 2004 04:02 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Die kende ik al![]()
quote:<DiamonDie> dutch people can't be named ben.
<bool> DiamonDie, why not?
<DiamonDie> because they can't!
<bool> they did!
<bool> even a mobile phone company is called Ben
<DiamonDie> so you're a mobile phone, too?
<DiamonDie> it would be quite odd to be a mobile phone. you'd get fingered all the time.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
engessa komt bij de psychiater.. en zegtquote:Op maandag 31 mei 2004 03:59 schreef engessa het volgende:
Zo uitgelegd, zo gedaan. Vader maakt even een ommetje om zijn zoon alle tijd te geven en komt na een paar minuten weer terug alleen is zoon nog niet klaar. Vader wacht nog enkele minuten maar nog steeds geen zoon. Vader loopt richting de deur en luistert eens aan de deur: '3,5,3,5,3,5,3,5,3....'
"Dokter, ik ben ervan overtuigd dat mijn intellect boven die van anderen uitsteekt, en ik wordt nog steeds beledigd door users!"
dokter: "hey, comon, ik zou het ook niet pikken als iemand zulke taal over mijn vriendin sprak, door mensen als jou wordt de wereld een ongezellige plek. nah okay, moment, ik schrijf je ff een pilletje van Drion voor je uit"
;')![]()
Hoe krijg je een blondje op vrijdag aan het lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Bij gebrek aan bier moet er toch ķets getapt worden om het neuken mogelijk te makenquote:Op maandag 31 mei 2004 04:02 schreef paniekzaaier het volgende:
Tappen jullie altijd een paar goeie moppen voordat je gaat neuken of begrijp ik de TT niet helemaal?
Jantje komt de slaapkamer van zijn moeder opgerend.
"Mama, mama kom snel, papa heeft zich opgehangen op zolder".
Dus die moeder helemaal over de rooie, kleed zich aan, rent met een noodgang naar zolder.
Helemaal niets te bekennen..
Jantje :"Haha, 1 april..... hij hangt in de kelder"![]()
![]()
Ik heb nog genoeg bier voor iedereenquote:Op maandag 31 mei 2004 04:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij gebrek aan bier moet er toch ķets getapt worden om het neuken mogelijk te maken![]()
En wanneer komt het grappige gedeelte?quote:Op maandag 31 mei 2004 04:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
engessa komt bij de psychiater.. en zegt
"Dokter, ik ben ervan overtuigd dat mijn intellect boven die van anderen uitsteekt, en ik wordt nog steeds beledigd door users!"
dokter: "hey, comon, ik zou het ook niet pikken als iemand zulke taal over mijn vriendin sprak, door mensen als jou wordt de wereld een ongezellige plek. nah okay, moment, ik schrijf je ff een pilletje van Drion voor je uit"
;')![]()
1 2
Koppel in conversatie :
ZIJ : Als ik nu stierf, zou jij opnieuw trouwen ?
HIJ : Nee. Natuurlijk niet!
ZIJ : Nee ? Waarom ? Hou je er niet van getrouwd te zijn ?
HIJ : Jawel, ik hou ervan!
ZIJ : Dus, waarom zou je niet hertrouwen?
HIJ : OK, ok, ik zal wel hertrouwen als dat jou pleziert!...
ZIJ (droevig) : Zou je hertrouwen?
HIJ : Euh ja ?...
ZIJ : En zou je met haar in ons bed slapen?
HIJ : Waar zou je anders willen dat we slapen ?
ZIJ : Zou je mijn foto's door de hare vervangen?
HIJ : Euh... ja, natuurlijk wel...
ZIJ : En zou ze met mijn auto rijden?
HIJ : Nee, ze kan niet rijden...
ZIJ : (stilte)
HIJ : Oh shit!👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Wanneer begint die pil nou es te werken?quote:Op maandag 31 mei 2004 04:05 schreef engessa het volgende:
[..]
En wanneer komt het grappige gedeelte?![]()
Vrouwen vallen op mannen met humor.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij gebrek aan bier moet er toch ķets getapt worden om het neuken mogelijk te maken![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij gebrek aan bier moet er toch ķets getapt worden om het neuken mogelijk te maken
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:06 schreef nikky het volgende:
1 2
Koppel in conversatie :
ZIJ : Als ik nu stierf, zou jij opnieuw trouwen ?
HIJ : Nee. Natuurlijk niet!
ZIJ : Nee ? Waarom ? Hou je er niet van getrouwd te zijn ?
HIJ : Jawel, ik hou ervan!
ZIJ : Dus, waarom zou je niet hertrouwen?
HIJ : OK, ok, ik zal wel hertrouwen als dat jou pleziert!...
ZIJ (droevig) : Zou je hertrouwen?
HIJ : Euh ja ?...
ZIJ : En zou je met haar in ons bed slapen?
HIJ : Waar zou je anders willen dat we slapen ?
ZIJ : Zou je mijn foto's door de hare vervangen?
HIJ : Euh... ja, natuurlijk wel...
ZIJ : En zou ze met mijn auto rijden?
HIJ : Nee, ze kan niet rijden...
ZIJ : (stilte)
HIJ : Oh shit!![]()
![]()
Da's de eerste leuke mop die ik hier lees![]()
![]()
Hoe kun je zien dat nikky iets copy-paste van een moppensite ipv het zelf te typen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke pil? Ik zit nu 2 minuten naar die letterbrij te kijken en kan er helemaal niets uit wijs worden.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wanneer begint die pil nou es te werken?![]()
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft.
"Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."
"Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even bij haar langs te gaan.
Bij de aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid.
Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over."!
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:07 schreef ItsFunnyCauseItsTrue het volgende:
Hoe kun je zien dat nikky iets copy-paste van een moppensite ipv het zelf te typen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:07 schreef ItsFunnyCauseItsTrue het volgende:
Hoe kun je zien dat nikky iets copy-paste van een moppensite ipv het zelf te typen?weet je wel wat voor kolere werk dat is om zelf te tikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ROFLMAOquote:Op maandag 31 mei 2004 04:08 schreef NiteSpeed het volgende:
"Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."
"Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even bij haar langs te gaan.
Bij de aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid.
Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over."!
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:08 schreef NiteSpeed het volgende:
!
![]()
Als jij een paar pillen brengtquote:Op maandag 31 mei 2004 04:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wanneer begint die pil nou es te werken?
De nieuwe werknemer stond wat hulpeloos bij de papierversnipperaar.
"Kan ik u helpen?", vroeg een secretaresse.
"Ja," zei hij, "hoe werkt dat ding?"![]()
"Heel simpel," zegt ze, en pakte het dikke dossier en stopte het in de
versnipperaar.
"Bedankt, maar waar komen de kopieėn er nu uit?"
Zoals ik al eerder zei, je beoordelend vermogen is niet op t niveau dat je denkt dat t is.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:07 schreef engessa het volgende:
[..]
Welke pil? Ik zit nu 2 minuten naar die letterbrij te kijken en kan er helemaal niets uit wijs worden.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:08 schreef NiteSpeed het volgende:
De kwaliteit van de moppen gaat vooruit![]()
![]()
3 voor 10quote:Op maandag 31 mei 2004 04:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als jij een paar pillen brengt![]()
![]()
Of jouw taalkundig vermogen op dermate laag niveau dat zelfs ik er helemaal niets van kan maken.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je beoordelend vermogen is niet op t niveau dat je denkt dat t is.![]()
Ik moest meteen aan Emmy denken man. Sorryquote:Op maandag 31 mei 2004 04:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ROFLMAO.
Da's best duur enzoquote:Op maandag 31 mei 2004 04:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
3 voor 10
2 homofielen gaan achter elkaar de trap op. de eerste laat een windje. de
tweede begint te zingen; 'love is in the air'.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Maar slapen anders kom ik nooit van die site weg.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
WHAHAHAHAquote:Op maandag 31 mei 2004 04:11 schreef nikky het volgende:
tweede begint te zingen; 'love is in the air'.
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:11 schreef nikky het volgende:
tweede begint te zingen; 'love is in the air'.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Emmy denken man. Sorry.
!
ik gelukkig niet !
maare, aan emmy denken is nooit verkeerd.
![]()
truste NiNiquote:Op maandag 31 mei 2004 04:12 schreef NiNi het volgende:
![]()
![]()
Morgen ben je vrij, slapen kan dan ook wel. Lieverd!quote:Op maandag 31 mei 2004 04:12 schreef NiNi het volgende:
![]()
![]()
![]()
hej, winst is er om gemaakt te wordenquote:Op maandag 31 mei 2004 04:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Da's best duur enzo![]()
![]()
Truste NiNi and others!Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Een hele groepen kabouters zijn buiten heel uitbundig aan het feesten en roepen: "Wij hebben toverkracht! we hebben toverkracht! ".
Dan komt er zo`n fee aanlopen en ziet een hele kleine kaboutertje heel zielig zitten en vraagt: "Hey, wat is er met jouw aan de hand?". Zegt dat kaboutertje: "Mijn naam is TO!!!"We'll keep on whispering our mantras.![]()
Dat kloptquote:Op maandag 31 mei 2004 04:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hej, winst is er om gemaakt te worden
maar jij woont best ver weg enzo geloof ik
Ik neem aan dat de meesten Mona wel kennen, de vraagbaak uit de Story. Hier een oude uit de doos:
Beste Mona,
Ik ben al 8 jaar en nog steeds maagd. Is er wat mis met mijn vader?
Liefs,
Emmy![]()
er lagen 2 mannen op het strand te zonnen.
opeens staat er een blinde man voor hen een opblaasbare pop op te blazen.
1 van de mannen, de meest sociaal voelende, staat op en gaat naar de blinde toe en zegt:
Het spijt me voor je betreurenswaardige toestand waarin je je bevindt, maar je staat hier een opblaasbare pop op te blazen in het midden van het strand, dat kan toch niet?
verdomme zegt de blinde, dan heb ik de hele winter mijn luchtmatras liggen neuken!👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
ja, dat zal t zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Of jouw taalkundig vermogen op dermate laag niveau dat zelfs ik er helemaal niets van kan maken.
feit blijft dat die dokter je liever in je graf ziet dan hier postend.
Nee, dat is geen doodverwensing, of mop, dat is een utopie.![]()
trusten voor de mensen die slapen gaan![]()
Een vader vraagt zijn 10 jaar oude zoon of hij weet van de bloemetjes en de bijtjes. "Ik wil het niet weten!" roept het kind, en barst in tranen uit. "Beloof me dat je het me niet vertellen zal!" De vader is in de war en
vraagt wat er dan mis is. "Oh pap," zegt de jongen snotterend, "toen ik 6 was kreeg ik het verhaal "Er bestaat geen Sinterklaas". Toen ik 7 was, kreeg
ik het "Er is geen Paashaas"-verhaal. En toen ik 8 was vertelde je me dat de Tandenfee niet bestond. Dus als je me nu vertelt dat grote mensen eigenlijk helemaal niet neuken, heb ik helemaal niks meer om voor te leven!"We'll keep on whispering our mantras.![]()
Er is niets mis hoor Emmyquote:Op maandag 31 mei 2004 04:14 schreef engessa het volgende:
Ik neem aan dat de meesten Mona wel kennen, de vraagbaak uit de Story. Hier een oude uit de doos:
Beste Mona,
Liefs,
EmmyKom maar een keer langs
Herkenbaar.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Een vader vraagt zijn 10 jaar oude zoon of hij weet van de bloemetjes en de bijtjes. "Ik wil het niet weten!" roept het kind, en barst in tranen uit. "Beloof me dat je het me niet vertellen zal!" De vader is in de war en
vraagt wat er dan mis is. "Oh pap," zegt de jongen snotterend, "toen ik 6 was kreeg ik het verhaal "Er bestaat geen Sinterklaas". Toen ik 7 was, kreeg
ik het "Er is geen Paashaas"-verhaal. En toen ik 8 was vertelde je me dat de Tandenfee niet bestond. Dus als je me nu vertelt dat grote mensen eigenlijk helemaal niet neuken, heb ik helemaal niks meer om voor te leven!"![]()
![]()
hej, watch what u say.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:14 schreef engessa het volgende:
Beste Mona,
Liefs,
Emmy
Serieus.![]()
en wat andersquote:Op maandag 31 mei 2004 04:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hej, watch what u say.
Serieus.
Een dom blondje is al die moppen zat en besluit haar haar zwart te verven. Als dat gebeurt is stapt ze op een zonnige dag in haar cabrio en toert over mooie weggetjes in Drenthe. Op eens komt ze een herder met zijn kudde tegen en raakt met hem aan de praat. Vervolgens zegt ze: als ik raad hoeveel schapen u heeft, mag ik er dan een uitzoeken? jazeker zegt de herder. 36 zegt ze. precies. antwoord de herder en ze zoekt een schaap uit. welnu, als ik raad welke kleur haar u heeft krijg ik dan mijn hond weer terug?👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
ik heb je adres al, ik zal overwegen d'r een keer te vragen of ze je bezoekt.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er is niets mis hoor EmmyKom maar een keer langs
![]()
'Derec' ligt met zijn zusje te neuken: 'He, jij neukt veel beter dan vader!' 'Derec': 'Dat zei moeder ook al!'quote:Op maandag 31 mei 2004 04:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hej, watch what u say.
Serieus.![]()
Kijk, die kan ik wat meer waarderenquote:Op maandag 31 mei 2004 04:17 schreef engessa het volgende:
[..]
'Derec' ligt met zijn zusje te neuken: 'He, jij neukt veel beter dan vader!' 'Derec': 'Dat zei moeder ook al!'![]()
![]()
er vliegen twee muggen rond om Pamela, zegt de ene mug tegen de ander: Heb jij dat gedaan?👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Er is een dom blondje wat een dildo wil kopen dus zij gaat op een mooie zonnige dag richting de sexshop. Daar aangekomen grijpt ze een verkoper bij de kladden en vraagt hem om advies. Na verschillende modellen in de hand te hebben gehad wijst ze plots achter de toonbank en vraagt 'Wat kost die eigenlijk?' waarop de verkoper antwoord: 'Sorry mevrouw, de brandblusser verkopen wij niet'.![]()
Déja-vuquote:Op maandag 31 mei 2004 04:14 schreef engessa het volgende:
Beste Mona,
Liefs,
Emmy![]()
Er lopen 2 zandkorrels in de woestijn. zegt de ene tegen de andere: "SHIT, we zijn omsingelt !!"
Er vliegen 2 balonnen door de woestijn, zegt de een tegen de ander: "Pas op een kaktusssssssssssssssssssssssssss"![]()
![]()
trusten mensjes]
ik ga ook slapen.
Er lopen 2 luchtballonnen in de woestijn, zegt de ene tegen de andere: 'pas op een cactusssssssssss'.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:20 schreef nikky het volgende:
Er lopen 2 zandkorrels in de woestijn. zegt de ene tegen de andere: "SHIT, we zijn omsingelt !!"![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:21 schreef Zenith4ever het volgende:
Er vliegen 2 balonnen door de woestijn, zegt de een tegen de ander: "Pas op een kaktusssssssssssssssssssssssssss"![]()
![]()
Trusten NIkkyquote:Op maandag 31 mei 2004 04:21 schreef nikky het volgende:
trusten mensjes]
ik ga ook slapen.*********
![]()
Truste nikkyOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
trusten zeneth4ever en dagoquote:Op maandag 31 mei 2004 04:21 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Trusten NIkky*********
Ik ben er nu ook achter wat GMTA betekent.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:22 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
GMTA!![]()
nu pasquote:Op maandag 31 mei 2004 04:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook achter wat GMTA betekent.!
me 2quote:Op maandag 31 mei 2004 04:22 schreef engessa het volgende:
Ik nu ook maar. Nogmaals een goede nacht gewenst aan iedereen!
weltrusten he
het was wel een gezellige nacht![]()
![]()
Truste NIKKYquote:Op maandag 31 mei 2004 04:21 schreef nikky het volgende:
trusten mensjes]
ik ga ook slapen.![]()
![]()
![]()
![]()
geeft niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 04:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Jep.
je zult nog wel meer tegenkomen
trusten DaMookquote:Op maandag 31 mei 2004 04:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste NIKKY![]()
![]()
![]()
![]()
WAt is mijn adres danquote:Op maandag 31 mei 2004 04:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik heb je adres al, ik zal overwegen d'r een keer te vragen of ze je bezoekt.
JA je mag het hier op het forum zeggen
Goedemorgen Jikpunthquote:Op maandag 31 mei 2004 04:24 schreef Jikpunth het volgende:
Weltrusten mensen
quote:<erno> hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
ach, iedereen die telefoongids en jouw profiel kan bereiken, weet je adres.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
WAt is mijn adres dan
JA je mag het hier op het forum zeggen
ook al zijn er 7 mogelijkheden, met een telefoon werkt het trial & error systeem best goed !
Believe me, i tried before !![]()
Ik nog niet eens net als al die andere afkortingenquote:Op maandag 31 mei 2004 04:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook achter wat GMTA betekent.
DUS als iemand ff al die afkortingen kan posten
Mooiquote:Op maandag 31 mei 2004 04:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ach, iedereen die telefoongids en jouw profiel kan bereiken, weet je adres.
ook al zijn er 7 mogelijkheden, met een telefoon werkt het trial & error systeem best goed !
Believe me, i tried before !
Truste NSquote:Op maandag 31 mei 2004 04:25 schreef NiteSpeed het volgende:
*ook weg*![]()
ja, echt prachtig, internetquote:Op maandag 31 mei 2004 04:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi
maare, als je liever niet wil dat mensen achter je adres komen, moet je ff je woonplaats of achternaam uit je profiel halen.![]()
BRB ik ben even een peuk roken daarna lurk ik wel weer verder
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?![]()
Mwah op zich doe ik nooit iets verkeerd op inetquote:Op maandag 31 mei 2004 04:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja, echt prachtig, internet
maare, als je liever niet wil dat mensen achter je adres komen, moet je ff je woonplaats of achternaam uit je profiel halen.dus in princiepe kan het geen kwad zo
Topic Killer
Hoi Flemquote:Op maandag 31 mei 2004 04:33 schreef Flem het volgende:
Hé hallo.
Ik zei toch hoi Flemquote:Op maandag 31 mei 2004 04:35 schreef Flem het volgende:
[..]
![]()
.
wat is er dan te janken
Topics worden NIET gekilled!quote:Op maandag 31 mei 2004 04:32 schreef DaMook het volgende:
Topic Killer
net alsof ik dat express doequote:Op maandag 31 mei 2004 04:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Topics worden NIET gekilled!
Nou, voor deze ene keer dan, maar let er voortaan opquote:Op maandag 31 mei 2004 04:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
net alsof ik dat express doe
Het is tenslotte al bijna licht.quote:Op maandag 31 mei 2004 04:40 schreef Flem het volgende:
Het was trouwens geen janken, maar lichtelijk geėmotioneerd reageren.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
anders ban me ff voor een uurtjequote:Op maandag 31 mei 2004 04:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, voor deze ene keer dan, maar let er voortaan op
Hoi Nikky Yvonne enzovoortsjullie doen dat toch niet he
Lachen er zit hier een gast op het forum die ook in adelaide zit en naar de zelfde wedstrijd is geweest als ik afgelopen zaterdag
Ik ben echt een topic......
welk forumquote:Op maandag 31 mei 2004 04:44 schreef Jikpunth het volgende:
Lachen er zit hier een gast op het forum die ook in adelaide zit en naar de zelfde wedstrijd is geweest als ik afgelopen zaterdagDostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."![]()
Ande3rs is dit topic even dood ofzo ineens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 04:49 schreef DaMook het volgende:
Ande3rs is dit topic even dood ofzo ineens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd
INSO !!!
NIKKY !!!
Andere leuke vrouwen !!!!
Waar zijn jullie ????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????The only easy day, was yesterday. (USMC)
DOOD
Ik ga ook maar slapen
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn allemaal slapenquote:Op maandag 31 mei 2004 04:51 schreef DaMook het volgende:
INSO !!!
NIKKY !!!
???????????????????????????????????????
[04:11] * Inso has quit IRC (Quit: bedjetijd)
[04:23] * nikky has quit IRC (Quit: dag dag)
En ik ga ook slapen nu het nog enigszins donker is
Trusten DaMook Dagonet
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."![]()
Je hebt mail!quote:Op maandag 31 mei 2004 04:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik nog niet eens net als al die andere afkortingen
DUS als iemand ff al die afkortingen kan posten
Lastig als je niet lekker bent.
Lekker als je niet lastig bent.
-![]()
THXquote:Op maandag 31 mei 2004 04:57 schreef Dr.Hook het volgende:
[..]
Je hebt mail!![]()
![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Op maandag 31 mei 2004 05:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
THX![]()
![]()
Lastig als je niet lekker bent.
Lekker als je niet lastig bent.
-![]()
*schup*The only easy day, was yesterday. (USMC)
ik ben er eventjesquote:Op maandag 31 mei 2004 04:51 schreef DaMook het volgende:
INSO !!!
NIKKY !!!
???????????????????????????????????????
ik ga zometeen doen waar alle vrouwen goed in zijn
de markt over en geld uitgeven
Ja, wens me ff succes voor vanmiddag.geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.![]()
Hey Tallman, succes trouwens nog, het gaat je lukken vanmiddag!Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dude, nou al weer wakker?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:13 schreef Dagonet het volgende:
Hey Tallman, succes trouwens nog, het gaat je lukken vanmiddag!!!!
-![]()
Dank je, precies wat ik nodig had. Moet nog wel spelen inquote:Op maandag 31 mei 2004 11:13 schreef Dagonet het volgende:
Hey Tallman, succes trouwens nog, het gaat je lukken vanmiddag!Limburg
dus dat zal wat worden. Ik hoop dat ik de scheidsrechters versta.
geheelonthouder met geheugenverlies
succes vanmiddagquote:Op maandag 31 mei 2004 11:10 schreef TallMan het volgende:
Ja, wens me ff succes voor vanmiddag.
moet je ook shoppen?![]()
Nee, basketballen.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:15 schreef nikky het volgende:
[..]
succes vanmiddag
moet je ook shoppen?
geheelonthouder met geheugenverlies
Fluitjes klinken toch overal hetzelfde? En ze zullen toch geen lokale scheidsrechters gebruiken of is het niet zo'n belangrijke wedstrijd?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:14 schreef TallMan het volgende:
[..]
Dank je, precies wat ik nodig had. Moet nog wel spelen inLimburg
dus dat zal wat worden. Ik hoop dat ik de scheidsrechters versta.
Wat ga je allemaal kopen?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:15 schreef nikky het volgende:
[..]
succes vanmiddag
moet je ook shoppen?
Tis nog geen landelijk nivo, dus ze zullen geen scheidsrechters uit de achterhoek laten komen ofzo, niet dat ik die wel versta.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fluitjes klinken toch overal hetzelfde? En ze zullen toch geen lokale scheidsrechters gebruiken of is het niet zo'n belangrijke wedstrijd?
Zullen gewoon twee scheidsrechters elders uit limburg zijn.geheelonthouder met geheugenverlies
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:17 schreef Jerruh het volgende:nikky
!!!
jerruh
succes jongenquote:Op maandag 31 mei 2004 11:26 schreef TallMan het volgende:
[..]
Tis nog geen landelijk nivo, dus ze zullen geen scheidsrechters uit de achterhoek laten komen ofzo, niet dat ik die wel versta.
Zullen gewoon twee scheidsrechters elders uit limburg zijn.we verwachtten natuurlijk hier wel een overwinningsdeel vanmiddag
Moet iemand anders openen, ik heb nog altijd topicopen angst.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:29 schreef nikky het volgende:
[..]jerruh
[..]
succes jongenwe verwachtten natuurlijk hier wel een overwinningsdeel vanmiddag
.
Overigens zal het vanavond pas worden, wedstrijd om 15.00, en nog eens terugrit ook nog.geheelonthouder met geheugenverlies
rommel natuurlijk wat denk jij dat wat je koopt op een markt?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal kopen?
ik weet nog een grap....quote:Op maandag 31 mei 2004 11:30 schreef nikky het volgende:
[..]
rommel natuurlijk wat denk jij dat wat je koopt op een markt?geheelonthouder met geheugenverlies
Maar ik ben er weg van, mentaal voorbereiden en over 30 minuten vertrek naar verzamelplaats.geheelonthouder met geheugenverlies
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:31 schreef TallMan het volgende:
[..]
ik weet nog een grap....![]()
![]()
ja ik ook
nou ik ga er vandoortot vanavond
ik heb geen inspiratiequote:Op maandag 31 mei 2004 11:32 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik ook
![]()
![]()
.
put
your
clothes
on!![]()
Hey wat leuk. Een Kill Bill avatarquote:Op maandag 31 mei 2004 11:33 schreef Jerruh het volgende:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.![]()
Oh. Met een sisser afgelopen dus..
Bedekt met een mantel van slechte garpjes.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Het spijt me.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Met een sisser afgelopen dus..
Bedekt met een mantel van slechte garpjes.![]()
IK moet ook gewoon wéér lachen!quote:Op maandag 31 mei 2004 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel een hi-la-ri-sche signatuur Tijn.
Ik kom niet meer bij.Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.![]()
*kiele kiele*quote:Op maandag 31 mei 2004 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
IK moet ook gewoon wéér lachen!.
FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Hihihihihihihihi!!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*kiele kiele*.
!
TIJN! Kom je in mij?Echte liefde!
wat een nutteloos weer is eht ook altijd met pinksteren
Ja. Ik moet mn tuin doen, maar heb er niet zo'n zin an met dit weer.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:55 schreef Dagonet het volgende:
wat een nutteloos weer is eht ook altijd met pinksteren.
Echte liefde!
Nee, ff niet Inso. Ik ga ook stoppen met slowchatten. Want ik moet weer dingen doenquote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
TIJN! Kom je in mij?
*zuchtje*
Laf joe ol![]()
![]()
Tsk.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ff niet Inso. Ik ga ook stoppen met slowchatten. Want ik moet weer dingen doen
*zuchtje*
Laf joe ol.
Dan ga ik wel met mezelf spelen..
Echte liefde!
Daar hebben ze vriendjes voor uitgevonden toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ik moet mn tuin doen, maar heb er niet zo'n zin an met dit weer..
Jij gister de hele dag de schoonfamilie op bezoek, hij de tuin. En dan komt hij er nog makkelijk mee weg
ik was gister ook bij schoonfamilie, dat was best gezelligquote:Op maandag 31 mei 2004 13:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar hebben ze vriendjes voor uitgevonden toch?
Jij gister de hele dag de schoonfamilie op bezoek, hij de tuin. En dan komt hij er nog makkelijk mee weg![]()
![]()
Hier is het nog steeds mooi weer! Ga denk ik zo maar mijn zelfgeknutselde tvkast buitenzetten om van een laagje verf te voorzien.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Ik moet mn tuin doen, maar heb er niet zo'n zin an met dit weer..
![]()
Hier is het mooi weer. Het nadeel daarvan is dat achterlijke kutmongolen om 7 uur gaan staan schuren, er om 9 uur mee stoppen en de rest van de dag in een stoel in de tuin zitten.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:55 schreef Dagonet het volgende:
wat een nutteloos weer is eht ook altijd met pinksteren
Godkolere.![]()
hebben ze ook de hele straat oranje gemaakt toevalligquote:Op maandag 31 mei 2004 14:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hier is het mooi weer. Het nadeel daarvan is dat achterlijke kutmongolen om 7 uur gaan staan schuren, er om 9 uur mee stoppen en de rest van de dag in een stoel in de tuin zitten.
Godkolere.?
![]()
Zwart dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:27 schreef Drama_Queen het volgende:
Blaq..
Echte liefde!
Don't be fooled by the color that I've got, I'm still Inso from the block.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inso..
.
Echte liefde!
Het staat je nietquote:Op maandag 31 mei 2004 14:27 schreef Drama_Queen het volgende:
Blaq.
Vind je het goed als ik me tóch even snotterend in foetes-houding liggend terugtrek in een donker hoekje van mijn kamer? Ik ga je missen als modje.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
Don't be fooled by the color that I've got, I'm still Inso from the block..
.
Welkom terug als semi-userin trouwens. Ik moet er gewoon even aan wennen denk ik..
FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:39 schreef Seborik het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/artikel.php?type=content&id=50
Filmpje rechtsboven. Geniaal..
-![]()
Arme SjeeKaa!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik me tóch even snotterend in foetes-houding liggend terugtrek in een donker hoekje van mijn kamer? Ik ga je missen als modje..
Welkom terug als semi-userin trouwens. Ik moet er gewoon even aan wennen denk ik..
Niet huilen, dat doe ik ook niet..
Echte liefde!
Hallo!Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Zorg dan je er op tijd ben verdommequote:Op maandag 31 mei 2004 14:08 schreef LiesBitch het volgende:
mooi weer is t hier!! www.meidenmarkt.nl
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
EN WAAROM HEB IK VERDOMME GEMIST DAT INSO WEER ZWART IS??
welkom terug bijde coole users Inso
en langer vogehouden dan FF zelfsDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Tis idd wel ff wennen dat ze weer zwart is.Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 31 mei 2004 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het staat je niet
Is dat hier?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:48 schreef Dagonet het volgende:
Oi, kap eens met de slowchatGa maar naar @@@
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:51 schreef Croupouque het volgende:
Is dat hier?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Hallo Croupouquequote:Op maandag 31 mei 2004 16:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat hier?
Hihi![]()
![]()
Neequote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef Croupouque het volgende:
Tijn, ben jij misschien een ietsiepietsie klein beetje verliefd op mij?![]()
![]()
Dat is iedereen toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef Croupouque het volgende:
Tijn, ben jij misschien een ietsiepietsie klein beetje verliefd op mij?.
For great justice!![]()
Hoi Tijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hallo Croupouque
Hihi
Hihi..
Echte liefde!
Ja, maar wie nietquote:Op maandag 31 mei 2004 15:46 schreef stinkie het volgende:
en langer vogehouden dan FF zelfs
Hoi Inso!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi Tijn.
Hihi..
Ik vind je mooi in het zwart![]()
![]()
Moest je ook lachen om m'n nieuwe sig?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, koester ik ook enige liefdevolle gevoelens voor jou.![]()
Dank je.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoi Inso!
Ik vind je mooi in het zwart.
Ik vind jou ook wel mooi in het zwart..
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: